Partneris
Kas yra „Modulus“?
„Modulus“ yra privati telekomunikacijų bendrovė, kurios pagrindinė būstinė yra Graikijoje ir kuri veikia nuo 2007 m. Be to, ji teikia interneto telefonijos paslaugas (VoIP).
„Modulus“ interavimas į „LiveAgent“:
Įdiekite „Modulus“ VoIP numerį „LiveAgent“ sekdami šią paprastą instrukciją:
1. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros
2. Vadovaukitės ekrano nuotraukoje pateiktais nurodymais:
3. Suraskite Modulus
4. Pridėkite savo VoIP numerį
5. Naudokite!
„Modulus“ integravimo išlaidos:
„Modulus“ ir „LiveAgent“ yra partneriai. Taigi, jei turite „LiveAgent“ prenumeratą, integracija yra nemokama. Tačiau, kadangi „Modulus“ veikia atskirai, ji ima mokestį už savo paslaugas.
„Modulus“ privalumai:
- prieinamumas
- mažesnės išlaidos
- lankstūs planų keitimai
- platus prietaisų suderinamumas
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently asked questions
Kas yra „Modulus“?
„Modulus“ yra Graikijos telekomunikacijų paslaugų bendrovė, nuo 2007 m. veikianti visoje Europoje ir teikianti tokias paslaugas kaip galimybė bendrauti pokalbiais balsu tarp interneto abonentų (VoIP).
Kiek kainuoja integruoti „Modulus“ su „LiveAgent“?
„Modulus“ jau integruotas į „LiveAgent“, taigi, integracija yra nemokama. Tačiau nepamirškite, kad „Modulus“ už savo paslaugas apmokestina atskirai.
Kaip įdiegti „Modulus“ VoIP numerį „LiveAgent“ sistemoje?
Kaip minėjome anksčiau, „Modulus“ jau yra „LiveAgent“ platformoje. Tiesiog prisijunkite ir vadovaukitės toliau pateiktomis instrukcijomis: 1. Eikite į Configurations > Call > Numbers > Modulus 2. Pridėkite VoIP numerį ir jūs jau pasiruošę naudojimui
"LiveAgent" pasiūlo klientams sukurti forumą, kuriame jie gali bendrauti ir dalintis patirtimi, patarimais ir mintimis apie naudojamus produktus/paslaugas. Tai padidina klientų lojalumą, sukuriama bendruomenė, ir galima gauti geresnius pasiūlymus dėl produktų/paslaugų tobulinimo. "LiveAgent" taip pat siūlo įvairias pagalbos centro įrangos funkcijas. Žinių bazė, vidinė žinių bazė, daugialypė žinių bazė, priedai straipsniuose, atsiliepimai ir pasiūlymai.
Pokalbių programos allow for easy communication with clients via messaging, and there are different types available. LiveAgent offers a great tool for real-time chat online. These programs are popular for customer service and can be used globally. They are user-friendly and cost-effective, but require qualified agents. LiveAgent provides a comprehensive software solution for customer service needs. Online chat is becoming more popular and effective for customer service.
Šiame tekste pateikiama informacija apie LiveAgent įmonės klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimus. Jie taip pat turi mokymų, tinklaraščių ir akademijos skyrius, o klientai gaus prisijungimo informaciją į savo paštą po LiveAgent įrengimo proceso. Tekste kaip alternatyvą pasiūlytas LiveAgent programinis sprendimas, kuris yra efektyvus ir ekonomiškas, padedantis tvarkyti didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairių funkcijų, pvz. VoIP telefono sistemos, įeinančių skambučių centro programinė įranga ir kt. Jų svetainė siūlo pamokas, seminarus ir kainų skaičiuoklę. Å iuo metu jie kuria skydelius savo klientams ir siūlo naujienlaiškius apie jų paslaugų atnaujinimus ir nuolaidas.