Išskirtinis klientų aptarnavimas gali būti veiksnys, padėsiantis pritraukti daugiau klientų ir potencialių klientų, kurie bus lojalūs jūsų įmonei ir rekomenduos ją kitiems.
Socialiniam tinklams vis labiau populiarėjant, viena iš pelningiausių veiklų įmonėms neabejotinai yra klientų aptarnavimo pagalbos teikimas socialinių tinklų kanalais. Tai duoda daug naudos, pavyzdžiui, išteklių optimizavimą, greitį, automatinius atsakymus ir kt.
Tačiau socialinių tinklų klientų aptarnavimas gerai veikia tik tada, jei jį sudaro logiškai organizuoti procesai. Tai ne tik bendrų atsakymų šablonų, tokių kaip „ačiū už žinutę, netrukus su jumis susisieksime“, siuntimas.
Socialinių tinklų klientų aptarnavimo atstovų darbas turi vykti iš anksto nustatytomis valandomis, o socialinių tinklų naudotojai turi būti informuojami apie tai, kada jie dirba. Viena didžiausių klientų aptarnavimo nuodėmių – palikti klientą kaboti, neinformavus, kada jis gali tikėtis atsakymo.
Socialinių tinklų klientų aptarnavimo planavimo nauda
Jei nuspręsite savo klientams teikti pagalbą per socialinius tinklus ir tai darysite tinkamai, galite tikėtis daug naudos. Toliau pateikiamos kelios iš jų.
Klausimų apie socialinių tinklų darbo valandas / paslaugų teikimo laiką atsakymai, šablono idėjos
Socialinių tinklų darbo valandų klausimų atsakymo šablonas – socialinių tinklų klientų aptarnavimo tarnybai
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Socialinių tinklų darbo valandų klausimų atsakymo šablonas – verslo darbo valandos
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Socialinių tinklų darbo valandų klausimų atsakymo šablonas – bendra žinutė Nr. 1
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
Socialinių tinklų darbo valandų klausimų atsakymo šablonas – bendra žinutė Nr. 2
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Socialinių tinklų darbo valandų klausimų atsakymo šablonas Nr. 5 – jei neteikiate aptarnavimo per socialinius tinklus
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Ready to use our social media reply templates?
Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br> Try it today. No credit card required.
Taip – jei jūsų aptarnavimo laikas ribotas, turėtumėte informuoti klientus apie valandas, kuriomis galite jiems padėti. Geriausia šią informaciją pateikti profilio aprašyme. Šiuos laikus taip pat galite nurodyti „Facebook“ pranešimų lange. Jei yra koks nors kitas klientų aptarnavimo kanalas, kuriuo galima kreiptis ne jūsų socialinio tinklo darbo valandomis, taip pat galite apie tai informuoti klientus ir leisti jiems žinoti, kaip susisiekti šiuo galimu kontaktiniu būdu.
Tam nėra universalios taisyklės. Šį sprendimą turėtumėte priimti atsižvelgdami į savo darbuotojų užimtumą (ilgesnės aptarnavimo valandos reiškia didesnius atlyginimus klientų aptarnavimo agentams) ir klientų aktyvumą. Pavyzdžiui, jei pastebėjote, kad jūsų sekėjai aktyviausi „įprastomis“ darbo valandomis nuo 9 iki 5, logiška, kad pagalbą socialiniuose tinkluose teiksite tuo metu. Tačiau jei jūsų klientai nori susisiekti su jūsų prekės ženklu per socialinius tinklus vakarais, o rytais nepateikia daug užklausų, būtų prasmingiau ir patogiau vartotojams teikti pagalbą socialiniuose tinkluose vakarais.
Daugumai įmonių tai nėra būtina. Tačiau jei jūsų prekės ženklas veikia visame pasaulyje, o klientai yra skirtingose laiko juostose, būtų protinga turėti bent kelis klientų aptarnavimo atstovus, dirbančius skirtingomis pamainomis. Ne taip seniai viena tarptautinė oro linijų bendrovė nustebino savo naudotojus, pareiškusi, kad klientų aptarnavimo socialiniuose tinkluose paslaugas teikia tik nuo 8 iki 16 val. ryto EDT laiko zonoje, o tai tikrai nebuvo priimtina tokio tipo pasauliniam verslui.
Klientų aptarnavimo darbuotojo interviu
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri gali padėti jums efektyviai tvarkyti įeinančius skambučius ir valdyti skundus. Yra daug populiarumo sulaukusių produktų, tokių kaip VoIP telefono sistemos ir klientų portalo programinė įranga. Įmonė siūlo daugybę mokymų ir demonstacijų, kad galėtumėte išmokti naudotis jų paslaugomis. Prenumeruokite jų naujienlaiškį, jei norite būti informuoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.
Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai
Šiame straipsnyje nagrinėjama, kaip geri santykiai su klientais ir jų lojalumo ugdymas yra svarbūs verslo sėkmei. Puikus klientų aptarnavimas, atsižvelgiant į reagavimą, greitumą ir mandagumą, yra svarbiausias veiksnys siekiant ilgalaikio pelningumo ir pasitikėjimo verslu. Straipsnyje taip pat pateikiami klientų aptarnavimo patarimai ir konkretūs įrankiai, tokiu kaip LiveAgent programa. Klientų atsiliepimai yra vertingi, kadangi padeda suprasti savo klientų nuomones apie produktus ir paslaugas, o tai galima panaudoti siekiant tobulinti savo veiklą.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team