Kontaktai

Kas yra aptarnavimo skyriaus kontaktai?

Aptarnavimo skyriaus kontaktuose saugoma bazinė informacija apie klientus, įskaitant jų vardą, el. pašto adresą, telefono numerį ir kitą asmeninę informaciją. Be to, tokios aptarnavimo skyriaus programos kaip „LiveAgent“ suteikia galimybę sukurti pasirinktinius kontaktų laukelius, kuriuose būtų saugoma unikali informacija apie jūsų kontaktus, pavyzdžiui, jų batų dydis arba automobilio modelis.

Kontaktai

Kokią informaciją galite saugoti savo kontaktuose?

„LiveAgent“ kontaktų funkcijoje apie jūsų klientus galima saugoti ši informacija:

  • Vardas ir pavardė
  • Avataras (profilio nuotrauka / paveikslėlis)
  • Keli el. pašto adresai
  • Keli telefono numeriai
  • Laiko juosta
  • Lytis
  • Įmonė ir darbo vieta
  • Kalba
  • IP adresas
  • Naršyklės informacija (pvz., „Google Chrome“)

  • Kontaktų grupės (kontaktų grupės, kurioms juos priskiriate, pvz., VIP klientai arba ispanakalbiai)
  • Privačios pastabos (vidinės pastabos, kurios gali pasitarnauti kaip priminimai, pvz., neskambinti 11:00 val.)
  • Kontakto bilietai (visi bilietai, kuriuos jie pateikė įvairiais ryšių kanalais)
  • Individuali informacija

Kur galiu rasti savo kontaktus?

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“
  2. Spustelėkite Contacts

Norėdami sukurti naują kontaktą, spustelėkite oranžinį mygtuką Create. Jei norite peržiūrėti / pridėti / redaguoti esamą kontaktinę informaciją, spustelėkite norimą kontaktą ir užpildykite / pakoreguokite reikiamą informaciją. 

Komentaro pridėjimas LiveAgent

Kaip sukurti unikalius kontaktų laukelius?

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“
  2. Spustelėkite Configuration
  3. Tuomet System
  4. Paspauskite Contact fields
  5. Spustelėkite oranžinį mygtuką Create

6. Nustatykite pasirinktinio kontaktų laukelio kodinį pavadinimą. Tai gali būti, pavyzdžiui, „plauku_spalva“ arba „salis“. Atkreipkite dėmesį, kad kodą gali sudaryti tik mažosios raidės, skaičiai arba brūkšneliai bei tik lotyniški simboliai. Tarpai neleidžiami.

  1. Pavadinkite pasirinktinį kontaktų laukelį. Šį kartą galite jį sukurti pavadinimą „Plaukų spalva“ arba „Šalis“ be jokių formatavimo apribojimų.
  2. Spustelėkite Type ir pasirinkite jums tinkamiausią įvesties būdą. Galite rinktis tekstinio įvesties langelio, sąrašo langelio, žymimojo langelio, žymimųjų langelių grupės arba pašto adreso įvestį.
  3. Pasirinktinai: spustelėkite aprašymą ir aprašykite pasirinktinį kontaktų laukelį. Aprašyme galite pateikti papildomos informacijos apie kontaktą sau ir savo darbuotojams.
  4. Spustelėkite Visibility ir pasirinkite, ar norite, kad pasirinktinis kontaktų laukas būtų matomas, kai kuriate kontaktą.
  5. Spustelėkite Create

Taip pat galite sukurti unikalų kontaktų laukelį tiesiogiai savo kontaktuose. Norėdami tai padaryti, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“
  2. Spustelėkite Contacts
  3. Spustelėkite norimą kontaktą
  4. Spustelėkite Add field
  5. Tuomet Create field
  1. Atlikite pirmiau pateiktų instrukcijų 6–11 veiksmus.
  2. Atkreipkite dėmesį, kad jei 10 veiksme nepasirinksite „Always visible“ (visada matomas), turėsite spustelėti „Add field“ (pridėti lauką), kad pamatytumėte / pasirinktumėte kontaktų laukelį, kurį sukursite ateityje.

Kuo naudinga kurti klientų profilius naudojant pagalbos tarnybos kontaktų funkciją?

Kompetentingesnis aptarnavimas

Išsamių kontaktų kortelių kūrimas gali padėti jūsų agentams geriau aptarnauti klientus. Kuo daugiau informacijos surinksite, tuo lengviau bus pateikti kompetentingus ir tikslius atsakymus į klientų klausimus.

Tarkime, dirbate automobilių pramonėje. Potencialus klientas susidomėjo Mercedes AMG automobiliu, bet vis dar nesiryžta pirkti. Jei šią informaciją įrašysite į unikalų kontaktų laukelį, galėsite ja pasinaudoti ateityje.

Kitą kartą, kai jis su jumis susisieks, galėsite jį nustebinti žinodami, kokio modelio ir markės automobiliu jis domėjosi. Tada jam nereikės kartoti savo norų ir poreikių, o tai dauguma klientų laiko prastu klientų aptarnavimu.

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Asmeniškesnis aptarnavimas

Pildant kontaktų korteles taip pat galima suasmeninti pardavimų, rinkodaros ir aptarnavimo veiksmus. Tarkime, potencialus klientas su jumis susisieks el. paštu. Jis turi klausimą apie konkrečią batų porą, būtent apie jų kainą.

Potencialus pirkėjas nori žinoti, ar yra taikoma nuolaida ir ar ji bus taikoma ateityje. Įrašę šią informaciją į jų kontaktinę kortelę, galėsite aktyviai su jais susisiekti, kai produktas bus parduodamas su nuolaida. Tai galite padaryti savo bilietų tvarkymo sistemos viduje atidėdami bilietą, kol prekė vėl bus prekyboje.

Galite žengti dar vieną žingsnį pirmyn ir net patikrinti jų batų dydį kontaktinėje kortelėje. Tuomet galėtumėte susisiekti su klientu ir pasakyti, kad produktas, kuriuo jis domisi jau keletą savaičių, pagaliau pardavime, o jūs turite jo dydžio porą. Tokio klientų aptarnavimo pageidauja klientai – reikia žengti papildomus žingsnius, kaip teigė klientų aptarnavimo legenda Shep Hyken. Be to, galite būti tikri, kad po tokio bendravimo įgyjate lojalų klientą ir gero žodžio apie prekės ženklą skleidėją.

Padidėjęs klientų pasitenkinimas

Sukurdami išskirtinę patirtį klientams, asmeninį ir kompetentingą aptarnavimą, užtikrinsite, kad klientai liktų patenkinti jūsų įmone. Išlaikydami juos patenkintus galite užmegzti ilgalaikius santykius ir gauti papildomų privalumų, pavyzdžiui, palankių atsiliepimų, prekės ženklo palaikymo ir pakartotinių pirkimų.

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Daugiau pardavimų

Kuo labiau klientai patenkinti jūsų paslaugomis ir rinkodaros pastangomis, tuo daugiau jie perka pas jus. Jie taip pat pritraukia naujų klientų, nes rekomenduoja jūsų įmonę ir dalijasi savo teigiama patirtimi su draugais ir šeimos nariais. Jei ir toliau teiksite išskirtinę klientų patirtį, sukursite gražų ratą, kai laimingi, lojalūs klientai pritraukia naujus klientus, kurie nuolat generuoja naujas pajamas.

Žinių bazės ištekliai

Norite sužinoti daugiau apie aptarnavimo skyriaus kontaktus? Peržiūrėkite mūsų žinių bazę, akademiją ir tinklaraštį, kuriuose rasite viską, ką reikia žinoti.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Pasirengę nustatyti kontaktus?

Sužinokite, kaip lengva teikti kompetentingas ir suasmenintas paslaugas naudojant unikalius kontaktų laukelius. Galite išbandyti mūsų visokeriopą nemokamą 14 dienų platformos išbandymą. Nereikia banko kortelės.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Užpildykite pasirinktines reikšmes naudodami API, efektyviai naudokite pasirinktinį filtrą ir paiešką arba naudokite taisykles išplėstiniam automatizavimui su „LiveAgent“ funkcija Kontaktų laukeliai.

Kontaktų laukeliai

Pasirinktiniai kontaktų laukeliai gali padėti teikti asmeniškesnes ir kompetentingesnes paslaugas klientams, o tai padidina jų patenkinimą ir skatina daugiau pardavimų. Taigi reikia saugoti unikalą informaciją apie kontaktus, kad galėtumėte jais pasinaudoti ateityje ir sukurti išskirtinę klientų patirtį, asmeninį ir kompetentingą aptarnavimą. Mūsų platforma, kaip LiveAgent, leidžia sukurti pasirinktinius kontaktų laukelius, kuriuose galima saugoti unikalią informaciją apie kontaktus. Taip pat svarbu, jog registruodamiesi pas mus, turite galimybę išbandyti mūsų visokeriopą nemokamą 14 dienų platformos išbandymą (nereikia banko kortelės) ir įsitikinti, ar mes jums tinkame.

Suskirstykite klientus į įmones ir lengvai sekite, ko prašo kiekvienas įmonės narys.

Įmonės

Tekste pateikiamos atsiliepimai apie „LiveAgent“ platformą, kuri padeda tvarkyti aptarnavimo užklausas skirtingais kanalais. Verslo savininkams patariama pridėti kontaktus prie įmonių, kad būtų galima sekti pranešimus. Įmonių vadovai dalinasi, kad platforma padeda gerinti klientų patirtį, pagerinti atsakymo laiką ir padidinti pardavimus.

Ar norite, kad visa informacija apie klientus būtų vienoje vietoje? Išsaugokite visą informaciją ir duomenis apie klientus „LiveAgent“ klientų duomenų bazėje.

Klientų duomenų bazė

Tekste pateikiamos informacijos apie LiveAgent programinę įrangą ir jos funkcijas, taip pat galimi kontaktai su pardavimų komanda. Taip pat matome pranešimą apie kuriamą LiveAgent skydelį, kuris bus siunčiamas registruotiems vartotojams.

„Liveagent“ yra geriausias „omnichannel“ sprendimas jūsų įmonei. Pradėkite naudotis 175+ funkcijomis, daugiau nei 40 integracijų ir puikiais įrankiais jau šiandien.

Ieškote „Customerly“ alternatyvos?

"LiveAgent" yra puikus aptarnavimo įrankis su gera kainos ir kokybės santykiu, paprasta naudojimo galimybe, puikiu aptarnavimu ir įdiegimo pagalba. Daugelis klientų teigia, kad jis yra pranašesnis už kitas aptarnavimo priemones, tokias kaip "Zendesk", "Freshdesk" ir kt. Tai taip pat pasižymi daugybe funkcijų ir integracijų. Klientų aptarnavimo komanda yra pasiekiama 24/7 ir suteikia papildomus el. pašto adresus. Daugelis naudotojų po kelerių metų naudojimo teigia, kad tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai