Kas yra bilieto prioritetas?
Kiekvienam bilietui priskiriamas prioritetas pagal jo SLA lygį. Jei nenustatėte SLA lygių, „LiveAgent“ automatiškai priskiria prioritetą pagal pirmumą eilėje. Prioritetai naudojami rodiniams ir ataskaitoms kurti, taip pat kaip sąlygos ir veiksmai automatikoje ir trigeriuose bei kaip veiksmai taisyklėse.

Frequently asked questions
Kas yra bilieto prioritetas?
Bilieto prioritetas nurodo, kokia tvarka turėtume atsakyti į bilietus ir ar tam tikras bilietas turi pirmumą, ar jis gali palaukti. Dažniausi prioritetai yra skubus, aukštos svarbos, vidutinės svarbos arba žemos svarbos, atsižvelgiant į turinį, užklausos pobūdį ar bet kokią ypatybę, priklausomai nuo įmonės.
Kam naudojamas bilieto prioritetas?
Darbo tvarkai nustatyti. Jis naudojamas rodiniams ir ataskaitoms kurti, taip pat kaip sąlygos ir veiksmai automatikoje ir trigeriuose bei kaip veiksmai taisyklėse.
Kokie yra bilieto prioritetas naudojimo pranašumai?
Tai neabejotinai palengvina darbą, o atsakymo į bilietus tvarka tampa aiški.
- Išsprendimas laiku (paaiškinta)
- „LivePerson“ migracija - LiveAgent
- Bilieto priskyrimas (paaiškinimas)
- Geriausios alternatyvios bilietų tvarkymo sistemos (su funkcijomis) - LiveAgent
- Aptarnavimo Bilietas (Paaiškinimas)
- SLA Pažeidimas (Paaiškinimas)
- Pasirinktinė būsena [paaiškinimas]
- Sumažinkite bilietų apkrovą - LiveAgent