Kas yra šilti skambučių perkėlimai?
Šilto perkėlimo metu yra laukiama, kol bus atsakyta į skambutį, jis bus atmestas ar paprasčiausiai bus neatsakytas kito agento. Pokalbis yra paprasčiausiai perkeliamas iš vieno agento kitam. Tai reiškia, kad jūsų agentai neverčia klientų be reikalo ilgai laukti jūsų kolegos.
Šilti perkėlimai vyksta mandagesne maniera, nei šalti perkėlimai, kai klientas nežino, ar kitas asmuo atsilieps į skambutį.
Kai tik klientas skambina ir agentas ketiną jį perkelti, pokalbis yra užlaikomas. Tuo tarpu yra atliekamas kitas skambutis, kad įsitikinti, ar į jį bus atsiliepta. Jei į skambutį niekas neatsiliepia, jis grąžinamas pirmąjam agentui.
Kam naudingas pokalbių perkėlimas?
Transnacionalinėms korporacijoms, didelėms įmonėms ir tarptautiniam verslui, turintiems keletą departmentų ir šimtus agentų, kurie kiekvieną dieną turi perkelti savo skambučius. Didelis skambučių kiekis gali patekti netinkamui departamentui ar agentui. Šioje vietoje gali padėti šilti skambučių perkėlimai.
Šiltų skambučių perkėlimų naudos
Bendravimas su nekantriais klientais
Nekantraujantys klientai, kuriems reikalingi momentiniai atsakymai yra aptarnaujami per kelias sekundes, net jei jie ir prisiskambino ne į tą departamentą ar ne tam agentui.
Agentai turi laiko pasiruošti
Kol įeinantis skambutis yra perkeliamas kitam agentui, klientas gali gauti papildomos informacijos išpirmiau atsiliepusio agento.
Padidėjęs klientų pasitenkinimas
Laimingi klientai yra didžiausias įmonės turtas, todėl verta įdėti pastangų ir padidinti jų laimingumą, taikant suasmenintą požiūrį, tokį kaip šilti skambučių perkėlimai.
Kitos naudingos skambučių centro funkcijos
Interaktyvusis atsakiklis
Naudokite tvirtą Interaktyvaus Atsakiklio (IVR) technologiją ir nukreipkite įeinančius skambučius konkrečiam departamentui ar agentui. Sukurkite unikalią IVR schemą, kurią galima paruošti per kelias minutes. Apibrėžę konkrečius pasirinkimus, kuriuos galės atlikti jūsų klientai, įkėlę pasisveikinimo pranešimą ar trumpą muzikos fragmentą, jūs galėsite suteikti labiau suasmenintą požiūrį į klientą.
Protingas skambučių nukreipimas
Svarbi skambučių centro programinės įrangos dalis yra skambučių nukreipimas, dar vadinamas Automatiniu Skambučių Paskirstymu (ASP). Ši funkcija, pagal iš anksto numatytus reikalavimus, paskirsto skambučius agentams. LiveAgent palaiko skambučių nukreipimą pagal atsitiktinę tvarką arba prioritetus. Taikant atsitiktinį paskirstymą, visi įeinantys skambučiai agentams bus paskirstyti atsitiktine tvarka. Prioriteto priskyrimas maksimaliai padidina jūsų agentų prieinamumą ir sumažina laukimo laiką.
Test attended call transfers for free
Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.
Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas
El. laiško šablonai padeda geriau pažinti klientus ir gauti jų nuomonę, o LiveAgent siūlo tikslingus sprendimus. Tai padeda pagerinti pardavimus, aptarnavimą ir klientų lojalumą.
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."
The given TEXT appears to be a website belonging to "LiveAgent". It includes information about the company, client feedback, partner programs, and learning resources. The site also promotes their popular customer service software and encourages sales contacts. The latter half of the TEXT seems to be a progress update on creating a LiveAgent dashboard for a newly registered user.