Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Gmail“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų žiniatinklio paštas?

Galima sakyti, kad „Gmail“ yra viena populiariausių ir plačiausiai naudojamų el. pašto paslaugų. Visi pripratome prie nemokamos saugyklos, atšaukimo mygtuko ir papildomų naudingų funkcijų, tokių kaip snaudimas, žymos ar aplankai. Norėtume pasakyti, kad „Gmail“ yra puiki el. pašto paslauga asmenims.

Tačiau kai kalbama apie „Gmail“ naudojimą verslui, ypač klientų aptarnavimui, yra keletas apribojimų. Deja, „Gmail“ nesuteikia universalios pašto dėžutės su daugiakanalėmis integracijomis arba visų agentų informacijos suvestinės. Tai kelios esminės klientų aptarnavimo funkcijos. Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos aptarnavimo skyriui, „LiveAgent“ gali būti jums tinkamas sprendimas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Importuokite savo el. laiškus į „LiveAgent“ ir pasinaudokite mūsų
daugiakanale klientų aptarnavimo įranga

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Galingos pagalbos centro funkcijos

Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, apsvarstykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ turi daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų. Pasinaudokite mūsų analizės ir ataskaitų teikimo funkcijomis, žaidimų funkcijomis arba integruota žinių baze.

Leiskite „LiveAgent“ atlikti sunkias užduotis, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į prasmingų santykių su klientais kūrimą.

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Įdiekite universalią pašto dėžutę savo versle ir įgykite šiuos privalumus:

Padidėjęs klientų pasitenkinimas

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Pagerėjęs jūsų agentų produktyvumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų naudodami mūsų universalią pašto dėžutę.

Kontaktinis taškas

Aptarnavimo komanda gali tvarkyti visas klientų užklausas, ateinančias iš daugelio kanalų, vienoje vietoje.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Pasinaudokite universalia pašto dėžute

Ideali klientų aptarnavimo programinė įranga turėtų būti skaidri ir lengvai prieinama visiems jūsų skyriaus agentams. Ji turėtų palaikyti daugiakanalę integraciją ir suteikti papildomų pagalbos centro funkcijų, tokių kaip automatika. Universali „LiveAgent“ pašto dėžutė tai ir turi.

„LiveAgent“ universali pašto dėžutė yra išmanesnė dabartinių el. pašto paslaugų versija. Ji leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš kelių kanalų, pvz., el. pašto, tiesioginių pokalbių, socialinių tinklų ar net balso ir vaizdo skambučių. Tai pašalina poreikį dalintis paskyra ir stebėti įvairius įrenginius. Visi nauji bilietai automatiškai perkeliami į „LiveAgent“ prietaisų skydelį ir juos gali peržiūrėti bei atsakyti visi agentai.

Universali pašto dėžutė leidžia pridėti žymas, priminimus, vidines pastabas, automatizuoti bilietus skyriams ar konkretiems agentams bei daug daugiau. Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, apsvarstykite „LiveAgent“.

Naudokite hibridinį bilietų srautą

Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, apsvarstykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ naudoja hibridinį bilietų srautą, kuris yra esminė klientų aptarnavimo funkcija, nes padidina agento produktyvumą. Dėl hibridinio bilietų srauto visi bilietai atrodo vienodi, nepriklausomai nuo ryšio kanalo, iš kurio jie buvo gauti. Bilietų srautas leidžia jums sekti savo klientų veiklą skirtingais kanalais, bet pasilikti tą patį hibridinį bilietą. Tokiu būdu visą svarbią informaciją apie savo klientus ir jų problemas turite po ranka.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Automatizuokite užduotis, kad sutaupytumėte laiko

Automatika yra esminė klientų aptarnavimo funkcija, nes sutaupo daug laiko. Ji leidžia automatizuoti įprastas užduotis, kurti darbo eigą ar unikalias automatikos taisykles pagal jūsų verslo poreikius.

Pavyzdžiui, automatikos taisyklės gali automatiškai priskirti bilietus (bet kuriame etape) atskiriems agentams ar skyriams. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasirinkti „trigerį“ ir taisyklė bus įvykdyta. „LiveAgent“ automatizavimo taisyklės gali būti pagrįstos bet kokiu bilieto parametru, įvykiu ar laiko sąlyga.

Nuspręskite, ar „LiveAgent“ yra gera „Gmail“ alternatyva jūsų verslui, pasinaudodami nemokamu 14 dienų bandymu. Nereikia kredito kortelės.

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Štai kodėl tai puiki „Gmail“ alternatyva. Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas teikdami pasaulinės klasės aptarnavimą savo klientams. Naudojant „LiveAgent“ tai yra paprasta. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją šiandien. Nereikia kredito kortelės.

Ready to switch to LiveAgent

„LiveAgent“ pašalina nesėkmes klientų aptarnavimo srityje

12% amerikiečių savo pagrindiniu nusivylimu klientų aptarnavime įvardija „greičio trūkumą“. Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% vartotojų mano, kad jei reikia paaiškinti tą pačią problemą keliems žmonėms, tai laikoma prastu klientų aptarnavimu. „Dimensional Research“

Simple and efficient customer service

Klientų netekimas

Trečdalis vartotojų teigia, kad apsvarstytų galimybę pakeisti įmonę tik po vieno prasto klientų aptarnavimo atvejo. „American Express“

72% vartotojų teigia, kad kreipdamiesi į klientų aptarnavimą jie tikisi, kad agentas „žinos, kas jie yra, ką įsigijo ir turės įžvalgų apie ankstesnius įsipareigojimus“. „Microsoft

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip „LiveAgent“ palyginamas su „Gmail“?

„LiveAgent“ siūlo šias papildomas funkcijas: bilietų sistemą, aptarnavimą visą parą, tiesioginius pokalbius, skambučių centrą ir socialinių tinklų integraciją.

Kokie yra papildomi „LiveAgent“ pranašumai, lyginant su „Gmail“?

Papildomi „LiveAgent“ naudojimo privalumai yra padidėjęs klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas, sumažėjusios klientų aptarnavimo išlaidos, sumažėjęs sutarčių nutraukimas ir geresnė agentų darbo eiga.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai