Žymos yra tiesiog žodžiai ar frazės, kuriuos galite naudoti, kad pridėtumėte papildomų reikšmių bilietams. Žymos suteikia neribotą lankstumą klientų aptarnavimo vykdyme.
Pavyzdys
Visus prašymus, kurie iš tikrųjų yra pardavimų užklausos, galite pažymėti žyma „pardavimai“ arba „išankstiniai pardavimai“.
Štai keletas žymų naudojimo parinkčių:
- Rankiniu būdu arba automatiškai pridėkite žymų prie bilietų ir naudokite šias žymas kurdami savo darbo eigas.
- Naršykite bilietus pagal žymą.
- Naudokite žymas savo verslo taisyklėse (taisyklėse, SLA taisyklėse, laiko taisyklėse), kad sukurtumėte pasirinktines darbo eigas.
- Kurkite rodinius ir ataskaitas pagal žymas.
Pastaba:
Prie vieno bilieto galite pridėti kelias žymas.
Galimų pakeitimų sąrašas:
Kurdami žymą galite ją keisti taip, kaip jums patinka.
- Pavadinimas
- Teksto spalva
- Fono spalva

Žymų pridėjimas prie bilietų
Visus prašymus, kurie iš tikrųjų yra pardavimų užklausos, galite pažymėti žyma „pardavimai“ arba „išankstiniai pardavimai“.
Bilietų filtravimas pagal žymas
Galbūt norėsite filtruoti visus bilietus, kurie iš tiesų yra skubūs, ir išankstinio pardavimo užklausas su žyma „skubus“ arba „išankstinis pardavimas“.
Žymos ataskaita
„LiveAgent“ siūlo ataskaitą apie pridėtas žymas visiems bilietams per tam tikrą laiko intervalą. Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal laiko intervalą, skyrių, kanalą ir agentą. Žymų ataskaitas galima eksportuoti į CSV failą.
Žymos ataskaita gali rodyti jūsų duomenis šių tipų diagramose:
Žymų ataskaitų rodymo parinktys (stulpeliai):
- Žyma
- Atsakas
- Vidutinis atsako į naują bilietą laikas
- Vidutinis bilieto išsprendimo laikas
- Skambučiai
- Praleisti skambučiai
- Skambučio minutės
- Pokalbių internetu pranešimai
- Pokalbiai
- Praleisti pokalbiai
- Vidutinis laikas iki pokalbio pradžios
- Vidutinis pokalbio laikas
- Nevertinta
- Nevertinta %
- Apdovanojimai
- Apdovanojimų %
- Papeikimai
- Papeikimų %
- Gaunamos žinutės
- Gaunami skambučiai
- Baigti skambučiai
- Gaunami pokalbiai
- Baigti pokalbiai
- Pastabos
- Sukurti bilietai
- Atsakyti bilietai
Žymų ataskaitų naudojimas su API
Naudokite „LiveAgent“ REST API, kad gauti reikšmes iš žymų ataskaitų.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo sprendimus, tokius kaip VoIP telefono sistemos ir el. pašto valdymo programinė įranga. Įmonė taip pat teikia mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Naudodami šią įrangą galite sukurti skyrius ir atlikti platus ataskaitų analizę. Tai padeda gerinti klientų aptarnavimą ir mažinti klientų nepasitenkinimą.
Tekstas apie el. laiškų šablonus, skirtus reklamuoti įvairius produktus ir paslaugas, taip pat informacyjus el. laiškus. Jame pateikti šablonai rekomendacijų, kuponų, nuolaidų, produkto atnaujinimo, naujienlaiškio ir kitiems el. laiškams. Taip pat siūlomi šablonai apie atšaukimo ir paskutinės galimybės el. laiškus, kurių panaudojimas padeda pagerinti pardavimus ir prisivilioti klientus.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis įvairias sprendimų paslaugas. Jie taip pat siūlo mokymosi išteklius ir šablonus, analizės ir integracijos funkcijas. Naudotojai gali gauti naujausias naujienas per naujienlaiškį ir prisijungti prie pasirinktų socialinių kanalų. LiveAgent ieško, kaip geriau pertvarkyti paslaugas naujiems vartotojams. Jie taip pat kviečia susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip galėtų padėti jūsų verslui.