Kas yra kontaktų grupės?
Kontaktų grupės – tai klientų segmentai, kuriuos sieja kažkas bendro. Bendrumas gali būti panašūs interesai, darbas toje pačioje įmonėje, buvimas toje pačioje laiko juostoje, kalbėjimas ta pačia kalba, naudojimasis tų pačių tipų produktais arba tos pačios prenumeratos lygio pakopos.
Ką galima daryti su kontaktų grupėmis?
Įtraukdami kontaktus į grupes galite segmentuoti klientus ir lengviau valdyti aptarnavimo skyriaus darbo eigą. Kontaktų grupių kūrimas taip pat puikiai tinka rinkodarai ir pardavimams, nes kiekvienai grupei leidžia pateikti labiau suasmenintą turinį.
Kontaktų grupės leidžia:
- Rūšiuoti verslo kontaktus
- Įtraukti kelis adresatus į vieną grupę
- Vienam kontaktui priskirti kelias kontaktų grupes
- Priskirti konkrečias taisykles
- Priskirti konkrečias laiko taisykles
- Priskirti konkrečias SLA taisykles
- Naršyti po bilietus, kontaktus ir įmones pagal kontaktų grupes
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Kaip LiveAgent sistemoje sukurti kontaktų grupes
- Prisijunkite prie LiveAgent
- Spustelėkite Customers
- Paspauskite Contact groups
- Spustelėkite oranžinį mygtuką Create
- Pavadinkite savo klientų grupę
- Pasirinkite kliento segmento žymos teksto spalvą ir fono spalvą
- Spustelėkite Create
Kaip įtraukti klientus į kontaktų grupes
- Prisijunkite prie LiveAgent
- Spustelėkite Customers
- Pasirinkite klientą
- Raskite laukelį Groups ir spustelėkite žymą
- Pasirinkite grupę, į kurią norite juos įtraukti
- Paspauskite Save
Kaip redaguoti arba ištrinti esamas kontaktų grupes
- Prisijunkite prie LiveAgent
- Spustelėkite Customers
- Paspauskite Contact groups
- Pasirinkite norimą redaguoti kontaktų grupę spustelėdami redagavimo mygtuką
- Redaguokite kontaktų grupės pavadinimą, žymių spalvą arba teksto spalvą
- Paspauskite Save
- Pasirinktinai: pasirinkite norimą ištrinti kontaktų grupę spustelėdami mygtuką Delete
Kuo klientų grupavimas gali būti naudingas?
Geresnė darbo eiga
Labai veiksminga ir produktyvu kurti bilietų nukreipimo darbo eigą, kurioje atsižvelgiama į klientų segmentus. Pavyzdžiui, nukreipdami konkrečių klientų grupių (pvz., VIP arba perpardavėjų) bilietus tiesiai jų paskyrų vadybininkams, pagerinsite atsakymo laiką, pirmojo kontakto išsprendimo lygį ir, svarbiausia, klientų pasitenkinimą. Be to, išvengsite bet kokios painiavos ar bilietų sąstingio.
Padidėjęs įsitraukimas
Klientų grupės taip pat puikiai tinka rinkodaros ir pardavimo segmentavimui. Pavyzdžiui, galite sukurti LiveAgent taisyklę pagal kurią kiekvienai klientų grupei bus siunčiami unikalūs asmeniniai ir iš anksto suformatuoti tolesnio pasiteiravimo el. laiškai. Tokie suasmeninti pranešimai pagerins klientų įsitraukimą, o tai padidins pajamas ir generuos daugiau pardavimų.
Lengvesnis bilietų filtravimas
Klientų grupės taip pat gali padėti surasti bilietus aptarnavimo skyriaus universalioje pašto dėžutėje. Visada naudinga turėti priemones, kurios palengvina bilietų filtravimą, nes jums nereikės prisiminti konkrečios informacijos apie kiekvieną bilietą, kurį bandote surasti. Vietoj to, jums pakaks prisiminti klientų grupę, todėl tai gerokai palengvins darbą.
Naudojimo atvejis: kontaktų grupių naudojimas siekiant greičiau atsakyti VIP klientams
Tarkime, norite sukurti VIP grupę ir pirmenybę teikti atsakymams į jų užklausas. Norėdami tai padaryti, galite nustatyti taisyklę, kuri suveiks, kai tik vienas iš šių konkrečių klientų pateiks pagalbos bilietą. Tai galite padaryti nukreipdami jų bilietus į konkretų skyrių arba pakeisdami jų bilietų SLA lygius, kad jūsų agentai greičiau atsakytų į jų pranešimus. Bet kuriuo atveju taisyklės nustatymuose turėsite rasti kontaktų grupę.
Žinių bazės ištekliai
Jei norite sužinoti daugiau apie kontaktų grupes arba su jomis susijusias temas, peržiūrėkite mūsų žinių bazę, akademiją, terminus ir internetinių seminarų išteklius. Nepamirškite užmesti akį į mūsų tinklaraštį ir el. pašto šablonus, kuriuos galite naudoti suasmenintų el. pašto naujienlaiškių savo kontaktų grupėms kūrimu.
- Kaip sukurti kontaktų grupes
- Kaip nustatyti ir sukurti kontaktus
- Kontaktų grupių naudojimas siekiant greičiau atsakyti VIP klientams
Pasirengę kurti unikalias kontaktų grupes?
Sužinokite, kaip lengva teikti kompetentingas ir suasmenintas paslaugas naudojant unikalius kontaktų laukelius. Galite išbandyti mūsų visokeriopą nemokamą 30 dienų platformos išbandymą. Nereikia banko kortelės duomenų.
Is managing and organizing customer contacts becoming a hassle?
Take control of your customer communication and boost efficiency with LiveAgent's contact groups feature!
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.
LiveAgent is a comprehensive software for customer service, including ticketing systems, online chats, call center software, social media customer service, knowledge base, and client portal software. The software is highly recommended for retail stores looking to improve customer service quality. LiveAgent also offers call center software, which can improve customer relationship management and increase sales opportunities. The software offers a free trial and a variety of paid plans. The main advantages of LiveAgent over competitors include its stability, functionality, and excellent customer support, along with advanced integration and automation features that create added value for consumers. The article also discusses how to use email marketing to advertise and deliver products, as well as how to use LiveAgent software to enhance customer experience, increase satisfaction levels, and drive revenue. Survey email templates are also provided to help refine marketing strategies.