Kas yra kontaktų laukeliai?
Kontaktų laukeliuose laikoma konkreti informacija apie jūsų kontaktus. Paprastai kontaktų kortelėje pateikiama tokia informacija, kaip kontakto adresas, telefono numeris, el. pašto adresas, pareigos arba įmonė, kurioje jis dirba.
Kokią informaciją galite saugoti kontaktų laukeliuose?
Kontaktinę informaciją „LiveAgent“ sistemoje gali sudaryti:
- Vardas ir pavardė
- Avataras (profilio nuotrauka / paveikslėlis)
- Keli el. pašto adresai
- Keli telefono numeriai
- Laiko juosta
- Lytis
- Įmonė ir darbo vieta
- Kalba
- IP adresas
- Naršyklės informacija (pvz., „Google Chrome“)
- Kontaktų grupės (pvz., VIP klientai, ispanakalbiai)
- Privačios pastabos (vidiniai priminimai – neskambinti 11:00 val. ir pan.)
- Kontakto bilietai (visi įvairiais kanalais pateikti bilietai)
„LiveAgent“ programinė įranga taip pat leidžia sukurti neribotą skaičių pasirinktinių kontaktų laukelių, tad informacijos apie potencialius klientus galėsite surinkti kiek tik jums reikės.
Tarkime, norite saugoti ne tik pagrindinę, bet ir papildomos informacijos apie savo kontaktus. Tokiu atveju galite sukurti pasirinktinius kontaktų laukus, pavyzdžiui, sąskaitos adresą, batų dydį, automobilio modelį, sąskaitos numerį, gimimo dieną ar kt.
Ką galite daryti su kontaktų laukais?
Galite ne tik saugoti papildomą CRM informaciją apie klientus, bet ir naudoti kontaktų laukelius norėdami:
- Efektyviai filtruoti bilietus ir atlikti paiešką universalioje pašto dėžutėje
- Sukurti automatizavimo taisykles, taikomas tik tam tikrus kontaktų laukelius turintiems naudotojams
- Užpildyti pasirinktines vertes naudojant API
Kaip sukurti pasirinktinius kontaktų laukelius?
- Prisijunikite prie „LiveAgent“.
- Paspauskite Configuration.
- Spustelėkite System.
- Tuomet Contact fields.
- Spustelėkite oranžinį mygtuką Create.
6. Nustatykite pasirinktinio kontaktų laukelio kodinį pavadinimą. Pavyzdžiui, tai gali būti „plauku_spalva“ arba „salis“. Atkreipkite dėmesį, kad kode galima naudoti tik mažąsias raides, skaičius, brūkšnelius arba pabraukimus ir tik lotyniškus simbolius. Negalima naudoti tarpų.
- Pavadinkite pasirinktinį kontaktų lauką. Šį kartą galite jį pavadinti „Plaukų spalva“ arba „Šalis“ be jokių formatavimo apribojimų.
- Spustelėkite Type ir pasirinkite jums tinkamiausią įvesties parinktį. Pavyzdžiui, galite rinktis tekstinio įvesties langelio, sąrašo langelio, žymimojo langelio, žymimųjų langelių grupės arba pašto adreso įvestį.
- Pasirinktinai: spustelėkite aprašymą ir aprašykite pasirinktinį kontaktų laukelį. Aprašyme galite pateikti sau ir savo darbuotojams papildomos informacijos apie kontaktų laukelį.
- Pasirinkite parinktį Visibility ir pasirinkite, ar kuriant kontaktą rodyti pasirinktinį kontaktų laukelį.
- Spustelėkite Create.
Taip pat galite sukurti unikalų kontaktų laukelį tiesiogiai savo kontaktuose. Norėdami tai padaryti, atlikite šiuos veiksmus:
- Prisijunikite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Customers.
- Tuomet Contacts.
- Paspauskite ant norimo kontakto.
- Spustelėkite Add field.
- Tuomet Create field.
6. Vadovaudamiesi pirmiau pateiktais nurodymais, atlikite 6–11 veiksmus. Atkreipkite dėmesį, kad jei 10 veiksme nuspręsite nepasirinkti parinkties „Always visible“ (visada matomas), turėsite spustelėti „Add field“ (pridėti lauką), kad pamatytumėte / pasirinktumėte anksčiau sukurtą kontaktų lauką.
Kuo naudingi pasirinktiniai kontaktų laukeliai?
Asmeniškesnis aptarnavimas
Kuriant pasirinktinius kontaktų laukelius galima suasmeninti pardavimų, rinkodaros ir aptarnavimo veiksmus. Tarkime, potencialus klientas kreipiasi į jus dėl tam tikros jo dydžio batų papildymo.
Įrašę jo batų dydį ir jį dominančio gaminio ID, galėsite aktyviai su jais susisiekti, kai produktas vėl bus prekyboje. Tai darydami taip pat galėsite pritaikyti būsimas rinkodaros kampanijas. Pavyzdžiui, būsimuose el. pašto naujienlaiškiuose galėsite pristatyti stilius, kuriais jis galėtų susidomėti, arba rekomenduoti panašius jo dydžio stilius.
Kompetentingesnis aptarnavimas
Unikalių kontaktų laukelių kūrimas gali padėti jūsų agentams geriau aptarnauti klientus. Kuo daugiau informacijos surinksite, tuo lengviau bus pateikti kompetentingus ir tinkamus atsakymus į klientų klausimus.
Tarkime, dirbate automobilių pramonėje. Potencialus klientas susidomėjo Mercedes AMG automobiliu, bet vis dar nesiryžta pirkti. Jei šią informaciją įrašysite į unikalų kontaktų laukelį, galėsite ja pasinaudoti ateityje.
Kitą kartą, kai jis su jumis susisieks, galėsite jį nustebinti žinodami, kokio modelio ir markės automobiliu jis domėjosi. Tada jam nereikės kartoti savo norų ir poreikių, o tai dauguma klientų laiko prastu klientų aptarnavimu.
Record unique customer insights
Create unique contact fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Padidėjęs klientų pasitenkinimas
Sukurdami išskirtinę klientų patirtį, asmeninį ir kompetentingą aptarnavimą, užtikrinsite, kad klientai liktų patenkinti jūsų įmone. Išlaikydami juos patenkintus galite užmegzti ilgalaikius santykius ir gauti papildomų privalumų, pavyzdžiui, palankių atsiliepimų, gero žodžio apie jūsų prekės ženklą kitiems ir pakartotinių pirkimų.
Daugiau pardavimų
Kuo labiau klientai patenkinti jūsų paslaugomis ir rinkodaros pastangomis, tuo daugiau jie perka. Jie taip pat pritraukia naujų klientų, nes rekomenduoja jūsų įmonę kitiems ir dalijasi savo teigiama patirtimi su draugais ir šeimos nariais. Taigi, jei nuolat teiksite išskirtinį klientų aptarnavimą, sukursite gražų ciklą, kuriame laimingi ir lojalūs klientai pritrauks naujų klientų, kurie toliau generuos pajamas jūsų verslui.
Žinių bazės ištekliai
Norite sužinoti daugiau apie kontaktų laukus? Mūsų žinių bazėje, akademijoje ir tinklaraštyje rasite viską, ką reikia žinoti.
Pasirengę kurti unikalius kontaktų laukus?
Sužinokite, kaip lengva teikti kompetentingas ir suasmenintas paslaugas naudojant unikalius kontaktų laukelius. Galite išbandyti mūsų visokeriopą nemokamą 14 dienų platformos išbandymą (nereikia banko kortelės) ir įsitikinti, ar mes jums tinkame.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra kontaktų laukeliai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kontaktų laukeliuose laikoma konkreti informacija apie jūsų kontaktus. Paprastai kontaktų kortelėje pateikiama tokia informacija, kaip kontakto adresas, telefono numeris, el. pašto adresas, pareigos arba įmonė, kurioje jis dirba.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokią informaciją galite saugoti kontaktų laukeliuose?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Be pagrindinės informacijos, tokia pagalbos tarnybų programinė įranga kaip „LiveAgent“ leidžia sukurti pasirinktinius kontaktų laukelius, kuriuose galima saugoti unikalią informaciją apie kontaktus, pavyzdžiui, jų batų dydį arba automobilio modelį. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: ” Kuo naudingi pasirinktiniai kontaktų laukeliai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Jie gali padėti teikti asmeniškesnes ir kompetentingesnes paslaugas, todėl klientai bus labiau patenkinti ir bus įvykdyta daugiau pardavimų. ” } }] }Bilietų/klientų įžvalgos (CRM)
The article discusses the benefits and drawbacks of customer management software, and offers tips for effective implementation. It also highlights key performance indicators (KPIs) for monitoring an organization's effectiveness and productivity in customer service, and recommends LiveAgent software as a supplier of various customer service software products. The article details the company's services and offers contact information for demos, newsletters, and purchases. Overall, the article emphasizes the importance of understanding customer identity, maintaining privacy laws, training agents, automating processes, and choosing appropriate software for effective customer service.