Ieškote „Outlook“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Outlook“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra sąrankos mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kredito kortelės    
  • ✓ Atšaukti galima bet kada
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų žiniatinklio paštas?

„LiveAgent“ yra puikus pasirinkimas. Nors „Outlook“ turi daug naudingų individualaus el. pašto valdymo funkcijų, tačiau kai reikia valdyti kelis el. pašto adresus ir bendradarbiauti su kolegomis, atsiranda tam tikrų apribojimų.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

„Outlook“ ir „LiveAgent“ apžvalga

Funkcijos Liveagent Outlook
Neribota duomenų saugykla
Unlimited email storage.
Has unlimited storage.
Has limited storage.
El. pašto šifravimas
Email encryption ensures that hackers or other parties other than the recipient of your message cannot read its contents.
Has built-in email encryption.
Has built-in email encryption.
Tinkinimo parinktys
Sound, alert, color, and theme customizations.
Offers customization options.
Offers customization options.
Daugelio vartotojų prieiga
Enables multiple users to work on issues simultaneously.
Offers multi-user access.
Offers multi-user access.
Atskiras el. pašto skirtuko rodinys
Allows users to open multiple email tabs and switch through as needed.
Has separate email tab view.
Has separate email tab view.
Be skelbimų
No sponsored ads shown in the inbox.
Offers an ad-free experience.
Does not offer an ad-free experience.
Automatizavimo taisyklės
Automation rules that can be implemented to speed up customer support processes.
Has automation rules.
Has automation rules.
Tinkinami el. laiškų šablonai
Enables users to create fully customizable email templates.
Offers customizable email templates.
Offers customizable email templates.
Nemokama versija
Offers a free version.
Offers free version.
Offers free version.
Žymos
Add tags to any ticket to view its contents at a glance or to make it easier to find.
Has tags.
Doesn't have tags.
El. laiškų padalijimas/sujungimas
Split emails in two to ensure faster problem resolution or merge multiple emails from one customer into one.
Has email splitting/merging functionality.
Doesn't have email splitting/merging functionality.
Asmeninės pastabos
Share private notes with your colleagues. Use them as reminders or to store extra info.
Offers private notes feature.
Doesn't offer private notes feature.
CRM
A built-in customer relationship management tool.
Has a built-in CRM.
Doesn't have a built-in CRM.
Integracijos
Integrations with popular software, tools, and networks, such as social media, CRMs, or payment processors.
Offers third-party integrations.
Doesn't connect with third-party integrations.

Mumis pasitiki daugiau kaip 30 000 įmonių ir 150 milijonų galutinių vartotojų

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Pristatome universalią pašto dėžutę

Išmanesnė „Outlook“ versija, palaikanti daugelio vartotojų prieigą ir nukreipianti el. laiškus iš kelių el. pašto adresų ir ryšio kanalų į vieną pašto dėžutę.

Used to multiple email tabs?

Mūsų „Outlook“ alternatyva siūlo daugelį slirtukų bilietams greitesniam problemų sprendimui ir tam, kad skirtukus būtų lengva įjungti ir išjungti.

Multiple ticket tabs by LiveAgent
Help desk templates

El. pašto šablonai, pritaikomi individualiam naudojimui

„Outlook“ alternatyvos, tokios kaip „LiveAgent“, siūlo daugybę pritaikymo individualiam vartotojui parinkčių, įskaitant el. pašto šablonus.

Sukurkite šablonus naudodami paprastą redagavimo programą WYSIWYG arba parašykite pasirinktą HTML kodą.

Getting the job done faster

Gavote bilietą, kuriame yra kelios užklausos? Norėdami greičiau išspręsti problemą, padalykite bilietą į dvi dalis.

Taip pat galite sujungti du ar daugiau bilietų į vieną, kad nebūtų sugaištamas laikas atsakant tą pačią užklausą kelis kartus.

Split tickets feature by LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Jaučiatės įstrigęs?

Mūsų „Outlook“ alternatyva siūlo nemokamus vidinius pokalbius programoje ir skambučius.

Kad būtų dar patogiau, pasidalykite el. pašto ID su savo kolegomis, kad jiems nereikėtų ieškoti jūsų nurodyto el. pašto adreso.

Patogiau nei bet kada

Kiekvieną savaitę sutaupykite savo agentams daugiau nei 15 valandų darbo sukurdami iš anksto nustatytus atsakymus į dažnai užduodamus klausimus paruoštų pranešimų pavidalu.

Canned-messages-Macros
LiveAgent helpdesk tour

Įvairiausių kanalų integracijos

Mūsų „Outlook“ alternatyva siūlo daugybę integracijų su daugiau nei 130 trečiųjų šalių sistemų.

Pagerinkite savo darbo eigos efektyvumą, susiedami „LiveAgent“ paskyrą su „Twitter“, „Facebook“ ar „Instagram“, daugybe VoIP teikėjų, mokėjimo procesorių ar ryšių su klientais valdymo (CRM) programine įranga, pvz., „PipeDrive“.

Pastovus tobulėjimas

„Outlook“ alternatyvos, tokios kaip „LiveAgent“, suteikia gilių įžvalgų apie jūsų klientų aptarnavimo paslaugas.

Sužinokite, kiek el. laiškų gaunate per mėnesį, į kiek atsakyta laiku, kurie susitarimai dėl paslaugos lygmens (SLA) nebuvo įvykdyti ir kas už juos buvo atsakingas.

Performance report by LiveAgent

Dar kelios priežastys, dėl kurių esame geriausia „Outlook“ alternatyva

Ticketing templates

Suteikite „Outlook“ alternatyvoms galimybę pagerinti jūsų klientų aptarnavimą naudojant laiko stebėjimo funkcijas. Iš vienos sąsajos sužinokite, kokios užduotys yra sudėtingiausios, ar kuriems agentams reikia daugiau mokymų.

Knowledge base templates

Mūsų „Outlook“ alternatyva siūlo patogius hibridinius bilietų srautus, užtikrinančius, kad nepasikysyumėte netvarkoje, bendraudami su daugeliu klientų per skirtingus kanalus.

Marketing email templates

„LiveAgent“, puiki „Outlook“ alternatyva, užtikrina, kad daugelis klientų aptarnavimo agentai galėtų dirbti kartu neištrindami vienas kito darbo. Peržiūrėdami bilietus agentai įspėjami, jei prie to bilieto jau kažkas dirba.

Customer service templates

„LiveAgent“ gali pasigirti pačiomis gausiausiomis automatizavimo taisyklėmis, todėl tai yra puiki „Outlook“ alternatyva. Supaprastinkite procesus automatizuodami kasdienes užduotis, pvz., priskirdami žymas ir pareigas ar atsakinėdami į el. laiškus.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

„Outlook“ alternatyvos automatiškai priskiria žymas kiekvienam gaunamam el. laiškui, kad įsitikintumėte, jog jo turinį galite peržiūrėti iš karto, jo net neatidarę. Dėl to el. laiškų paieška yra greitesnė ir patogesnė.

Call center templates

Sukurkite aplankus ir poaplankius skyrių pavidalu. Įsitikinkite, kad kiekvienas el. laiškas automatiškai nukreipiamas į tinkamą skyrių, naudojant automatikos taisykles arba nukreipiant rankiniu būdu.

Live chat templates

Paskirkite aiškius įsipareigojimus keliems skyriams ir agentams. Užtikrinkite, kad jūsų naujosios „Outlook“ alternatyvos dėka jokie el. laiškai nelieka nepastebėti ir neatsakyti.

Peržiūrėkite, redaguokite ir pridėkite informaciją į mūsų įmontuotą santykių su klientais valdymo sistemą (CRM) tuo pačiu atsakydami į el. laiškus iš vienos sąsajos. Pridėkite pasirinktinius laukus, pvz., batų dydį ar laiko juostą, kad jūsų klientų aptarnavimas būtų labiau suasmenintas.

Business Email Templates

Atskleiskite daugiau informacijos apie tam tikrą el. laišką, klientą ar sprendimo procesą. Jūsų kolegos gali bet kada peržiūrėti šiuos užrašus atsakinėdami į tam tikrą el. laišką/užklausą.

Štai ką sako mūsų klientai

  • Mes naudojome „Outlook“ tam, kad stebėti ir atsakyti į klientų bei potencialių klientų el. laiškus/socialinių tinklų pranešimus. Kasdien susidūrėme su daugybe problemų, pavyzdžiui, el. laiškai buvo netyčia ištrinti arba į juos neatsakyta, negalėjome rasti el. laiškų, nes jie neturėjo nuorodos numerių, vėlavo ir į tuos pačius el. laiškus atsakė skirtingi darbuotojai. „LiveAgent“ išsprendė visus šiuos trūkumus.

    Maikas S. – Direktorius – 5/5

  • Tvarkyti klientų užklausas naudojant „Outlook“ buvo labai sunku, kai žmonių komanda dalijasi pašto dėžute, o „LiveAgent“ naudojimas užtikrina efektyvumą.

    Informacinių technologijų ir paslaugų vartotojas – 4,5 / 5

  • Palyginti su bendra „Outlook“ pašto dėžute, galime priskirti el. laiškams žymas, pabrėžiančias ne tik kam skirtas el. laiškas, kokia nurodyta tema, bet ir raktinius žodžius, pagal kuriuos galime ieškoti. Tai padėjo mums sukurti daug pašto dėžučių mažesnėms verslo sritims, padidindami efektyvumą ir padėdami klientams.

    Maiklas B – 4.5/5

  • Man patinka, kaip „LiveAgent“ leidžia suskirstyti užklausas į kategorijas, priskirti vykdymo laiką ir automatizuoti daugelį dalykų, kurie „Outlook“ užima labai daug laiko.

    Anonimas recenzentas – logistika ir tiekimo grandinė – 5/5

  • Lengva naudoti ir nustatyti, turi daug naudingų funkcijų – ypač žymų automatizavimas (taisyklės ir laiko taisyklės), kuris padeda tvarkyti jūsų bilietus. Prieš tai naudojau „Outlook“ + „ZOHO“ + „Zoiper“ (telefono skambučiams), dabar tiesiog naudoju „LiveAgent“ vietoj visų 3, taip pat galiu pridėti pastabų ir gavau telefono skambučio įrašą.

    Anonimas apžvalgininkas – žmogiškųjų išteklių administratorius – 5/5

  • Pradėjau nuo „Outlook“ pagrįstos sistemos ir net savaitės senumo el. laiškų paieška buvo tam tikras išbandymas. Naudojant „LiveAgent“, atsirado galimybė automatiškai tvarkyti mūsų el. laiškus su žymomis, asmenimis, aplankais, pasirinktiniais filtrais ir kt. Tai žymiai palengvino el. laiškų tvarkymą. Man retai tenka ieškoti ilgiau nei minutę, kad rasčiau tai, ko noriu.

    Robertas S. – klientų aptarnavimo vadovo padėjėjas – 4,5 / 5

Palikite savo vargus praeityje ir atsisveikinkite su „Outlook“ visam laikui

„LiveAgent“, geriausia „Outlook“ alternatyva rinkoje, yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SMB pagalbos centro programinė įranga 2021 m.

Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „Yamaha“, „BMW“, „Huawei“, teikdami pasaulinės klasės klientų aptarnavimą. Su „LiveAgent“ tai paprasta.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai su„Outlook“ alternatyva
„LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

"LiveAgent" yra gerai apgalvota paslauga, kuri gerai sąveikauja tarpusavyje ir siūlo daugybę funkcijų įmonėms. Jis palaiko daugiau nei 40 kalbų, turi didelį klientų aptarnavimo funkcionalumą, puikią komandą ir gerą aptarnavimą. "LiveAgent" turi daug teigiamų atsiliepimų ir gali patikti klientams, kurie ieško geriausios klientų aptarnavimo programinės įrangos alternatyvos.

Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

"LiveAgent" siūlo greitus, patikimus ir pritaikomus tiesioginius pokalbius, pritaikytus jūsų įmonės prekės ženklui. Jų pokalbių rodymo greitis yra greičiausias rinkoje - tik 2,5 sekundės. Be to, jie turi tris puikius mokamus planus, palengvinančius jūsų darbo eigą. Įsigykite visus reikalingus įrankius už puikią kainą ir suteikite savo klientams daugiau galimybių.

Jei ieškote galingos „Crisp“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. Tai visapusiška pagalbos centro programinė įranga su greičiausiu pokalbių valdikliu.

Ieškote „Crisp“ alternatyvos?

LiveAgent yra programinė įranga, kuri palaiko daugybę kalbų ir padeda sutelkti dėmesį į prasmingus santykius su klientais. Ji yra gerai įvertinta ir yra puiki alternatyva Crisp programinei įrangai. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją dabar ir užkirsti kelią užsienio kalbų barjerams.

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.

Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

Paslauga greičiausiu tiesioginių pokalbių valdikliu internete, kurio rodymo greitis yra tik 2,5 sekundės. Šiame pokalbyje yra naudingų funkcijų, kaip realiuoju laiku spaudimas ir svetainės stebėjimas, padedantys pagerinti aptarnavimą ir efektyvumą. Rekomenduojama padidinti pardavimų konversijas ir pritraukti potencialius klientus, naudojant šią greičiausią paslaugą. Palyginimas su konkuruojančia „LivePerson“ paslauga.

Jei ieškote galingos „Kayako“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. Jame yra greičiausias pokalbių valdiklis rinkoje ir daugiau nei 179 naudingos pagalbos centro funkcijos

Ieškote „Kayako“ alternatyvos?

„LiveAgent“ programinė įranga turi 43 skirtingų kalbų vertimus ir palaiko kalbų valdiklius. Esame daugiakalbiai ir padėsime pašalinti užsienio kalbų barjerą jūsų ir klientų tarpui.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai