Klientų pasitenkinimo apklausos yra naudingos priemonės, kad suprastumėte savo klientų poreikius ir gerintumėte savo verslą. Šiame straipsnyje aptariami svarbiausi apklausos klausimai, siekiant maksimizuoti atsiliepimų skaičių ir gauti reikiamą informaciją. Tyrimų rezultatai taip pat gali padėti nustatyti, kas veikia geriau ir ką reikia tobulinti kad pagerintumėte klientų patirtį.
Įvairūs tyrimai parodė, kad:
Tai reiškia, kad įmonėms tenka didelis vaidmuo gerinant klientų pasitenkinimą, o klientų pasitenkinimo tyrimai yra vienas iš efektyviausių būdų sužinoti, kokia yra jūsų klientų nuomonė apie verslą. Apklausos taip pat padeda nustatyti, kas veikia, kas ne, ir ką reikia patobulinti, kad galėtumėte klientams suteikti geresnę patirtį.
Klientų pasitenkinimo apklausos yra anketos, skirtos padėti įmonėms suprasti, koks yra jų klientų pasitenkinimas savo produktais, paslaugomis, asmenine patirtimi, prekės ženklo įvaizdžiu ar klientų aptarnavimu. Bendras klientų pasitenkinimo tyrimų tikslas yra įvertinti, kiek jūsų klientai yra patenkinti ar nepatenkinti įvairiais jūsų produktų, paslaugų ar procesų aspektais. Šios apklausos padeda nustatyti jūsų įmonės vidutinį klientų pasitenkinimo apklausos balą.
Klientų pasitenkinimo apklausos gali apimti įvairių tipų klausimus, pvz., klausimus su pasirinkimo variantais (vertinimo skalės klausimai, dvejetainės skalės „taip/ne“ klausimai, vardiniai klausimai, Likerto skalės klausimai, semantinio diferencialo klausimai) ir atvirus klausimus arba bet kokį aukščiau paminėtą klasimų derinį. Sukurkite klientų apklausos kvietimus ir išsiųskite juos – iš jų gausite neįkainojamos informacijos.
Norėdami gauti vertingų atsiliepimų iš savo klientų, turite užduoti jiems teisingus klausimus. Žemiau yra keletas dažniausiai pasitaikančių klientų pasitenkinimo apklausos klausimų (tiek bendrųjų, tiek skirtų konkrečiam produktui), kuriuos galite naudoti kurdami savo klientų pasitenkinimo apklausas.
-How did you hear about us?
-Which of our competitors did you consider before choosing us?
-What is the primary reason for choosing our product over competitors?
-What was the one thing that almost stopped you from signing up?
-How do you use our product/ service?
-What are you trying to solve by using our product /service?
-Have you used a similar [product/ service] before?
-What did you like about the previous product/ service(s)?
-What is the most important feature of our product?
-Which 3 features are the most valuable to you?
-What’s the most important feature we should add?
-What are the 3 most important features we’re missing?
-What’s one feature we can add that would make our product indispensable for you?
-If we introduced [new feature/product] would you be willing to test it/them?
-How often do you use this feature?
-How disappointed would you be if you could no longer use [Feature name?]
-Which features aren’t useful to you?
-If you could change just one thing about our product, what would it be?
-Is our pricing clear to you?
-Do you feel our [product/ service] is worth the cost?
-What would you use as an alternative if our tool was no longer available?
-How satisfied are you with our billing and invoicing?
-To what extent do you agree with the following statement: [Product name]’s onboarding process was simple, straightforward, and painless.
-How helpful do you find our video tutorials?
-How would you rate the training and help you’ve received from our team so far?
-How could we improve your experience using our solution?
-What could we change to make our product/ service more user-friendly?
-What’s the main reason you are downgrading/ canceling?
-Did the price of our product/service cause you to leave?
-Have you decided to test out a competitor?
-Are you likely to upgrade your account in the future?
-What is the primary benefit that you have received from using our product?
-How long did you use our product/ service before seeing results?
-Overall, how well does our website meet your needs?
-What was your first impression when you entered the website?
-How satisfied are you with the design and functionality of our website?
-How well do you understand what [Company name] does from our homepage?
-How easy was it to use/ navigate our website? Did you have any problems?
-What are you hoping to accomplish by visiting our website?
-How easy was it to find what you were looking for on our website?
-Did it take you more or less time than you expected to find what you were looking for on our website?
-How visually appealing is our website?
-How easy is it to understand the information on our website?
-How much do you trust the information on our website?
-Is there a feature you wish our website had?
-What could we do to make our website more useful?
-Is there anything on this website that doesn’t work the way you expected it to?
-If you could change one thing about our website, what would it be?
-How would you rate your overall experience on our website today?
-How likely is it that you would recommend our website to a friend or colleague?
-If you were to review the website, what score would you give it out of 5?
-Do you have any other comments about how we can improve our website?
Discover our award winning help desk software complete with native live chat, call center, and social integrations.
Tired of using multiple tools and sorting through tickets<br> manually? Put an end to it with LiveAgent!
Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika
Klientai linkę mokėti daugiau už geresnį aptarnavimą, todėl svarbu teikti pagalbą socialinėje žiniasklaidoje ir el. paštu. Investuokite į mokymus ir skaitmeninius kanalus, kad užtikrintumėte klientų patenkinimą.
Klientų aptarnavimo darbuotojo interviu
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri gali padėti jums efektyviai tvarkyti įeinančius skambučius ir valdyti skundus. Yra daug populiarumo sulaukusių produktų, tokių kaip VoIP telefono sistemos ir klientų portalo programinė įranga. Įmonė siūlo daugybę mokymų ir demonstacijų, kad galėtumėte išmokti naudotis jų paslaugomis. Prenumeruokite jų naujienlaiškį, jei norite būti informuoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.
Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai
Šiame straipsnyje nagrinėjama, kaip geri santykiai su klientais ir jų lojalumo ugdymas yra svarbūs verslo sėkmei. Puikus klientų aptarnavimas, atsižvelgiant į reagavimą, greitumą ir mandagumą, yra svarbiausias veiksnys siekiant ilgalaikio pelningumo ir pasitikėjimo verslu. Straipsnyje taip pat pateikiami klientų aptarnavimo patarimai ir konkretūs įrankiai, tokiu kaip LiveAgent programa. Klientų atsiliepimai yra vertingi, kadangi padeda suprasti savo klientų nuomones apie produktus ir paslaugas, o tai galima panaudoti siekiant tobulinti savo veiklą.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.