El. pašto valdymo programinė įranga

Nustebinkite savo klientus ir padidinkite jų pasitenkinimą
  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Antraštės Animacija
Pagalbos Tarnybos programinė įranga

Kas yra el. pašto valdymo programinė įranga?

El. pašto valdymo programinė įranga yra įrankis, naudojamas dideliems gaunamų el. laiškų srautams tvarkyti. Programa valdo el. laiškus per bilietų tvarkymo sistemą, kuri sukuria unikalius identifikatorius kiekvienam el. laiškui, kurie žinomi kaip bilietų ID. Programinė įranga tuomet priskiria kiekvieną el. laišką konkrečiam agentui arba skyriui, priklausomai nuo iš anksto nustatytų automatinio darbo srauto taisyklių.

Kuo skiriasi el. pašto klientas / saityno paštas ir el. pašto valdymo programinė įranga?

Saityno / žiniatinklio pašto ir el. pašto klientai yra mažiau pažengę ir siūlo mažiau pagrindinių funkcijų. Saityno pašto ir el. pašto klientai iš esmės buvo sukurti asmeniniam naudojimui, o el. pašto valdymo programinė įranga sukurta specialistams, įmonėms ir organizacijoms, kurios per dieną gauna tūkstančius el. laiškų ir kuriems reikia efektyvių priemonių juos tvarkant.

Saityno pašto / el. pašto klientaiEl. pašto valdymo programinė įranga
Automatizavimo parinktys yra labai ribotos arba jų nėraBegalė automatizavimo parinkčių
Apkrauta reklamomis / brukaluJokių reklamų / brukalo
Nėra bendradarbiavimo sąlygųSukurta bendradarbiavimui (bendrinama el. pašto dėžutė, palaikanti komandinį el. pašto valdymą)
Išplėstinio filtravimo trūkumasŽymos ir bilietų ID patogiam filtravimui
Nėra atsakymų šablonųNeriboti atsakymų šablonai
Ribota laikmenaNeribota laikmena
El. laiškų šablonų kiekis yra ribotas arba jų nėraSiūlo tinkinamus el. laiškų šablonus
Ribotas kontaktų laukelių kiekisKontaktų laukeliai + įmontuotas CRM
Nėra privačių / vidinių užrašųSiūlo privačius / vidinius užrašus
Nėra galimybės sujungti / išskirti el. laiškusSiūlo el. laiškų sujungimą / išskyrimą
Nėra agentų susidūrimo aptikimoSiūlo agento susidūrimo aptikimą
Kai kurie siūlo kelis el. pašto skirtukusSiūlo daug el. pašto skirtukų
Nėra trečiųjų šalių integracijųŠimtai trečiųjų šalių integracijų
Nėra omnikanalių galimybiųOmnikanalės galimybės
Siūlo el. pašto programėles mobiliesiemsSiūlo el. pašto programėles mobiliesiems

Kiek el. pašto adresų / el. pašto paskyrų galima integruoti į el. pašto valdymo įrankį?

Pažangūs el. pašto valdymo įrankiai, tokie kaip „LiveAgent“, nenustato jokių apribojimų el. pašto adresų, kuriuos galite susieti su programine įranga, skaičiui.

Ar saugu naudoti el. pašto valdymo įrankius?

Galima teigti, kad el. pašto valdymo programinė įranga dažnai yra saugesnė nei tradicinė el. pašto dėžutė. Įsivaizduokite šį scenarijų:

  • Klientų el. laiškams tvarkyti naudojate „Gmail“ arba „Outlook“.
  • Turite skirtingomis pamainomis dirbančių darbuotojų.

Natūralu, kad turėsite pasidalinti savo el. pašto prisijungimo duomenimis su keliais žmonėmis, o tai kelia grėsmę saugumui, ypač jei jie naudojasi viešais kompiuteriais arba dalijasi įrenginiais su kitais.

Naudojant el. pašto valdymo sistemą, kiekvienas darbuotojas turi savo unikalius prisijungimo duomenis, taigi tai suteikia daug daugiau saugumo jums ir visai jūsų komandai.

El. pašto paskyrų sujungimas

Kam gali būti naudinga el. pašto valdymo programine įranga?

El. pašto valdymo programinė įranga gali būti naudinga tiems, kurie kasdien atsakinėja į daugybę klientų el. laiškų, neatsižvelgiant į įmonės dydį. Nesvarbu, ar esate didelis verslas, ar galbūt komanda iš vieno žmogaus, el. pašto valdymo sprendimas yra būtinas. Daugybė pranešimų patvirtino, kad naudojant el. pašto aptarnavimo programinę įrangą padidėja produktyvumas, sumažėja streso lygis ir sutaupoma laiko bei pinigų.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Kaip jums gali pasitarnauti el. pašto valdymo programinė įranga?

Sparčiau atsamomi el. laiškai ir labiau patenkinti klientai

Naudojant el. pašto valdymo programinę įrangą galima pagerinti atsakymų laiką, o tai savo ruožtu pagerina klientų patirtį ir klientų pasitenkinimą. Nustačius automatizuotas darbo eigos taisykles, programinė įranga automatiškai paskirstys gaunamus laiškus tarp jūsų darbuotojų. Praėjo dienos, kai užduočių priskyrimas ir el. pašto veiklos stebėjimas reikalavo nuobodaus, pasikartojančio rankų darbo.

El. pašto valdymo programinė įranga neeikvoja laiko ir užtikrina, kad visi aiškiai suprastų savo pareigas. Kaip minėta pirmiau, tai pagerina atsakymo laiką pašalindama painiavą, el. pašto stebėjimą, dykinėjimą laukiant darbo ir rankinį užduočių valdymą. Turėdami el. pašto valdymo programinę įrangą, visi aptarnavimo agentai gali tiesiog prisijungti prie programos ir pradėti atsakinėti į klientų laiškus.

moteris, atsisėdusi biure prie savo stalo, dirbanti nešiojamuoju kompiuteriu ir užsirašinėjanti užrašus

Padidina produktyvumą ir sumažina streso lygį

El. Pašto valdymo sistemos grožis yra tas, kad ji gali atlikti daugybę užduočių ir pati jas išspręsti. Pavyzdžiui, ji gali naudotis automatizuotomis darbo eigos taisyklėmis ir išspręsti bilietus, kurie per tam tikrą laiką negavo jokio atsakymo. Ji gali neatsakiusiems į jūsų pranešimus klientams išsiųsti automatinius tolesnio pasiteiravimo el. laiškus. Tai tik lašas visų galimų funkcijų jūroje.

Tokio tipo programinės įrangos naudojimas nuo jūsų pečių nuima papildomų atsakomybių. Tai pašalina pasikartojančias ir nuobodžias užduotis, taigi sumažina streso lygį ir pagerina produktyvumą. Iš esmės tai sukuria tobulą darbo eigą.

Sutaupo pinigų ir padidina investicijų grąžą

Štai dar viena puiki priežastis, dėl kurios nebegalėsite gyventi be el. pašto valdymo programinės įrangos. Ji gali sutaupyti jums begalę pinigų. Kai jūsų agentai negaišta laiko pasikartojančioms užduotims ir jų dėmesys sutelktas tik į klientų klausimų sprendimą, jūs sutaupote neįtikėtinai daug laiko ir savo ruožtu daug pinigų.

Be to, anot „Financesonline“, už kiekvieną 1 USD, kurį investuojate į klientų patirtį naudodamiesi pagalbos tarnybomis ir panašiomis platformomis (pvz., el. pašto valdymo programine įranga), galite gauti 3 USD investicijų grąžą.

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Pašalina skirtingų įrenginių ir paskyrų stebėjimą

Jei norite žengti žingsnį dar toliau, prijunkite el. pašto valdymo programinę įrangą prie kitų komunikacijos kanalų, tokių kaip pokalbis gyvai, telefonas ar socialiniai tinklai, ir dar labiau padidinkite savo produktyvumą. Jums nebereikės nuolat tikrinti skirtingų įrenginių ir paskyrų, kad sužinotumėte ar yra naujų pranešimų. Tai blaško ir yra neproduktyvu.

Gaunant visus pranešimus į vieną vietą (nesvarbu, ar tai būtų el. laiškai, „Instagram“ komentarai, ar tiesioginiai pokalbiai realiuoju laiku) maksimaliai išnaudoti visus su el. pašto valdymo sistema susijusius privalumus yra paprasčiau.

„Facebook“ ryšys

Kokias funkcijas turėtų turėti el. pašto valdymo programinė įranga?

Bendra universali el. pašto dėžutė

Bendra universali el. pašto dėžutė yra svarbiausia el. pašto valdymo programinės įrangos funkcija. Visai komandai skirta el. pašto dėžutė talpina visus pranešimus iš kelių el. pašto adresų, socialinės žiniasklaidos paskyrų, saitynų pokalbių ir net telefonų.

Jei niekada nedirbote su tokia bendradarbiavimui skirta platforma kaip universali el. pašto dėžutė, jums gali būti sunku įsivaizduoti, tačiau tai yra geriausia ypatybė, kuri milžiniškai pagerins jūsų klientų ir agentų patirtį. Vyšnaitė ant torto viršūnės – visi jūsų agentai turės savo unikalų prisijungimą prie sistemos, kas leis jiems tuo pačiu metu dirbti atskirais klausimais.

universalios-el-pasto-dezutes-funkcija-LiveAgent

Sužinokite daugiau apie bendrą pašto dėžutę.

Skyriai ir pareigos (perkėlimai)

Dvi kitos žymios el. pašto valdymo programinės įrangos ypatybės yra skyriai ir pareigos. Sukūrę skirtingus skyrius rinkodaros, IT pagalbos ar pardavimo komandoms, gautuosius laiškus galėsite tvarkyti dar lengviau. Bus lengviau filtruoti, o pareigų paskirstymas pagal automatikos taisykles bus vieni juokai.

Pavyzdžiui, galima nustatyti automatizuotą darbo eigos taisyklę, kuri automatiškai nukreips visus el. laiškus su žodžiais „atstatyti“ ir „slaptažodis“, į IT skyrių ar net konkrečiam IT pagalbos atstovui.

Skyriai-LiveAgent

Sužinokite daugiau apie skyrius arba pareigas.

Darbo eigos valdymas ir el. pašto rinkodaros automatizavimo taisyklės

Trumpai apžvelgėme el. pašto rinkodaros automatizavimo galią. Yra daugybė dalykų, kuriuos galite padaryti naudodami el. pašto valdymo programinę įrangą – pradedant nuo automatiško žymų pridėjimo prie el. laiškų, laiškų priskyrimo padaliniams ir agentams, iki el. laiškų planavimo, kuris automatiškai išsiunčia iš anksto suformatuotus tolesnius el. laiškus praėjus tam tikram laiko tarpui nuo paskutinio jūsų kontakto.

Taisykles-ypatybes-LiveAgent
El. laiškų šablonų tinkinimas

Sužinokite daugiau apie taisykles.

Patikimi analizės įrankiai ir suvestinės funkcijos

Naudojant tradicinį el. paštą sunku sekti darbo našumą ir kokybę. Ar atitinkate pramonės standartus, pvz., vidutinį atsakymo klientui laikotarpį? Ar jūsų klientai patenkinti gaunama paslauga?

Įdomu tai, kad pagal „Bain & Company“ apklausą net 80 % vadovų mano, kad jų įmonė teikia puikų klientų aptarnavimą. Tačiau vos 8 % jų klientų su tuo sutinka.

Pasitelkę el. pašto valdymo programinės įrangos analizės ir suvestinių funkcijas ir panaudoję realias duomenų įžvalgas galėsite nustatyti sritis, kuriose reikia patobulėti.

„Liveagent“ informacijos suvestinė

  Sužinokite daugiau apie analizę ir ataskaitas.

Komandos bendradarbiavimo funkcijos ir susidūrimo aptikimas

Kai kuriose saityno el. pašto dėžutėse (pvz., „Gmail“) yra įmontuota pokalbių paslauga. Tačiau dauguma pašto klientų / žiniatinklio pašto dėžučių to nesiūlo, todėl jie dalinai praranda prasmę. Mūsų nuomone, išorinių pokalbių įrankių naudojimas yra neproduktyvus, nes jei kaskart reikia perjunginėti įrankius, galite pamesti mintį ir taip gaišti brangų savo laiką.

El. pašto valdymo programinė įranga, pvz., „LiveAgent“, siūlo įmontuotas vidinio pokalbio ir skambučių parinktis, kurias naudojant susisiekti su kolegomis iškilus problemai yra lengva kaip suskaičiuoti iki trijų.

Be to, tokie įrankiai kaip „LiveAgent“ turi agentų susidūrimo aptikimo funkcijas. Tokios funkcijos užtikrina, kad į nė vieną laišką nebus atsakyta du kartus. Jos įspėja kiekvieną laišką peržiūrintį agentą, kad prie jo jau dirbama, taip užtikrinant, kad nebūtų dvigubo darbo ar atsitiktinio jo ištrynimo.

Agentų susidūrimo aptikimas

Sužinokite daugiau apie agentų susidūrimo aptikimą, vidinius pokalbius ir vidinius skambučius.

Tinkinami el. laiškų šablonai

Dar viena funkcija, kurios trūksta tradicinių el. pašto klientų / saityno pašto arsenale, yra pritaikomi el. laiškų šablonai, kuriuos galima naudoti siunčiant rinkodaros el. laiškus (pvz., naujienlaiškius), klientų aptarnavimo el. laiškus (pvz., slaptažodžio nustatymą iš naujo) arba sandorio el. laiškus, (pvz., užsakymo patvirtinimus). Žinoma, „LiveAgent“ el. pašto tvarkymo platformoje el. laiškų šablonus tinkinti galima.

El-laisku-sablonai

Sužinokite daugiau apie el. laiškų šablonus.

CRM ir pasirinktiniai CRM laukai

Dar patogesniam tvarkymui, el. pašto valdymo programinė įranga turi puikias santykių su klientais valdymo (CRM) funkcijas. Be visada prieinamo įmontuoto CRM galite įrašyti pasirinktinę informaciją apie savo klientus, kuri gali padėti suteikti išsamesnį ir labiau suasmenintą klientų aptarnavimą.

CRM

Sužinokite daugiau apie CRM.

Daug bilietų / el. pašto skirtukų

Bijote netekti el. pašto skirtukų? Nebijokite – el. pašto valdymo programinė įranga taip pat turi šią funkciją. Ji leidžia jums atsakyti į kelis laiškus vienu metu tiesiog perjungiant el. pašto skirtukus. Ši funkcija ypač naudinga kartu su iš anksto paruoštais atsakymais.

Sužinokite daugiau apie kelis bilietų skirtukus.

El. laiškų žymos

Kita ypatybė, kurios trūksta tradiciniams el. pašto klientams, tačiau kuri yra itin svarbi el. pašto valdymo programinėje įrangoje, yra žymos. Žymos padeda vos žvilgtelėjus filtruoti, tvarkyti ir peržiūrėti el. laiško turinį.

Sužinokite daugiau apie žymas.

Užduočių valdytojai ir SLA stebėjimo funkcijos

Pažangioje el. pašto valdymo programinėje įrangoje yra funkcijų, kurios veikia kaip užduočių valdytojai ir praneša agentams apie svarbius / kritinius el. laiškus, kuriuos reikia išspręsti. Paprastai užduočių tvarkytuvėje rodomi el. laiškai (bilietai), kurie jau ilgą laiką neatsakyti arba yra susieti su SLAs (susitarimais dėl paslaugų lygio).

pagalbos-tarnybos-programos-funkcijos-LiveAgent-SLA

Sužinokite daugiau apie mygtuką Išspręsti.

Privatūs užrašai

El. pašto valdymo programinės įrangos privatūs užrašai leidžia prisegti papildomą informaciją prie pasirinkto el. laiško, kliento ar sprendimo proceso. Jūsų kolegos spręsdami konkrečią užklausą ar laišką galės bet kuriuo metu peržiūrėti šias pastabas. Jei norite, privačius užrašus taip pat galite naudoti kaip priminimus.

Bilietu-uzrasai-LiveAgent

Sužinokite daugiau apie užrašus.

Žinučių ir atsakymų šablonai

Iš anksto paruošti atsakymai yra dar viena puiki el. pašto valdymo programinės įrangos funkcija. Jie leidžia jums sukurti jau paruoštus atsakymus į dažniausiai klientų užduodamus klausimus. Gavę bendros informacijos atsakymo reikalaujantį el. laišką galite sutaupyti laiko paprasčiausiai spustelėdami atsakymo šoblono mygtuką ir pasirinkdami norimą atsakymą.

Žinučių šablonai
Žinučių šablonų pavyzdys

Sužinokite daugiau apie atsakymų šablonus.

Bilietų išskyrimas / sujungimas

El. pašto valdymo įrankiai, pvz., „LiveAgent“, siūlo bilietų išskyrimo ir sujungimo funkciją. Tai unikalus ir išsprendimo laiką bei agento efektyvumą pagerinantis sprendimas. Pvz., jei gautas el. laiškas iškelia daug klausimų ir jį turi išspręsti keli skyriai (pvz., pardavimo ir IT), laišką galima padalyti į dvi dalis taip užtikrinant greitesnį problemos sprendimą.

Tuo pačiu, jei klientas jums atsiunčia kelis el. laiškus apie tą pačią problemą, juos galima sujungti į vieną užklausą.

Bilietu-isskyrimas

Sužinokite daugiau apie bilietų išskyrimą ir sujungimą.

Trečiųjų šalių integracija

Dauguma el. pašto valdymo programinių įrangų siūlo trečiųjų šalių integraciją, taip siekdamos užtikrinti nepriekaištingą darbo eigą. Integraciją galima atlikti su mokėjimo procesoriais, santykių su klientais valdymo sistemomis, socialinės žiniasklaidos programėlėmis ir kt.

Šių integracijų įdiegimas suteikia agentams sąlygas vesti duomenis neprisijungiant į kelias sistemas.

„LiveAgent“ integracijos

Peržiūrėkite visas integracijas.

Vidinė žinių bazė ir neribota duomenų saugojimo vieta

Ribota vieta duomenims el. pašto paskyroje yra kasdienė kai kurių iš mūsų kova… Bet tai ne tiesa, jei naudojate el. pašto valdymo programinę įrangą! Tokie įrankiai kaip „LiveAgent“ siūlo neribotą el. pašto istoriją. Jums nereikės per prievartą trinti el. laiškų ir jokių apribojimų nebus net dokumentų saugojimui. Pačioje programinėje įrangoje galite laikyti neribotą kiekį vidinių dokumentų, gairių ir geriausios praktikos.

Sužinokite daugiau apie vidinį žinių valdymą.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Kaip rasti tinkamą el. pašto valdymo programinę įrangą

Įsitikinę, kad el. pašto valdymo programinė įranga yra tinkamas sprendimas jums ir jūsų verslui? Puiku, skaitykite toliau ir sužinokite, kaip pasirinkti tinkamą el. pašto valdymo įrankį.

Nusistatykite savo reikalavimus ir atlikite tyrimą

Pirmasis žingsnis ieškant tinkamos el. pašto stebėjimo programinės įrangos yra surašyti savo reikalavimus ir nuspręsti savo biudžetą, nes kiekvienas el. pašto paslaugų teikėjas siūlo skirtingas funkcijas. Ar norite įrankio, kuris naudojamas tik el. laiškams tvarkyti? O galbūt įrankio, kuris taip pat padės vienoje vietoje tvarkyti ir kitų kanalų žinutes? Kokių papildomų funkcijų jums reikia? Ar keisis el. pašto paslaugų kiekiai?

Susikūrus reikalavimų sąrašą, laikas atlikti tyrimą. Rekomenduojame pasidomėti kiekvienu paslaugų teikėju:

https://youtu.be/4Flngmwnsuk

Patikrinus kiekvieną programinę įrangą ir išsirinkus norimas išbandyti, laikas pasinaudoti jų nemokamomis bandomosiomis versijomis.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, Vadovas
logo slido black

Susikurkite paskyras nemokamo išbandymo laikotarpiui ir išbandykite funkcijas

Išsirinkus patraukliausius, laikas susikurti nemokamą bandomąją versiją. Rekomenduojame išbandyti visas pagrindines funkcijas ir kuo geriau su jomis susipažinti. Pabandykite:

  • Sujunkite kelis el. pašto adresus su savo komandos el. dėžute
  • Nustatykite integracijas
  • Pakvieskite agentus / el. pašto vartotojus į savo programinę įrangą
  • Sukurkite skyrius savo IT, rinkodaros ir pardavimų komandoms
  • Nustatykite automatikos taisykles geriausiai darbo eigai
  • Nustatykite kritinių el. laiškų šablonus

Išbandymo metu užsirašykite, kas jums patinka ir kas ne. Ilgai netruks kol pamatysite kuri el. pašto platforma labiausiai atitinka jūsų poreikius. Jei nemokamas bandomasis laikotarpis baigsis per greitai ir norėsite daugiau laiko visų funkcijų išbandymui, nedvejodami kreipkitės į klientų aptarnavimą.

Dauguma el. pašto valdymo programinės įrangos tiekėjų mielai pratęs jūsų bandomąją versiją keliomis savaitėmis.

Apdovanojimai

Happy customers are the best customers

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

View more

Ženkleliai

Užsisakykite demonstraciją / pokalbį su pardavimo vadybininku

Jei negalite apsispręsti tarp dviejų el. Pašto valdymo programinės įrangos, užsisakykite demonstraciją ir pasikalbėkite su pardavimų komanda. Pateikite norimų pasiekti dalykų sąrašą, užduokite klausimus ir užrašykite informaciją apie gaunamą paslaugą.

Paprastai jūsų pardavimų vadybininko elgesys gali būti geras rodiklis rodantis, kaip su jumis elgsis paslaugų tiekėjo klientų aptarnavimo komanda. Jei jaučiate, kad jie išmano produktą ir yra pasirengę padėti bet kuriuo metu, galite būti tikri, kad priimate gerą sprendimą.

Tačiau, jei manote, kad jie negali atsakyti į jums svarbius klausimus ir nuoširdžiai nesidomi jūsų sėkme, turėtumėte pasirinkti kitą el. pašto valdymo programinę įrangą.

Kokia el. pašto valdymo programinės įrangos kaina yra gera?

Į tai sunku atsakyti. Dauguma el. pašto valdymo programinių įrangų yra prenumeruojamos, todėl galite tikėtis mokėti kas mėnesį. Tačiau kiekviena el. pašto valdymo programinė įranga skiriasi savo siūlomomis funkcijomis, integracijomis ir agentų vietomis.

Žvelgdami į patikimas programinės įrangos apžvalgų svetaines galime pasakyti, kad įprasta kaina svyruoja nuo 15 iki 39 USD vienam agentui per mėnesį.

Jei tiek mokėti jums yra per daug, siūlome pasvarstyti apie nemokamą el. pašto valdymo įrankį.

Kas laikoma gera nemokama el. pašto valdymo programinė įranga?

Nors nemokami el. pašto tvarkymo įrankiai yra paplitę, jų funkcijos yra ribotos.

Ta proga kukliai norėtume paminėti, kad „LiveAgent“ siūlo gana gerą nemokamą el. pašto valdymo planą, kuris turi didelį nemokamų funkcijų arsenalą. Pavyzdžiui, nemokamas „LiveAgent“ siūlo:

  • 1 el. pašto integraciją
  • Bazinę suvestinę
  • Žinių bazės valdymą
  • 7 dienų bilietų istoriją
  • 1 pokalbio mygtuką ir 1 telefono numerio integravimą
  • El. laiškų sujungimą ir išskyrimą
  • Pasirinktinius CRM bilietų laukus
  • Užduočių tvarkytuvę
  • Žymas
  • Privačius užrašus
  • El. laiškų perkėlimą
  • Daug el. pašto skirtukų
  • 24/7 klientų aptarnavimą
https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&ab_channel=LiveAgent

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra el. pašto valdymo programinė įranga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “El. pašto valdymo programinė įranga yra įrankis, naudojamas dideliems gaunamų el. laiškų srautams tvarkyti. Programa valdo el. laiškus per bilietų tvarkymo sistemą, kuri sukuria unikalius identifikatorius kiekvienam el. laiškui, kurie žinomi kaip bilietų ID. Programinė įranga tuomet priskiria kiekvieną el. laišką konkrečiam agentui arba skyriui, priklausomai nuo iš anksto nustatytų darbo srauto taisyklių.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuo skiriasi el. pašto klientas / saityno paštas ir el. pašto valdymo programinė įranga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saityno / žiniatinklio pašto ir el. pašto klientai yra mažiau pažengę ir siūlo mažiau pagrindinių funkcijų. Saityno pašto ir el. pašto klientai iš esmės buvo sukurti asmeniniam naudojimui, o el. pašto valdymo programinė įranga sukurta specialistams, įmonėms ir organizacijoms, kurios per dieną gauna tūkstančius el. laiškų ir kuriems reikia efektyvių priemonių juos tvarkant.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kam gali būti naudinga el. pašto valdymo programine įranga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “El. pašto valdymo programinė įranga gali būti naudinga tiems, kurie kasdien atsakinėja į daugybę klientų el. laiškų, neatsižvelgiant į įmonės dydį. Nesvarbu, ar esate didelis verslas, ar galbūt komanda iš vieno žmogaus, el. pašto valdymo sprendimas yra būtinas. Daugybė pranešimų patvirtino, kad naudojant el. pašto aptarnavimo programinę įrangą padidėja produktyvumas, sumažėja streso lygis ir sutaupoma laiko bei pinigų.” } }] }
Klientų aptarnavimo bilietų sistema padeda komandoms valdyti didelius įvairiais kanalais gaunamus užklausų kiekius ir leidžia greitai bei kompetentingai į jas atsakyti.

Klientų aptarnavimo bilietų sistema

Šiame tekste aptariamos pagalbos tarnybos programinės įrangos: Zendesk, Kayako, Zoho Desk ir Jitbit Helpdesk. Kiekviena iš jų turi savo savybes, privalumus ir trūkumus. Kai kurios iš jų tinka daugiau mažoms įmonėms, kitiems - didelėms. Taip pat pateikiami šių programų kainų skirtumai.

Įrengti ir pradėti sėkmingai vykdyti skambučių centro veiklą nėra lengva užduotis. Vis dėlto tai įmanoma. Pateikiame mūsų skambučių centro įrengimo kontrolinį sąrašą, kuris padės jums atlikti kiekvieną šio proceso žingsnį.

Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas

Šiame tekste kalbama apie tai, kaip nusistatyti tikslus kurti skambučių centrą. Remiantis tekstu, svarbu apibrėžti savo verslo tikslus, įvertinti skambučių skaičių, nustatyti įrengimo tipą bei pasirinkti tinkamus įrankius. Taip pat pateikiami metodai ir priemonės skambučių skaičiui įvertinti bei verslui tinkamo įrengimo tipo nustatymui. Galutinis tikslas yra kurti skambučių centrą pagal savo poreikius ir užtikrinti sėkmingą jo veikimą.

LiveAgent partnerių programa jums siūlo ataskaitas, kuriose realiu laiku pateikiami jūsų pardavimai, srautas, sąskaitos likutis ir bendra veikla. Prisijunkite prie mūsų partnerių programos jau šiandien.

Sveiki atvykę į mūsų partnerių programą!

LiveAgent siūlo centralizuotą sistemą, skirtą įmonių poreikiams atitikti, ir 45 kalbų klientams vartoti. Taip pat teikiamos Analitinės apžvalgos, reklaminė medžiaga ir 20% komisiniai už pradinį ir pasikartojančius mokėjimus. Partnerių programa siūlo 5$ registracijos premiją, 90 dienų slapukus ir galimybę gauti komisinius iš kelių partnerių.

Šiuolaikiniame versle klientų patirties programinė įranga atlieka svarbų vaidmenį renkant, organizuojant ir stebint klientų atsiliepimus.

Klientų patirties programinė įranga

Šiame tekste pateikiami trys įrankiai skirti įmonėms ir organizacijoms: Hubspot, Pipedrive ir Survio. Hubspot padeda supaprastinti skaitmeninę komunikaciją, o Pipedrive ir Survio – aptarnauti klientus. Hubspot nemokamai siūlo 14 dienų bandomąją versiją, o Pipedrive ir Survio savo bandomuosius planus. Pipedrive yra naudinga pardavimų komandoms ir organizacijoms, o Survio – asmeniniam, mažoms ir didelėms įmonėms. Visi šie įrankiai turi daugybę funkcijų ir gali būti pritaikyti pagal įmonės poreikius.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai