Niekada nieko nepraleiskite su LiveAgent el. pašto pranešimais. Jie jus informuos kiekvieną kartą jums gavus el. laišką. Nebus jokių praleistų atsakymų į pokalbius ir galėsite toliau tęsti savo darbą, netikrindami gautųjų pranešimų.
EL. pašto pranešimus galima aktyvuoti taip, kad jie automatiškai siųstų el. laiškus Agentams:
- Kai agentui priskiriamas Bilietas
- Kai klientas atsako į priskirtą bilietą
- Kai Departmente, kurio dalyvis yra agentas, sukuriamas naujas bilietas
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir palaiko 43 kalbas. Įmonė teikia mokymus, žinių bazę ir klientų aptarnavimo programinę įrangą. Bilieto gija yra tas pats, kas bilietas, ir visi agentai turi prieigą prie gijų su bilietais. „LiveAgent“ yra viena iš geriausių klientų aptarnavimo bilietų sistemos teikėjų.
LiveAgent is a customer service software company that offers various programs, including a VoIP phone system, inbound call center software, and email management software. They have received awards and positive feedback from customers and also offer training, blog content, and webinars for clients. The company provides sales contacts and allows users to sign up for a free trial. Quality Unit, LLC, owns LiveAgent, and all rights are reserved. They have policies for privacy and security, and there is a support portal for customers.