Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Bilietų sistema

Kas yra bilietų sistema?

Bilietų sistema yra įrankis, skirtas padėti tvarkyti klientų užklausas. Ji padeda klientų aptarnavimo atstovams be vargo atsakyti į užklausas iš vienos sąsajos. Kai klientų atstovas gauna užklausą iš bet kurio kanalo, ji paverčiama bilietu. Šiuos bilietus galima rasti universalioje pašto dėžutėje. Tokiu būdu jūsų klientų aptarnavimo specialistai veikia greitai ir sutaupo laiko.

Kaip veikia „LiveAgent“ bilietų tvarkymo programinė įranga?

Užsiregistravę ir peržiūrėję pradžios vadovą, galite pradėti naudotis „LiveAgent“. Įdiegę visas ryšių kanalus, per kuriuos klientai kreipiasi į jūsų įmonę, galėsite pradėti atsakinėti į užklausas. Šios klientų užklausos dabar bus vadinamos Bilietais. 

Jei norite sužinoti apie visas mūsų bilietų tvarkymo programos funkcijas, peržiūrėkite toliau pateiktą funkcijų skyrių.

Kiek kainuoja „LiveAgent“ bilietų sistema?

„LiveAgent“ siūlo 3 prenumeratas:

  • Prenumeratą „Bilietas“ už 15 $ vienam agentui.
  • Prenumeratą „Bilietas+Pokalbis“ už 29 $ vienam agentui.
  • Prenumeratą „Viskas įskaičiuota“ už 39 $ vienam agentui.

Kiekvienai prenumeratai suteikiamas nemokamas 14 dienų laikotarpis jai išbandyti. Skirtumas tarp šių 3 prenumeratų yra jų funkcijos. Skirtingos įmonės turi skirtingus poreikius – išsirinkite, kuri iš jų geriausiai tinka jūsų verslui. Jei 14 dienų bandomojo laikotarpio jums nepakanka, taip pat siūlome nemokamą paskyrą, tačiau ji turi ribotą funkcionalumą.

Jei norite sužinoti daugiau apie prenumeratas,

peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – kainodara.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Kodėl jūsų įmonė turėtų apsvarstyti galimybę įsigyti bilietų tvarkymo programinę įrangą?

  • Puikus klientų pasitenkinimas
  • Greitas klientų užklausų sprendimas
  • Centralizuota sistema
  • Mažesnės išlaidos
  • Didesnis pelnas
  • Klientų lojalumas
  • Sklandus bendravimas
Bilietų sistema

Bilietų programos apžvalga:

Universali pašto dėžutė:

Universali pašto dėžutė

Universali pašto dėžutė – tai priemonė, padedanti agentams tvarkyti visas klientų užklausas iš vienos sąsajos. Užklausas iš klientų galite gauti el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, skambučiais, forumais, atsiliepimais ar socialiniais tinklais. Į visas užklausas iš šių platformų galima lengvai atsakyti naudojant „LiveAgent“ universalią pašto dėžutę.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią priemonę,

peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – universali pašto dėžutė.

Bilietų tvarkymas:

Bilietų tvarkymas

Bilietas yra tai, kas sukuriama įmonei gavus užklausą iš kliento kokiu nors klausimu. Bilietai gali būti įvairių formų. Juose galite matyti visą informaciją / duomenis apie savo klientą. Tai padeda jums, kaip klientų aptarnavimo tarnybos atstovui, greičiau nustatyti ir spręsti problemas. Bilietai turi būsenas, kurios padeda jūsų klientų aptarnavimo tarnybai išlikti organizuotai, aktyviai ir paslaugiai. Jei tai dar neišspręstas bilietas, jo būsena bus NAUJA. Kitos bilietų būsenos yra: atsakyta, atidėta, atvira.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – bilietų tvarkymas.

Hibridinis bilietų srautas:

hibridinis bilietų srautas

Klientų aptarnavimo srityje dažnai pasitaiko, kad bendraujant klientas dingsta, o vėliau vėl kreipiasi tęsdamas temą per kitą platformą. Mūsų hibridinis bilietų srautas suteikia galimybę jūsų klientų atstovams išlaikyti bendravimą susietą ankstesniu bilietu ir tęsti kitame kanale nutrūkusį pokalbį. Tokiu atveju kliento užklausą gaus tas pats atstovas, todėl atsakymo laikas bus greitesnis ir efektyvesnis.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią sistemą, peržiūrėkite puslapį  „LiveAgent“ – hibridinis bilietų srautas.

Automatizuotas bilietų paskirstymas:

Automatizuotas bilietų paskirstymas

Dar viena puiki bilietų tvarkymo programinės įrangos funkcija – galimybė automatiškai paskirstyti bilietus. Ši funkcija yra puikus būdas optimizuoti klientų aptarnavimą. Pavyzdžiui, galite nustatyti, kiek bilietų per dieną turėtų gauti jūsų agentai. Taip galėsite užtikrinti, kad į visas klientų užklausas bus atsakyta greičiau. Be to, tolygiai paskirsčius darbą agentams, jie jausis geriau ir lengviau teiks nepriekaištingą aptarnavimą jūsų klientams.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – automatizuotas bilietų paskirstymas.

Taisyklės:

Taisyklės

„LiveAgent“ taisyklės padeda reguliuoti tokias funkcijas kaip automatinis bilietų paskirstymas. Naudodami šią funkciją galite optimizuoti viską, kas susiję su agentų darbo eiga.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ –  taisyklės.

Mygtukas „Išspręsti“:

Mygtukas „Išspręsti“

Ši funkcija primena agentams apie gautus bilietus. Be to, mygtukas „Išspręsti“ leidžia atidaryti klientų užklausas iš bet kurios „LiveAgent“ vietos. Šios funkcijos esminė užduotis – sudėlioti klientus pagal prioritetus, pavyzdžiui, laukimo laiką ir vietą eilėje.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – mygtukas Išspręsti.

Laiko taisyklės:

Laiko taisyklės

Laiko taisyklės naudojamos klientams ir agentams. Jei ši funkcija naudojama teisingai, jūsų įmonė gali užkirsti kelią blogai klientų patirčiai. Pavyzdžiui, jei bilietas neatsakytas jau ilgiau nei 24 valandos, klientų aptarnavimo agentai gali skirti tokiems bilietams prioritetą. Taip jokie klientai neliks pamiršti ir padėsite agentams nustatyti savo darbo prioritetus.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – laiko taisyklės.

Atsakomybė:

Atsakomybė

Ši funkcija leidžia atsakingai paskirstyti agentų darbą. Tokiu būdu agentai tampa atsakingi už savo bilietus.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – atsakomybė.

Departamentai:

Departamentai

Klientų užklausos skiriasi. Todėl dažnai gali atsitikti taip, kad klientas priskiriamas klientų aptarnavimo skyriaus atstovui, kuris galbūt negalės padėti konkrečiu klausimu. Pavyzdžiui, klientui gali prireikti departamento, kuris aptarnauja tam tikra kalba. Skirtingų klientų aptarnavimo departamentų turėjimas gali padėti greičiau aptarnauti klientus.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – departamentai.

Bilietų sistema
Departamentai

Laiko sekimas:

Laiko sekimas

Laiko sekimas gali padėti suprasti, kiek laiko kliento atstovas praleidžia nagrinėdamas bilietą. Be to, pateikiame laiko ataskaitą, kurioje galite rasti visų klientų atstovų darbo laiką. Taip pat galite nustatyti konkretaus bilieto stebėjimą, ataskaitos datą ir kt.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – laiko sekimas.

Žymos:

Žymos

Žymos leidžia keisti savo darbo eigą. Todėl, jei nustatysite žymas konkretiems bilietams, vėliau galėsite juos filtruoti ir nustatyti svarbiausių bilietų prioritetus. Pavyzdžiui, galite turėti žymą, pavadinimu SKUBU. 

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – žymos.

Paslaugų lygio susitarimas:

SLA

Trumpai tariant, SLA gali padėti užtikrinti, kad jūsų agentai atsakytų į visas klientų užklausas. Be to, SLA galima pritaikyti pagal jūsų įmonės pageidavimus, todėl jūsų įmonė gali pasiekti asmeninius klientų aptarnavimo tikslus.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – paslaugų lygio susitarimai.

Darbo valandos:

Darbo valandos

Nustatykite savo darbo valandas ir praneškite klientams, kada veikia jūsų klientų aptarnavimo skyrius. Daugelis klientų aptarnavimo skyrių nedirba 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. „LiveAgent“ programoje savo operatoriams suplanavę pertraukas galite jiems padėti atsistatyti ir persitvarkyti. To rezultatas – aukštesnis klientų pasitenkinimas.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – darbo valandos.

Kontakų grupės:

Kontaktų grupės

Kontaktų grupės – tai funkcija, leidžianti suskirstyti kontaktus į tam tikras kategorijas. Pavyzdžiui, jūsų įmonė gali priskirti kontaktus pageidaujamoms kategorijoms pagal konkrečius demografinius duomenis.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – kontaktų grupės.

Kontaktai:

Kontaktai

Kas yra „LiveAgent“ kontaktai? Kai klientas kreipiasi į jūsų įmonę, „LiveAgent“ sukuriamas kontaktas.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – kontaktai.

Vidiniai bilietai / užrašai:

Vidiniai bilietai

Vidiniai bilietai yra puikus būdas jūsų agentams palikti pastabų apie klientų bilietus. Šie užrašai skirti atvejį prižiūrinčiam agentui. Tačiau jei reikia perduoti bilietą, galite jį perduoti kolegai ir sukurti jam skirtą pastabą. Tai palengvina procesą, o klientams tenka rečiau nervintis dėl nesusipratimų.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – vidiniai bilietai.

Agentai:

Agentai

Daugiausia su klientų aptarnavimo programa dirba klientų aptarnavimo atstovai. Tačiau administratorius ir savininkas turi daugiau būdų naudoti programinę įrangą. Skirtingi vaidmenys „LiveAgent“ viduje padeda jūsų įmonei užtikrinti, kad programinė įranga visada veiktų optimaliai. Tuo pačiu jūsų agentams suteikiama mažiau erdvės klaidoms. Visa tai galite nustatyti su šia funkcija, be to, galite pridėti naujų agentų nesudrumsdami tvarkos.

Agentai

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – agentai.

Kontaktų laukeliai:

Kontaktų laukeliai

Kontaktų laukelių paskirtis – norimų ar reikiamų matyti duomenų apie klientą talpinimas. Atidarius bilietą, bus galima matyti pageidaujamus duomenis apie klientą.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – kontaktų laukeliai.

Bilietų sistema

Įmonės:

Įmonės

Tai puiki funkcija prekių ženklams, dirbantiems su daugybe vienos įmonės klientų. Šia funkcija galima pridėti dar vieną kategoriją, kad agentų darbo eiga būtų dar geresnė.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – įmonės.

Bilietų laukeliai:

Bilietų laukeliai

Kai atidarote bilietą / kliento užklausą, dešinėje matote bilieto laukelius. Šiuose bilietų laukeliuose patogiai pateikiama informacija apie jūsų klientus. Galima pasirinkti rodyti tokią informaciją, kaip lytis ar užsakymo numeris, todėl galėsite greičiau rasti informaciją ir išspręsti bilietus, taip kurdami geresnę patirtį klientams.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – bilietų laukeliai.

Masiniai veiksmai:

Masiniai veiksmai

Kaip ir daugelis kitų programų, „LiveAgent“ taip pat siūlo masinius veiksmus.  Didelioms grupėms galimi atlikti veiksmai mastu sutaupo daug laiko.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – masiniai veiksmai.

Masiniai veiksmai

Šlamšto filtrai:

Šlamšto filtrai

Gaunamos nepageidaujamos užklausos vargina jūsų agentus ir gali atimti daug laiko. „LiveAgent“ turi efektyviai prieš šlamštą veikiančią platformą, kuri padeda išfiltruoti tokias užklausas, kad jūsų klientų aptarnavimo atstovams netektų su jomis susidurti.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – šlamšto filtrai.

Pauzė:

Pauzė

Pertrauka yra labai svarbu dirbant bet kokį darbą. Tačiau klientų aptarnavimo srityje gali būti sunku padaryti pertrauką tam tikru laiku. Pavyzdžiui, agentas gali turėti neįprastai daug užklausų. Arba kartais agentai dėl nuovargio ką nors pamiršta. „LiveAgent“ nori užkirsti kelią nusivylusiems klientams ir pervargusiems klientų aptarnavimo atstovams. Ši funkcija padeda nustatyti pertraukų konkretų laiką, kad jų metu agentai negautų naujų bilietų.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – pauzė.

Filtrai:

Filtrai

Klientų aptarnavimo tarnybos kasdien gauna daugybę užklausų. „LiveAgent“ turi filtrus, kuriais galite lengvai atsijoti klientų užklausas / bilietus pagal savo prioritetus.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – filtrai.

Bilietų sujungimas:

Bilietų sujungimas

Ar kada nors gavote dvi to paties kliento užklausas tuo pačiu klausimu? Dažnai klientai bando susisiekti skirtingomis platformomis. Naudodamiesi šia funkcija galite sujungti bilietus ir leisti vienam agentui spręsti vieno kliento klausimą.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – bilietų sujungimas.

El. laiškų šablonai:

El. laiškų šablonai

Jei norite sukurti ir automatizuoti atsakymus, galite naudoti „LiveAgent“ el. laiškų šablonus. Taip savo agentams užtikrinsite mažiau darbo ties pasikartojančiomis užklausomis.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – el. laiškų šablonai.

Bilietų / klientų CRM įžvalgos:

Bilietų / klientų įžvalgos (CRM)

Visi svarbūs duomenys apie klientus, pavyzdžiui, jų vardas, el. pašto adresas ar URL adresas, yra klientų bilietuose. Turint visus šiuos duomenis ir teikiant klientų aptarnavimo paslaugas, sukuriama puikesnė klientų patirtis.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį LiveAgent – bilietų / klientų ižvalgos (CRM).

Žinučių šablonai (makrokomandos):

Žinučių šablonai (makrokomandos):

Pasikartojančios klientų užklausos gali atimti daug laiko. Todėl galite sukurti žinučių šablonus, t. y. pranešimus su trumpais nuosekliais tekstais, kuriuose pateikiami atsakymai į dažnai užduodamus klausimus.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – žinučių šablonai (makrokomandos).

Iš anksto paruošti atsakymai:

Iš anksto paruošti atsakymai

Iš anksto paruošti atsakymai leidžia jūsų įmonei kurti atsakymus su tema, pavadinimu ir kt. Taip jūsų klientai atsakymą gaus greičiau, o jūsų agentai sutaupys daugiau laiko.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – iš anksto paruošti atsakymai.

Priedai:

Priedai

Kartais jūsų klientų atstovams reikia nusiųsti failų klientui. Su „LiveAgent“ agentai gali užvilkti ir paleisti failus tiesiai ant kliento bilieto. 

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – priedai.

Paveiksėlių kopijamivas ir įklijavimas:

Paveiksėlių kopijamivas ir įklijavimas

Paprastai siųskite vaizdus klientams per jų užklausas / bilietus.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – paveikslėlių kopijavimas ir įklijavimas.

Bilietų eksportas:

Bilietų eksportas

Ar norėtumėte atsispausdinti bilietą? Tada tiesiog eksportuokite bilietą iš „LiveAgent“ HTML arba PDF formatu ir iš karto jį atsispausdinkite.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – bilietų eksportas.

Persiuntimas:

Persiuntimas

Su persiuntimo funkcija klientų aptarnavimas tampa profesionalesnis. „LiveAgent“ suteikia jūsų įmonei klientų aptarnavimo el. pašto adresą. Jūsų įmonė gali dirbti efektyviau, nes visus laiškus, susijusius su klientų užklausomis, gauna tiesiai į bilietų skiltį.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – persiuntimai.

Ieškoti ir pakeisti:

Ieškoti ir pakeisti

Ieškoti ir pakeisti yra įskiepis, kurį galite įjungti „LiveAgent“ platformoje. Naudodami šią funkciją galite apsaugoti jautrius klientų duomenis, pvz., banko kortelės duomenis, kad jie nebūtų rodomi.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – ieškoti ir pakeisti.

Bilietų išskyrimas:

Bilietų išskyrimas

Kartais klientų aptarnavimo agentai susiduria su užklausomis, kurios turi klausimų dviems skyriams vienu metu. Tuomet galite padalyti bilietą, kad klientui tinkamai padėtų specializuoti klientų aptarnavimo atstovai.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – bilietų išskyrimas.

El. laiškų perspėjimai:

El. laiškų perspėjimai

Galite nustatyti apie el. laiško gavimą perspėjantį pranešimą, kad niekada nepraleistumėte ir nepamirštumėte apie gaunamus laiškus.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – el. laiškų perspėjimai.

WYSIWYG redaktorius:

WYSIWYG redaktorius

WYSIWYG („Ką matote, tą gaunate“) redaktorius yra paprastas būdas kurti el. laiškus arba žinių bazės turinį „LiveAgent“ platformoje. Jis yra paprastas ir patogus naudoti, todėl juo gali naudotis kiekvienas. Be to, jis padeda vizualizuoti turinį prieš jį publikuojant.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – WYSIWYG redaktorius.

Bilietų istorija internete (URL):

Bilietų istorija internete (URL)

El. laiškuose pridėkite URL nuorodą ir leiskite klientui prisijungus peržiūrėti bilietų istoriją internetu.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – bilietų istorija internete (URL).

Keli bilietų skirtukai:

Keli bilietų skirtukai

Puiki „LiveAgent“ funkcija daugiaveikai – keli bilietų skirtukai. Jūsų klientų aptarnavimo skyriaus atstovas gali veikti keliuose bilietuose / užklausose vienu metu taip išspręsdamas daugiau klausimų.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – keli bilietų skirtukai.

Agentų susidūrimo aptikimas:

Agentų susidūrimo aptikimas

Vienas svarbių dalykų ir užtikrinti, kad keli agentai nedirbtų su tuo pačiu bilietu. Juk norite, kad jūsų įmonė atrodytų profesionaliai. Naudodami šią „LiveAgent“ funkciją, galite matyti, kuris agentas peržiūrėjo ar atsakė į kliento užklausą / bilietą.

Agentų susidūrimo aptikimas

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – agentų susidūrimo aptikimas.

Agentų reitingavimas:

Agento reitingas

Ši funkcija leidžia klientams įvertinti juos aptarnavusius agentus. Gaukite įžvalgų apie savo agentų veiklą. Tai puiki priemonė jų darbui stebėti ir juos motyvuoti. Tobulėkite kiekvieną dieną ir atsilyginkite agentams už jų puikų darbą!

Agentų reitingavimas

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – agentų reitingavimas.

Kontaktinės formos:

Kontaktinės formos

Galite optimizuoti darbo eigą naudodami klientams skirtas kontaktines formas. Jei nėra prisijungusių agentų, klientai galės patogiai susisiekti su jūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – kontaktinės formos.

Kontaktinių formų galerija:

Kontaktinių formų galerija

Tinkinkite klientams skirtas susisiekimo formas arba sukurkite HTML. Galite lengvai pateikti HTML į „LiveAgent“ bilietų tvarkymo programinę įrangą.

Jei norite peržiūrėti skirtingas kontaktines formas, apsilankykite puslapyje „LiveAgent“ – kontaktinių formų galerija.

GIF paveikslėliai bilietuose:

GIF paveikslėliai bilietuose

Su „LiveAgent“ bilietų tvarkymo programine įranga klientų užklausas personalizuoti lengviau nei bet kada anksčiau. Jūsų klientų atstovai bilietuose gali lengvai dalytis GIF failais ir užmegzti artimesnį ryšį su klientais. 

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – GIF paveikslėliai bilietuose.

Garsai:

Garsai

Garsai – tai funkcija, dėl kurios jūsų klientų aptarnavimo tarnybos atstovai gali būti mažiau įsitempę. Bilietų sistemoje galite priskirti garsus kiekvienam skirtingam pranešimui. Pavyzdžiui, galite nustatyti konkretų garsą naujai pokalbio užklausai, todėl agentai mažiau jaudinsis dėl galimybės jos nepamatyti.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – garsai.

Audito žurnalas:

Audito žurnalas

Audito žurnalas – tai „LiveAgent“ funkcija, rodanti veiksmus, kuriuos atlieka jūsų klientų atstovai. Tai padeda aptikti klaidas ir užkirsti joms kelią ateityje.

Audito žurnalas

Jei norite sužinoti daugiau, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – audito žurnalas.

Bilietų eksportas:

BIlietų eksportas

Labai svarbu saugoti duomenis apie klientus. Todėl, jei norite eksportuoti klientų duomenis iš bilietų sistemos, galite tai padaryti tiesiog spustelėję eksportuoti į CSV ir galėsite peržiūrėti duomenis „Excel“ faile.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – Ticket exports.

„Slack“ pranešimai

„Slack“ piktograma

„Slack“ yra gerai žinoma platforma, paprastai naudojama įmonėse vidiniams pokalbiams. „LiveAgent“ siūlo integruoti „Slack“ pranešimus, kad jūsų agentai visada būtų informuoti apie klientų užklausas. Agentai tiesiog gauna pranešimus ir bet kada gali atsakyti į bilietus iš „Slack“.

Jei norite sužinoti daugiau apie šią funkciją, peržiūrėkite puslapį „LiveAgent“ – „Slack“ pranešimai.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai