Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Gmail“ alternatyva rinkoje.


Pradėkite dabar | 14 dienų nemokamai


Pamatykite, kaip tai veikia

Šią paslaugą naudoja

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų žiniatinklio paštas?

Galima sakyti, kad „Gmail“ yra viena populiariausių ir plačiausiai naudojamų el. pašto paslaugų. Visi pripratome prie nemokamos saugyklos, atšaukimo mygtuko ir papildomų naudingų funkcijų, tokių kaip snaudimas, žymos ar aplankai. Norėtume pasakyti, kad „Gmail“ yra puiki el. pašto paslauga asmenims.

Tačiau kai kalbama apie „Gmail“ naudojimą verslui, ypač klientų aptarnavimui, yra keletas apribojimų. Deja, „Gmail“ nesuteikia universalios pašto dėžutės su daugiakanalėmis integracijomis arba visų agentų informacijos suvestinės. Tai kelios esminės klientų aptarnavimo funkcijos. Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos aptarnavimo skyriui, „LiveAgent“ gali būti jums tinkamas sprendimas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Importuokite savo el. laiškus į „LiveAgent“ ir pasinaudokite mūsų
daugiakanale klientų aptarnavimo įranga


LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Galingos pagalbos centro funkcijos

Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, apsvarstykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ turi daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų. Pasinaudokite mūsų analizės ir ataskaitų teikimo funkcijomis, žaidimų funkcijomis arba integruota žinių baze.

Leiskite „LiveAgent“ atlikti sunkias užduotis, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į prasmingų santykių su klientais kūrimą.

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Įdiekite universalią pašto dėžutę savo versle ir įgykite šiuos privalumus:

Union icon

Padidėjęs klientų pasitenkinimas

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Increase icon

Pagerėjęs jūsų agentų produktyvumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų naudodami mūsų universalią pašto dėžutę.

Phone icon

Kontaktinis taškas

Aptarnavimo komanda gali tvarkyti visas klientų užklausas, ateinančias iš daugelio kanalų, vienoje vietoje.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

badges
Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Pasinaudokite universalia pašto dėžute

Ideali klientų aptarnavimo programinė įranga turėtų būti skaidri ir lengvai prieinama visiems jūsų skyriaus agentams. Ji turėtų palaikyti daugiakanalę integraciją ir suteikti papildomų pagalbos centro funkcijų, tokių kaip automatika. Universali „LiveAgent“ pašto dėžutė tai ir turi.

„LiveAgent“ universali pašto dėžutė yra išmanesnė dabartinių el. pašto paslaugų versija. Ji leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš kelių kanalų, pvz., el. pašto, tiesioginių pokalbių, socialinių tinklų ar net balso ir vaizdo skambučių. Tai pašalina poreikį dalintis paskyra ir stebėti įvairius įrenginius. Visi nauji bilietai automatiškai perkeliami į „LiveAgent“ prietaisų skydelį ir juos gali peržiūrėti bei atsakyti visi agentai.

Universali pašto dėžutė leidžia pridėti žymas, priminimus, vidines pastabas, automatizuoti bilietus skyriams ar konkretiems agentams bei daug daugiau. Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, apsvarstykite „LiveAgent“.

Pradėkite nemokamą bandomąją versiją

Naudokite hibridinį bilietų srautą

Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, apsvarstykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ naudoja hibridinį bilietų srautą, kuris yra esminė klientų aptarnavimo funkcija, nes padidina agento produktyvumą. Dėl hibridinio bilietų srauto visi bilietai atrodo vienodi, nepriklausomai nuo ryšio kanalo, iš kurio jie buvo gauti. Bilietų srautas leidžia jums sekti savo klientų veiklą skirtingais kanalais, bet pasilikti tą patį hibridinį bilietą. Tokiu būdu visą svarbią informaciją apie savo klientus ir jų problemas turite po ranka.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

Peter Komornik, CEO

logo slido black
Create-rule-in-LiveAgent

Automatizuokite užduotis, kad sutaupytumėte laiko

Automatika yra esminė klientų aptarnavimo funkcija, nes sutaupo daug laiko. Ji leidžia automatizuoti įprastas užduotis, kurti darbo eigą ar unikalias automatikos taisykles pagal jūsų verslo poreikius.

Pavyzdžiui, automatikos taisyklės gali automatiškai priskirti bilietus (bet kuriame etape) atskiriems agentams ar skyriams. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasirinkti „trigerį“ ir taisyklė bus įvykdyta. „LiveAgent“ automatizavimo taisyklės gali būti pagrįstos bet kokiu bilieto parametru, įvykiu ar laiko sąlyga.

Nuspręskite, ar „LiveAgent“ yra gera „Gmail“ alternatyva jūsų verslui, pasinaudodami nemokamu 14 dienų bandymu. Nereikia kredito kortelės.

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Štai kodėl tai puiki „Gmail“ alternatyva. Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas teikdami pasaulinės klasės aptarnavimą savo klientams. Naudojant „LiveAgent“ tai yra paprasta. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją šiandien. Nereikia kredito kortelės.

Ready to switch to LiveAgent

„LiveAgent“ pašalina nesėkmes klientų aptarnavimo srityje


Slow customer support

Lėtas atsako laikas

12% amerikiečių savo pagrindiniu nusivylimu klientų aptarnavime įvardija „greičio trūkumą“. Statista

Social medias integrated into the help desk software

Aiškumo trūkumas

72% vartotojų mano, kad jei reikia paaiškinti tą pačią problemą keliems žmonėms, tai laikoma prastu klientų aptarnavimu. „Dimensional Research“

Simple and efficient customer service

Klientų netekimas

Trečdalis vartotojų teigia, kad apsvarstytų galimybę pakeisti įmonę tik po vieno prasto klientų aptarnavimo atvejo. „American Express“

Skaidrumo stoka

72% vartotojų teigia, kad kreipdamiesi į klientų aptarnavimą jie tikisi, kad agentas „žinos, kas jie yra, ką įsigijo ir turės įžvalgų apie ankstesnius įsipareigojimus“. „Microsoft“

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Norite mus palyginti su kitais paslaugų teikėjais?

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kitais? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

Susiję straipsniai su„Gmail“ alternatyva
„LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

"LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

"LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

Ieškote „Extend“ alternatyvos?

Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

"Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."

Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

Ieškote „Groove“ alternatyvos?

„LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra ekonominis ir efektyvus aptarnavimo užklausų sprendimas, pagerinęs klientų patirtį ir konkvertavimo rodiklius. (159 characters)

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x