Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Darbo valandos

Kas yra darbo valandos?

Darbo valandos – tai biuro darbo valandos, paprastai nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9:00 iki 17:00 val. Iš esmės verslo valandos – tai valandos, kuriomis vykdote veiklą. Darbo valandos skirtingose įmonėse ir pramonės šakose skiriasi.

darbo valandos
Darbo valandos

Kodėl reikia nustatyti darbo valandas?

Svarbu nustatyti klientų aptarnavimo centro darbo valandas, nes jos turi įtakos paslaugų lygio sutarties (SLA) laikymuisi. Pavyzdžiui, jei nebūtų darbo valandų, savaitgaliais ar švenčių dienomis (arba tiesiog kai jūsų agentai nedirba) gauti bilietai liktų neatsakyti per nustatytą SLA trukmę ir už tai kažkas turėtų būti nubaustas.

SLA žurnalas klientų aptarnavimo programinėje įrangoje – „LiveAgent“

To, žinoma, galima išvengti paprasčiausiai nustačius darbo valandas. Pavyzdžiui, jei klientų aptarnavimo centro darbo laikas yra nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9:00 iki 17:00 ir penktadienį 16:00 gaunate bilietą, tai pirmadienį 9:00 bilietas bus tik vienos darbo valandos senumo. Taip jūsų agentai turės pakankamai laiko į jį atsakyti ir nesinervins dėl SLA terminų praleidimo.

Set up help desk business hours

Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free trial

Kas yra paslaugų lygio susitarimai (SLA)?

Paslaugų lygio susitarimas (SLA) – tai paslaugų teikėjo ir kliento sutartis, kurioje apibrėžiama, kokio lygio paslaugos turi būti nuolat teikiamos klientui. SLA paprastai apima paslaugų kokybę, paslaugų prieinamumą ir paslaugų teikėjo atsakomybę.

Pavyzdžiui, paslaugų lygio susitarime gali būti nurodyta, kad programinės įrangos teikėjo aptarnavimo centras turi atsakyti į kliento užklausas el. paštu, tiesioginiu pokalbiu ir telefonu per vieną darbo valandą. Jei šio tikslo nepasiekiama, klientas turi teisę reikalauti kompensacijos.

Darbo valandos
SLA atitikties ataskaita

Kokios nuobaudos taikomos, jei nesilaikoma SLA?

Paprastai į SLA įtraukiamos iš anksto nustatytos nuobaudos, kurias klientas gali taikyti, jei paslaugų teikėjas nesilaiko paslaugų teikimo sąlygų. Šios nuobaudos dažnai skiriamos per tam tikrai pardavėjo mėnesinio pelno, gauto iš kliento paskyros, procentinei daliai lygius kreditus. Jei SLA tikslas nepasiekiamas, klientas turi teisę gauti kompensaciją kredito forma, kurią gali taikyti būsimiems mėnesiniams abonentiniams mokesčiams.

Darbo valandos
SLA žurnalo ataskaita

Kaip veikia verslo valandos?

„LiveAgent“ darbo valandų funkcija sukonfigūruoja SLA lygius, kad būtų imtasi veiksmų tik nurodytais laikotarpiais su galimybe neįtraukti švenčių.

Kaip „LiveAgent“ sistemoje nustatyti darbo valandas

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“
  2. Spustelėkite Configuration
  3. Tuomet Automation
  4. Paspauskite SLA
  5. Spustelėkite dešinėje esantį oranžinį mygtuką Create Level
Darbo valandos

5. Pavadinkite savo SLA lygį 6. Pažymėkite „Times are defined within following business hours“ (laikas nustatomas per šias darbo valandas).

Darbo valandos

7. Pasirinkite savo laiko juostą 8. Pažymėkite kiekvieną langelį (nuo pirmadienio iki sekmadienio) ir nustatykite savo darbo valandas

Darbo valandos

9. Pasirinktinai: pažymėkite „exclude holidays“ (neįtraukti švenčių dienų) ir nurodykite nedarbo dienas YYYY-MM-DD formatu. Jei norite nustatyti kasmet pasikartojančias švenčių dienas, galite naudoti tokį formatą: *-MM-DD 10. Spustelėkite Save

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Ženkleliai

Kuo darbo valandų nustatymas gali būti naudingas?

Įvykdyti SLA

Nustatę darbo valandas nerizikuosite praleisti SLA terminų. Jūsų agentai turės pakankamai laiko atsakyti į VIP klientų bilietus, o jums nereikės jaudintis dėl nuobaudų (kad ir kokios jos būtų pagal paslaugų lygio sutartį).

Ilgalaikiai santykiai su klientais

Laikantis paslaugų lygio susitarimų (terminų), klientai liks patenkinti jūsų paslaugomis. Taip sustiprinsite savo paslaugų teikėjo ir klientų santykius ir ilgam įtvirtinsite jų lojalumą savo verslui. Žinodami, kad jie gali pasikliauti jumis dėl greitų atsakymų į klausimus, klientai yra linkę išleisti daugiau ir rinktis papildomų prekių.

Prekės ženklo palaikymas ir daugiau pardavimų

Patenkinti klientai gali būti puikūs prekės ženklo rėmėjai. Jie mėgsta dalytis savo teigiama patirtimi su draugais, šeima, kolegomis ir bendradarbiais. Tokios rekomendacijos yra labai paveikios. Remiantis „American Express“ atliktu tyrimu, 42 % vartotojų yra apsisprendžia pirkti pasiremdami savo artimųjų rekomendacijomis.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Žinių bazės ištekliai

Jei norite sužinoti daugiau apie darbo valandas ir SLA, peržiūrėkite mūsų žinių bazės išteklius, tinklaraščio įrašus, internetinius seminarus ir kt.

How to Setup SLA in LiveAgent | www.liveagent.com

Pasirengę nustatyti savo darbo valandas?

Užsiregistruokite nemokamam 14 dienų platformos visokeriopam išbandymui (nereikia banko kortelės!) ir išbandykite mūsų verslo valandų funkciją. Sužinokite, kaip iš tikrųjų lengva laikytis paslaugų lygio susitarimo terminų ir išlaikyti klientų pasitenkinimą.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai