Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcijos
  • Automatizuotas bilietų paskirstymas

Automatizuotas bilietų paskirstymas

Kas yra automatizuotas bilietų paskirstymas?

Automatinis bilietų paskirstymas – tai klientų aptarnavimo tarnybos funkcija, kuri automatiškai priskiria aptarnavimo skyriaus bilietus aptarnavimo agentams pagal iš anksto nustatytas taisykles. Kiekvienas aptarnavimo centras turi skirtingas automatinio bilietų paskirstymo taisykles, pvz., priskyrimą ratu, skambinimą visiems, priskyrimą atsitiktine tvarka arba priskyrimą maksimaliam panaudojimui.

Pokalbių paskirstymas

Kuo svarbus automatizuotas bilietų paskirstymas?

Automatizuotas bilietų paskirstymas gali padėti jūsų klientų aptarnavimo komandoms įvairiais būdais. Jis gali:

77 % vartotojų teigia, kad neveiksminga klientų patirtis pablogina jų gyvenimo kokybę.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, Vadovas
logo slido black

Kokių tipų automatinio bilietų paskirstymo būdų yra „LiveAgent“ sistemoje?

„LiveAgent“ aptarnavimo centro programinėje įrangoje yra keli skirtingi automatinio bilietų paskirstymo būdai, skirti gaunamiems bilietams, telefono skambučiams ir pokalbiams.

Šie automatizuoto bilietų paskirstymo būdai visiems jūsų agentams užtikrins optimalų aptarnavimo bilietų srauto paskirstymą, darbą telefonu pagal apgalvotą rotaciją ir proporcingai paskirtą laiką poilsiui.

„LiveAgent“ sistemos pokalbių nukreipimo parinktys

Skambinti visiems

Skambinimo visiems metodas informuoja visus prisijungusius agentus, kad yra naujas įeinantis skambutis / pokalbis, ir skambina tol, kol į jį atsiliepiama.

Maksimalus panaudojimas

Naudojant maksimalaus panaudojimo metodą, nauji pokalbiai priskiriami daugiausia veikiančių pokalbių turinčiam agentui, kad būtų išlaikytas maksimalus agentų panaudojimo lygis. Kai klientų atstovas nebeturi laisvų vietų pokalbiams, nauji pokalbiai nukreipiami kitam laisvam agentui. Taikydami šį metodą, galite maksimaliai padidinti bilietų kiekį už pokalbius atsakingiems agentams ir leisti kitiems agentams dirbti su atjungties bilietais.

Vidutinis panaudojimas

Taikant vidutinio panaudojimo metodą nauji gaunami pokalbiai priskiriami agentams, turintiems mažiausią veikiančių pokalbių skaičių, kad visi prisijungę agentai būtų vienodai apkrauti. Iš esmės šis automatinis bilietų paskirstymo metodas subalansuoja tuo pačiu metu vykstančius pokalbius tarp visų turimų pagalbos agentų.

Priskyrimas atsitiktine tvarka

Taikant atsitiktinio bilietų paskirstymo metodą bilietai paskirstomi atsitiktine tvarka. Šis bilietų paskirstymo metodas vidutiniškai ir laikui bėgant padeda priskirti vienodą pokalbių skaičių kiekvienam jūsų agentui.

Ready to improve customer service workload?

Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.

FREE TRIAL

Pokalbių prioritetai

Jei norite, galite nustatyti pokalbių prioritetus konkretiems agentams. Tokiu būdu nauji pokalbiai bus nukreipiami agentams, turintiems didžiausią prioritetą (1 – didžiausias, 100 – mažiausias).

Automatinis pokalbių paskirstymas ir agentų prioritetai LiveAgent sistemoje

Didžiausias pokalbių skaičius

Apibrėžkite didžiausią pokalbių eilę kiekvienam agentui. Pasiekus maksimalią apimtį, nauji pokalbiai bus nukreipiami kitiems prisijungusiems, aukšto pokalbių prioriteto agentams.

Didžiausia pokalbių eilė agentams „LiveAgent“ sistemoje

Telefono nukreipimai ir agentų prioritetai

Yra dvi telefono skirstymo parinktys:

  • Atsitiktinis priskyrimas – įeinantys skambučiai prisijungusiems agentams bus priskiriami atsitiktine tvarka.
  • Priskyrimas pagal prioritetą – įeinantys skambučiai bus priskirti didžiausią prioritetą turinčiam laisvam agentui.
Skambučių nukreipimas

Skambučių nukreipimas į asmeninį įrenginį

Per „LiveAgent“ agentai gali nukreipti įeinančius skambučius į asmeninį įrenginį, pvz., mobilųjį telefoną. Taip agentai gali teikti klientams pagalbą būdami kelyje.

Skambučių nukreipimas pridėti įrenginį „LiveAgent“

Kaip nustatyti automatinį bilietų paskirstymą „LiveAgent“ programoje

Pokalbių paskirstymas

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“
  2. Spustelėkite Configuration (kairiojoje meniu juostoje esanti krumpliaračio piktograma).
  3. Spustelėkite Chat.
  4. Spustelėkite Chat settings.
  5. Raskite skiltį Chat routing ir pasirinkite pageidaujamą nukreipimo būdą.
  6. Spustelėkite Save.
Nemokama klientų valdymo sistema pokalbių paskirstymui „LiveAgent“

Skambučių paskirstymas

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“
  2. Spustelėkite Configuration (kairiojoje meniu juostoje esanti krumpliaračio piktograma).
  3. Spustelėkite Call.
  4. Spustelėkite Settings.
  5. Raskite skiltį Call routing ir pasirinkite pageidaujamą paskirstymo būdą.
  6. Spustelėkite Save.
Skambučių paskirstymo nustatymai

Bilietų paskirstymas

Nustatyti automatinį el. laiškų, socialinių tinklų užklausų ir žinių bazės bilietų paskirstymą galima dviem būdais.

Bilietų paskirstymas per skyrius

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“
  2. Spustelėkite Configuration (kairiojoje meniu juostoje esanti krumpliaračio piktograma).
  3. Spustelėkite Departments.
  4. Tuomet, arba redaguokite esamą skyrių arba sukurkite naują (jei kuriate naują skyrių, įsitikinkite, kad pažymėta parinktis To solve enabled).
  5. Spustelėkite Agents ir pridėkite agentus, kurie bus atsakingi už šio skyriaus bilietų sprendimą.
  6. Spustelėkite Save.
  7. Pavyzdžiui, galite spustelėti Twitter > Twitter accounts. Spustelėkite Edit ir skiltyje Department pasirinkite ką tik sukurtą skyrių. Šį veiksmą galima pakartoti „Viber“, „Facebook“, „Instagram“, skambučių mygtukams, vaizdo pokalbių mygtukams, pokalbių mygtukams ir kvietimams, kontaktų formoms ir pašto paskyroms.
  8. Spustelėkite Save. Nuo šiol visi nauji „Twitter“ bilietai bus nukreipiami į jūsų pasirinktą skyrių ir bus matomi tik jūsų pasirinktiems agentams. Nauji gaunami „Twitter“ bilietai bus rodomi jų skiltyje „To solve“. Agentui atidarius bilietą per mygtuką „To solve“, sistema automatiškai priskirs tą bilietą jam.
Mygtukas Išspręsti „LiveAgent“

Bilietų paskirstymas per agentus

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“
  2. Spustelėkite Configuration (kairiojoje meniu juostoje esanti krumpliaračio piktograma).
  3. Spustelėkite Agents.
  4. Spustelėkite Edit arba sukurkite naują agentą (jei kuriate naują agentą, įrašykite jo asmeninę informaciją ir pereikite prie kito veiksmo).
  5. Spustelėkite Departments ir pridėkite juos prie skyrių, kuriems jie priklauso (tą patį padarykite ir bilietų, pokalbių bei skambučių skiltyse).
  6. Spustelėkite Save.
Agentų priskyrimas skyriams „LiveAgent“ sistemoje

Taisyklių naudojimas kuriant savo darbo eigą

Jei norite žengti dar vieną žingsnį pirmyn, galite naudoti automatizavimo taisykles, kad sukurtumėte unikalias darbo eigas, kurios veiktų kaip bilietų paskirstymo metodai. Norėdami tai padaryti, prisijunkite prie „LiveAgent“, spustelėkite Configuration, pasirinkite Automation, spustelėkite Rules ir spustelėkite Create.

Galite paeksperimentuoti su įvairiais scenarijais. „LiveAgent“ automatizavimo galimybės yra neribotos.

Automatizavimo taisyklės LA

Automatizuoto bilietų paskirstymo privalumai

Greitesnis išsprendimo laikas ir labiau patenkinti klientai

Jei bilietas paskiriamas tinkamam darbuotojui tinkamu laiku, tai turės teigiamos įtakos jo išsprendimo laikui, o tai savo ruožtu tiesiogiai teigiamai paveiks klientų pasitenkinimą aptarnavimu. Patenkinti klientai yra kiekvieno sėkmingo verslo pagrindas, nes jie turi įtakos rekomendacijoms iš lūpų į lūpas, atsiliepimams internete ir pardavimams. Kiekviena įmonė turėtų stengtis, kad klientai liktų patenkinti puikiu individualizuotu aptarnavimu bei greitais atsakymais.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Automatizuotas bilietų paskirstymas taupo laiką ir pinigus

Ar galite įsivaizduoti, jei kiekvienam bilietui atsakomybę reiktų priskirti rankiniu būdu? Tai ne tik užimtų daug laiko, bet ir labai brangiai kainuotų. Laimei, tokia klientų aptarnavimo centro programinė įranga kaip „LiveAgent“ gali automatizuotai paskirstyti bilietus dideliu mastu. Palikite logistiką mums, kad jūsų agentai galėtų sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu – santykių su klientais puoselėjimą,

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Žinių bazės ištekliai

Jei norite sužinoti daugiau apie automatinį bilietų nukreipimą, peržiūrėkite mūsų žinių bazės išteklius:

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Pasirengę automatiniam aptarnavimo bilietų skirstymui?

Sužinokite, kaip lengva teikti suasmenintą, laiku teikiamą ir kompetentingą pagalbą su „LiveAgent“. Pradėkite nemokamą 14 dienų išbandymą jau šiandien.Nereikia kredito kortelės.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: ” Kas yra automatinis bilietų paskirstymas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatinis bilietų paskirstymas – tai klientų aptarnavimo tarnybos funkcija, kuri automatiškai priskiria aptarnavimo skyriaus bilietus aptarnavimo agentams pagal iš anksto nustatytas taisykles.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: ” Kokių tipų automatinio bilietų paskirstymo būdų yra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kiekvienas pagalbos centras turi skirtingą automatinio bilietų paskirstymo taisyklių rinkinį, pvz., priskyrimą ratu, skambinti visiems, atsitiktinį paskirstymą arba maksimalų panaudojimą. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuo automatizuotas bilietų paskirstymas yra svarbus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizuotas bilietų paskirstymas gali padėti jūsų klientų aptarnavimo komandai įvairiais būdais. Jis gali: -padidinti efektyvumą ir produktyvumą -pagreitinti atsakymus ir sutrumpinti sprendimo laiką -Sumažinti žmogiškų klaidų faktorių -Sutaupyti laiko ir sumažinti išlaidas ” } }] }

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai