Per praėjusį dešimtmetį, suvokimas apie klientų aptarnavimą išsiplėtė. Anksčiau, klientų aptarnavimas buvo susijęs su žmogiškuoju bendravimu. Tačiau plėtojantis e-komercijai, įmonės turėjo pritaikyti savo verslo strategijas. Gaunant daugybę socialinės žiniasklaidos ir internetinių pokalbių bilietų, į darbą buvo prijungti pokalbių robotai.
Nesvarbu, kad automatizavimas ir pokalbių robotai yra labai efektyvūs ir sutaupo labai daug jūsų atsakymams į klientų užklausas skiriamo laiko, tačiau svarbiausia išsaugoti žmogiškąjį ryšį, kurio taip siekia klientai, o pokalbių robotai to negali užtikrinti. Kaip? Peržiūrėkite mūsų patarimus, kurie padės išvengti klaidų ir pagerinti klientų aptarnavimą.
Klientų aptarnavimas yra pagalba ir aptarnavimas, kurią teikiate savo klientams prieš, per ir po įsigijimo. Klientų aptarnavimo agentui yra labai svarbu nusimanymas ir viso aptarnavimo proceso supratimas. Kiekviename žingsnyje, jūsų klientai turi jaustis vertinami.
Kalbant apie klientų aptarnavimo gerinimą, svarbu prisėsti ir užduoti sudėtingus klausimus. Ar jūsų klientai yra patenkinti jūsų produktu ir jūsų teikiamo aptarnavimo lygiu? Dažnai, įmonės mano, kad jie teikia puikų aptarnavimą, tačiau klientai su tuo nesutinka. Taigi, kaip galite sužinoti, ar klientai džiaugiasi jūsų įmone? Išmatuodami pačius svarbiausius rodiklius: CSAT, NPS, CES ir FRT.
Jūsų tikslas turėtų būti būti pasiekti 80% siekiantį ar didesnį CSAT, tačiau priklausomai nuo pramonės šakos, jis gali skirtis. Nors CSAT gerai iliustruoja, kaip sekasi jūsų įmonei, jums taip pat reikėtų išmatuoti NPS, CES ir FRT rodiklius, kurie padės sudaryti bendrą jūsų teikiamo aptarnavimo vaizdą. Stebėdami rodiklius, jūs galėsite nustatyti tobulinamas vietas ir pagerinti savo klientų aptarnavimą.
Klientų Pasitenkinimo Balas (CSAT) leidžia jums sužinoti, ar jūsų klientai yra patenkinti jūsų produktais ir paslaugomis.
Klientų Rekomendavimo Balas (NPS) nurodo, ar jūsų klientai būtų linkę rekomenduoti jūsų verslą kitiems.
Klientų Pastangų Balas (CES) nurodo, kaip sudėtinga ar paprasta klientams bendrauti su jūsų įmone.
71% vartotojų nurodo, kad jie jaučia nusivylimą, kai apsipirkimo patirtis nebūna suasmeninta.
90% klientų tikisi nepertraukiamo bendravimo visuose bendravimo kanaluose.
64% klientų tikisi gauti pagalbą realiuoju laiku, nepriklausomai nuo jų naudojamo kanalo.
Mes siūlome migravimo paslaugas be jokių rūpesčių, iš daugelio populiarių pagalbos tarnybos sprendimų.
Pagalbos tarnybos sistema suteikia jums galimybę saugoti ir pasiekti svarbią klientų informaciją, kuri gali padėti suteikti suasmenintus atsakymus į klientų užklausas.
Pasiūlykite 24/7 teikiamą klientų aptarnavimą, naudojant savitarnos žinių bazes. Užpildykite jas “how-to” tipo straipsniais ir DUK, arba sukurkite bendruomenės forumą, kuriame jūsų klientai galėtų vienas kitam padėti.
Puikus būdas nuolat atnaujinti savo klientų aptarnavimą yra surinkti klientų atsiliepimus ir analizuoti savo agentų efektyvumą.
Pagalbos tarnybos programinė įranga gali padėti suteikti greitą ir patogią pagalbą, naudojant internetinius pokalbius, skambučių centrą ir žinių bazės funkcionalumą, o taip pat ir socialinės žiniasklaidos integracijas bei automatizacijos funkcijas.
Prijunkite visus savo bendravimo kanalus (telefoną, el. laiškus, socialinę žiniasklaidą, internetinius pokalbius, klientų portalą) prie LiveAgent. Kai tik gausite naują užklausą, ji bus automatiškai nukreipiama į mūsų sistemą ir išsaugoma bilieto formoje.
Iš ten, jūs galėsite valdyti, stebėti ir atsakyti į visus bilietus. Universalioje pašto dėžutėje rasite daugybę funkcijų, kurios palengvina bilietų valdymą, pavyzdžiui automatizavimo funkcijos, žymos, departamentai ir daugiau.
Kurkite įspūdingas žinių bazes, naudodami mūsų “Ką Matai Yra Tai Ką Gauni” redaktorių. Mūsų programinė įranga jums susteikia galimybę sukurti keletą vidinių ir išorinių žinių bazių. Užpildykite jas su “how-to” tipo straipsniais, vaizdo medžiaga, atsiliepimų ir pasiūlymų laukeliais, forumais, bei DUK.
Mūsų integruotas CRM saugo jūsų klientų duomenis prieinamus vos keliais paspaudimais. Kas kartą jums atsakius į bilietą, jūs galite peržiūrėti visą informaciją apie buvusį bendravimą su klientu, jo įsigijimus ir jo informaciją. Nesudėtingai redaguokite informaciją susirašinėdami ar kalbėdami su klientu, naudojant mūsų internetinius pokalbius ar integruotą skambučių centrą.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Greitis yra svarbus rodiklis, kai siekiama paversti tinklapio lankytojus į klientus ar palaikyti jau egzistuojančių klientų pasitenkinimą. Mūsų internetiniai pokalbiai šiuo metu yra greičiausi visoje rinkoje. Naudokite juos ir aktyviai kreipkitės į savo klientus, jiems naršant jūsų interneto svetainėje.
Naudokite mūsų patikimas duomenų analizės ir ataskaitų funkcijas. Pamatykite naudojimo statistiką, vertinkite efektyvumo ataskaitas ir sužinokite klientų pasitenkinimo rodiklius. Peržiūrėkite, kas bendrauja su jūsų įmone ir stebėkite jų gaunamą aptarnavimą..
LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms įmonėms 2019-2020 metais.
Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikių patenkinimui pasirinko LiveAgent.
Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis lengvai pritaikomas prie jūsų įmonės reikalavimų.
Pilnai paremta debesų kompiuterija, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.
LiveAgent yra pažangi pagalbos tarnybos sistema, kuri gali jums padėti tuo pat metu pagerinti klientų aptarnavimą ir konversijos santykį. Mūsų programinė įranga teikiama už konkurencingą kainą, galvoje turint didelį jos teikiamą funkcionalumą. Išbandykite LiveAgent jau šiandien, nereikalaujama kreditinė kortelė.
Populiariausias
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team