Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kontaktų laukeliai

Kas yra kontaktų laukeliai?

Kontaktų laukeliuose laikoma konkreti informacija apie jūsų kontaktus. Paprastai kontaktų kortelėje pateikiama tokia informacija, kaip kontakto adresas, telefono numeris, el. pašto adresas, pareigos arba įmonė, kurioje jis dirba.

Kontaktų laukeliai
Kontaktų laukeliai

Kokią informaciją galite saugoti kontaktų laukeliuose?

Kontaktinę informaciją „LiveAgent“ sistemoje gali sudaryti:

  • Vardas ir pavardė
  • Avataras (profilio nuotrauka / paveikslėlis)
  • Keli el. pašto adresai
  • Keli telefono numeriai
  • Laiko juosta
  • Lytis
  • Įmonė ir darbo vieta
  • Kalba
  • IP adresas
  • Naršyklės informacija (pvz., „Google Chrome“)
  • Kontaktų grupės (pvz., VIP klientai, ispanakalbiai)
  • Privačios pastabos (vidiniai priminimai – neskambinti 11:00 val. ir pan.)
  • Kontakto bilietai (visi įvairiais kanalais pateikti bilietai)

„LiveAgent“ programinė įranga taip pat leidžia sukurti neribotą skaičių pasirinktinių kontaktų laukelių, tad informacijos apie potencialius klientus galėsite surinkti kiek tik jums reikės.

Tarkime, norite saugoti ne tik pagrindinę, bet ir papildomos informacijos apie savo kontaktus. Tokiu atveju galite sukurti pasirinktinius kontaktų laukus, pavyzdžiui, sąskaitos adresą, batų dydį, automobilio modelį, sąskaitos numerį, gimimo dieną ar kt. 

Kontaktų laukeliai
Kontaktų laukelių pridėjimas

Ką galite daryti su kontaktų laukais?

Galite ne tik saugoti papildomą CRM informaciją apie klientus, bet ir naudoti kontaktų laukelius norėdami:

Kontaktų laukeliai

Kaip sukurti pasirinktinius kontaktų laukelius?

  1. Prisijunikite prie „LiveAgent“.
  2. Paspauskite Configuration.
  3. Spustelėkite System.
  4. Tuomet Contact fields.
  5. Spustelėkite oranžinį mygtuką Create.
Kontaktų laukeliai

6. Nustatykite pasirinktinio kontaktų laukelio kodinį pavadinimą. Pavyzdžiui, tai gali būti „plauku_spalva“ arba „salis“. Atkreipkite dėmesį, kad kode galima naudoti tik mažąsias raides, skaičius, brūkšnelius arba pabraukimus ir tik lotyniškus simbolius. Negalima naudoti tarpų.

Kontaktų laukeliai
  1. Pavadinkite pasirinktinį kontaktų lauką. Šį kartą galite jį pavadinti „Plaukų spalva“ arba „Šalis“ be jokių formatavimo apribojimų.
  2. Spustelėkite Type ir pasirinkite jums tinkamiausią įvesties parinktį. Pavyzdžiui, galite rinktis tekstinio įvesties langelio, sąrašo langelio, žymimojo langelio, žymimųjų langelių grupės arba pašto adreso įvestį.
  3. Pasirinktinai: spustelėkite aprašymą ir aprašykite pasirinktinį kontaktų laukelį. Aprašyme galite pateikti sau ir savo darbuotojams papildomos informacijos apie kontaktų laukelį.
  4. Pasirinkite parinktį Visibility ir pasirinkite, ar kuriant kontaktą rodyti pasirinktinį kontaktų laukelį.
  5. Spustelėkite Create.

Taip pat galite sukurti unikalų kontaktų laukelį tiesiogiai savo kontaktuose. Norėdami tai padaryti, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Prisijunikite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Customers.
  3. Tuomet Contacts.
  4. Paspauskite ant norimo kontakto.
  5. Spustelėkite Add field.
  6. Tuomet Create field.
Kontaktų laukeliai

6. Vadovaudamiesi pirmiau pateiktais nurodymais, atlikite 6–11 veiksmus. Atkreipkite dėmesį, kad jei 10 veiksme nuspręsite nepasirinkti parinkties „Always visible“ (visada matomas), turėsite spustelėti „Add field“ (pridėti lauką), kad pamatytumėte / pasirinktumėte anksčiau sukurtą kontaktų lauką.

Kuo naudingi pasirinktiniai kontaktų laukeliai?

Asmeniškesnis aptarnavimas

Kuriant pasirinktinius kontaktų laukelius galima suasmeninti pardavimų, rinkodaros ir aptarnavimo veiksmus. Tarkime, potencialus klientas kreipiasi į jus dėl tam tikros jo dydžio batų papildymo.

Įrašę jo batų dydį ir jį dominančio gaminio ID, galėsite aktyviai su jais susisiekti, kai produktas vėl bus prekyboje. Tai darydami taip pat galėsite pritaikyti būsimas rinkodaros kampanijas. Pavyzdžiui, būsimuose el. pašto naujienlaiškiuose galėsite pristatyti stilius, kuriais jis galėtų susidomėti, arba rekomenduoti panašius jo dydžio stilius.

Kontaktų laukeliai

Kompetentingesnis aptarnavimas

Unikalių kontaktų laukelių kūrimas gali padėti jūsų agentams geriau aptarnauti klientus. Kuo daugiau informacijos surinksite, tuo lengviau bus pateikti kompetentingus ir tinkamus atsakymus į klientų klausimus.

Tarkime, dirbate automobilių pramonėje. Potencialus klientas susidomėjo Mercedes AMG automobiliu, bet vis dar nesiryžta pirkti. Jei šią informaciją įrašysite į unikalų kontaktų laukelį, galėsite ja pasinaudoti ateityje.

Kitą kartą, kai jis su jumis susisieks, galėsite jį nustebinti žinodami, kokio modelio ir markės automobiliu jis domėjosi. Tada jam nereikės kartoti savo norų ir poreikių, o tai dauguma klientų laiko prastu klientų aptarnavimu.

Record unique customer insights

Create unique contact fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Padidėjęs klientų pasitenkinimas

Sukurdami išskirtinę klientų patirtį, asmeninį ir kompetentingą aptarnavimą, užtikrinsite, kad klientai liktų patenkinti jūsų įmone. Išlaikydami juos patenkintus galite užmegzti ilgalaikius santykius ir gauti papildomų privalumų, pavyzdžiui, palankių atsiliepimų, gero žodžio apie jūsų prekės ženklą kitiems ir pakartotinių pirkimų.

Agentų reitingavimo funkcija pagalbos centro programinėje įrangoje – „LiveAgent“

Daugiau pardavimų

Kuo labiau klientai patenkinti jūsų paslaugomis ir rinkodaros pastangomis, tuo daugiau jie perka. Jie taip pat pritraukia naujų klientų, nes rekomenduoja jūsų įmonę kitiems ir dalijasi savo teigiama patirtimi su draugais ir šeimos nariais. Taigi, jei nuolat teiksite išskirtinį klientų aptarnavimą, sukursite gražų ciklą, kuriame laimingi ir lojalūs klientai pritrauks naujų klientų, kurie toliau generuos pajamas jūsų verslui.

Žinių bazės ištekliai

Norite sužinoti daugiau apie kontaktų laukus? Mūsų žinių bazėje, akademijoje ir tinklaraštyje rasite viską, ką reikia žinoti.

LiveAgent Product Tour

Pasirengę kurti unikalius kontaktų laukus?

Sužinokite, kaip lengva teikti kompetentingas ir suasmenintas paslaugas naudojant unikalius kontaktų laukelius. Galite išbandyti mūsų visokeriopą nemokamą 14 dienų platformos išbandymą (nereikia banko kortelės) ir įsitikinti, ar mes jums tinkame.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra kontaktų laukeliai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kontaktų laukeliuose laikoma konkreti informacija apie jūsų kontaktus. Paprastai kontaktų kortelėje pateikiama tokia informacija, kaip kontakto adresas, telefono numeris, el. pašto adresas, pareigos arba įmonė, kurioje jis dirba.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokią informaciją galite saugoti kontaktų laukeliuose?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Be pagrindinės informacijos, tokia pagalbos tarnybų programinė įranga kaip „LiveAgent“ leidžia sukurti pasirinktinius kontaktų laukelius, kuriuose galima saugoti unikalią informaciją apie kontaktus, pavyzdžiui, jų batų dydį arba automobilio modelį. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: ” Kuo naudingi pasirinktiniai kontaktų laukeliai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Jie gali padėti teikti asmeniškesnes ir kompetentingesnes paslaugas, todėl klientai bus labiau patenkinti ir bus įvykdyta daugiau pardavimų. ” } }] }

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai