Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Klientų pasitenkinimo apklausos klausimai

Klientų pasitenkinimo apklausos klausimai

Įvairūs tyrimai parodė, kad:

  • Nepatenkintas klientas apie 9–15 žmonių papasakos apie savo neigiamą patirtį su verslu
  • Norint kompensuoti vieną neigiamą patirtį, reikia vidutiniškai 12 teigiamų patirčių
  • Klientai, įvertinę jūsų verslą 5 žvaigždutėmis skalėje nuo 1 iki 5, yra 6 kartus labiau linkę vėl pirkti iš jūsų

Tai reiškia, kad įmonėms tenka didelis vaidmuo gerinant klientų pasitenkinimą, o klientų pasitenkinimo tyrimai yra vienas iš efektyviausių būdų sužinoti, kokia yra jūsų klientų nuomonė apie verslą. Apklausos taip pat padeda nustatyti, kas veikia, kas ne, ir ką reikia patobulinti, kad galėtumėte klientams suteikti geresnę patirtį.

klientų-apklausos-metrika-pasitenkinimui-stebėti-Nicereply
„Nicereply“ klientų pasitenkinimo apklausos

Kas yra klientų pasitenkinimo apklausos?

Klientų pasitenkinimo apklausos yra anketos, skirtos padėti įmonėms suprasti, koks yra jų klientų pasitenkinimas savo produktais, paslaugomis, asmenine patirtimi, prekės ženklo įvaizdžiu ar klientų aptarnavimu. Bendras klientų pasitenkinimo tyrimų tikslas yra įvertinti, kiek jūsų klientai yra patenkinti ar nepatenkinti įvairiais jūsų produktų, paslaugų ar procesų aspektais.

Klientų pasitenkinimo apklausos gali apimti įvairių tipų klausimus, pvz., klausimus su pasirinkimo variantais (vertinimo skalės klausimai, dvejetainės skalės „taip/ne“ klausimai, vardiniai klausimai, Likerto skalės klausimai, semantinio diferencialo klausimai) ir atvirus klausimus arba bet kokį aukščiau paminėtą klasimų derinį.

klientų-apklausos-rodiklis-agentai-Nicereply
Integruokite „Nicereply“ klientų pasitenkinimo apklausas į savo „LiveAgent“ el. laiškus

Geriausi patarimai vykdant klientų pasitenkinimo apklausas

  • Ji turėtų būti trumpa. Apklausos su 1–3 klausimais turi didžiausią vidutinį atsakymo rodiklį (83,34%)
  • Užduokite klausimus, kurie turi gerai apibrėžtą tikslą ir tvirtą pagrindą būti įtrauktiems
  • Neužduokite klausimų, kurie turi daugiau nei vieną galimą atsakymą ir liečia daugiau nei vieną problemą
  • Venkite vidinio ar techninio žargono, kuris respondentus gali klaidinti
  • Užduokite „taip/ne“ klausimus, jei atsakymas yra paprastas
  • Palikite vietos patiems parašyti savo atsiliepimą, nes taip galite gauti naujų įžvalgų, kurių nesitikėjote
  • Įsitikinkite, kad jūsų apklausa optimizuota mobiliesiems įrenginiams.
  • Nuspręskite, kokie geriausi jūsų verslo apklausų platinimo būdai (el. laiškai, iššokantys langai puslapyje, atsiliepimų valdikliai ir kt.)
  • Pagalvokite apie idealų laiką apklausoms atlikti skirtingais klientų gyvenimo ciklo etapais
  • Siūlykite apklausos respondentams premiją (jei tai reikalinga) – tyrimai parodė, kad paskatos gali padidinti apklausos atsakymų rodiklius nuo 5% iki 20%.
  • Padėkokite klientams už atsiliepimus, nepaisant atsiliepimų pobūdžio

Klientų pasitenkinimo apklausos klausimai

Norėdami gauti vertingų atsiliepimų iš savo klientų, turite užduoti jiems teisingus klausimus. Žemiau yra keletas dažniausiai pasitaikančių klientų pasitenkinimo apklausos klausimų (tiek bendrųjų, tiek skirtų konkrečiam produktui), kuriuos galite naudoti kurdami savo klientų pasitenkinimo apklausas.

Bendrieji klientų atsiliepimų apklausos klausimai

Atsiliepimų apie SaaS produktus apklausos klausimai

Klausimai apie klientų patirtį

Klausimai apie klientų aptarnavimą

Klausimai apie svetainę

Klientų pasitenkinimo tyrimas – dažnai užduodami klausimai

Kokius klausimus turėčiau užduoti prašydamas klientų atsiliepimų?

Turėtumėte užduoti aibę klausimų, kurie padės suprasti tiek savo darbo stipriąsias ir silpnąsias puses, tiek klientų pasitenkinimo ar nepasitenkinimo priežastis.

Kaip įvertinti klientų pasitenkinimą?

Vykdydami apklausas galite rinkti klientų atsiliepimus. Kai kurie klientai mainais už tam tikrą atlygį pasirinks užpildyti apklausos formą, o kiti atsakys, nes nori pasidalinti savo nuomone.

Kaip sudaryti apklausos klausimus?

Sudarant apklausą, užduodami klausimai turėtų būti:

  • Aiškūs, tiesūs ir lengvai atsakomi
  • Atviri
  • Konkretūs, kad į juos atsakant būtų galima gauti pakankamai informacijos
  • Uždari – respondentams pasiūlomas ribotas galimų atsakymų kiekis, o ne prašoma parašyti visus atsakymus patiems

Discover our award winning help desk software complete with native live chat, call center, and social integrations.

Tired of using multiple tools and sorting through tickets<br /> manually? Put an end to it with LiveAgent!

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kokius klausimus turėčiau užduoti prašydamas klientų atsiliepimų?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turėtumėte užduoti aibę klausimų, kurie padės suprasti tiek savo darbo stipriąsias ir silpnąsias puses, tiek klientų pasitenkinimo ar nepasitenkinimo priežastis.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip įvertinti klientų pasitenkinimą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vykdydami apklausas galite rinkti klientų atsiliepimus. Kai kurie klientai mainais už tam tikrą atlygį pasirinks užpildyti apklausos formą, o kiti atsakys, nes nori pasidalinti savo nuomone.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip sudaryti apklausos klausimus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sudarant apklausą, užduodami klausimai turėtų būti: Aiškūs, tiesūs ir lengvai atsakomi; konkretūs, kad į juos atsakant būtų galima gauti pakankamai informacijos; uždari – respondentams pasiūlomas ribotas galimų atsakymų kiekis, o ne prašoma parašyti visus atsakymus patiems.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai