Kelių el. pašto paskyrų stebėjimas dėl klientų užklausų yra varginantis ir dažniausiai neproduktyvus. Užklausos pasimeta, užsimiršta ir lieka neatsakytos, nes būna išblaškytos skirtingų aptarnavimo agentų elektroniniuose paštuose.
Norėdami pamatyti bendrą klientų aptarnavimo el. paštu gautų užklausų vaizdą, keli žmonės turėtų turėti prieigą prie vienos el. pašto paskyros, todėl šioje vietoje labai praverčią bendra pašto dėžutė.
Sujunkite visus savo el. paštus iš tokių paslaugų, kaip “Microsoft Outlook”, “Office 365”, “Gmail” ar kito el. pašto serverio ir gaukite naudą iš bendros pašto dėžutės.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Bendra pašto dėžutė yra mūsų pagalbos tarnybos bilietavimo sprendimo dalis. Galvokite apie ją kaip apie sumanesnę “Gmail” versiją.
Kiekvienas jūsų pagalbos agentas turi savo asmeninį unikalų prisijungimą, tačiau prisijungę prie pašto dėžutės, visi turi prieigą prie tos pačios sąsajos. Kiekvienas gali peržiūrėti gaunamus bilietus, kas į ką atsakinėja ir kuriuos reikia aptarnauti pirmiausiai.
Pašto dėžutė automatiškai sutvarko visas užklausas pagal departamentus, surūšiuoja bilietus pagal prioritetą ir priskiria kiekvienam agentui.
Klientų pasitenkinimas yra artimai susijęs su klientų įsitraukimu, konversijos rodikliais ir pajamomis. Kuo didesnį pasitenkinimą jaučią jūsų klientai, tuo geriau klostysis jūsų verslas. Savo klientams teikdami greitą, suasmenintą ir išmanų aptarnavimą, jūs padidinsite klientų įsitraukimą, pajamus ir konversijos rodiklį.
Dėl to, kad jūsų agentams nereikės gaišti savo brangaus laiko stebint skirtingas paskyras ir tarp jų persijungiant, jie galės skirti daugiau laiko teikiant suasmenintą ir išsamų aptarnavimą jūsų klientams.
Jūsų agentams yra suteikiami individualūs prisijungimo duomenys ir jiems nereikia stebėti keletos paskyrų, todėl bendra pašto dėžutė yra pats saugiausias sprendimas jūsų įmonei ir klientams.
Augant jūsų įmonei ir didėjant pelnui, tolygiai didėja ir pagalbos prašymai, klausimai apie produktus ir bendrų užklausų skaičius. Įprasta praktika, kad kai už jūsų įmonės el. laiškų atsakinėjimą atsakingas asmuo išeina atostogauti, savo el. pašto prisijungimo duomenis jis palieka jį pavaduojančiam asmeniui. Tačiau dažniausiai, dėl bendros informacijos bei suvokimo trūkumo, kyla sumaištis ir nesusipratimai.
Skamba pažįstamai? Mes turime sprendimą!
LiveAgent siūlo pažangias integruotas funkcijas, kurios vienoje sąsajoje padeda greitai ir efektyviai valdyti visas klientų užklausas.
LiveAgent suteikia prieigą prie neribotos bendravimo istorijos, o mūsų integruotas CRM nesudėtingai leidžia pasidalinti pagalbos bilietais ir jų būklės atnaujinimu su kolegomis.
LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms ir vidutinėms įmonėms 2020 metais. Būkite arčiau savo klientų ir greičiau jiems padėkite su LiveAgent.
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2019-2020 metais.
Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poreikiams pasirinko LiveAgent.
Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankį nesudėtinga pritikyti prie jūsų verslo reikalavimų.
Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.
Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėnesinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui ir gaukite prieigą prie visų galimų funkcijų.
Ko jūs laukiate? Išbandykite mūsų bendrą pašto dėžutę jau šiandien!
Most Popular
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Bendra pašto dėžutė yra puikus sprendimas bendradarbiavimui, klientų pagalbai ir stebėjimui. Ji leidžia agentams kartu dirbti bendroje aplinkoje, kurioje jie gali vienas su kitu kalbėtis, dalintis idėjomis, realiuoju laiku spręsti problemas ir stebėti klientų veiklą.
Bendra LiveAgent pašto dėžutė leidžia keliems agentams vienu metu dirbti toje pačioje aplinkoje. Dėl to pagerėja klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas ir agentų darbo srautas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis