Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ieškote „Outlook“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra puikus pasirinkimas. Nors „Outlook“ turi daug naudingų individualaus el. pašto valdymo funkcijų, tačiau kai reikia valdyti kelis el. pašto adresus ir bendradarbiauti su kolegomis, atsiranda tam tikrų apribojimų.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

„Outlook“ ir „LiveAgent“ apžvalga

Unlimited storage
LiveAgent
Outlook
Email encryption
LiveAgent
Outlook
Customization options
LiveAgent
Outlook
Multi-user access
LiveAgent
Outlook
Separate email tab view
LiveAgent
Outlook
Ad-free experience
LiveAgent
Outlook
Automation rules
LiveAgent
Outlook
Customizable email templates
LiveAgent
Outlook
Free version
LiveAgent
Outlook
Free version
LiveAgent
Outlook
Tags
LiveAgent
Outlook
Email splitting/merging
LiveAgent
Outlook
Private notes
LiveAgent
Outlook
CRM
LiveAgent
Outlook
Integrations
LiveAgent
Outlook
Features
LiveAgent
Outlook
Unlimited storage
Email encryption
Customization options
Multi-user access
Separate email tab view
Ad-free experience
Automation rules
Customizable email templates
Free version
Tags
Email splitting/merging
Private notes
CRM
Integrations

Mumis pasitiki daugiau kaip 30 000 įmonių ir 150 milijonų galutinių vartotojų

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pristatome universalią pašto dėžutę

Išmanesnė „Outlook“ versija, palaikanti daugelio vartotojų prieigą ir nukreipianti el. laiškus iš kelių el. pašto adresų ir ryšio kanalų į vieną pašto dėžutę.

Used to multiple email tabs?

Mūsų „Outlook“ alternatyva siūlo daugelį slirtukų bilietams greitesniam problemų sprendimui ir tam, kad skirtukus būtų lengva įjungti ir išjungti.

Multiple-ticket-tabs-LiveAgent
Help desk templates

El. pašto šablonai, pritaikomi individualiam naudojimui

„Outlook“ alternatyvos, tokios kaip „LiveAgent“, siūlo daugybę pritaikymo individualiam vartotojui parinkčių, įskaitant el. pašto šablonus.

Sukurkite šablonus naudodami paprastą redagavimo programą WYSIWYG arba parašykite pasirinktą HTML kodą.

Getting the job done faster

Gavote bilietą, kuriame yra kelios užklausos? Norėdami greičiau išspręsti problemą, padalykite bilietą į dvi dalis.

Taip pat galite sujungti du ar daugiau bilietų į vieną, kad nebūtų sugaištamas laikas atsakant tą pačią užklausą kelis kartus.

Split-tickets-LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software

Jaučiatės įstrigęs?

Mūsų „Outlook“ alternatyva siūlo nemokamus vidinius pokalbius programoje ir skambučius.

Kad būtų dar patogiau, pasidalykite el. pašto ID su savo kolegomis, kad jiems nereikėtų ieškoti jūsų nurodyto el. pašto adreso.

Patogiau nei bet kada

Kiekvieną savaitę sutaupykite savo agentams daugiau nei 15 valandų darbo sukurdami iš anksto nustatytus atsakymus į dažnai užduodamus klausimus paruoštų pranešimų pavidalu.

Canned-messages-Macros
tour 01

Įvairiausių kanalų integracijos

Mūsų „Outlook“ alternatyva siūlo daugybę integracijų su daugiau nei 130 trečiųjų šalių sistemų.

Pagerinkite savo darbo eigos efektyvumą, susiedami „LiveAgent“ paskyrą su „Twitter“, „Facebook“ ar „Instagram“, daugybe VoIP teikėjų, mokėjimo procesorių ar ryšių su klientais valdymo (CRM) programine įranga, pvz., „PipeDrive“.

Pastovus tobulėjimas

„Outlook“ alternatyvos, tokios kaip „LiveAgent“, suteikia gilių įžvalgų apie jūsų klientų aptarnavimo paslaugas.

Sužinokite, kiek el. laiškų gaunate per mėnesį, į kiek atsakyta laiku, kurie susitarimai dėl paslaugos lygmens (SLA) nebuvo įvykdyti ir kas už juos buvo atsakingas.

Performance-report-LiveAgent

Dar kelios priežastys, dėl kurių esame geriausia „Outlook“ alternatyva

Ticketing templates

Suteikite „Outlook“ alternatyvoms galimybę pagerinti jūsų klientų aptarnavimą naudojant laiko stebėjimo funkcijas. Iš vienos sąsajos sužinokite, kokios užduotys yra sudėtingiausios, ar kuriems agentams reikia daugiau mokymų.

Knowledge base templates

Mūsų „Outlook“ alternatyva siūlo patogius hibridinius bilietų srautus, užtikrinančius, kad nepasikysyumėte netvarkoje, bendraudami su daugeliu klientų per skirtingus kanalus.

Marketing email templates

„LiveAgent“, puiki „Outlook“ alternatyva, užtikrina, kad daugelis klientų aptarnavimo agentai galėtų dirbti kartu neištrindami vienas kito darbo. Peržiūrėdami bilietus agentai įspėjami, jei prie to bilieto jau kažkas dirba.

Customer service templates

„LiveAgent“ gali pasigirti pačiomis gausiausiomis automatizavimo taisyklėmis, todėl tai yra puiki „Outlook“ alternatyva. Supaprastinkite procesus automatizuodami kasdienes užduotis, pvz., priskirdami žymas ir pareigas ar atsakinėdami į el. laiškus.

Powerful WYSIWYG editor

„Outlook“ alternatyvos automatiškai priskiria žymas kiekvienam gaunamam el. laiškui, kad įsitikintumėte, jog jo turinį galite peržiūrėti iš karto, jo net neatidarę. Dėl to el. laiškų paieška yra greitesnė ir patogesnė.

Call center templates

Sukurkite aplankus ir poaplankius skyrių pavidalu. Įsitikinkite, kad kiekvienas el. laiškas automatiškai nukreipiamas į tinkamą skyrių, naudojant automatikos taisykles arba nukreipiant rankiniu būdu.

Live chat templates

Paskirkite aiškius įsipareigojimus keliems skyriams ir agentams. Užtikrinkite, kad jūsų naujosios „Outlook“ alternatyvos dėka jokie el. laiškai nelieka nepastebėti ir neatsakyti.

templates e mail

Peržiūrėkite, redaguokite ir pridėkite informaciją į mūsų įmontuotą santykių su klientais valdymo sistemą (CRM) tuo pačiu atsakydami į el. laiškus iš vienos sąsajos. Pridėkite pasirinktinius laukus, pvz., batų dydį ar laiko juostą, kad jūsų klientų aptarnavimas būtų labiau suasmenintas.

Business Email Templates

Atskleiskite daugiau informacijos apie tam tikrą el. laišką, klientą ar sprendimo procesą. Jūsų kolegos gali bet kada peržiūrėti šiuos užrašus atsakinėdami į tam tikrą el. laišką/užklausą.

Štai ką sako mūsų klientai

  • Mes naudojome „Outlook“ tam, kad stebėti ir atsakyti į klientų bei potencialių klientų el. laiškus/socialinių tinklų pranešimus. Kasdien susidūrėme su daugybe problemų, pavyzdžiui, el. laiškai buvo netyčia ištrinti arba į juos neatsakyta, negalėjome rasti el. laiškų, nes jie neturėjo nuorodos numerių, vėlavo ir į tuos pačius el. laiškus atsakė skirtingi darbuotojai. „LiveAgent“ išsprendė visus šiuos trūkumus.

    Maikas S. – Direktorius – 5/5

  • Tvarkyti klientų užklausas naudojant „Outlook“ buvo labai sunku, kai žmonių komanda dalijasi pašto dėžute, o „LiveAgent“ naudojimas užtikrina efektyvumą.

    Informacinių technologijų ir paslaugų vartotojas – 4,5 / 5

  • Palyginti su bendra „Outlook“ pašto dėžute, galime priskirti el. laiškams žymas, pabrėžiančias ne tik kam skirtas el. laiškas, kokia nurodyta tema, bet ir raktinius žodžius, pagal kuriuos galime ieškoti. Tai padėjo mums sukurti daug pašto dėžučių mažesnėms verslo sritims, padidindami efektyvumą ir padėdami klientams.

    Maiklas B – 4.5/5

  • Man patinka, kaip „LiveAgent“ leidžia suskirstyti užklausas į kategorijas, priskirti vykdymo laiką ir automatizuoti daugelį dalykų, kurie „Outlook“ užima labai daug laiko.

    Anonimas recenzentas – logistika ir tiekimo grandinė – 5/5

  • Lengva naudoti ir nustatyti, turi daug naudingų funkcijų – ypač žymų automatizavimas (taisyklės ir laiko taisyklės), kuris padeda tvarkyti jūsų bilietus. Prieš tai naudojau „Outlook“ + „ZOHO“ + „Zoiper“ (telefono skambučiams), dabar tiesiog naudoju „LiveAgent“ vietoj visų 3, taip pat galiu pridėti pastabų ir gavau telefono skambučio įrašą.

    Anonimas apžvalgininkas – žmogiškųjų išteklių administratorius – 5/5

  • Pradėjau nuo „Outlook“ pagrįstos sistemos ir net savaitės senumo el. laiškų paieška buvo tam tikras išbandymas. Naudojant „LiveAgent“, atsirado galimybė automatiškai tvarkyti mūsų el. laiškus su žymomis, asmenimis, aplankais, pasirinktiniais filtrais ir kt. Tai žymiai palengvino el. laiškų tvarkymą. Man retai tenka ieškoti ilgiau nei minutę, kad rasčiau tai, ko noriu.

    Robertas S. – klientų aptarnavimo vadovo padėjėjas – 4,5 / 5

Palikite savo vargus praeityje ir atsisveikinkite su „Outlook“ visam laikui

„LiveAgent“, geriausia „Outlook“ alternatyva rinkoje, yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SMB pagalbos centro programinė įranga 2021 m.

Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „Yamaha“, „BMW“, „Huawei“, teikdami pasaulinės klasės klientų aptarnavimą. Su „LiveAgent“ tai paprasta.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

image person 3

You Will Be in Good Hands!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai