Kas yra kliento informacija?
Vardas, telefono numeris, el. pašto adresas, įmonės adresas, užsakymai ir daug daugiau. Tai yra kliento informacija, kurią kiekviena įmonė turi saugoti, kad galėtų teikti nepriekaištingą klientų aptarnavimą. Įmonės gali rinkti skirtingą informaciją apie klientus.

Kiekviena įmonė taip pat turi žinoti, kokie yra jos klientų reikalavimai arba kaip įmonė gali viršyti klientų lūkesčius. Tai gali padidinti pardavimus, pajamas ir klientų pasitenkinimą. Daugiau informacijos gali pagerinti klientų aptarnavimą ir jūsų verslo augimą.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ kontaktus ir kontaktų laukus.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų informacija?
Informacija apie klientą – tai duomenys, kuriuos apie jį turime sistemoje. Paprastai tai yra vardas ir pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas, įmonės adresas, užsakymų istorija ir kt. Šios informacijos reikalauja kiekviena įmonė.
Kur „LiveAgent“ saugoma kliento informacija?
Informacija apie „LiveAgent“ klientus saugoma agento skydelio duomenų bazėje. Norėdami ją patikrinti, eikite į skyrių „Klientai“. Ten rasite visą reikalingą informaciją apie turimus klientus. Tokiu būdu galite pagerinti savo klientų aptarnavimą.
Kaip apsaugoti klientų informaciją?
Slaptų klientų duomenų saugojimas reiškia, kad jie turi būti tinkamai apsaugoti. Kad juos gerai apsaugotumėte, nepamirškite rinkti tik jums reikalingų duomenų. Nuolat atnaujinkite programinę įrangą, kurią naudojate bendraudami su klientu – paprastai joje yra įdiegtos atitinkamos šifravimo technologijos. Kitas žingsnis – apriboti klientų informacijos prieinamumą tik tiems žmonėms, kuriems jos tikrai reikia. Komandos supratimas, kaip tvarkyti duomenis, taip pat labai svarbus.
Custom roles available permissions
Additionally to the 3 default roles, there is an option to create 3 new custom roles for your agents. In this article you can find a list and a description of all available permissions that can be attributed to custom roles.
LiveAgent is a comprehensive software for customer service, including ticketing systems, online chats, call center software, social media customer service, knowledge base, and client portal software. The software is highly recommended for retail stores looking to improve customer service quality. LiveAgent also offers call center software, which can improve customer relationship management and increase sales opportunities. The software offers a free trial and a variety of paid plans. The main advantages of LiveAgent over competitors include its stability, functionality, and excellent customer support, along with advanced integration and automation features that create added value for consumers. The article also discusses how to use email marketing to advertise and deliver products, as well as how to use LiveAgent software to enhance customer experience, increase satisfaction levels, and drive revenue. Survey email templates are also provided to help refine marketing strategies.