Ar jums sunku teikti kokybiškas skambučių centro klientų aptarnavimo paslaugas dėl per didelio kiekio klientų užklausų?
Turėtumėte į tai atkreipti didesnį dėmesį, nes tai gali sužlugdyti jūsų verslą.
Ar žinojote, kad beveik 60 % klientų dėl prasto klientų aptarnavimo palieka prekių ženklus ir pereina pas konkuruojančią įmonę?
Tačiau to galima išvengti. Šiais laikais turime technologijų ir priemonių, leidžiančių automatizuoti pasikartojančius kasdienius procesus, tokius kaip aptarnavimo skyriaus programinę įrangą, skambučių centro programinę įrangą ir kt.
Kas yra skambučių centro automatizavimas?
Skambučių centro automatizavimas apima funkcijas, kurios leidžia jūsų įmonei efektyviai ir veiksmingai aptarnauti skambučius automatizuojant pasikartojančius kasdienius procesus. Pavyzdžiui, skambučių nukreipimas padeda išvengti nereikalingų perjungimų, nes klientas iš karto nukreipiamas į reikiamą aptarnavimo skyrių. Dėl to sumažėja laukimo laikas ir klientai rečiau nusivilia, o tai galiausiai padidina jų pasitenkinimą.
Kokią įtaką skambučių centro automatizavimas daro jūsų verslui?
- Padidėjęs klientų pasitenkinimas
- Pagerėjusi agentų darbo eiga
- Geresnė patirtis klientams
- Sumažintos klientų aptarnavimo išlaidos
- Padidėjęs pelnas
Kaip galima automatizuoti pasikartojančius procesus skambučių centre?
Toliau apžvelkite „LiveAgent“ aptarnavimo tarnybos programinės įrangos funkcijas, kurios gali padėti automatizuoti kasdienes skambučių centro užduotis.
Kokias funkcijas „LiveAgent“ siūlo skambučių centrui automatizuoti?
Interaktyvus balso atsakiklis
Interaktyvus balso atsakiklis (angl. IVR) – tai sistema, kuri bendrauja su skambinančiaisiais ir, atsižvelgdama į skambinančiojo atsakymą, atsako atitinkamais veiksmais / informacija. Sukūrus IVR schemos meniu galima padidinti klientų pasitenkinimą ir pagerinti agentų darbo eigą, nes skambutis automatiškai bus nukreipiamas atitinkamam skyriui.
Automatinis perskambinimas
Ilgas laukimo laikas gali sukelti didelį klientų nepasitenkinimą. Dėl to klientai svarstys rinktis konkurentus, o ne jūsų įmonę. Automatinio atgalinio skambučio funkcija leidžia klientams paprašyti perskambinti, kai nėra laisvų klientų aptarnavimo agentų arba laukimo eilė / laikas yra per ilgas. Ši paprasta skambučių centro automatizavimo funkcija gali užkirsti kelią prastai klientų patirčiai ir beveik iš karto pagerinti jūsų klientų aptarnavimo kokybę.
Skambučių nukreipimas
Skambučių nukreipimas – dar viena automatizavimo funkcija, taupanti jūsų agentų ir klientų laiką. Ji leidžia klientams pasirinkti pageidaujamą skyrių per IVR. Taigi, jei jie kreipiasi į pardavimų skyrių, jie bus automatiškai nukreipti pas kompetentingą agentą.
CRM
„LiveAgent“ leidžia integruoti CRM (ryšių su klientais valdymo sistemą), kad visi klientų duomenys būtų vienoje vietoje. Tai puikus priedas skambučių centrams, nes galite automatiškai peržiūrėti klientų duomenis bilietuose. Jums nebereikės vaikščioti iš vienos platformos į kitą, kad galėtumėte surasti informaciją apie klientus. Integracija su CRM automatizuoja procesą ir taupo jūsų darbuotojų laiką bei energiją.
Laiko taisyklės
Laiko taisyklės yra gana universali „LiveAgent“ funkcija. Ji leidžia automatizuoti tam tikrus procesus / veiksmus, kurie suveikia tam tikru laiku.
Šiais laikais dėl daugelio priežasčių, pavyzdžiui, atsiliepimų ar pardavimo ir rinkodaros tikslais, labai svarbu kreiptis į klientus praėjus kuriam laikui po bendravimo su jais. Tačiau klientų aptarnavimo agentai dažniausiai sulaukia gana daug klientų užklausų. Laiko taisyklių funkcija leidžia siųsti, pavyzdžiui, tolesnio pasiteiravimo rinkodaros el. laiškus / pranešimus tam tikru laiku, nereikalaujant nė vieno agento laiko.
„CloudTalk“ integracija
„LiveAgent“ misija – sujungti visas reikiamas platformas į vieną sąsają ir pagerinti darbo eigą bei klientų patirtį. Todėl „LiveAgent“ siūlo nemažai integracijų, pvz., bendradarbiavimo įrankių, sąskaitų tvarkymo įrankių, telefono / skambinimo įrankių ir kt. Pavyzdžiui, „CloudTalk“ integracija leidžia pagerinti skambučių centro darbo eigą automatiškai surinkinėdama numerius. Ši skambučių centro automatizavimo funkcija naudinga pardavimų ir rinkodaros komandoms, nes jos kasdien atlieka daug išeinančių skambučių.
Jei norite sužinoti daugiau, peržiūrėkite išsamų „CloudTalk“ integracijos straipsnį, kuriame rasite daugiau informacijos.
Automatizuotas bilietų paskirstymas
Automatizuotas bilietų paskirstymas – tai „LiveAgent“ darbo eigos automatizavimo funkcija, leidžianti paskirstyti klientų užklausas pagal jūsų pageidavimus. Ši funkcija leidžia nustatyti agentams skiriamą pageidaujamą optimalią apkrovą bilietais. Taip padaroma mažiau klaidų, kyla mažiau nesusipratimų ir nusivylimo.
Mūsų patarimas: per daug automatizavimo gali duoti priešingų vaisių. Todėl automatizuokite tik tas užduotis, kurios atitinka jūsų verslo tikslus.
Nežinote, ką daro „LiveAgent“?
„LiveAgent“ – tai aptarnavimo centro programinė įranga, leidžianti klientams suteikti puikią patirtį daugeliu kanalų. Ši programinė įranga siūlo skambučių centrą, bilietų sistemą, klientų portalą, tiesioginius pokalbius, žinių bazę, forumą ir socialinių tinklų integracijas. Su šiuo sprendimu jūsų klientų aptarnavimo atstovai galės tvarkyti visas gaunamas klientų užklausas viena sąsaja.
Kokias kitas naudingas funkcijas siūlo „LiveAgent“?
„LiveAgent“ siūlo daugiau nei 180 funkcijų, tarp kurių yra ir skambučių centro automatizavimas. Jei norite gauti trumpą apžvalgą, peržiūrėkite toliau pateiktus straipsnius.
Ready to improve your call center?
LiveAgent is a feature-rich help desk software that tracks customer requests, automates, and creates reports. Try it out for free with our 14-day free trial and save time, costs, and energy with automation.