Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų informacija

Kas yra kliento informacija?

Vardas, telefono numeris, el. pašto adresas, įmonės adresas, užsakymai ir daug daugiau. Tai yra kliento informacija, kurią kiekviena įmonė turi saugoti, kad galėtų teikti nepriekaištingą klientų aptarnavimą. Įmonės gali rinkti skirtingą informaciją apie klientus.

Klientų informacija

Kiekviena įmonė taip pat turi žinoti, kokie yra jos klientų reikalavimai arba kaip įmonė gali viršyti klientų lūkesčius. Tai gali padidinti pardavimus, pajamas ir klientų pasitenkinimą. Daugiau informacijos gali pagerinti klientų aptarnavimą ir jūsų verslo augimą.

Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ kontaktus ir kontaktų laukus.

DUK

Kas yra klientų informacija?

Informacija apie klientą – tai duomenys, kuriuos apie jį turime sistemoje. Paprastai tai yra vardas ir pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas, įmonės adresas, užsakymų istorija ir kt. Šios informacijos reikalauja kiekviena įmonė.

Kur „LiveAgent“ saugoma kliento informacija?

Informacija apie „LiveAgent“ klientus saugoma agento skydelio duomenų bazėje. Norėdami ją patikrinti, eikite į skyrių „Klientai“. Ten rasite visą reikalingą informaciją apie turimus klientus. Tokiu būdu galite pagerinti savo klientų aptarnavimą.

Kaip apsaugoti klientų informaciją?

Slaptų klientų duomenų saugojimas reiškia, kad jie turi būti tinkamai apsaugoti. Kad juos gerai apsaugotumėte, nepamirškite rinkti tik jums reikalingų duomenų. Nuolat atnaujinkite programinę įrangą, kurią naudojate bendraudami su klientu – paprastai joje yra įdiegtos atitinkamos šifravimo technologijos. Kitas žingsnis – apriboti klientų informacijos prieinamumą tik tiems žmonėms, kuriems jos tikrai reikia. Komandos supratimas, kaip tvarkyti duomenis, taip pat labai svarbus.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai