Apsaugokite Agentus nuo darbo prie to paties Bilieto. LiveAgent parodo, kas peržiūri bilietą ir į jį atsakinėja.
LiveAgent parodo:
- Kas peržiūri bilietą
- Kas atsako į bilietą
Naudojant Agentų Susidūrimo Aptikimo funkciją, jums nebereikės jaudintis dėl pasikartojančio atsakymo išsiuntimo. Dirbant su sperendimo algoritmu, susidūrimo aptikimas užtikrina, kad Agentai neatsidarytų bilieto, ties kuriuo jau yra dirbama.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Šiame tekste pateikiamas LiveAgent programinės įrangos paketas klientų aptarnavimui. Siūloma naudoti pokalbių mygtukus ir tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonus. Puikus klientų aptarnavimas yra svarbus bet kurios įmonės prioritetas, skatina lojalumą ir padeda išlikti konkurencingai. Klientų atstovai turi žinoti apie produktus ir paslaugas, klausytis klientų reikalavimų ir būti empatiški.
LiveAgent yra programinė įranga klientų aptarnavimui, kuri siūlo daug funkcijų, įskaitant VoIP telefono ir skundų valdymo sistemas. Taip pat yra galimybė naudoti el. pašto valdymo sistemą ir alternatyvas. Įmonė siūlo nemokamą demonstraciją ir yra apdovanota. Prenumeruojant naujienlaiškį galima gauti naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas. Quality Unit, LLC yra LiveAgent kūrėjas.
Pereinate iš „Crisp“ į „LiveAgent“?
LiveAgent offers numerous benefits to customers who switch from Crisp, including easy transfer of users and tickets, top-level customer service, a help center with over 179 functions and 40 integrations, cost savings and a choice of plans, and support for 43 different languages. Customers can also enjoy free plans for life.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia valdyti el. paštą, skambučius ir kitus kanalus. Įmonė siūlo programinę įrangą telefonu ir el. paštu valdymui, mokymosi ir integravimo galimybes. Jie taip pat teikia mokymų, tinklaraščių ir įvairias programos įrangas, kaip savitarnos ir skundų valdymo sistemas. LiveAgent gali sumažinti bilietų apkrovas, padidinti agentų produktyvumą ir mažinti laukimo laikus klientams. Tai pagerina pasitenkinimą ir apsaugo nuo pervargimo.