Kas yra kliento informacija?
Vardas, telefono numeris, el. pašto adresas, įmonės adresas, užsakymai ir daug daugiau. Tai yra kliento informacija, kurią kiekviena įmonė turi saugoti, kad galėtų teikti nepriekaištingą klientų aptarnavimą. Įmonės gali rinkti skirtingą informaciją apie klientus.
Kiekviena įmonė taip pat turi žinoti, kokie yra jos klientų reikalavimai arba kaip įmonė gali viršyti klientų lūkesčius. Tai gali padidinti pardavimus, pajamas ir klientų pasitenkinimą. Daugiau informacijos gali pagerinti klientų aptarnavimą ir jūsų verslo augimą.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ kontaktus ir kontaktų laukus.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų informacija?
Informacija apie klientą – tai duomenys, kuriuos apie jį turime sistemoje. Paprastai tai yra vardas ir pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas, įmonės adresas, užsakymų istorija ir kt. Šios informacijos reikalauja kiekviena įmonė.
Kur „LiveAgent“ saugoma kliento informacija?
Informacija apie „LiveAgent“ klientus saugoma agento skydelio duomenų bazėje. Norėdami ją patikrinti, eikite į skyrių „Klientai“. Ten rasite visą reikalingą informaciją apie turimus klientus. Tokiu būdu galite pagerinti savo klientų aptarnavimą.
Kaip apsaugoti klientų informaciją?
Slaptų klientų duomenų saugojimas reiškia, kad jie turi būti tinkamai apsaugoti. Kad juos gerai apsaugotumėte, nepamirškite rinkti tik jums reikalingų duomenų. Nuolat atnaujinkite programinę įrangą, kurią naudojate bendraudami su klientu – paprastai joje yra įdiegtos atitinkamos šifravimo technologijos. Kitas žingsnis – apriboti klientų informacijos prieinamumą tik tiems žmonėms, kuriems jos tikrai reikia. Komandos supratimas, kaip tvarkyti duomenis, taip pat labai svarbus.
Apie tai, kaip įmonės gali pasinaudoti skaitmeninio marketingo priemonėmis, kad pritrauktų daugiau klientų ir padidintų pardavimus. Svarbu turėti aiškų tikslą ir naudoti tinkamas strategijas. Taip pat reikia nuolat stebėti rezultatus ir prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos poreikių ir tendencijų.
El. laiškų, kuriuos būtina perskaityti, šablonai
El. laiškas kviečia planuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės. Taip pat siūlomi šablonai ir patarimai dėl el. laiškų rašymo.