Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kontaktų grupės

Kas yra kontaktų grupės?

Kontaktų grupės – tai klientų segmentai, kuriuos sieja kažkas bendro. Bendrumas gali būti panašūs interesai, darbas toje pačioje įmonėje, buvimas toje pačioje laiko juostoje, kalbėjimas ta pačia kalba, naudojimasis tų pačių tipų produktais arba tos pačios prenumeratos lygio pakopos. 

Kontaktų grupės

Ką galima daryti su kontaktų grupėmis?

Įtraukdami kontaktus į grupes galite segmentuoti klientus ir lengviau valdyti aptarnavimo skyriaus darbo eigą. Kontaktų grupių kūrimas taip pat puikiai tinka rinkodarai ir pardavimams, nes kiekvienai grupei leidžia pateikti labiau suasmenintą turinį.

Kontaktų grupės leidžia:

  • Rūšiuoti verslo kontaktus
  • Įtraukti kelis adresatus į vieną grupę
  • Vienam kontaktui priskirti kelias kontaktų grupes
  • Priskirti konkrečias taisykles
  • Priskirti konkrečias laiko taisykles
  • Priskirti konkrečias SLA taisykles
  • Naršyti po bilietus, kontaktus ir įmones pagal kontaktų grupes

Segment customers with ease

Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Kaip „LiveAgent“ sistemoje sukurti kontaktų grupes

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“
  2. Spustelėkite Customers
  3. Paspauskite Contact groups
  4. Spustelėkite oranžinį mygtuką Create
  5. Pavadinkite savo klientų grupę
  6. Pasirinkite kliento segmento žymos teksto spalvą ir fono spalvą
  7. Spustelėkite Create
pridėti kontaktų grupes

Kaip įtraukti klientus į kontaktų grupes

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“
  2. Spustelėkite Customers
  3. Pasirinkite klientą
  4. Raskite laukelį Groups ir spustelėkite žymą
  5. Pasirinkite grupę, į kurią norite juos įtraukti
  6. Paspauskite Save
pridėti kontaktus prie kontaktų grupių

Kaip redaguoti arba ištrinti esamas kontaktų grupes

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“
  2. Spustelėkite Customers
  3. Paspauskite Contact groups
  4. Pasirinkite norimą redaguoti kontaktų grupę spustelėdami redagavimo mygtuką
  5. Redaguokite kontaktų grupės pavadinimą, žymių spalvą arba teksto spalvą
  6. Paspauskite Save
  7. Pasirinktinai: pasirinkite norimą ištrinti kontaktų grupę spustelėdami mygtuką Delete
kontaktų grupės redagavimas

Kuo klientų grupavimas gali būti naudingas?

Geresnė darbo eiga

Labai veiksminga ir produktyvu kurti bilietų nukreipimo darbo eigą, kurioje atsižvelgiama į klientų segmentus. Pavyzdžiui, nukreipdami konkrečių klientų grupių (pvz., VIP arba perpardavėjų) bilietus tiesiai jų paskyrų vadybininkams, pagerinsite atsakymo laiką, pirmojo kontakto išsprendimo lygį ir, svarbiausia, klientų pasitenkinimą. Be to, išvengsite bet kokios painiavos ar bilietų sąstingio.

SLA žurnalas klientų aptarnavimo programinėje įrangoje – „LiveAgent“

Padidėjęs įsitraukimas

Klientų grupės taip pat puikiai tinka rinkodaros ir pardavimo segmentavimui. Pavyzdžiui, galite sukurti „LiveAgent“ taisyklę, pagal kurią kiekvienai klientų grupei bus siunčiami unikalūs asmeniniai ir iš anksto suformatuoti tolesnio pasiteiravimo el. laiškai. Tokie suasmeninti pranešimai pagerins klientų įsitraukimą, o tai padidins pajamas ir generuos daugiau pardavimų. Pasak „Forbes“, 72 % vartotojų įsitraukia tik į suasmenintus pranešimus.

El. laiškų šablonų pritaikymas
Tinkinkite el. laiškų šablonus

Lengvesnis bilietų filtravimas

Klientų grupės taip pat gali padėti surasti bilietus aptarnavimo skyriaus universalioje pašto dėžutėje. Visada naudinga turėti priemones, kurios palengvina bilietų filtravimą, nes jums nereikės prisiminti konkrečios informacijos apie kiekvieną bilietą, kurį bandote surasti. Vietoj to, jums pakaks prisiminti klientų grupę, todėl tai gerokai palengvins darbą.

kontaktų grupės filtravimas

Naudojimo atvejis: kontaktų grupių naudojimas siekiant greičiau atsakyti VIP klientams

Tarkime, norite sukurti VIP grupę ir pirmenybę teikti atsakymams į jų užklausas. Norėdami tai padaryti, galite nustatyti taisyklę, kuri suveiks, kai tik vienas iš šių konkrečių klientų pateiks pagalbos bilietą. Tai galite padaryti nukreipdami jų bilietus į konkretų skyrių arba pakeisdami jų bilietų SLA lygius, kad jūsų agentai greičiau atsakytų į jų pranešimus. Bet kuriuo atveju taisyklės nustatymuose turėsite rasti kontaktų grupę.

kontaktų grupės SLA

Žinių bazės ištekliai

Jei norite sužinoti daugiau apie kontaktų grupes arba su jomis susijusias temas, peržiūrėkite mūsų žinių bazę, akademiją, terminus ir internetinių seminarų išteklius. Nepamirškite užmesti akį į mūsų tinklaraštį ir el. pašto šablonus, kuriuos galite naudoti suasmenintų el. pašto naujienlaiškių savo kontaktų grupėms kūrimu.

LiveAgent Product Tour

Pasirengę kurti unikalias kontaktų grupes?

Sužinokite, kaip lengva teikti kompetentingas ir suasmenintas paslaugas naudojant unikalius kontaktų laukelius. Galite išbandyti mūsų visokeriopą nemokamą 14 dienų platformos išbandymą. Nereikia banko kortelės duomenų.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai