Kas yra bilieto prioritetas?
Kiekvienam bilietui priskiriamas prioritetas pagal jo SLA lygį. Jei nenustatėte SLA lygių, „LiveAgent“ automatiškai priskiria prioritetą pagal pirmumą eilėje. Prioritetai naudojami rodiniams ir ataskaitoms kurti, taip pat kaip sąlygos ir veiksmai automatikoje ir trigeriuose bei kaip veiksmai taisyklėse.
Frequently asked questions
Kas yra bilieto prioritetas?
Bilieto prioritetas nurodo, kokia tvarka turėtume atsakyti į bilietus ir ar tam tikras bilietas turi pirmumą, ar jis gali palaukti. Dažniausi prioritetai yra skubus, aukštos svarbos, vidutinės svarbos arba žemos svarbos, atsižvelgiant į turinį, užklausos pobūdį ar bet kokią ypatybę, priklausomai nuo įmonės.
Kam naudojamas bilieto prioritetas?
Darbo tvarkai nustatyti. Jis naudojamas rodiniams ir ataskaitoms kurti, taip pat kaip sąlygos ir veiksmai automatikoje ir trigeriuose bei kaip veiksmai taisyklėse.
Kokie yra bilieto prioritetas naudojimo pranašumai?
Tai neabejotinai palengvina darbą, o atsakymo į bilietus tvarka tampa aiški.
Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?
Šiame tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Suteikiami palyginimai pagal funkcionalumą, vartotojų įvertinimus, kainas ir patogumą naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.
Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?
Įdiegus ir naudojant LiveAgent, klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%. Vartotojai teigia, kad LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių sprendimas, dėl neribotų agentų ir skirtingų kanalų integracijos. Tai ne tik ekonomiškas, bet ir padeda pagerinti klientų patirtį, atsakomybę ir sąlygoja didesnį pasitenkinimą.
„LiveAgent“ yra atitinkamas alternatyvus pasirinkimas „ZenDesk“, kurį renkasi daugelis vartotojų. „LiveAgent“ paslauga yra stabili, funkcionali ir gerai apgalvota, o klientų aptarnavimas yra puikus ir padeda 24/7. Vartotojai taip pat teigia, kad el. laiškų tvarkymas „LiveAgent“ yra patogesnis nei „Zendesk“, o pažangi integracija su socialiniais tinklais ir automatizavimas sukuria didesnę vertę vartotojams. Kainų santykis yra priimtinas ir paslauga yra lengvai valdoma.