Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Google“ kontaktai

Kas yra „Google“ kontaktai?

„Google“ kontaktai yra nemokama paslauga, kurioje saugomi ir tvarkomi kontaktai, telefono numeriai, adresai ir kt. Joje saugoma tiek pagrindinė kontaktinė informacija, tiek išplėstinė informacija, pavyzdžiui, fiziniai adresai, skyriai, darbdaviai ir pareigų pavadinimai. „Google“ kontaktai puikiai tinka adresatų rūšiavimui ir filtravimui. Adresatai automatiškai importuojami iš „Gmail“ adresų knygelės ir gali būti redaguojami įtraukiant papildomą informaciją. Ši paslauga labai gerai veikia su kitomis „Google“ programomis ir sukuria vientisą darbo eigą.

Kam galite panaudoti „Google“ kontaktus?

Savo kontaktų sąrašą iš „Gmail“ galite lengvai perkelti į „LiveAgent“ bilietų sistemą, kuria galėsite valdyti visą savo bendravimą. Integraciją galite naudoti norėdami automatiškai gauti pranešimus apie naujus klientus arba klientų grupes. Daugelį šių veiksmų galima atlikti ir rankiniu būdu, pavyzdžiui, atnaujinti, surasti ar įtraukti kontaktus į grupes arba kurti pokalbius. Galite pridėti naujų klientų, užpildyti jų informaciją, pridėti duomenų, kurti pastabas, peržiūrėti jų bilietus ir sukurti geresnę darbo eigos patirtį su kitų programų integravimu.

Išbandykite importuoti „Google“ kontaktus į „LiveAgent“ jau šiandien ir valdykite klientus tiesiai iš pagalbos tarnybos programos. Integracija galima per „Zapier“ paslaugą, tačiau taip pat galite importuoti tam tikrą kontaktinę informaciją iš „Gmail“. Jei savo „Gmail“ el. pašto paskyrą sujungsite su „LiveAgent“ pagalbos tarnybos sistema, „LiveAgent“ iš esamo bendravimo el. paštu išgaus pagrindinę kontaktinę informaciją, pavyzdžiui, el. pašto adresus ir vardus. Tada ši informacija bus išsaugoma „LiveAgent“ kontaktuose.

LiveAgent Product Tour

Kokie šios integracijos privalumai?

  • Sekite klientų kontaktus „Google“ paskyroje
  • Gaukite el. pašto kontaktus iš „Google“ į „LiveAgent“.
  • Galite turėti visą savo kontaktų informaciją vienoje vietoje

Manage your contacts with LiveAgent

Your business contacts are safe with us. Try LiveAgent ticketing system and improve your help desk.

FREE TRIAL

Kaip integruoti „Google“ kontaktus į „LiveAgent“ per „Zapier“?

„Zapier“ – tai paslauga, kuria galima lengvai sujungti dvi programas ir sukurti įvairias integracijas. Galite pasirinkti savo integracijos tipą panaudoję dviejų programėlių paleidiklį ir veiksmą.

  • Norėdami pradėti, susikurkite „Zapier“ paskyrą ir eikite į puslapį „LiveAgent“ + „Google“ kontaktų integracija. 

Yra nemažai tinkintų parinkčių, todėl šiame vadove greičiausiai nebus aptarta kiekviena išsami parinktis. Procesas paprastai išlieka toks pat, todėl jums nereiktų nerimauti, kad negalėsite jo užbaigti savarankiškai.  

„LiveAgent“ ir „Google“ kontaktų integravimo puslapis „Zapier“ svetainėje
„LiveAgent“ + „Google“ kontaktai
  • Slinkite puslapiu žemyn ir suraskite paleidiklio bei veiksmo pasirinkimą. Peržiūrėkite parinktis ir nuspręskite, kokią integraciją norite sukurti. Galite susieti kelias parinktis ir pritaikyti. Pasirinkite ir spustelėkite mėlyną sujungimo mygtuką. Šiame vadove pateikiame pavyzdį su „Google“ kontaktų paleidikliu New or Updaed Contact (Naujas arba atnaujintas kontaktas) ir „LiveAgent“ veiksmu Add New Customer (Pridėti naują klientą).
  • Tada prisijunkite ir suteikite „Zapier“ prieigą prie „Google“ duomenų. Išbandykite paleidiklį ir pereikite prie kito žingsnio – veiksmo nustatymo.
  • Užpildykite reikiamus laukus ir išbandykite integraciją. Jei susidursite su sunkumais, „Zapier“ taip pat gali jums padėti su savo patogiu vadovu.
„Google“ kontaktų paleidiklis New or Updated Contact ir „LiveAgent“ veiksmas Add New Customer.
Pasirinktas paleidiklis ir veiksmas
  • Integracija bus baigta, kai sėkmingai atliksite bandymą.
  • Įjunkite „Zap“. Nedvejokite grįžti į puslapį ir sukurti daugiau Zap’ų su skirtingais veiksmais ir paleidikliais skirtingiems rezultatams ir panaudojimui.

Integracija baigta. Nedvejodami peržiūrėkite visus galimus „Zapier“ integracijos derinius, o prireikus sukurkite daugiau jungčių. Sužinokite, ką gali „LiveAgent“, peržiūrėdami toliau pateiktą pažintinį vaizdo įrašą arba peržiūrėkite funkcijų ir integracijų puslapius, kad susidarytumėte išsamų „LiveAgent“ galimybių vaizdą.

LiveAgent Product Tour

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

DUK

Kas yra „Google“ kontaktai?

„Google“ kontaktai – tai platforma, kurioje galite saugoti svarbią kontaktinę informaciją. Ją galima naudoti įmonės klientams.  

Kaip galima veiksmingai panaudoti „Google“ kontaktus „LiveAgent“ sistemoje?

„Google“ kontaktų integravimas į „LiveAgent“ yra puikus būdas laikyti visus kontaktus vienoje vietoje, kad nereikėtų šokinėti tarp šių dviejų platformų. Be to, jūsų klientų aptarnavimo komanda gali lengvai atnaujinti kontaktinę informaciją, pridėti naujų kontaktų ir net pradėti pokalbius su jais iš tiesiiai iš „LiveAgent“. 

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai