Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Facebook“

“Facebook” yra nemokama socialinio tinklo svetainė, kuri registruotiems vartotojams suteikia galimybę susikurti profilius, kelti nuotraukas, vaizdo įrašus, siųsti pranešimus ir palaikyti ryšį su draugais, šeima ir kolegomis.

Sujungus LiveAgnet su “Facebook”, LiveAgent vartotojai gali atsakyti į “Facebook” pranešimus, įrašus, komentarus tiesiogiai iš savo LiveAgent valdymo skydelio (neprisijungdami prie “Facebook”), todėl tai yra labai efektyvi integracija.

Kaip tai veikia?

LiveAgent surenka kiekvieną komentarą, įrašą ir pranešimą į jūsų LiveAgent pašto dėžutę ir paverčia juos į bilietą. Tada, agentai gali atsakyti į kiekvieną bilietą, tarsi jie naudotųsi “Facebook”. Galutinis rezultatas? Jūsų klientai nepastebės jokių skirtumų, tik jūsų atsakymo greitį!

„Facebook“
Atsakymai į “Facebook” įrašus iš LiveAgent

Kuo naudinga integracija?

LiveAgent ir “Facebook” integracija keičia žaidimą, nes:

  • Sistema stebi visas žinutes, komentarus ir paminėjimus, bei užtikrina, kad jūs atsakytumėte į kievieną iš jų
  • Tai pagerina agentų produktyvumą
  • Daugiau saugumo (nei savo prisijungimų suteikimas keliems darbuotojams, kurie atsakingi už bendravimą socialinėje žiniasklaidoje)
  • Jums nereikia savo darbuotojams perleisti “Facebook” administratoriaus teisių
  • Pašalinamas poreikis kiekvieną dieną stebėti kelias paskyras ir įrenginius
  • Pagerinamas atsakymo laikas
  • Pagerinamas klientų pasitenkinimas
  • Tai gali prisidėti prie pardavimų ir pelno padidėjimo
  • Tai palengvina socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimą
  • Tai pašalina įtampą
  • Tai leidžia jums valdyti ir stebėti kelias įmonės “Facebook” paskyras
  • Tai yra ekonomiška
"Facebook" ir LiveAgent integracija
Kaip tai atrodo LiveAgent ir “Facebook”

Įsitikinę, kad jums nereikia teikti “Facebook” aptarnavimo? Galvokite iš naujo!

Jei nenaudojate “Facebook”, kaip klientų pagalbos kanalo, jūs greičiausiai negyvenate 21-ame amžiuje! 2021 metais “Facebook” turėjo beveik 2,8 milijardo aktyvių vartotojų kas mėnesį. Be to, šiuolaikiniai klientai gerai išmano technologijas ir naudojasi “Facebook”, todėl jie pageidauja, kad su socialine žiniasklaida būtų elgiamasi, kaip su bet kuriuo kitu pagalbos kanalu. Remiantis Conversocial atlikta apklausa, 54% klientų, vietoje telefono ar el. pašto, klientų aptarnavimui renkasi socialinę žiniasklaidą.

Jei daugiau nei pusė jūsų klientų, kaip klientų aptarnavimo kanalą renkasi socialinę žiniasklaidą, jų negalima ignoruoti. Laikas prisitaikyti prie jūsų klientų poreikių ir lūkesčių, bei perkelti savo verslą į 21-ąjį amžių.

Kaip integruoti “Facebook” į Liveagent

Sekite šiuos žingsnius, kad jau šiandien galėtumėte pradėti atsakinėti į “Facebook” žinutes, naudodami LiveAgent!

  1. Prisijunkite prie LiveAgent
  2. Paspauskite Konfigūracija (krumpliaračio piktograma dešinėje meniu juostoje)
  3. Paspauskite “Facebook” ir “Instagram”
  4. Paspauskite Paskyros
  5. Paspauskite Prisijungti
  6. Atsidarys naujas iššokstantis langas, kuris informuos jus dėl prisijungimo prie “Facebook” paskyros. Įveskite savo prisijungimo informaciją arba, jei jūs jau esate prisijungęs, paspauskite Tęsti Kaip
  7. Atsiradus šiam pranešimui: “LiveAgent norėtų tvarkyti jūsų Puslapius, skelbti jūsų valdomuose Puslapiuose ir pasiekti “Facebook” Puslapių pranešimus.” Prašome su tuo sutikti paspaudžiant “OK”
  8. Grįžkite į LiveAgent ir pasirinkite, kuriuos puslapius pageidaujate prijungti, bei pažymėkite leidimus, kuriuos norite suteikti. Galite rinktis iš šių pasirinkimų:
  • Surinkti sienos įrašus
  • Surinkti privačias žinutes
  1. Pasirinkite departmentus, į kuriuos pageidaujate nukreipti gaunamus “Facebook” bilietus 
  2. Paspauskite Išsaugoti
"Facebook" ir "Instagram" paskyrų prijungimas prie LiveAgent
Aktyvios “Facebook” paskyros

Ką galite daryti su “Facebook” integracija?

Suaktyvindami “Facebook” integraciją, šių veikmsų jūs galite imtis tiesiogiai iš LiveAgent:

  • Atsakyti į privačius / tiesioginius pranešimus
  • Siųsti priedus, nuorodas, emocijas ir GIF paveikslėlius
  • Atsakyti į komentarus
  • Pamėgti komentarus
  • Ištrinti komentarus, ištrinant bilietą
  • Išspręsti bilietą į jį atsakant
Facebook Integration Demo: How It Works

Pradėkite taupyti savo brangų laiką ir sunkiai uždirbtus pinigus

Įgalinkite pagalbos komandą, suteikdami jiems teisingus įrankius. Pašalinkite nesibaigiančius trukdžius (privačių žinučių pranešimus, įspėjimus ar dėmesį blaškančius memus ir vaizdo įrašus) jau šiandien.

LiveAgent padeda jūsų agentams, pagerina jų produktyvumą ir tuo pačiu metu taupo jūsų pinigus. Kaip? Šios funkcijos taikymas jums nieko nekainuoja, nebent jūs ją įsigyjate kaip papildomą paslaugą, prie turimo Bilietas ar Bilietas + Pokalbis plano.

Papildomai, naudojant socialinės žiniasklaidos integracijas, bilieto sprendimo kaina yra mažesnė, nei tai atliekant el. paštu ar telefonu.

Norite, kad jūsų pagalbos tarnyba būtų organizuota?

LiveAgent gali automatiškai išspręsti “Facebook” bilietus, kai tik jūs į juos atsakote, todėl bilietai yra suarchyvuojami. Jei klientas dar kartą su jumis susisieks, sistema automatiškai dar kartą atidarys bilietą. Nereikia nuolat stebėti bilietų būsenos, LiveAgent viskuo pasirūpins ir jums praneš, kai bus reikalingas atsakymas.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Mes saugome jūsų duomenis

LiveAgent pašalina poreikį pasidalinti jūsų “Facebook” prisijungimo duomenimis su savo darbuotojais. Kai tik jūsų “Facebook” paskyra sujungiama su LiveAgent, visi jūsų darbuotojai gali atsakyti į žinutes ar kometarus, nebūdami prisijungę prie platformos.

Tai yra nuostabi funkcija, nes jūs sumažinate duomenų nutekėjimo ar duomenų pasisavinimo galimybę. Jūsų darbuotojams nereikia rūpintis slaptažodžių suvedimu bei jų praradimu ar poreikiu, būti prisijungus viešuosiuose kompiuteriuose prie jūsų “Facebook” paskyros.

Visada išlaikykite didelį klientų pasitenkinimą

LiveAgent prisijungia prie jūsų “Facebook” puslapio ir stebi visus srauto įrašus, komentarus ir privačias žinutes, todėl jūs galite kontroliuoti visus savo fanus ir nepatenkintus klientus 24/7. Viskas yra stebima ir paverčiama į Bilietus, todėl jūsų klientų aptarnavimo Agentai gali reaguoti iš karto, kai tik yra užregistruojamas skundas ir užgesinti ugnį, dar jai neįsisiautėjus. Su LiveAgent, jūs esate 100% užtikrinti, kad “Facebook” niekas nepasimes.

Žinių bazės ištekliai

Reikalinga papildoma pagalba su šia integracija? Peržiūrėkite šį išsamų vadovą apie debesų kompiuterijoje laikomas paskyras, arba šį straipsnį, apie savarankišką LiveAgent versiją.

Papildoma informacija apie “Facebook” aplikacija savarankiškoms paskyroms paruošimą.

Vis dar trūksta informacijos?

Nesivaržykite ir parašykite mums elektroniniu paštu (support@liveagent.com), internetiniais pokalbiai ar susisiekite telefonu. Mes su malonumu jums padėsime ir suteiksime visą reikiamą informaciją.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra “Facebook” integracija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “‘Facebook” pagalbos tarnybos integracija surenka kiekvieną komentarą, įrašą ir žinutę į jūsų pagalbos tarnybos pašto dėžutę ir paverčia juos į bilietą. Nuo to momento, agentai gali atsakyti į kiekvieną bilietą, tarsi iš tirkųjų bendrautų per “Facebook”.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėčiau integruoti “Facebook” į savo pagalbos tarnybą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kad pagerinti klientų pasitenkinimą, atsakymo laiką ir kad užtikrinti, jog būtų atsakyta į visus “Facebook” pranešimus ir komentarus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip sujungti “Facebook” su savo pagalbos tarnyba?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kiekviena pagalbos tarnyba turi skirtingą ir unikalų nurodymų rinkinį, kaip reikia prijungti “Facebook”. LiveAgent jūs turite atsidaryti Konfigūravimas, “Facebook” ir “Instagram”, Paskyros ir tada paspausti Prisijungti. Suteikite leidimus LiveAgent surinkti ir sakityti pranešimus, ir viskas baigta.” } }] }

Streamline your Twitter support today

Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Free trial

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai