Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Gmail“ alternatyva rinkoje.
Galima sakyti, kad „Gmail“ yra viena populiariausių ir plačiausiai naudojamų el. pašto paslaugų. Visi pripratome prie nemokamos saugyklos, atšaukimo mygtuko ir papildomų naudingų funkcijų, tokių kaip snaudimas, žymos ar aplankai. Norėtume pasakyti, kad „Gmail“ yra puiki el. pašto paslauga asmenims.
Tačiau kai kalbama apie „Gmail“ naudojimą verslui, ypač klientų aptarnavimui, yra keletas apribojimų. Deja, „Gmail“ nesuteikia universalios pašto dėžutės su daugiakanalėmis integracijomis arba visų agentų informacijos suvestinės. Tai kelios esminės klientų aptarnavimo funkcijos. Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos aptarnavimo skyriui, „LiveAgent“ gali būti jums tinkamas sprendimas.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, apsvarstykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ turi daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų. Pasinaudokite mūsų analizės ir ataskaitų teikimo funkcijomis, žaidimų funkcijomis arba integruota žinių baze.
Leiskite „LiveAgent“ atlikti sunkias užduotis, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į prasmingų santykių su klientais kūrimą.
Įdiekite universalią pašto dėžutę savo versle ir įgykite šiuos privalumus:
„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.
Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų naudodami mūsų universalią pašto dėžutę.
Aptarnavimo komanda gali tvarkyti visas klientų užklausas, ateinančias iš daugelio kanalų, vienoje vietoje.
Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.
Ideali klientų aptarnavimo programinė įranga turėtų būti skaidri ir lengvai prieinama visiems jūsų skyriaus agentams. Ji turėtų palaikyti daugiakanalę integraciją ir suteikti papildomų pagalbos centro funkcijų, tokių kaip automatika. Universali „LiveAgent“ pašto dėžutė tai ir turi.
„LiveAgent“ universali pašto dėžutė yra išmanesnė dabartinių el. pašto paslaugų versija. Ji leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš kelių kanalų, pvz., el. pašto, tiesioginių pokalbių, socialinių tinklų ar net balso ir vaizdo skambučių. Tai pašalina poreikį dalintis paskyra ir stebėti įvairius įrenginius. Visi nauji bilietai automatiškai perkeliami į „LiveAgent“ prietaisų skydelį ir juos gali peržiūrėti bei atsakyti visi agentai.
Universali pašto dėžutė leidžia pridėti žymas, priminimus, vidines pastabas, automatizuoti bilietus skyriams ar konkretiems agentams bei daug daugiau. Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, apsvarstykite „LiveAgent“.
Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, apsvarstykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ naudoja hibridinį bilietų srautą, kuris yra esminė klientų aptarnavimo funkcija, nes padidina agento produktyvumą. Dėl hibridinio bilietų srauto visi bilietai atrodo vienodi, nepriklausomai nuo ryšio kanalo, iš kurio jie buvo gauti. Bilietų srautas leidžia jums sekti savo klientų veiklą skirtingais kanalais, bet pasilikti tą patį hibridinį bilietą. Tokiu būdu visą svarbią informaciją apie savo klientus ir jų problemas turite po ranka.
„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Automatika yra esminė klientų aptarnavimo funkcija, nes sutaupo daug laiko. Ji leidžia automatizuoti įprastas užduotis, kurti darbo eigą ar unikalias automatikos taisykles pagal jūsų verslo poreikius.
Pavyzdžiui, automatikos taisyklės gali automatiškai priskirti bilietus (bet kuriame etape) atskiriems agentams ar skyriams. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasirinkti „trigerį“ ir taisyklė bus įvykdyta. „LiveAgent“ automatizavimo taisyklės gali būti pagrįstos bet kokiu bilieto parametru, įvykiu ar laiko sąlyga.
Nuspręskite, ar „LiveAgent“ yra gera „Gmail“ alternatyva jūsų verslui, pasinaudodami nemokamu 14 dienų bandymu. Nereikia kredito kortelės.
„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Štai kodėl tai puiki „Gmail“ alternatyva. Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas teikdami pasaulinės klasės aptarnavimą savo klientams. Naudojant „LiveAgent“ tai yra paprasta. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją šiandien. Nereikia kredito kortelės.
12% amerikiečių savo pagrindiniu nusivylimu klientų aptarnavime įvardija „greičio trūkumą“. Statista
72% vartotojų mano, kad jei reikia paaiškinti tą pačią problemą keliems žmonėms, tai laikoma prastu klientų aptarnavimu. „Dimensional Research“
Trečdalis vartotojų teigia, kad apsvarstytų galimybę pakeisti įmonę tik po vieno prasto klientų aptarnavimo atvejo. „American Express“
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kitais? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.
„LiveAgent“ siūlo šias papildomas funkcijas: bilietų sistemą, aptarnavimą visą parą, tiesioginius pokalbius, skambučių centrą ir socialinių tinklų integraciją.
Papildomi „LiveAgent“ naudojimo privalumai yra padidėjęs klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas, sumažėjusios klientų aptarnavimo išlaidos, sumažėjęs sutarčių nutraukimas ir geresnė agentų darbo eiga.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis