Kas yra kliento informacija?
Vardas, telefono numeris, el. pašto adresas, įmonės adresas, užsakymai ir daug daugiau. Tai yra kliento informacija, kurią kiekviena įmonė turi saugoti, kad galėtų teikti nepriekaištingą klientų aptarnavimą. Įmonės gali rinkti skirtingą informaciją apie klientus.

Kiekviena įmonė taip pat turi žinoti, kokie yra jos klientų reikalavimai arba kaip įmonė gali viršyti klientų lūkesčius. Tai gali padidinti pardavimus, pajamas ir klientų pasitenkinimą. Daugiau informacijos gali pagerinti klientų aptarnavimą ir jūsų verslo augimą.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ kontaktus ir kontaktų laukus.
Frequently asked questions
Kas yra klientų informacija?
Informacija apie klientą – tai duomenys, kuriuos apie jį turime sistemoje. Paprastai tai yra vardas ir pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas, įmonės adresas, užsakymų istorija ir kt. Šios informacijos reikalauja kiekviena įmonė.
Kur „LiveAgent“ saugoma kliento informacija?
Informacija apie „LiveAgent“ klientus saugoma agento skydelio duomenų bazėje. Norėdami ją patikrinti, eikite į skyrių „Klientai“. Ten rasite visą reikalingą informaciją apie turimus klientus. Tokiu būdu galite pagerinti savo klientų aptarnavimą.
Kaip apsaugoti klientų informaciją?
Slaptų klientų duomenų saugojimas reiškia, kad jie turi būti tinkamai apsaugoti. Kad juos gerai apsaugotumėte, nepamirškite rinkti tik jums reikalingų duomenų. Nuolat atnaujinkite programinę įrangą, kurią naudojate bendraudami su klientu – paprastai joje yra įdiegtos atitinkamos šifravimo technologijos. Kitas žingsnis – apriboti klientų informacijos prieinamumą tik tiems žmonėms, kuriems jos tikrai reikia. Komandos supratimas, kaip tvarkyti duomenis, taip pat labai svarbus.
Šis tekstas apie klientų aptarnavimą ir jo priemones. Svarbu ugdyti žmogiškuosius įgūdžius ir turėti išsamias žinias apie produktus, paslaugas ir įmonę. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. „LiveAgent“ teikia visus reikalingus įrankius, reikalingus klientų aptarnavimui.
Išsami informacija apie bilietą
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis VoIP telefono sistemas, skundų valdymo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Klientai taip pat gali naudoti blogą, mokymosi išteklius ir socialinius kanalus. LiveAgent ieško naujų sprendimų, kaip geriau pasiruošti naujiems vartotojams.
Tekste pateikiamos atsiliepimai apie „LiveAgent“ platformą, kuri padeda tvarkyti aptarnavimo užklausas skirtingais kanalais. Verslo savininkams patariama pridėti kontaktus prie įmonių, kad būtų galima sekti pranešimus. Įmonių vadovai dalinasi, kad platforma padeda gerinti klientų patirtį, pagerinti atsakymo laiką ir padidinti pardavimus.
Šiame tekste aptariamos klientų valdymo sistemas (CRM), jų funkcijos ir integracijos su kitomis programomis, taip pat pateikiamos rekomendacijos dėl rinkodaros ir pardavimų praktikų. Be to, tekste aptariamas LiveAgent, kuris gali padėti jums spręsti klientų poreikius ir gerinti paslaugų kokybę. Tačiau svetainėje taip pat naudojami slapukai, o skambučiai turi būti susitarti iš anksto.