Niekada nieko nepraleiskite su LiveAgent el. pašto pranešimais. Jie jus informuos kiekvieną kartą jums gavus el. laišką. Nebus jokių praleistų atsakymų į pokalbius ir galėsite toliau tęsti savo darbą, netikrindami gautųjų pranešimų.
EL. pašto pranešimus galima aktyvuoti taip, kad jie automatiškai siųstų el. laiškus Agentams:
- Kai agentui priskiriamas Bilietas
- Kai klientas atsako į priskirtą bilietą
- Kai Departmente, kurio dalyvis yra agentas, sukuriamas naujas bilietas
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Keliatės iš "Novocall" į LiveAgent?
"Mokymasis, partnerių programa, Klientų aptarnavimo programinė įranga - „LiveAgent“ teikia integruotą sprendimą verslo komunikacijai ir ryšiams."
Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, įskaitant žinių bazę, klientų forumą, automatizaciją, API, IVR, vaizdo skambučius ir neribotą pagalbą 24/7. Taip pat siūloma integracija su "Viber", "Facebook", "Twitter" ir "Instagram". Paslaugos kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn. "Lucep" nesiūlo daugelio šių funkcijų ir integracijų, ir paslaugos kaina yra aukštesnė - 30$/agentui/mėn.