Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Skambinimo mygtukas

Kas yra skambinimo mygtukai?

Skambinimo mygtukas yra skambinimo spustelėjus mygtukas, leidžiantis svetainės lankytojams paskambinti į jūsų įmonę. Kai jie spustelės skambinimo mygtuką, jų kompiuteris ar telefonas automatiškai pradės skambutį.

aktyvus skambinimo mygtukas
Aktyvus skambinimo mygtukas

Kodėl skambinimo mygtukai yra svarbūs?

Skambinimo mygtukų patalpinimas savo svetainėje yra puiki taktika, padedanti sumažinti klientų pastangas. Užuot užsirašę ar rankiniu būdu įvedę telefono numerį, klientai gali tiesiog spustelėti ir paskambinti. Bet kodėl tai taip svarbu? Na, klientų pastangų sumažinimas yra užtikrintas būdas padidinti klientų pasitenkinimą, pagerinti jų patirtį ir užmegzti gerus santykius, kurie gali paskatinti daugiau pardavimų. Be to, teigiama klientų patirtis gali paskatinti teigiamas rekomendacijas „iš lūpų į lūpas“ ir pritraukti dar daugiau naujų klientų.

Kokio tipo skambučių mygtukus siūlo „LiveAgent“?

„LiveAgent“ siūlo dvi galimybes. Galite pasirinkti iš skambučių mygtukų galerijos arba sukurti pasirinktinį mygtuką naudodami paveikslėlį arba savo HTML kodą.

skambinimo mygtukų galerija

Iš anksto paruošti skambučių mygtukai turi skirtingas pozicijos parinktis, įskaitant šoninį, kampinį arba įterptąjį. Pasirinkę mygtuką, galite keisti jo fono spalvą, tekstą, Z indeksą, animaciją ir padėtį. „LiveAgent“ taip pat leidžia peržiūrėti ir išbandyti kiekvieną mygtuką prieš įdiegiant jį savo svetainėje.

Kaip veikia skambinimo mygtukas?

Skambinimo mygtukas leidžia:

  • Skambučiai iš kompiuterio į kompiuterį
  • Skambučiai iš telefono į kompiuterį
skambutis darbalaukio naršyklėje
Skambutis iš kompiuterio į kompiuterį

Nepriklausomai nuo to, ar klientas spustelės skambinimo mygtuką savo kompiuteryje ar mobiliajame telefone, kompiuteris pradės skambinti naršyklėje. Jūsų agentai galės atsiliepti į skambutį tiesiogiai savo „LiveAgent“ skambučių centro programinėje įrangoje.

skambutis mobiliesiems naršyklėje
Skambutis mobiliesiems naršyklėje

Atminkite, kad prieš skambinant jūsų naudojamas įrenginys gali paprašyti leidimo naudoti mikrofoną.

Kaip sukurti ir įdiegti skambinimo mygtukus

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Konfigūracija (krumpliaračio piktograma).
  3. Spustelėkite Skambinimas.
  4. Spustelėkite Mygtukai.
  5. Spustelėkite oranžinį mygtuką Sukurti
skambinimo mygtuko kūrimas „LiveAgent“

6. Naršykite galeriją ir pasirinkite norimą mygtuką. 7. Suteikite savo mygtukui pavadinimą. 8. Pasirinkite skyrių, į kurį norite nukreipti šiuo mygtuku atliktus skambučius. 9. Pažymėkite langelį Įrašyti skambučius, jei norite įrašyti visus skambučius, atliktus naudojant šį mygtuką. 10. Pasirinkite kalbą, kuria norite rodyti skambinimo mygtuką. 11. Pažymėkite žymimąjį laukelį Aktyvus.

Apie mygtuką

12. Kairiajame skydelyje Nustatymai spustelėkite Mygtukas ir pritaikykite animaciją, spalvas, padėtį, tekstą, vaizdą telefone ir žymeklio vaizdą pagal savo skonį.

Mygtuko pritaikymas

13. Dar kartą eikite į kairįjį nustatymų skydelį, spustelėkite Skambinimo langas ir pritaikykite jį pagal savo skonį. Nepamirškite spustelėti Išsaugoti.

Skambučių lango pritaikymas

14. Spustelėkite Integracija ir nukopijuokite kodo fragmentą. 15. Patalpinkite kodą prieš svetainės kodo žymą </body> arba paprašykite žiniatinklio administratoriaus tai padaryti už jus.

skambinimo mygtuko integravimo kodas

Atminkite: kai turėsite kodą savo svetainėje, galėsite pakeisti skambinimo mygtuko dizainą ir skambinimo mygtuko veikimą nekeisdami kodo savo puslapyje.

Pasirinktinių skambinimo mygtukų kūrimas

Norėdami sukurti pasirinktinį skambučio mygtuką, turėsite įkelti pasirinktinį paveikslėlį arba pakeisti esamą HTML kodą.

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Konfigūracija (krumpliaračio piktograma).
  3. Spustelėkite Skambinimas.
  4. Spustelėkite Mygtukai.
  5. Spustelėkite oranžinį mygtuką Sukurti
  6. Spustelėkite Pasirinktinis
  7. Pasirinkite „iš paveikslėlio“ arba „parašyti savo HTML kodą“.
  8. Jei nuspręsite rašyti savo HTML kodą, kairėje esančiame nustatymų skydelyje spustelėkite Mygtukas.
  9. Pakeiskite HTML ir CSS
Pasirinktinis mygtukas

10. Peržiūrėkite ir išbandykite mygtuką, o jei esate patenkintas, spustelėkite Išsaugoti. 11. Spustelėkite Integracija ir nukopijuokite kodo fragmentą. 12. Nukopijuokite kodą prieš svetainės kodo žymą </body> arba paprašykite žiniatinklio administratoriaus tai padaryti už jus.

Skambinimo mygtukų privalumai

Skambinimo mygtuko patalpinimas savo svetainėje gali būti labai naudingas tiek jums, tiek jūsų klientams.

Sumažintos klientų pastangos ir daugiau patogumo

Jei jūsų svetainėje yra integruotas skambinimo mygtukas, jūsų klientams nereikės blaškytis jūsų svetainėje ar ieškoti jūsų telefono numerio per „Google“. Gali atrodyti, kad telefono numerio paieška nėra didelė problema. Tačiau, kai skubate ir turite susisiekti su įmone, ar norite gaišti laiką ieškodami jų kontaktinės informacijos? Jei jis būtų lengvai prieinamas jų svetainėje ir galėtumėte tiesiog spustelėti mygtuką, kad pradėtumėte skambutį, ar nebūtumėte dėkingi už tai, kas yra patogu? Man nepatinka, kai mobiliuoju telefonu naršau verslo svetainę ir nėra integruoto skambučio mygtuko.

Ready to improve customer satisfaction?

Try placing a call button on your site for free!

FREE TRIAL

Geresnė klientų patirtis

Sukurdami skambinimo mygtuką, jūs darote mažą paslaugą savo klientams ir parodote, kad vertinate jų laiką. Tai ne tik pagerins jų suvokimą apie jūsų verslą, bet ir pagerins klientų patirtį. Kaip jau žinote, laimingi klientai yra kiekvieno verslo kertinis akmuo, nes nuo jų verslas ir priklauso. Patenkintas klientas greičiausiai pirks pakartotinai, išleis daugiau ir išliks ištikimas jūsų prekės ženklui.

Agentų reitingų funkcija klientų aptarnavimo programinėje įrangoje - „LiveAgent“

Reklamavimo galimybė

Patenkinti klientai taip pat mielai dalijasi savo teigiama patirtimi su kitais. Kurdami puikią patirtį, galite būti tikri, kad jei jūsų verslas bus paminėtas pokalbiuose su draugais, kolegomis ar šeima, žmonės prisimins savo teigiamą patirtį ir rekomenduos jūsų įmonę. Šio tipo prekės ženklo propagavimas yra neįkainojamas, nes dauguma vartotojų visų pirma pasitiki draugų rekomendacijomis. Šios teigiamos rekomendacijos skatina verslą, o tai lemia daugiau pardavimų ir pajamų. Kol jūsų klientai bus patenkinti, galėsite kartoti šį ciklą ir mėgautis didesniu klientų įsitraukimu bei pajamų augimu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Žinių bazės ištekliai

Jei norite sužinoti daugiau apie skambinimo mygtukus ar susijusias temas, peržiūrėkite mūsų žinių bazę, žodynėlį, akademijos straipsnius, vaizdo įrašus ar tinklaraščio įrašus.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Esate pasiruošę savo svetainėje patalpinti skambučio mygtuką?

Sužinokite, kaip nesudėtinga teikti aptarnavimą su „LiveAgent“. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją jau šiandien. Nereikia kredito kortelės.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai