Išspręstas bilietas

Kas yra išspręstas bilietas?

Bilietas yra laikomas išspręstu, kai klientas arba agentas paspaudžia Išspręsti mygtuką. Kaip alternatyva, bilietas gali būti išspręstas automatiškai nustačius taisyklę arba praėjus tam tikram neaktyvumo laikotarpiui.

Išspręstas bilietas dažniausiai yra paskutinis bilieto gyvavimo ciklo etapas. Jei bilietas yra išspręstas, priklausomai nuo situacijos, jis gali būti atidarytas iš naujo.

Frequently asked questions

Kas yra išspręstas bilietas?

Išspręstas bilietas yra kliento bilietas, kuris jau buvo išspręstas. Tai priešpaskutinis bilieto gyvavimo ciklo etapas. Po jo, bilietas baigiasi.

 

Kas LiveAgent gali spręsti bilietus?

LiveAgent, bet kuris agentas gali svarstyti pateikimus. Jei agentui suteiktos žemiausios sistemos privilegijos, jis gali tik spręsti bilietus, kai tuo tarpu administratorius ar savininkas turi prieigą prie visų bilietų. 

 

Kur LiveAgent galite rasti išspręstus bilietus?

Išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke. Čia galite rasti visas ataskaitas, nepriklausomai nuo jų būklės.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai