Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Naudodami LiveAgent, padidinkite atsakymų greitį.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Norite padidinti atsakymų greitį?

Ar jūsų pagalbos agentai nespėja laiku atsakyti į klientų užklausas? Naudodami LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą, galite dramatiškai pagerinti savo pagalbos atsakymų greitį.

Su pažangiomis funkcijomis ir tokiu funkcionalumu, kaip automatizavimo taisyklės, integruotu internetinių pokalbių valdikliu ir CRM, jūs galite užpildyti spragą, tarp jūsų teikiamo aptarnavimo ir klientų lūkesčių.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Kokie turėtų būti jūsų atsakymo greičiai?

Idealus atsakymo greitis priklauso nuo naudojamo kanalo ir esamos pramonės šakos. Tačiau jūsų tikslas turėtų būti, kaip įmanoma greičiau atsakyti klientui. Štai kokie yra statistinio kliento lūkesčiai:

Email received in inbox El. paštas: 15min – 1 val

Internetiniai pokalbiai: 2 min 40 sek

Call center Skambučių centras: 20 sek – 5 min

Socialinė žiniasklaida: 1 val

Per didelis užklausų skaičius?

Atsakymo greičio didinimas gali būti sudėtinga užduotis, ypatingai, jei kiekvieną dieną sulaukiate daugybės klientų užklausų. Geriausias sprendimas?

Pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri pagal svarbumą ir kanalą apjungia bei tvarko visas gaunamas klientų užklausas. Užklausos iš keletos kanalų (el. pašto, internetinių pokalbių, socialinės žiniasklaidos, skambučių centro) bus centralizuotos į vieną universalią pašto dėžutę, kurią saugiai galės pasiekti visa jūsų klientų aptarnavimo komanda.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Kodėl reikėtų stengtis padidinti atsakymo greitį?

Didesnis klientų pasitenkinimas

66% klientų tvirtina, kad geriausias dalykas, kurį gali padaryti verslas yra gerbti jų laiką. Darykite tai greitai atsakydami savo klientams, nepriklausomai nuo jų naudojamo kanalo.

Didesnės pajamos ir pardavimai

Greiti atsakymai realiuoju laiku padidina pajamas ir pardavimus. 79% įmonių teigia, kad internetinių pokalbių taikymas lemia padidėjusį klientų lojalumą, didesnius pardavimus ir pajamas.

Sustiprina pasitikėjimą ir lojalumą

Greitas atsakymas į klientų problemas ir užklausas sustiprina pasitikėjimą ir klientų lojalumą, todėl atliekama daugiau pakartotinių pardavimų bei padidėja pasitenkinimas.

Lightning fast responses

Tobulas atsakymų greičio didinimo įrankis

Stebėkite savo kliento problemos sprendimą skirtinguose kanaluose, būdami tame pačiame hibridiniame bilietų sraute.

Kiekvieną savaitę sutaupykite iki 15 valandų agentų darbo laiko, panaikindami būtinybę ieškoti kiekvieno kliento informacijos ir bendravimo istorijos.

Per kelias sekundes paverskite svetainės lankytojus į klientus

LiveAgent didžiuojasi greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje. Bendraukite su savo klientais realiuoju laiku, pasinaudokite išankstinėmis pokalbio formomis, realaus laiko spausdinimo vaizdu ir daugiau.

Su LiveAgent nesudėtinga pagerinti atsakymo greitį.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Daugiau jokio persijungimo tarp aplikacijų

Visi “Facebook”, “Facebook Messenger”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber” paminėjimai, komentarai ir pranešimai bus automatiškai paversti į bilietus ir patalpinti universalioje pašto dėžutėje.

Atsakymų greičio padidinimas? Vieni juokai!

Peter Komornik

LiveAgent apjungiapuikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

black Slido logo

Daugiau atsakymo laiką pagerinančių funkcijų

Automatizavimo taisyklės

Automatiškai nukreipkite bilietus tinkamiems agentams ir departamentams. Pasinaudokite atsakymų šablonais, laiko taisyklėmis ir PLS taisyklėmis.

Integruota CRM programinė įranga

Vienu paspaudimu pasiekite ir valdykite kliento informaciją, realiuoju laiku atsakinėdami į klientų užklausas.

40+ integracijų

LiveAgent integruojama su daugiau kaip 40 trečiųjų šalių aplikacijų, tokių kaip “Braintree”, “Shopify” ar “Mailchimp” ir tokiu būdu pašalinamas poreikis perjunginėti skirtingas paskyras.

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

Kodėl mūsų pagalbos tarnybos programinė įranga yra teisingas pasirinkimas?

Most reviewed and number 1

Labiausiai peržiūrimas ir #1 vertinamas

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais.

Preferred by 21k businesses

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikių tenkinimui pasirinko LiveAgent.

Packed with features

Teikiama su 180+ funkcijų

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis lengvai pritaikomas prie jūsų verslo reikalavimų.

Cloud based and secure help desk

Debesų kompiuterija ir saugumas

Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.

Skaidrios ir prieinamos kainos

Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėnesinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.

Ko jūs laukiate? Pradėkite didinti savo atsakymų laiką jau šiandien!

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suPadidinkite atsakymo laiką
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Pagalba

LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite „LiveAgent“ produktų apžvalgas ir raskite tinkamą bendravimo įrankį. Išbandykite visus kanalus ir susisiekite su mumis.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Pagalba

Populiarios programinės įrangos, kaip VoIP telefono sistemos ir klientų aptarnavimo programinė įranga, siūlomos "LiveAgent". Taip pat siūloma daugybė bendravimo kanalų, įskaitant pokalbius, skambučius ir socialinius tinklus. Teikiama demonstracija ir paslaugos, tačiau reikalinga registracija.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x