Ar jūsų pagalbos agentai nespėja laiku atsakyti į klientų užklausas? Naudodami LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą, galite dramatiškai pagerinti savo pagalbos atsakymų greitį.
Su pažangiomis funkcijomis ir tokiu funkcionalumu, kaip automatizavimo taisyklės, integruotu internetinių pokalbių valdikliu ir CRM, jūs galite užpildyti spragą, tarp jūsų teikiamo aptarnavimo ir klientų lūkesčių.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Idealus atsakymo greitis priklauso nuo naudojamo kanalo ir esamos pramonės šakos. Tačiau jūsų tikslas turėtų būti, kaip įmanoma greičiau atsakyti klientui. Štai kokie yra statistinio kliento lūkesčiai:
El. paštas: 15min – 1 val
Internetiniai pokalbiai: 2 min 40 sek
Skambučių centras: 20 sek – 5 min
Atsakymo greičio didinimas gali būti sudėtinga užduotis, ypatingai, jei kiekvieną dieną sulaukiate daugybės klientų užklausų. Geriausias sprendimas?
Pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri pagal svarbumą ir kanalą apjungia bei tvarko visas gaunamas klientų užklausas. Užklausos iš keletos kanalų (el. pašto, internetinių pokalbių, socialinės žiniasklaidos, skambučių centro) bus centralizuotos į vieną universalią pašto dėžutę, kurią saugiai galės pasiekti visa jūsų klientų aptarnavimo komanda.
66% klientų tvirtina, kad geriausias dalykas, kurį gali padaryti verslas yra gerbti jų laiką. Darykite tai greitai atsakydami savo klientams, nepriklausomai nuo jų naudojamo kanalo.
Greiti atsakymai realiuoju laiku padidina pajamas ir pardavimus. 79% įmonių teigia, kad internetinių pokalbių taikymas lemia padidėjusį klientų lojalumą, didesnius pardavimus ir pajamas.
Greitas atsakymas į klientų problemas ir užklausas sustiprina pasitikėjimą ir klientų lojalumą, todėl atliekama daugiau pakartotinių pardavimų bei padidėja pasitenkinimas.
Stebėkite savo kliento problemos sprendimą skirtinguose kanaluose, būdami tame pačiame hibridiniame bilietų sraute.
Kiekvieną savaitę sutaupykite iki 15 valandų agentų darbo laiko, panaikindami būtinybę ieškoti kiekvieno kliento informacijos ir bendravimo istorijos.
LiveAgent didžiuojasi greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje. Bendraukite su savo klientais realiuoju laiku, pasinaudokite išankstinėmis pokalbio formomis, realaus laiko spausdinimo vaizdu ir daugiau.
Su LiveAgent nesudėtinga pagerinti atsakymo greitį.
Visi “Facebook”, “Facebook Messenger”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber” paminėjimai, komentarai ir pranešimai bus automatiškai paversti į bilietus ir patalpinti universalioje pašto dėžutėje.
Atsakymų greičio padidinimas? Vieni juokai!
LiveAgent apjungiapuikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Automatiškai nukreipkite bilietus tinkamiems agentams ir departamentams. Pasinaudokite atsakymų šablonais, laiko taisyklėmis ir PLS taisyklėmis.
Vienu paspaudimu pasiekite ir valdykite kliento informaciją, realiuoju laiku atsakinėdami į klientų užklausas.
LiveAgent integruojama su daugiau kaip 40 trečiųjų šalių aplikacijų, tokių kaip “Braintree”, “Shopify” ar “Mailchimp” ir tokiu būdu pašalinamas poreikis perjunginėti skirtingas paskyras.
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais.
Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikių tenkinimui pasirinko LiveAgent.
Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis lengvai pritaikomas prie jūsų verslo reikalavimų.
Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.
Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėnesinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.
Ko jūs laukiate? Pradėkite didinti savo atsakymų laiką jau šiandien!
Populiariausias
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis