Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Naudodami LiveAgent, padidinkite atsakymų greitį.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Norite padidinti atsakymų greitį?

Ar jūsų pagalbos agentai nespėja laiku atsakyti į klientų užklausas? Naudodami LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą, galite dramatiškai pagerinti savo pagalbos atsakymų greitį.

Su pažangiomis funkcijomis ir tokiu funkcionalumu, kaip automatizavimo taisyklės, integruotu internetinių pokalbių valdikliu ir CRM, jūs galite užpildyti spragą, tarp jūsų teikiamo aptarnavimo ir klientų lūkesčių.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Respond to requests quicker and faster

Kokie turėtų būti jūsų atsakymo greičiai?

Idealus atsakymo greitis priklauso nuo naudojamo kanalo ir esamos pramonės šakos. Tačiau jūsų tikslas turėtų būti, kaip įmanoma greičiau atsakyti klientui. Štai kokie yra statistinio kliento lūkesčiai:

Email received in inbox El. paštas: 15min – 1 val

Padidinkite atsakymo laiką Internetiniai pokalbiai: 2 min 40 sek

Call center Skambučių centras: 20 sek – 5 min

Padidinkite atsakymo laiką Socialinė žiniasklaida: 1 val

Per didelis užklausų skaičius?

Atsakymo greičio didinimas gali būti sudėtinga užduotis, ypatingai, jei kiekvieną dieną sulaukiate daugybės klientų užklausų. Geriausias sprendimas?

Pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri pagal svarbumą ir kanalą apjungia bei tvarko visas gaunamas klientų užklausas. Užklausos iš keletos kanalų (el. pašto, internetinių pokalbių, socialinės žiniasklaidos, skambučių centro) bus centralizuotos į vieną universalią pašto dėžutę, kurią saugiai galės pasiekti visa jūsų klientų aptarnavimo komanda.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Kodėl reikėtų stengtis padidinti atsakymo greitį?

Stars

Didesnis klientų pasitenkinimas

66% klientų tvirtina, kad geriausias dalykas, kurį gali padaryti verslas yra gerbti jų laiką. Darykite tai greitai atsakydami savo klientams, nepriklausomai nuo jų naudojamo kanalo.

Increase icon

Didesnės pajamos ir pardavimai

Greiti atsakymai realiuoju laiku padidina pajamas ir pardavimus. 79% įmonių teigia, kad internetinių pokalbių taikymas lemia padidėjusį klientų lojalumą, didesnius pardavimus ir pajamas.

Lovely customer icon

Sustiprina pasitikėjimą ir lojalumą

Greitas atsakymas į klientų problemas ir užklausas sustiprina pasitikėjimą ir klientų lojalumą, todėl atliekama daugiau pakartotinių pardavimų bei padidėja pasitenkinimas.

Lightning fast responses

Tobulas atsakymų greičio didinimo įrankis

Stebėkite savo kliento problemos sprendimą skirtinguose kanaluose, būdami tame pačiame hibridiniame bilietų sraute.

Kiekvieną savaitę sutaupykite iki 15 valandų agentų darbo laiko, panaikindami būtinybę ieškoti kiekvieno kliento informacijos ir bendravimo istorijos.

Per kelias sekundes paverskite svetainės lankytojus į klientus

LiveAgent didžiuojasi greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje. Bendraukite su savo klientais realiuoju laiku, pasinaudokite išankstinėmis pokalbio formomis, realaus laiko spausdinimo vaizdu ir daugiau.

Su LiveAgent nesudėtinga pagerinti atsakymo greitį.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Daugiau jokio persijungimo tarp aplikacijų

Visi “Facebook”, “Facebook Messenger”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber” paminėjimai, komentarai ir pranešimai bus automatiškai paversti į bilietus ir patalpinti universalioje pašto dėžutėje.

Atsakymų greičio padidinimas? Vieni juokai!

Peter Komornik

LiveAgent apjungiapuikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Daugiau atsakymo laiką pagerinančių funkcijų

Customers icon

Automatizavimo taisyklės

Automatiškai nukreipkite bilietus tinkamiems agentams ir departamentams. Pasinaudokite atsakymų šablonais, laiko taisyklėmis ir PLS taisyklėmis.

Person icon

Integruota CRM programinė įranga

Vienu paspaudimu pasiekite ir valdykite kliento informaciją, realiuoju laiku atsakinėdami į klientų užklausas.

Group 370 icon

40+ integracijų

LiveAgent integruojama su daugiau kaip 40 trečiųjų šalių aplikacijų, tokių kaip “Braintree”, “Shopify” ar “Mailchimp” ir tokiu būdu pašalinamas poreikis perjunginėti skirtingas paskyras.

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Kodėl mūsų pagalbos tarnybos programinė įranga yra teisingas pasirinkimas?

Most reviewed and number 1

Labiausiai peržiūrimas ir #1 vertinamas

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais.

Preferred by 21k businesses

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikių tenkinimui pasirinko LiveAgent.

Packed with features

Teikiama su 180+ funkcijų

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis lengvai pritaikomas prie jūsų verslo reikalavimų.

Cloud based and secure help desk

Debesų kompiuterija ir saugumas

Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.

Skaidrios ir prieinamos kainos

Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėnesinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.

Ko jūs laukiate? Pradėkite didinti savo atsakymų laiką jau šiandien!

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes and large corporations

$39/mo

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip galiu pagerinti savo atsakymo laiką?

LiveAgent gali padėti sumažinti atsakymo į klientų užklausas laiką, nes jūsų agentams nebereikia persijungti tarp skirtingų platformų. Visos klientų užklausos yra surenkamos į viena skydelį ir yra automatiškai paskirstomos agentams. Tai užtikrina efektyvią darbo eigą ir pagerina atsakymo greitį.

Kaip galiu pagerinti el. laiškų atsakymo laiką?

LiveAgent yra funkcionalus klientų aptarnavimo sprendimas, automatizuojantis, analizuojantis ir apjungiantis platformas. Taigi, tokios funkcijos, kaip atsakymų šablonai, el. laiškų šablonai ar vidiniai pokalbiai padeda jūsų agentams iš karto pagerinti atsakymų laiką.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai