Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Su LiveAgent pagalba, gaukite naudą iš bendros pašto dėžutės.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Geriausia bendra pašto dėžutė mieste

Kelių el. pašto paskyrų stebėjimas dėl klientų užklausų yra varginantis ir dažniausiai neproduktyvus. Užklausos pasimeta, užsimiršta ir lieka neatsakytos, nes būna išblaškytos skirtingų aptarnavimo agentų elektroniniuose paštuose.

Norėdami pamatyti bendrą klientų aptarnavimo el. paštu gautų užklausų vaizdą, keli žmonės turėtų turėti prieigą prie vienos el. pašto paskyros, todėl šioje vietoje labai praverčią bendra pašto dėžutė.

Sujunkite visus savo el. paštus iš tokių paslaugų, kaip “Microsoft Outlook”, “Office 365”, “Gmail” ar kito el. pašto serverio ir gaukite naudą iš bendros pašto dėžutės.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Create Ticket in LiveAgent

Kas yra bendra pašto dėžutė?

Bendra pašto dėžutė yra mūsų pagalbos tarnybos bilietavimo sprendimo dalis. Galvokite apie ją kaip apie sumanesnę “Gmail” versiją.

Kiekvienas jūsų pagalbos agentas turi savo asmeninį unikalų prisijungimą, tačiau prisijungę prie pašto dėžutės, visi turi prieigą prie tos pačios sąsajos. Kiekvienas gali peržiūrėti gaunamus bilietus, kas į ką atsakinėja ir kuriuos reikia aptarnauti pirmiausiai.

Pašto dėžutė automatiškai sutvarko visas užklausas pagal departamentus, surūšiuoja bilietus pagal prioritetą ir priskiria kiekvienam agentui.

Kaip bendra pašto dėžutė gali pagerinti konversiją?

Klientų pasitenkinimas yra artimai susijęs su klientų įsitraukimu, konversijos rodikliais ir pajamomis. Kuo didesnį pasitenkinimą jaučią jūsų klientai, tuo geriau klostysis jūsų verslas. Savo klientams teikdami greitą, suasmenintą ir išmanų aptarnavimą, jūs padidinsite klientų įsitraukimą, pajamus ir konversijos rodiklį.

Shared inbox improving the conversion rates

Bendros pašto dėžutės nauda

Skatina bendradarbiavimą

Savo pagalbos agentams suteikite galimybę bendrai dirbti ties sudėtingomis užklausomis. Vienas agentas gali pratęsti toje vietoje, kurioje kitas baigė ir išsaugoti visą progresą. Be to, agentai gali vienas kitam palikti vidines pastabas ar atlikti vidinius pokalbius ir skambučius.

Pagerina produktyvumą

Dėl to, kad jūsų agentams nereikės gaišti savo brangaus laiko stebint skirtingas paskyras ir tarp jų persijungiant, jie galės skirti daugiau laiko teikiant suasmenintą ir išsamų aptarnavimą jūsų klientams.

Web icon

Palaiko duomenų saugumą

Jūsų agentams yra suteikiami individualūs prisijungimo duomenys ir jiems nereikia stebėti keletos paskyrų, todėl bendra pašto dėžutė yra pats saugiausias sprendimas jūsų įmonei ir klientams.

Problematic sharing of information

Problema: Dalijimasis informacija

Augant jūsų įmonei ir didėjant pelnui, tolygiai didėja ir pagalbos prašymai, klausimai apie produktus ir bendrų užklausų skaičius. Įprasta praktika, kad kai už jūsų įmonės el. laiškų atsakinėjimą atsakingas asmuo išeina atostogauti, savo el. pašto prisijungimo duomenis jis palieka jį pavaduojančiam asmeniui. Tačiau dažniausiai, dėl bendros informacijos bei suvokimo trūkumo, kyla sumaištis ir nesusipratimai.

Skamba pažįstamai? Mes turime sprendimą!

Sprendimas: Viena bendra pašto dėžutė

LiveAgent siūlo pažangias integruotas funkcijas, kurios vienoje sąsajoje padeda greitai ir efektyviai valdyti visas klientų užklausas.

LiveAgent suteikia prieigą prie neribotos bendravimo istorijos, o mūsų integruotas CRM nesudėtingai leidžia pasidalinti pagalbos bilietais ir jų būklės atnaujinimu su kolegomis.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Ieškote geresnės bendros pašto dėžutės?

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2020 metais. Būkite arčiau savo klientų ir greičiau jiems padėkite su LiveAgent.

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

Kodėl mūsų pagalbos tarnybos programinė įranga yra teisingas pasirinkimas?

Most reviewed and number 1

Labiausiai peržiūrimas ir #1 vertinamas

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2019-2020 metais.

Preferred by 21k businesses

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikiams pasirinko LiveAgent.

Packed with features

Teikiama su 180+ funkcijų

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankį nesudėtinga pritikyti prie jūsų verslo reikalavimų.

Cloud based and secure help desk

Debesų kompiuterija ir saugumas

Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.

Skaidri ir prieinama kaina

Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėnesinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui ir gaukite prieigą prie visų galimų funkcijų.

Ko jūs laukiate? Išbandykite mūsų bendrą pašto dėžutę jau šiandien!

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
Susiję straipsniai suBendra pašto dėžutė
Klientu Aptarnavimo Zodynas - Private Notes

Privatūs užrašai

Apie tai, kad būtų galima naudoti tekstą marketingo tikslais.

Ar norite, kad visa informacija apie klientus būtų vienoje vietoje? Išsaugokite visą informaciją ir duomenis apie klientus „LiveAgent“ klientų duomenų bazėje.

Klientų duomenų bazė

Apibūdinimas: Tekstas kalba apie rinkodaros strategijas ir jų naudojimą siekiant klientų lojalumo. Aptariama klientų poreikių supratimas ir tinkamas rinkodaros kanalų parinkimas. Taip pat kalbama apie tinkamą prekių ar paslaugų pristatymą ir klientų aptarnavimą. Svarbu išnaudoti visus turimus marketingo metodus norint sėkmingai pritraukti ir išlaikyti klientų lojalumą.

Privatūs užrašai yra puikus būdas keistis informacija, trečiajai šaliai jos nematant. Jūs galite sukurti privatų užrašą ir išsiųsti žinutę konkrečiai auditorijai.

Privatūs užrašai

"LiveAgent" yra daugiakanalė klientų aptarnavimo platforma su pažangia bilietavimo sistema. Ji suteikia visus įrankius klientų aptarnavimui, įskaitant gyvus pokalbius ir vaizdo pokalbius. Taip pat jaučiasi kalbinės barjero, palaikydama 43 kalbas.

Ar norite, kad visa informacija apie klientus būtų vienoje vietoje? Išsaugokite visą informaciją ir duomenis apie klientus „LiveAgent“ klientų duomenų bazėje.

Klientų duomenų bazė

"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo sistema, gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Ji siūlo nemokamą bandomąją versiją ir daugybę funkcijų klientų aptarnavimui. Tai svarbu turėti klientų duomenų bazę, kurią galima pritaikyti skirtingoms pramonės sritims.

Jei ieškote nemokamos žinių bazės, „LiveAgent“ gali ją nemokamai pasiūlyti Sužinokite daugiau apie mūsų pagalbos centrą.

Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?

LiveAgent siūlo galingą žinių bazės įrankį su failų pridėjimo galimybe. Taip pat siūlo nemokamą paskyrą per 60 sekundžių ir aptarnavimo tarnybą su daugybe funkcijų.

„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus. Prisijunkite prie tūkstančių patenkintų klientų.

Mūsų klientai

LiveAgent siūlo daugiakalbę aptarnavimo įrangą, įskaitant klientų aptarnavimą, VoIP telefonus ir kitas programines įrangas, kurios gali būti integruotos su kitomis sistemomis. Teikiami pritaikyti sprendimai ir nuolaidos naujienlaiškių. LiveAgent taip pat gali būti naudojamas klientams kalbant savo gimtąja kalba. Bendradarbiaukite su LiveAgent ir gaukite nuolaidas naujienlaiškiams.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x