Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

LiveAgent pagalba pagerinkite klientų aptarnavimą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?

Per praėjusį dešimtmetį, suvokimas apie klientų aptarnavimą išsiplėtė. Anksčiau, klientų aptarnavimas buvo susijęs su žmogiškuoju bendravimu. Tačiau plėtojantis e-komercijai, įmonės turėjo pritaikyti savo verslo strategijas. Gaunant daugybę socialinės žiniasklaidos ir internetinių pokalbių bilietų, į darbą buvo prijungti pokalbių robotai.

Nesvarbu, kad automatizavimas ir pokalbių robotai yra labai efektyvūs ir sutaupo labai daug jūsų atsakymams į klientų užklausas skiriamo laiko, tačiau svarbiausia išsaugoti žmogiškąjį ryšį, kurio taip siekia klientai, o pokalbių robotai to negali užtikrinti. Kaip? Peržiūrėkite mūsų patarimus, kurie padės išvengti klaidų ir pagerinti klientų aptarnavimą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of good customer service

Kas yra klientų aptarnavimas?

Klientų aptarnavimas yra pagalba ir aptarnavimas, kurią teikiate savo klientams prieš, per ir po įsigijimo. Klientų aptarnavimo agentui yra labai svarbu nusimanymas ir viso aptarnavimo proceso supratimas. Kiekviename žingsnyje, jūsų klientai turi jaustis vertinami.

Ar žinote, kaip jaučiasi jūsų klientai?

Kalbant apie klientų aptarnavimo gerinimą, svarbu prisėsti ir užduoti sudėtingus klausimus. Ar jūsų klientai yra patenkinti jūsų produktu ir jūsų teikiamo aptarnavimo lygiu? Dažnai, įmonės mano, kad jie teikia puikų aptarnavimą, tačiau klientai su tuo nesutinka. Taigi, kaip galite sužinoti, ar klientai džiaugiasi jūsų įmone? Išmatuodami pačius svarbiausius rodiklius: CSAT, NPS, CES ir FRT.

 

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Koks yra geras klientų pasitenkinimo balas?

Jūsų tikslas turėtų būti būti pasiekti 80% siekiantį ar didesnį CSAT, tačiau priklausomai nuo pramonės šakos, jis gali skirtis. Nors CSAT gerai iliustruoja, kaip sekasi jūsų įmonei, jums taip pat reikėtų išmatuoti NPS, CES ir FRT rodiklius, kurie padės sudaryti bendrą jūsų teikiamo aptarnavimo vaizdą. Stebėdami rodiklius, jūs galėsite nustatyti tobulinamas vietas ir pagerinti savo klientų aptarnavimą.

Pagerinkite klientų aptarnavimą, apklausų metų rinkdami atsiliepimus

CSAT

Klientų Pasitenkinimo Balas (CSAT) leidžia jums sužinoti, ar jūsų klientai yra patenkinti jūsų produktais ir paslaugomis.

NPS

Klientų Rekomendavimo Balas (NPS) nurodo, ar jūsų klientai būtų linkę rekomenduoti jūsų verslą kitiems.

CES

Klientų Pastangų Balas (CES) nurodo, kaip sudėtinga ar paprasta klientams bendrauti su jūsų įmone.

Teikite suasmenintą aptarnavimą

71% vartotojų nurodo, kad jie jaučia nusivylimą, kai apsipirkimo patirtis nebūna suasmeninta.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Pasiūlykite daugiakanalį aptarnavimą

90% klientų tikisi nepertraukiamo bendravimo visuose bendravimo kanaluose.

Užtikrinkite žaibiškai greitus atsakymus

64% klientų tikisi gauti pagalbą realiuoju laiku, nepriklausomai nuo jų naudojamo kanalo.

Lightning fast responses

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migravimo paslaugas be jokių rūpesčių, iš daugelio populiarių pagalbos tarnybos sprendimų.

Kaip programinė įranga gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą?

Memorable customer experience

Pagalbos tarnybos sistema suteikia jums galimybę saugoti ir pasiekti svarbią klientų informaciją, kuri gali padėti suteikti suasmenintus atsakymus į klientų užklausas.

24-7 support anywhere

Pasiūlykite 24/7 teikiamą klientų aptarnavimą, naudojant savitarnos žinių bazes. Užpildykite jas “how-to” tipo straipsniais ir DUK, arba sukurkite bendruomenės forumą, kuriame jūsų klientai galėtų vienas kitam padėti.

Giving and receiving feedback

Puikus būdas nuolat atnaujinti savo klientų aptarnavimą yra surinkti klientų atsiliepimus ir analizuoti savo agentų efektyvumą.

Fast, smart and convenient support

Pagalbos tarnybos programinė įranga gali padėti suteikti greitą ir patogią pagalbą, naudojant internetinius pokalbius, skambučių centrą ir žinių bazės funkcionalumą, o taip pat ir socialinės žiniasklaidos integracijas bei automatizacijos funkcijas.

Streamline communication into single dashboard

Nukreipkite visas užklausas į vieną vietą

Prijunkite visus savo bendravimo kanalus (telefoną, el. laiškus, socialinę žiniasklaidą, internetinius pokalbius, klientų portalą) prie LiveAgent. Kai tik gausite naują užklausą, ji bus automatiškai nukreipiama į mūsų sistemą ir išsaugoma bilieto formoje.

Iš ten, jūs galėsite valdyti, stebėti ir atsakyti į visus bilietus. Universalioje pašto dėžutėje rasite daugybę funkcijų, kurios palengvina bilietų valdymą, pavyzdžiui automatizavimo funkcijos, žymos, departamentai ir daugiau. 

Susikurkite nemokamai, naudodami mūsų WYSIWYG redaktorių

Kurkite įspūdingas žinių bazes, naudodami mūsų “Ką Matai Yra Tai Ką Gauni” redaktorių. Mūsų programinė įranga jums susteikia galimybę sukurti keletą vidinių ir išorinių žinių bazių. Užpildykite jas su “how-to” tipo straipsniais, vaizdo medžiaga, atsiliepimų ir pasiūlymų laukeliais, forumais, bei DUK.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Klientų informaciją turėkite arti savęs

Mūsų integruotas CRM saugo jūsų klientų duomenis prieinamus vos keliais paspaudimais. Kas kartą jums atsakius į bilietą, jūs galite peržiūrėti visą informaciją apie buvusį bendravimą su klientu, jo įsigijimus ir jo informaciją. Nesudėtingai redaguokite informaciją susirašinėdami ar kalbėdami su klientu, naudojant mūsų internetinius pokalbius ar integruotą skambučių centrą.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo

Siūlykite pagalbą realiuoju laiku

Greitis yra svarbus rodiklis, kai siekiama paversti tinklapio lankytojus į klientus ar palaikyti jau egzistuojančių klientų pasitenkinimą. Mūsų internetiniai pokalbiai šiuo metu yra greičiausi visoje rinkoje. Naudokite juos ir aktyviai kreipkitės į savo klientus, jiems naršant jūsų interneto svetainėje.

Real-time customer support
Performance analyze

Analizuokite savo efektyvumą

Naudokite mūsų patikimas duomenų analizės ir ataskaitų funkcijas. Pamatykite naudojimo statistiką, vertinkite efektyvumo ataskaitas ir sužinokite klientų pasitenkinimo rodiklius. Peržiūrėkite, kas bendrauja su jūsų įmone ir stebėkite jų gaunamą aptarnavimą..

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

Kodėl LiveAgent yra teisingas klientų aptarnavimo gerinimo įrankis?

Most reviewed and number 1

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms įmonėms 2019-2020 metais.

Preferred by 21k businesses

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikių patenkinimui pasirinko LiveAgent.

Packed with features

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis lengvai pritaikomas prie jūsų įmonės reikalavimų.

Cloud based and secure help desk

Pilnai paremta debesų kompiuterija, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.

Kainos ir vertės santykis? Neabejotinas

LiveAgent yra pažangi pagalbos tarnybos sistema, kuri gali jums padėti tuo pat metu pagerinti klientų aptarnavimą ir konversijos santykį. Mūsų programinė įranga teikiama už konkurencingą kainą, galvoje turint didelį jos teikiamą funkcionalumą. Išbandykite LiveAgent jau šiandien, nereikalaujama kreditinė kortelė.

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suPagerinkite klientų aptarnavimą
415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Aptarnaudama 9 skirtingas šalis, Contrado naudoja tik vieną LiveAgent. Contrado klientų pagalba, per mėnesį gali išspręsti 8 000 pagalbos bilietų. Skaityti daugiau.

Contrado

LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x