Klientų aptarnavimo vaidmuo klientų patirčiai
Klientų patirtis tampa vis svarbesnė, o klientų aptarnavimas turi didesnius lūkesčius nei anksčiau. Patartina plėsti pagalbos būdus ir investuoti į aptarnavimo komandą.
Ieškote „Kayako“ alternatyvos?
„LiveAgent“ programinė įranga turi 43 skirtingų kalbų vertimus ir palaiko kalbų valdiklius. Esame daugiakalbiai ir padėsime pašalinti užsienio kalbų barjerą jūsų ir klientų tarpui.
Pereinate iš „ HelpCrunch“ į „LiveAgent“?
„LiveAgent“ siūlo 3 mokamus planus, kuriuos galite pasirinkti iš 43 skirtingų vertimų ir palaiko kalbai pritaikomus valdiklius. Investuokite į LiveAgent ir padidinkite savo ROI.
Norite padidinti atsakymų greitį?
LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais, kurias renkasi daugiau nei 21 000 įmonių. Ji siūlo daugiau nei 180 funkcijų ir 40 integracijų bei lengvai pritaikoma verslo reikalavimams.
Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?
"LiveAgent" padeda įmonėms organizuoti pardavimus ir klientų aptarnavimo skyrių, padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus, bei siūlo alternatyvas kitoms programinėms įrangoms.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis