Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Skambučių perkėlimai

Kas yra šilti skambučių perkėlimai?  

Šilto perkėlimo metu yra laukiama, kol bus atsakyta į skambutį, jis bus atmestas ar paprasčiausiai bus neatsakytas kito agento. Pokalbis yra paprasčiausiai perkeliamas iš vieno agento kitam. Tai reiškia, kad jūsų agentai neverčia klientų be reikalo ilgai laukti jūsų kolegos.

Šilti perkėlimai vyksta mandagesne maniera, nei šalti perkėlimai, kai klientas nežino, ar kitas asmuo atsilieps į skambutį.

Kai tik klientas skambina ir agentas ketiną jį perkelti, pokalbis yra užlaikomas. Tuo tarpu yra atliekamas kitas skambutis, kad įsitikinti, ar į jį bus atsiliepta. Jei į skambutį niekas neatsiliepia, jis grąžinamas pirmąjam agentui.

Kam naudingas pokalbių perkėlimas?

Transnacionalinėms korporacijoms, didelėms įmonėms ir tarptautiniam verslui, turintiems keletą departmentų ir šimtus agentų, kurie kiekvieną dieną turi perkelti savo skambučius. Didelis skambučių kiekis gali patekti netinkamui departamentui ar agentui. Šioje vietoje gali padėti šilti skambučių perkėlimai.

Šiltų skambučių perkėlimų naudos

Bendravimas su nekantriais klientais

Nekantraujantys klientai, kuriems reikalingi momentiniai atsakymai yra aptarnaujami per kelias sekundes, net jei jie ir prisiskambino ne į tą departamentą ar ne tam agentui.

Agentai turi laiko pasiruošti

Kol įeinantis skambutis yra perkeliamas kitam agentui, klientas gali gauti papildomos informacijos išpirmiau atsiliepusio agento.

Padidėjęs klientų pasitenkinimas

Laimingi klientai yra didžiausias įmonės turtas, todėl verta įdėti pastangų ir padidinti jų laimingumą, taikant suasmenintą požiūrį, tokį kaip šilti skambučių perkėlimai.

Kitos naudingos skambučių centro funkcijos

Interaktyvusis atsakiklis

Naudokite tvirtą Interaktyvaus Atsakiklio (IVR) technologiją ir nukreipkite įeinančius skambučius konkrečiam departamentui ar agentui. Sukurkite unikalią IVR schemą, kurią galima paruošti per kelias minutes. Apibrėžę konkrečius pasirinkimus, kuriuos galės atlikti jūsų klientai, įkėlę pasisveikinimo pranešimą ar trumpą muzikos fragmentą, jūs galėsite suteikti labiau suasmenintą požiūrį į klientą.

Protingas skambučių nukreipimas

Svarbi skambučių centro programinės įrangos dalis yra skambučių nukreipimas, dar vadinamas Automatiniu Skambučių Paskirstymu (ASP). Ši funkcija, pagal iš anksto numatytus reikalavimus, paskirsto skambučius agentams. LiveAgent palaiko skambučių nukreipimą pagal atsitiktinę tvarką arba prioritetus. Taikant atsitiktinį paskirstymą, visi įeinantys skambučiai agentams bus paskirstyti atsitiktine tvarka. Prioriteto priskyrimas maksimaliai padidina jūsų agentų prieinamumą ir sumažina laukimo laiką.

Test attended call transfers for free

Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra LiveAgent šiltų skambučių perkėlimo funkcija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Šilti skambučių perkėlimai yra LiveAgent skambučių centro funkcija, kuri esant poreikiui, agentams suteikia galimybę sujungti klientą su skirtingu departamentu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip veikia LiveAgent Šilti skambučių perkėlimai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent Šilto skambučių perkėlimo funkcija yra užprogramuota laukti, kol į skambutį bus atsakyta ar jis bus atmestas kito agento, prieš baigiant skambutį. Dėl to, klientams nereikia be reikalo ilgai laukti. Šilti perkėlimai yra sklandesni, produktyvesni ir jiems reikėtų teikti pirmenybę.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokia naudą gaunate, naudodami LiveAgent šilto pokalbių perkėlimo funkciją?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Šilto pokalbių nauda įtakoja padidėjusį klientų pasitenkinimą, klientų lojalumą ir geresnę agento darbo eigą.” } }] }

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai