„Viber“ yra nemokama daugiaplatformė skambučių ir pranešimų siuntimo programa, naudojama „Android“, „iOS“, „Microsoft Windows“, „MacOS“ ir „Linux“. „Viber“ yra panašus į kitas pranešimų siuntimo programas, tokias kaip „WhatsApp“, „Signal“ ar „Telegram“. Pagrindinės jos funkcijos yra momentiniai pranešimai, skambučiai, vaizdo skambučiai ir transliaciniai pranešimai kitiems vartotojams.
Kodėl „Viber“ klientų aptarnavimas yra svarbus?
Šiuolaikiniai klientai turi didelių lūkesčių. Jie tikisi puikaus aptarnavimo ir nori bendrauti su įmonėmis įvairiose platformose, įskaitant socialinius tinklus ir tekstinių pranešimų programas, tokias kaip „Viber“. Kodėl?
Daugeliui klientų paprasčiau susisiekti žinute, palyginti su įmonės kontaktinės informacijos paieška per „Google“ ar problemų sprendimų paieška įmonės svetainėje. Kiekvienas klientas turi skirtingus lūkesčius ir poreikius, todėl įmonės turėtų stengtis patenkinti kiekvieno kliento poreikius.
Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Laimingi klientai yra geriausi klientai
Kaip galite greitai suteikti klientų aptarnavimą per „Viber“?
Naudojant tinkamus įrankius, lengva per „Viber“ teikti greitą ir asmenišką klientų aptarnavimą. „LiveAgent“ yra vienas vienintelių pagalbos centrų, kuris šiuo metu integruojamas su „Viber“.
Mūsų integracija užtikrina, kad būsite informuoti kiekvieną kartą, kai gausite naują „Viber“ tekstinį pranešimą. Be to, ji automatiškai konvertuoja kiekvieną pranešimą į pagalbos centro bilietą. Turėdami šios rūšies technologijas savo arsenale, jūs nebeturėsite nuolat stebėti visų įrenginių ir užtikrinsite, kad visi „Viber“ tekstiniai pranešimai būtų tvarkingai surūšiuoti ir prieinami visiems aptarnaujantiems agentams.
Ką galite padaryti su integracija?
Mes sudarėme pagrindinių integracijos funkcijų sąrašą, kad suprastume, kaip naudojant „Viber“ klientų aptarnavimui galima pagerinti jūsų komandos produktyvumą ir padidinti klientų pasitenkinimą.
„LiveAgent“ teikiama „Viber“ pagalbos centro programinės įrangos integracija suteiks šias galimybes:
- „Viber“ tekstinių pranešimų gavimas ir jų konvertavimas į bilietus. Nereikia stebėti savo išmaniųjų telefonų ar darbalaukio programos laukiant naujų pranešimų.
- Atsakymai į „Viber“ tekstinius pranešimus per „LiveAgent“ prietaisų skydelį. Kaip minėta aukščiau, po ranka nereikia turėti kitų prietaisų. Atsakykite į savo kliento užklausą naudodami „LiveAgent“ prietaisų skydelį ir jie gaus atsakymą savo „Viber“ programoje. Tai taip paprasta!
- Ankstesnių „Viber“ bilietų archyvavimas ir organizavimas. „LiveAgent“ dėka galite lengvai peržiūrėti ankstesnius pokalbius ir priskirti jiems žymas, užuot turėję ilgai ieškoti savo telefone.
Kaip tai atrodo ir veikia praktikoje?
Jei jums įdomu, ar jūsų klientai galės pasakyti, kad naudojate išorinį įrankį, atsakydami į jų „Viber“ pranešimus, atsakymas yra ne. Sužinokite, kaip tai veikia šioje išsamioje vaizdo pamokoje.
Kaip integruoti „Viber“ su „LiveAgent“
1. Pirmiausia turite sukurti aktyvų robotą. Eikite į šią svetainę ir įveskite telefono numerį, susietą su jūsų „Viber“ paskyra.
2. Netrukus po to gausite tekstinį pranešimą „Viber“ su kodu. Įveskite kodą svetainėje ir prisijunkite.
3. Spustelėkite Sukurti roboto paskyrą
4. Atsidarys naujas langas. Įveskite visą reikiamą informaciją ir spustelėkite išsaugoti. Kai tai padarysite, sistema automatiškai sugeneruos prieigos raktą.
5. Nukopijuokite prieigos raktą ir prisijunkite prie „LiveAgent“.
6. Eikite į Konfigūraciją
7. Spustelėkite Sistema
8. Spauskite Įskiepiai
9. Raskite „Viber“ ir įjunkite įskiepį paspausdami mygtuką (jis turi tapti žalias)
Kai suaktyvinsite „Viber“ įskiepį, grįžkite į Konfigūraciją.
10. Spustelėkite „Viber“ paskyros
11. Spustelėkite Prisijungti. Pasirodys naujas langas.
12. Įklijuokite prieigos raktą į stulpelį „Prieigos raktas“.
13. Pasirinkite skyrių, kuriam norite nukreipti gaunamus „Viber“ pranešimus
14. Spustelėkite Prisijungti ir viskas! Jūsų „Viber“ paskyra turėtų veikti!
Papildoma nauda: Jei norite, kad jūsų klientai galėtų lengviau susisiekti su jumis per „Viber“, patalpinkite QR kodą iš savo „Viber Active Bot“ paskyros savo svetainėje. Norėdami sužinoti daugiau apie tai, kaip jūsų klientai gali naudoti QR kodą, kad galėtų su jumis susisiekti, peržiūrėkite šio integravimo vadovo pabaigą.
Kokios naudos jūsų verslas gali gauti iš šios integracijos?
- „LiveAgent“ teikiama „Viber“ integracija gali sutaupyti laiko ir pinigų, nes jūsų agentai praleis mažiau laiko stebėdami įrenginius
- Tai gali padėti greičiau teikti pagalbą naudojant išplėstinius įrankius, tokius kaip iš anksto paruošti pranešimai
- Tai gali padėti jums pateikti labiau suasmenintus atsakymus dėl mūsų integruoto santykių su klientais valdymo (CRM), kuris yra po ranka, kai atsakote į „Viber“ pranešimus per „LiveAgent“
- Tai gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir pasitenkinimą, suteikiant įžvalgų apie duomenis. Pavyzdžiui, jei norite sužinoti, kiek „Viber“ užklausų buvo išspręsta per pirmąjį kontaktą pastarąjį mėnesį, tiesiog sukurkite ataskaitą. Naudodami „LiveAgent“ ataskaitų teikimo funkciją, galite lengvai segmentuoti savo duomenis pagal našumą, pagal agentą, skyrių ar kanalą.
- Atsakymas į „Viber“ pranešimus per „LiveAgent“ yra saugesnis. Kodėl? „Viber“ bilietai saugomi bendroje universalioje pašto dėžutėje, kurią gali pasiekti kiekvienas aptarnaujantis agentas. Tai reiškia, kad jums nereikia jaudintis dėl:
- „Viber“ prisijungimo duomenų bendrinimo su visias darbuotojais
- Prisijungimo iš viešų įrenginių
- Įrenginių, prijungtų prie jūsų „Viber“ paskyros, praradimo
- Konkurencinis pranašumas. „LiveAgent“ yra viena iš nedaugelio pagalbos centro programinių įrangų, siūlančių „Viber“ integraciją.
Esate pasirengę išbandyti mūsų integraciją?
Leiskite mums pasirūpinti organizavimu ir logistika, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į sklandų ir patikimą visų klientų aptarnavimą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją jau šiandien. Nereikia kredito kortelės.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Viber is a free cross-platform calling and messaging app available on Android, iOS, Microsoft Windows, macOS, and Linux. Viber is comparable to other messaging apps like WhatsApp, Signal, or Telegram.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can you provide prompt customer service on Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Providing prompt customer service on Viber is a question of the tools in your arsenal. Using help desk tools like LiveAgent ensures you’re notified about each new message. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can the Viber integration benefit my business?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It can improve agent efficiency, save time, cost you less, improve customer satisfaction, and ensure better data security.” } }] }Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Jis taip pat siūlo savitarnos ir klientų portalo programinę įrangą, demonstracijas ir nemokamus bandymus. Programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas, padidinti agentų produktyvumą ir mažinti laukimo laikus klientams. LiveAgent siūlo integruotą kainodarą ir gerą, nuolatinę klientų paramą. Galite susisiekti su jais per jų svetainę ir socialinius tinklus.