Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įmonės

Kas yra aptarnavimo tarnybos įmonės?

„LiveAgent“ įmonių funkcija leidžia rinkti ir saugoti informaciją apie įmones ir organizacijas savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Ar čia įrašysite pagrindinę kontaktinę informaciją, ar labiau gilinsitės į pasirinktinius laukus, priklauso tik nuo jūsų.

Pavyzdžiui, galite sukurti pasirinktinius kontaktų laukus, kuriuose būtų nurodytas įmonės kliento ID, įmonės jubiliejus ar kita informacija. Galimybių yra begalė, todėl apsvarstykite, kokia įmonės informacija jums svarbi, ir nebijokite būti kūrybingi.

Įmonės

Įmonių profiliai ne tik padeda rinkti informaciją, bet ir organizuoti kontaktus. Pavyzdžiui, jei dirbate su keliais vienos įmonės darbuotojais, galite pridėti jų kontaktinę kortelę prie jų įmonės profilio, kad būtų lengviau pastebėti jų bilietus.

Kokia informacija galima saugoti įmonių funkcijoje?

  • Įmonės pavadinimas
  • Įmonės logotipas
  • El. pašto adresas
  • Telefono numeriai
  • Kontaktų grupės
  • Laiko juosta
  • Kalba
  • Užrašai
  • Pasirinktiniai kontaktų laukeliai
Įmonės

Kur galima rasti aptarnavimo tarnybos įmonių funkciją?

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Customers.
  3. Tuomet Companies.
kaip rasti įmones LiveAgent platformoje

Kaip sukurti įmonės profilį?

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Customers.
  3. Tuomet Companies.
  4. Spustelėkite oranžinį Create mygtuką.
  5. Užpildykite visus reikiamus laukelius ir spustelėkite Create.

Pasirinktinai: spustelėkite Note ir pridėkite asmeninę pastabą apie įmonę. Šiuose užrašuose galite trumpai aprašyti įmonę, jos veiklą, C lygio vadovus ir pan.

Kaip sukurti pasirinktinį įmonės kontaktų lauką?

Priklausomai nuo situacijos, vykdykite A arba B nurodymus.

A) Įmonės profilio sukūrimas ir pasirinktinio lauko pridėjimas

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Customers.
  3. Tuomet Companies.
  4. Spustelėkite oranžinį Create mygtuką.
  5. Užpildykite visus reikiamus laukus.
  6. Spustelėkite Add field.
pasirinktinių laukų pridėjimas prie įmonių
  1. Spustelėkite Create field.
  2. Nustatykite pasirinktinio kontaktų lauko kodinį pavadinimą. Tai gali būti, pavyzdžiui, „kliento_id“ arba „darbo-metines“. Atkreipkite dėmesį, kad kode galima naudoti tik mažąsias raides, skaičius, brūkšnelius arba pabraukimus ir tik lotyniškus simbolius. Negalima naudoti tarpų.
  3. Pavadinkite pasirinktinį kontaktų laukelį. Šį kartą galite jį pavadinti „Kliento ID” arba „Darbo metinės” be jokių formatavimo apribojimų.
  4. Spustelėkite Type ir pasirinkite jums tinkamiausią įvesties parinktį. Pavyzdžiui, galite rinktis tekstinio įvesties langelio, sąrašo langelio, žymimojo langelio, žymimųjų langelių grupės arba pašto adreso įvestį.

Pasirinktinai: spustelėkite aprašymą ir aprašykite pasirinktinį kontaktų laukelį. Aprašyme galite pateikti papildomos informacijos apie kontaktų laukelį sau ir savo darbuotojams.

  1. Pasirinkite parinktį Visibility ir pasirinkite, ar norite, kad pasirinktinis laukelis būtų rodomas kuriant įmonės profilį.
  2. Spustelėkite Create.
  3. Užpildykite pasirinktinį kontaktų lauką.
  4. Spustelėkite Save.

B) Pasirinktinio lauko įtraukimas į esamą įmonės profilį

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Customers.
  3. Tuomet Companies.
  4. Spustelėkite įmonę, prie kurios norite pridėti pasirinktinį kontaktų laukelį.
  5. Atlikite A instrukcijoje nurodytus 6–14 veiksmus.

Manage company contacts with ease

Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Kaip pridėti kontaktus prie įmonės?

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Customers.
  3. Spustelėkite Companies. Priklausomai nuo situacijos, vykdykite A arba B nurodymus.

A) Įmonės sukūrimas ir kontaktų įtraukimas į ją

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Customers.
  3. Tuomet Companies.
  4. Spustelėkite oranžinį Create mygtuką.
  5. Užpildykite visus reikiamus laukus ir spustelėkite Create.

Pasirinktinai: spustelėkite Note ir pridėkite asmeninę pastabą apie įmonę. Pastaboje galima pateikti keletą detalių apie įmonę, kuo ji užsiima, kas yra jos vadovai ir pan.

  1. Spustelėkite Contacts.
  2. Paspauskite oranžinį Add mygtuką.
  3. Pasirinkite kontaktus spusdelėdami kairėje pusėje esantį žymimąjį langelį šalia kiekvieno kontakto vardo. Galite pasirinkti tiek kontaktų, kiek norite.
  4. Spustelėkite šalia paieškos juostos esantį baltą mygtuką Add To Company.

B) Kontaktų pridėjimas prie esamos įmonės 

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Customers.
  3. Tuomet Companies.
  4. Spustelėkite įmonę, į kurią norite įtraukti kontaktus.
  5. Paspauskite Contacts.
  6. Pasirinkite kontaktus spusdelėdami kairėje pusėje esantį žymimąjį langelį šalia kiekvieno kontakto vardo. Galite pasirinkti tiek kontaktų, kiek norite.
  7. Spustelėkite šalia paieškos juostos esantį baltą mygtuką Add To Company.
Įmonės

Ar turiu pridėti kontaktus prie įmonių?

Kontaktų įtraukimas į įmones yra neprivalomas. Tačiau ši funkcija yra labai naudinga. Ji gali padėti sekti visus vienos įmonės pranešimus, o tai ypač naudinga, jei toje pačioje įmonėje bendraujate su keliais žmonėmis.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Ar vienu metu kontaktas gali būti susijęs su daugiau nei viena įmone?

Deja, nėra būdo pridėti daugiau nei vieną įmonę prie kontakto. Tačiau jei norite pakeisti su kontaktu susijusią įmonę, galite ištrinti kontaktą iš pradinio įmonės kontaktų sąrašo ir pridėti jį prie naujo.

Kokią naudą galiu gauti sugrupuodamas kontaktus į įmones?

Kontaktų suskirstymas į įmones gali pagerinti jūsų darbo eigą. Taip galite vienu paspaudimu peržiūrėti visus įmonės kontaktų bilietus ir lengviau filtruoti bei rasti konkrečius bilietus. Norėdami peržiūrėti visus konkrečios įmonės bilietus, atlikite šiuos veiksmus.

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Customers.
  3. Tuomet Companies.
  4. Paspauskite Tickets.

Pasirinktinai: jei norite dar labiau susiaurinti paiešką, spustelėkite Custom Filter ir pasirinkite bilieto būseną, šaltinį, žymas arba kitus pasirinktinius filtrus.

Įmonės

Žinių bazės ištekliai

LiveAgent Product Tour

Pasirengę patogiai valdyti įmonės kontaktus?

Ar dirbate didelėje organizacijoje? Pridėkite kiekvieną kontaktą prie įmonės, kad jų bilietai išsiskirtų jūsų pašto dėžutėje. Išbandykite jau šiandien. Nereikia jokios banko kortelės. Pradėkite nemokamą 14 dienų išbandymą.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai