Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Išskirtinis klientų aptarnavimas gali būti veiksnys, padėsiantis pritraukti daugiau klientų ir potencialių klientų, kurie bus lojalūs jūsų įmonei ir rekomenduos ją kitiems.
Socialiniam tinklams vis labiau populiarėjant, viena iš pelningiausių veiklų įmonėms neabejotinai yra klientų aptarnavimo pagalbos teikimas socialinių tinklų kanalais. Tai duoda daug naudos, pavyzdžiui, išteklių optimizavimą, greitį, automatinius atsakymus ir kt.
Tačiau socialinių tinklų klientų aptarnavimas gerai veikia tik tada, jei jį sudaro logiškai organizuoti procesai. Tai ne tik bendrų atsakymų šablonų, tokių kaip „ačiū už žinutę, netrukus su jumis susisieksime“, siuntimas.
Socialinių tinklų klientų aptarnavimo atstovų darbas turi vykti iš anksto nustatytomis valandomis, o socialinių tinklų naudotojai turi būti informuojami apie tai, kada jie dirba. Viena didžiausių klientų aptarnavimo nuodėmių – palikti klientą kaboti, neinformavus, kada jis gali tikėtis atsakymo.
Socialinių tinklų klientų aptarnavimo planavimo nauda
Jei nuspręsite savo klientams teikti pagalbą per socialinius tinklus ir tai darysite tinkamai, galite tikėtis daug naudos. Toliau pateikiamos kelios iš jų.
Klausimų apie socialinių tinklų darbo valandas / paslaugų teikimo laiką atsakymai, šablono idėjos
Socialinių tinklų darbo valandų klausimų atsakymo šablonas – socialinių tinklų klientų aptarnavimo tarnybai
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Socialinių tinklų darbo valandų klausimų atsakymo šablonas – verslo darbo valandos
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Socialinių tinklų darbo valandų klausimų atsakymo šablonas – bendra žinutė Nr. 1
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
Socialinių tinklų darbo valandų klausimų atsakymo šablonas – bendra žinutė Nr. 2
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Socialinių tinklų darbo valandų klausimų atsakymo šablonas Nr. 5 – jei neteikiate aptarnavimo per socialinius tinklus
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Ready to use our social media reply templates?
Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br> Try it today. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
„ LiveAgent “ siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir kitas įrankių integracijas. Pradėkite nemokamai bandymą.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis