Kas yra išspręstas bilietas?
Bilietas yra laikomas išspręstu, kai klientas arba agentas paspaudžia Išspręsti mygtuką. Kaip alternatyva, bilietas gali būti išspręstas automatiškai nustačius taisyklę arba praėjus tam tikram neaktyvumo laikotarpiui.
Išspręstas bilietas dažniausiai yra paskutinis bilieto gyvavimo ciklo etapas. Jei bilietas yra išspręstas, priklausomai nuo situacijos, jis gali būti atidarytas iš naujo.
Frequently Asked Questions
Kas yra išspręstas bilietas?
Išspręstas bilietas yra kliento bilietas, kuris jau buvo išspręstas. Tai priešpaskutinis bilieto gyvavimo ciklo etapas. Po jo, bilietas baigiasi.
Kas LiveAgent gali spręsti bilietus?
LiveAgent, bet kuris agentas gali svarstyti pateikimus. Jei agentui suteiktos žemiausios sistemos privilegijos, jis gali tik spręsti bilietus, kai tuo tarpu administratorius ar savininkas turi prieigą prie visų bilietų.
Kur LiveAgent galite rasti išspręstus bilietus?
Išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke. Čia galite rasti visas ataskaitas, nepriklausomai nuo jų būklės.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir palaiko 43 kalbas. Įmonė teikia mokymus, žinių bazę ir klientų aptarnavimo programinę įrangą. Bilieto gija yra tas pats, kas bilietas, ir visi agentai turi prieigą prie gijų su bilietais. „LiveAgent“ yra viena iš geriausių klientų aptarnavimo bilietų sistemos teikėjų.
"LiveAgent" siūlo pagalbos programinę įrangą su 170 funkcijų, įskaitant prisijungusių lankytojų sekciją. Aptariama LiveAgent platforma, teikianti įvairias funkcijas klientų užklausų ir duomenų valdymui. Taip pat pateikiami populiarūs klientų aptarnavimo programinės įrangos variantai. Bendradarbiaukite su „LiveAgent“ nemokamam bandomajam.