Per praėjusį dešimtmetį, suvokimas apie klientų aptarnavimą išsiplėtė. Anksčiau, klientų aptarnavimas buvo susijęs su žmogiškuoju bendravimu. Tačiau plėtojantis e-komercijai, įmonės turėjo pritaikyti savo verslo strategijas. Gaunant daugybę socialinės žiniasklaidos ir internetinių pokalbių bilietų, į darbą buvo prijungti pokalbių robotai.
Nesvarbu, kad automatizavimas ir pokalbių robotai yra labai efektyvūs ir sutaupo labai daug jūsų atsakymams į klientų užklausas skiriamo laiko, tačiau svarbiausia išsaugoti žmogiškąjį ryšį, kurio taip siekia klientai, o pokalbių robotai to negali užtikrinti. Kaip? Peržiūrėkite mūsų patarimus, kurie padės išvengti klaidų ir pagerinti klientų aptarnavimą.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Klientų aptarnavimas yra pagalba ir aptarnavimas, kurią teikiate savo klientams prieš, per ir po įsigijimo. Klientų aptarnavimo agentui yra labai svarbu nusimanymas ir viso aptarnavimo proceso supratimas. Kiekviename žingsnyje, jūsų klientai turi jaustis vertinami.
Kalbant apie klientų aptarnavimo gerinimą, svarbu prisėsti ir užduoti sudėtingus klausimus. Ar jūsų klientai yra patenkinti jūsų produktu ir jūsų teikiamo aptarnavimo lygiu? Dažnai, įmonės mano, kad jie teikia puikų aptarnavimą, tačiau klientai su tuo nesutinka. Taigi, kaip galite sužinoti, ar klientai džiaugiasi jūsų įmone? Išmatuodami pačius svarbiausius rodiklius: CSAT, NPS, CES ir FRT.
Jūsų tikslas turėtų būti būti pasiekti 80% siekiantį ar didesnį CSAT, tačiau priklausomai nuo pramonės šakos, jis gali skirtis. Nors CSAT gerai iliustruoja, kaip sekasi jūsų įmonei, jums taip pat reikėtų išmatuoti NPS, CES ir FRT rodiklius, kurie padės sudaryti bendrą jūsų teikiamo aptarnavimo vaizdą. Stebėdami rodiklius, jūs galėsite nustatyti tobulinamas vietas ir pagerinti savo klientų aptarnavimą.
Klientų Pasitenkinimo Balas (CSAT) leidžia jums sužinoti, ar jūsų klientai yra patenkinti jūsų produktais ir paslaugomis.
Klientų Rekomendavimo Balas (NPS) nurodo, ar jūsų klientai būtų linkę rekomenduoti jūsų verslą kitiems.
Klientų Pastangų Balas (CES) nurodo, kaip sudėtinga ar paprasta klientams bendrauti su jūsų įmone.
71% vartotojų nurodo, kad jie jaučia nusivylimą, kai apsipirkimo patirtis nebūna suasmeninta.
90% klientų tikisi nepertraukiamo bendravimo visuose bendravimo kanaluose.
64% klientų tikisi gauti pagalbą realiuoju laiku, nepriklausomai nuo jų naudojamo kanalo.
Mes siūlome migravimo paslaugas be jokių rūpesčių, iš daugelio populiarių pagalbos tarnybos sprendimų.
Pagalbos tarnybos sistema suteikia jums galimybę saugoti ir pasiekti svarbią klientų informaciją, kuri gali padėti suteikti suasmenintus atsakymus į klientų užklausas.
Pasiūlykite 24/7 teikiamą klientų aptarnavimą, naudojant savitarnos žinių bazes. Užpildykite jas “how-to” tipo straipsniais ir DUK, arba sukurkite bendruomenės forumą, kuriame jūsų klientai galėtų vienas kitam padėti.
Puikus būdas nuolat atnaujinti savo klientų aptarnavimą yra surinkti klientų atsiliepimus ir analizuoti savo agentų efektyvumą.
Pagalbos tarnybos programinė įranga gali padėti suteikti greitą ir patogią pagalbą, naudojant internetinius pokalbius, skambučių centrą ir žinių bazės funkcionalumą, o taip pat ir socialinės žiniasklaidos integracijas bei automatizacijos funkcijas.
Prijunkite visus savo bendravimo kanalus (telefoną, el. laiškus, socialinę žiniasklaidą, internetinius pokalbius, klientų portalą) prie LiveAgent. Kai tik gausite naują užklausą, ji bus automatiškai nukreipiama į mūsų sistemą ir išsaugoma bilieto formoje.
Iš ten, jūs galėsite valdyti, stebėti ir atsakyti į visus bilietus. Universalioje pašto dėžutėje rasite daugybę funkcijų, kurios palengvina bilietų valdymą, pavyzdžiui automatizavimo funkcijos, žymos, departamentai ir daugiau.
Kurkite įspūdingas žinių bazes, naudodami mūsų “Ką Matai Yra Tai Ką Gauni” redaktorių. Mūsų programinė įranga jums susteikia galimybę sukurti keletą vidinių ir išorinių žinių bazių. Užpildykite jas su “how-to” tipo straipsniais, vaizdo medžiaga, atsiliepimų ir pasiūlymų laukeliais, forumais, bei DUK.
Mūsų integruotas CRM saugo jūsų klientų duomenis prieinamus vos keliais paspaudimais. Kas kartą jums atsakius į bilietą, jūs galite peržiūrėti visą informaciją apie buvusį bendravimą su klientu, jo įsigijimus ir jo informaciją. Nesudėtingai redaguokite informaciją susirašinėdami ar kalbėdami su klientu, naudojant mūsų internetinius pokalbius ar integruotą skambučių centrą.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Greitis yra svarbus rodiklis, kai siekiama paversti tinklapio lankytojus į klientus ar palaikyti jau egzistuojančių klientų pasitenkinimą. Mūsų internetiniai pokalbiai šiuo metu yra greičiausi visoje rinkoje. Naudokite juos ir aktyviai kreipkitės į savo klientus, jiems naršant jūsų interneto svetainėje.
Naudokite mūsų patikimas duomenų analizės ir ataskaitų funkcijas. Pamatykite naudojimo statistiką, vertinkite efektyvumo ataskaitas ir sužinokite klientų pasitenkinimo rodiklius. Peržiūrėkite, kas bendrauja su jūsų įmone ir stebėkite jų gaunamą aptarnavimą..
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms įmonėms 2019-2020 metais.
Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikių patenkinimui pasirinko LiveAgent.
Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis lengvai pritaikomas prie jūsų įmonės reikalavimų.
Pilnai paremta debesų kompiuterija, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.
LiveAgent yra pažangi pagalbos tarnybos sistema, kuri gali jums padėti tuo pat metu pagerinti klientų aptarnavimą ir konversijos santykį. Mūsų programinė įranga teikiama už konkurencingą kainą, galvoje turint didelį jos teikiamą funkcionalumą. Išbandykite LiveAgent jau šiandien, nereikalaujama kreditinė kortelė.
Populiariausias
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Klientų aptarnavimo vaidmuo klientų patirčiai
Klientų patirtis tampa vis svarbesnė, o klientų aptarnavimas turi didesnius lūkesčius nei anksčiau. Patartina plėsti pagalbos būdus ir investuoti į aptarnavimo komandą.
Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, įskaitant žinių bazę, klientų forumą, automatizaciją, API, IVR, vaizdo skambučius ir neribotą pagalbą 24/7. Taip pat siūloma integracija su "Viber", "Facebook", "Twitter" ir "Instagram". Paslaugos kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn. "Lucep" nesiūlo daugelio šių funkcijų ir integracijų, ir paslaugos kaina yra aukštesnė - 30$/agentui/mėn.
Norite padidinti atsakymų greitį?
LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais, kurias renkasi daugiau nei 21 000 įmonių. Ji siūlo daugiau nei 180 funkcijų ir 40 integracijų bei lengvai pritaikoma verslo reikalavimams.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis