“Facebook” yra nemokama socialinio tinklo svetainė, kuri registruotiems vartotojams suteikia galimybę susikurti profilius, kelti nuotraukas, vaizdo įrašus, siųsti pranešimus ir palaikyti ryšį su draugais, šeima ir kolegomis.
Sujungus LiveAgnet su “Facebook”, LiveAgent vartotojai gali atsakyti į “Facebook” pranešimus, įrašus, komentarus tiesiogiai iš savo LiveAgent valdymo skydelio (neprisijungdami prie “Facebook”), todėl tai yra labai efektyvi integracija.
Kaip tai veikia?
LiveAgent surenka kiekvieną komentarą, įrašą ir pranešimą į jūsų LiveAgent pašto dėžutę ir paverčia juos į bilietą. Tada, agentai gali atsakyti į kiekvieną bilietą, tarsi jie naudotųsi “Facebook”. Galutinis rezultatas? Jūsų klientai nepastebės jokių skirtumų, tik jūsų atsakymo greitį!
Kuo naudinga integracija?
LiveAgent ir “Facebook” integracija keičia žaidimą, nes:
- Sistema stebi visas žinutes, komentarus ir paminėjimus, bei užtikrina, kad jūs atsakytumėte į kievieną iš jų
- Tai pagerina agentų produktyvumą
- Daugiau saugumo (nei savo prisijungimų suteikimas keliems darbuotojams, kurie atsakingi už bendravimą socialinėje žiniasklaidoje)
- Jums nereikia savo darbuotojams perleisti “Facebook” administratoriaus teisių
- Pašalinamas poreikis kiekvieną dieną stebėti kelias paskyras ir įrenginius
- Pagerinamas atsakymo laikas
- Pagerinamas klientų pasitenkinimas
- Tai gali prisidėti prie pardavimų ir pelno padidėjimo
- Tai palengvina socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimą
- Tai pašalina įtampą
- Tai leidžia jums valdyti ir stebėti kelias įmonės “Facebook” paskyras
- Tai yra ekonomiška

Įsitikinę, kad jums nereikia teikti “Facebook” aptarnavimo? Galvokite iš naujo!
Jei nenaudojate “Facebook”, kaip klientų pagalbos kanalo, jūs greičiausiai negyvenate 21-ame amžiuje! 2021 metais “Facebook” turėjo beveik 2,8 milijardo aktyvių vartotojų kas mėnesį. Be to, šiuolaikiniai klientai gerai išmano technologijas ir naudojasi “Facebook”, todėl jie pageidauja, kad su socialine žiniasklaida būtų elgiamasi, kaip su bet kuriuo kitu pagalbos kanalu. Remiantis Conversocial atlikta apklausa, 54% klientų, vietoje telefono ar el. pašto, klientų aptarnavimui renkasi socialinę žiniasklaidą.
Jei daugiau nei pusė jūsų klientų, kaip klientų aptarnavimo kanalą renkasi socialinę žiniasklaidą, jų negalima ignoruoti. Laikas prisitaikyti prie jūsų klientų poreikių ir lūkesčių, bei perkelti savo verslą į 21-ąjį amžių.
Kaip integruoti “Facebook” į Liveagent
Sekite šiuos žingsnius, kad jau šiandien galėtumėte pradėti atsakinėti į “Facebook” žinutes, naudodami LiveAgent!
- Prisijunkite prie LiveAgent
- Paspauskite Konfigūracija (krumpliaračio piktograma dešinėje meniu juostoje)
- Paspauskite “Facebook” ir “Instagram”
- Paspauskite Paskyros
- Paspauskite Prisijungti
- Atsidarys naujas iššokstantis langas, kuris informuos jus dėl prisijungimo prie “Facebook” paskyros. Įveskite savo prisijungimo informaciją arba, jei jūs jau esate prisijungęs, paspauskite Tęsti Kaip
- Atsiradus šiam pranešimui: “LiveAgent norėtų tvarkyti jūsų Puslapius, skelbti jūsų valdomuose Puslapiuose ir pasiekti “Facebook” Puslapių pranešimus.” Prašome su tuo sutikti paspaudžiant “OK”
- Grįžkite į LiveAgent ir pasirinkite, kuriuos puslapius pageidaujate prijungti, bei pažymėkite leidimus, kuriuos norite suteikti. Galite rinktis iš šių pasirinkimų:
- Surinkti sienos įrašus
- Surinkti privačias žinutes
- Pasirinkite departmentus, į kuriuos pageidaujate nukreipti gaunamus “Facebook” bilietus
- Paspauskite Išsaugoti

Ką galite daryti su “Facebook” integracija?
Suaktyvindami “Facebook” integraciją, šių veikmsų jūs galite imtis tiesiogiai iš LiveAgent:
- Atsakyti į privačius / tiesioginius pranešimus
- Siųsti priedus, nuorodas, emocijas ir GIF paveikslėlius
- Atsakyti į komentarus
- Pamėgti komentarus
- Ištrinti komentarus, ištrinant bilietą
- Išspręsti bilietą į jį atsakant
Pradėkite taupyti savo brangų laiką ir sunkiai uždirbtus pinigus
Įgalinkite pagalbos komandą, suteikdami jiems teisingus įrankius. Pašalinkite nesibaigiančius trukdžius (privačių žinučių pranešimus, įspėjimus ar dėmesį blaškančius memus ir vaizdo įrašus) jau šiandien.
LiveAgent padeda jūsų agentams, pagerina jų produktyvumą ir tuo pačiu metu taupo jūsų pinigus. Kaip? Šios funkcijos taikymas jums nieko nekainuoja, nebent jūs ją įsigyjate kaip papildomą paslaugą, prie turimo Bilietas ar Bilietas + Pokalbis plano.
Papildomai, naudojant socialinės žiniasklaidos integracijas, bilieto sprendimo kaina yra mažesnė, nei tai atliekant el. paštu ar telefonu.
Norite, kad jūsų pagalbos tarnyba būtų organizuota?
LiveAgent gali automatiškai išspręsti “Facebook” bilietus, kai tik jūs į juos atsakote, todėl bilietai yra suarchyvuojami. Jei klientas dar kartą su jumis susisieks, sistema automatiškai dar kartą atidarys bilietą. Nereikia nuolat stebėti bilietų būsenos, LiveAgent viskuo pasirūpins ir jums praneš, kai bus reikalingas atsakymas.
Mes saugome jūsų duomenis
LiveAgent pašalina poreikį pasidalinti jūsų “Facebook” prisijungimo duomenimis su savo darbuotojais. Kai tik jūsų “Facebook” paskyra sujungiama su LiveAgent, visi jūsų darbuotojai gali atsakyti į žinutes ar kometarus, nebūdami prisijungę prie platformos.
Tai yra nuostabi funkcija, nes jūs sumažinate duomenų nutekėjimo ar duomenų pasisavinimo galimybę. Jūsų darbuotojams nereikia rūpintis slaptažodžių suvedimu bei jų praradimu ar poreikiu, būti prisijungus viešuosiuose kompiuteriuose prie jūsų “Facebook” paskyros.
Visada išlaikykite didelį klientų pasitenkinimą
LiveAgent prisijungia prie jūsų “Facebook” puslapio ir stebi visus srauto įrašus, komentarus ir privačias žinutes, todėl jūs galite kontroliuoti visus savo fanus ir nepatenkintus klientus 24/7. Viskas yra stebima ir paverčiama į Bilietus, todėl jūsų klientų aptarnavimo Agentai gali reaguoti iš karto, kai tik yra užregistruojamas skundas ir užgesinti ugnį, dar jai neįsisiautėjus. Su LiveAgent, jūs esate 100% užtikrinti, kad “Facebook” niekas nepasimes.
Žinių bazės ištekliai
Reikalinga papildoma pagalba su šia integracija? Peržiūrėkite šį išsamų vadovą apie debesų kompiuterijoje laikomas paskyras, arba šį straipsnį, apie savarankišką LiveAgent versiją.
Papildoma informacija apie /”Facebook” aplikacija savarankiškoms paskyroms paruošimą.
Vis dar trūksta informacijos?
Nesivaržykite ir parašykite mums elektroniniu paštu (support@liveagent.com), internetiniais pokalbiai ar susisiekite telefonu. Mes su malonumu jums padėsime ir suteiksime visą reikiamą informaciją.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra “Facebook” integracija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “‘Facebook” pagalbos tarnybos integracija surenka kiekvieną komentarą, įrašą ir žinutę į jūsų pagalbos tarnybos pašto dėžutę ir paverčia juos į bilietą. Nuo to momento, agentai gali atsakyti į kiekvieną bilietą, tarsi iš tirkųjų bendrautų per “Facebook”.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėčiau integruoti “Facebook” į savo pagalbos tarnybą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kad pagerinti klientų pasitenkinimą, atsakymo laiką ir kad užtikrinti, jog būtų atsakyta į visus “Facebook” pranešimus ir komentarus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip sujungti “Facebook” su savo pagalbos tarnyba?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kiekviena pagalbos tarnyba turi skirtingą ir unikalų nurodymų rinkinį, kaip reikia prijungti “Facebook”. LiveAgent jūs turite atsidaryti Konfigūravimas, “Facebook” ir “Instagram”, Paskyros ir tada paspausti Prisijungti. Suteikite leidimus LiveAgent surinkti ir sakityti pranešimus, ir viskas baigta.” } }] }Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
LiveAgent yra programinė įranga, skirta klientų aptarnavimui ir galima ją pritaikyti daugybei reikalavimų, pavyzdžiui, skambučių centrui ar skundų valdymo sistemai. Jų internetinė svetainė turi daugybę įvairių naudingų dalykų, kaip mokymosi centras ar kainų skaičiuoklė. Be to, LiveAgent siūlo partneriams programą ir internetinius seminarus, taip pat demonstracijas, socialinį ryšį ir naujienlaiškį su naujais atnaujinimais ir nuolaidomis. "Sendy" yra el. pašto rinkodaros platforma, kuri taip pat yra integruojama su LiveAgent. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir alternatyvą SpiceWorks.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri gali padėti jums pagerinti savo rinkodarą ir padidinti pardavimus. Tekste aptariama jo funkcijos, įskaitant perskambinimo paslaugą, atsiliepimų valdiklį ir kelionės žemėlapio sudarymą. Rekomenduojami patarimai kaip rinkti apžvalgas ir aptarnauti klientus, skirti pritraukti daugiau klientų ir padidinti jų pasitenkinimą nuolaidomis ir naujienomis. LiveAgent siūlo nemokamą demonstraciją ir yra vienas iš populiariausių klientų aptarnavimo įrankių rinkoje.
Socialinės žiniasklaidos palaikymo programinė įranga be streso
Socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinė įranga suteikia galimybę surinkti visus prekės ženklui skirtus pranešimus iš socialinių tinklų į vieną sistemą. Programa taip pat leidžia stebėti klientų bendravimą skirtinguose kanaluose ir surenkamus pranešimus paversti į vieningus bilietus. Tai patogu naudojant daugiakanalės pagalbos tarnybas.
"LiveAgent" pasiūlo klientams sukurti forumą, kuriame jie gali bendrauti ir dalintis patirtimi, patarimais ir mintimis apie naudojamus produktus/paslaugas. Tai padidina klientų lojalumą, sukuriama bendruomenė, ir galima gauti geresnius pasiūlymus dėl produktų/paslaugų tobulinimo. "LiveAgent" taip pat siūlo įvairias pagalbos centro įrangos funkcijas. Žinių bazė, vidinė žinių bazė, daugialypė žinių bazė, priedai straipsniuose, atsiliepimai ir pasiūlymai.