Apsaugokite Agentus nuo darbo prie to paties Bilieto. LiveAgent parodo, kas peržiūri bilietą ir į jį atsakinėja.
LiveAgent parodo:
- Kas peržiūri bilietą
- Kas atsako į bilietą
Naudojant Agentų Susidūrimo Aptikimo funkciją, jums nebereikės jaudintis dėl pasikartojančio atsakymo išsiuntimo. Dirbant su sperendimo algoritmu, susidūrimo aptikimas užtikrina, kad Agentai neatsidarytų bilieto, ties kuriuo jau yra dirbama.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Klientų aptarnavimo lyginamoji ataskaita
Geras klientų aptarnavimas yra svarbiausias išlaikymo variklis. Įmonės turi atitikti klientų lūkesčius, įskaitant nepriekaištingą aptarnavimą ir įsimintinas patirtis. Matuojant klientų aptarnavimo rodiklius ir kurdami tvarkomą ir informuotą komandą, galima gerinti reputaciją, lojalumą ir pajamas. LiveAgent siūlo savo klientams efektyvią aptarnavimą.