Kas yra SLA?
SLA yra Paslaugų Lygio Sutarties (ang. Service Level Agreement) sutrumpinimas
Įmonė gali apibrėžti Paslaugų Lygio Sutarties politikas, kad jos klientai galėtų geriau stebėti jos paslaugų lygio našumą ir atitiktų įmonės paslaugų lygio tikslus. Paslaugų Lygio Sutartys ar SLA standartiškai sudaromos tarp įmonių ir jų verslo klientų.
SLA dažniausiai apibūdina laiką, per kurį turi būti atsakyta į bilietą arba jis turi būti pilnai išspręstas. Jei įmonė nesilaiko savo SAL politikos, įvyksta SLA pažeidimas. Dažnai joms yra taikomos su SLA Pažeidimais susijusios baudos, nes dauguma įmonių, ypatingai didelės įmonės ir korporacijos, turi raštu surašytas Paslaugų Lygio Sutartis.
SLA LiveAgent veikia kaip SLA Lygių ir SLA Taisyklių derinys.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia SLA?
SLA, arba paslaugų lygio sutartis (ang. service level agreement) apibūdina paslaugų lygį, kurio tikimasi iš tiekėjo. Joje apibrėžiami rodikliai, pagal kuriuos yra matuojama paslauga. Tai taip pat apima tvarkymo priemones ar baudas, jei nepavyksta pasiekti sutarto paslaugų lygmens. Tai yra vienas iš pagrindinių dalykų sutartyje.
Koks yra SLA vaidmui?
SLA viename dokumente renka visą informaciją apie visas paslaugas ir numatomą patikimumą. Jame apibrėžiami rodikliai, atsakomybės ir lūkesčiai. SLA sukurta siekiant apsaugoti abi sutarties šalis. Ji turi būti pritaikyta prie įmonės tikslų ir veiklos.
Ar LiveAgent galima nustatyti SLA?
LiveAgent jūs galite nustatyti SLA. Jūs turite eiti į Konfigūracija, tuomet pasirinkti Automatizavimo skyrių, paspausti SLA ir Sukurti Lygį. Tuomet, atlikus reikiamus nustatytmus, išsaugoti ir uždaryti.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.