Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Outlook“ alternatyva rinkoje.
„LiveAgent“ yra puikus pasirinkimas. Nors „Outlook“ turi daug naudingų individualaus el. pašto valdymo funkcijų, tačiau kai reikia valdyti kelis el. pašto adresus ir bendradarbiauti su kolegomis, atsiranda tam tikrų apribojimų.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Funkcijos | Liveagent
Try the best self-service support alternative for free! No credit card required. | Outlook |
---|---|---|
Neribota duomenų saugykla
Unlimited email storage. | Has unlimited storage. | Has limited storage. |
El. pašto šifravimas
Email encryption ensures that hackers or other parties other than the recipient of your message cannot read its contents. | Has built-in email encryption. | Has built-in email encryption. |
Tinkinimo parinktys
Sound, alert, color, and theme customizations. | Offers customization options. | Offers customization options. |
Daugelio vartotojų prieiga
Enables multiple users to work on issues simultaneously. | Offers multi-user access. | Offers multi-user access. |
Atskiras el. pašto skirtuko rodinys
Allows users to open multiple email tabs and switch through as needed. | Has separate email tab view. | Has separate email tab view. |
Be skelbimų
No sponsored ads shown in the inbox. | Offers an ad-free experience. | Does not offer an ad-free experience. |
Automatizavimo taisyklės
Automation rules that can be implemented to speed up customer support processes. | Has automation rules. | Has automation rules. |
Tinkinami el. laiškų šablonai
Enables users to create fully customizable email templates. | Offers customizable email templates. | Offers customizable email templates. |
Nemokama versija
Offers a free version. | Offers free version. | Offers free version. |
Žymos
Add tags to any ticket to view its contents at a glance or to make it easier to find. | Has tags. | Doesn't have tags. |
El. laiškų padalijimas/sujungimas
Split emails in two to ensure faster problem resolution or merge multiple emails from one customer into one. | Has email splitting/merging functionality. | Doesn't have email splitting/merging functionality. |
Asmeninės pastabos Share private notes with your colleagues. Use them as reminders or to store extra info. | Offers private notes feature. | Doesn't offer private notes feature. |
CRM
A built-in customer relationship management tool. | Has a built-in CRM. | Doesn't have a built-in CRM. |
Integracijos
Integrations with popular software, tools, and networks, such as social media, CRMs, or payment processors. | Offers third-party integrations. | Doesn't connect with third-party integrations. |
Išmanesnė „Outlook“ versija, palaikanti daugelio vartotojų prieigą ir nukreipianti el. laiškus iš kelių el. pašto adresų ir ryšio kanalų į vieną pašto dėžutę.
Mūsų „Outlook“ alternatyva siūlo daugelį slirtukų bilietams greitesniam problemų sprendimui ir tam, kad skirtukus būtų lengva įjungti ir išjungti.
„Outlook“ alternatyvos, tokios kaip „LiveAgent“, siūlo daugybę pritaikymo individualiam vartotojui parinkčių, įskaitant el. pašto šablonus.
Sukurkite šablonus naudodami paprastą redagavimo programą WYSIWYG arba parašykite pasirinktą HTML kodą.
Gavote bilietą, kuriame yra kelios užklausos? Norėdami greičiau išspręsti problemą, padalykite bilietą į dvi dalis.
Taip pat galite sujungti du ar daugiau bilietų į vieną, kad nebūtų sugaištamas laikas atsakant tą pačią užklausą kelis kartus.
Mūsų „Outlook“ alternatyva siūlo nemokamus vidinius pokalbius programoje ir skambučius.
Kad būtų dar patogiau, pasidalykite el. pašto ID su savo kolegomis, kad jiems nereikėtų ieškoti jūsų nurodyto el. pašto adreso.
Kiekvieną savaitę sutaupykite savo agentams daugiau nei 15 valandų darbo sukurdami iš anksto nustatytus atsakymus į dažnai užduodamus klausimus paruoštų pranešimų pavidalu.
Mūsų „Outlook“ alternatyva siūlo daugybę integracijų su daugiau nei 130 trečiųjų šalių sistemų.
Pagerinkite savo darbo eigos efektyvumą, susiedami „LiveAgent“ paskyrą su „Twitter“, „Facebook“ ar „Instagram“, daugybe VoIP teikėjų, mokėjimo procesorių ar ryšių su klientais valdymo (CRM) programine įranga, pvz., „PipeDrive“.
„Outlook“ alternatyvos, tokios kaip „LiveAgent“, suteikia gilių įžvalgų apie jūsų klientų aptarnavimo paslaugas.
Sužinokite, kiek el. laiškų gaunate per mėnesį, į kiek atsakyta laiku, kurie susitarimai dėl paslaugos lygmens (SLA) nebuvo įvykdyti ir kas už juos buvo atsakingas.
Suteikite „Outlook“ alternatyvoms galimybę pagerinti jūsų klientų aptarnavimą naudojant laiko stebėjimo funkcijas. Iš vienos sąsajos sužinokite, kokios užduotys yra sudėtingiausios, ar kuriems agentams reikia daugiau mokymų.
Mūsų „Outlook“ alternatyva siūlo patogius hibridinius bilietų srautus, užtikrinančius, kad nepasikysyumėte netvarkoje, bendraudami su daugeliu klientų per skirtingus kanalus.
„LiveAgent“ gali pasigirti pačiomis gausiausiomis automatizavimo taisyklėmis, todėl tai yra puiki „Outlook“ alternatyva. Supaprastinkite procesus automatizuodami kasdienes užduotis, pvz., priskirdami žymas ir pareigas ar atsakinėdami į el. laiškus.
„Outlook“ alternatyvos automatiškai priskiria žymas kiekvienam gaunamam el. laiškui, kad įsitikintumėte, jog jo turinį galite peržiūrėti iš karto, jo net neatidarę. Dėl to el. laiškų paieška yra greitesnė ir patogesnė.
Sukurkite aplankus ir poaplankius skyrių pavidalu. Įsitikinkite, kad kiekvienas el. laiškas automatiškai nukreipiamas į tinkamą skyrių, naudojant automatikos taisykles arba nukreipiant rankiniu būdu.
Paskirkite aiškius įsipareigojimus keliems skyriams ir agentams. Užtikrinkite, kad jūsų naujosios „Outlook“ alternatyvos dėka jokie el. laiškai nelieka nepastebėti ir neatsakyti.
Peržiūrėkite, redaguokite ir pridėkite informaciją į mūsų įmontuotą santykių su klientais valdymo sistemą (CRM) tuo pačiu atsakydami į el. laiškus iš vienos sąsajos. Pridėkite pasirinktinius laukus, pvz., batų dydį ar laiko juostą, kad jūsų klientų aptarnavimas būtų labiau suasmenintas.
Atskleiskite daugiau informacijos apie tam tikrą el. laišką, klientą ar sprendimo procesą. Jūsų kolegos gali bet kada peržiūrėti šiuos užrašus atsakinėdami į tam tikrą el. laišką/užklausą.
Mes naudojome „Outlook“ tam, kad stebėti ir atsakyti į klientų bei potencialių klientų el. laiškus/socialinių tinklų pranešimus. Kasdien susidūrėme su daugybe problemų, pavyzdžiui, el. laiškai buvo netyčia ištrinti arba į juos neatsakyta, negalėjome rasti el. laiškų, nes jie neturėjo nuorodos numerių, vėlavo ir į tuos pačius el. laiškus atsakė skirtingi darbuotojai. „LiveAgent“ išsprendė visus šiuos trūkumus.
Maikas S. – Direktorius – 5/5
Tvarkyti klientų užklausas naudojant „Outlook“ buvo labai sunku, kai žmonių komanda dalijasi pašto dėžute, o „LiveAgent“ naudojimas užtikrina efektyvumą.
Informacinių technologijų ir paslaugų vartotojas – 4,5 / 5
Palyginti su bendra „Outlook“ pašto dėžute, galime priskirti el. laiškams žymas, pabrėžiančias ne tik kam skirtas el. laiškas, kokia nurodyta tema, bet ir raktinius žodžius, pagal kuriuos galime ieškoti. Tai padėjo mums sukurti daug pašto dėžučių mažesnėms verslo sritims, padidindami efektyvumą ir padėdami klientams.
Maiklas B – 4.5/5
Man patinka, kaip „LiveAgent“ leidžia suskirstyti užklausas į kategorijas, priskirti vykdymo laiką ir automatizuoti daugelį dalykų, kurie „Outlook“ užima labai daug laiko.
Anonimas recenzentas – logistika ir tiekimo grandinė – 5/5
Lengva naudoti ir nustatyti, turi daug naudingų funkcijų – ypač žymų automatizavimas (taisyklės ir laiko taisyklės), kuris padeda tvarkyti jūsų bilietus. Prieš tai naudojau „Outlook“ + „ZOHO“ + „Zoiper“ (telefono skambučiams), dabar tiesiog naudoju „LiveAgent“ vietoj visų 3, taip pat galiu pridėti pastabų ir gavau telefono skambučio įrašą.
Anonimas apžvalgininkas – žmogiškųjų išteklių administratorius – 5/5
Pradėjau nuo „Outlook“ pagrįstos sistemos ir net savaitės senumo el. laiškų paieška buvo tam tikras išbandymas. Naudojant „LiveAgent“, atsirado galimybė automatiškai tvarkyti mūsų el. laiškus su žymomis, asmenimis, aplankais, pasirinktiniais filtrais ir kt. Tai žymiai palengvino el. laiškų tvarkymą. Man retai tenka ieškoti ilgiau nei minutę, kad rasčiau tai, ko noriu.
Robertas S. – klientų aptarnavimo vadovo padėjėjas – 4,5 / 5
„LiveAgent“, geriausia „Outlook“ alternatyva rinkoje, yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SMB pagalbos centro programinė įranga 2021 m.
Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „Yamaha“, „BMW“, „Huawei“, teikdami pasaulinės klasės klientų aptarnavimą. Su „LiveAgent“ tai paprasta.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?
"LiveAgent" yra alternatyva klientų aptarnavimo programinės įrangos „HelpCrunch“. Tai turi daugiau nei 175 funkcijas ir 40 integracijų, padės jums geriau bendrauti su klientais. Nemokamas 7 dienų arba 30 dienų bandymas.
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
„LiveAgent“ – efektyvus pagalbos centro sprendimas, padedantis aptarnauti klientus įvairiais ryšio kanalais. Teikiami įrankiai: el. paštas ir tiesioginiai pokalbiai.
Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?
"LiveAgent" geresnės, greitesnės ir tikslesnės pagalbos teikimas leido "XperienceHR" veiklos rodikliui padidėti 325% per pirmą mėnesį naudojant šią platformą.
Ieškote „Kayako“ alternatyvos?
„LiveAgent“ programinė įranga turi 43 skirtingų kalbų vertimus ir palaiko kalbų valdiklius. Esame daugiakalbiai ir padėsime pašalinti užsienio kalbų barjerą jūsų ir klientų tarpui.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis