„Modulus“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„Modulus“ Privatumo Politika
Kas yra „Modulus“?
„Modulus“ yra privati telekomunikacijų bendrovė, kurios pagrindinė būstinė yra Graikijoje ir kuri veikia nuo 2007 m. Be to, ji teikia interneto telefonijos paslaugas (VoIP).
„Modulus“ interavimas į „LiveAgent“:
Įdiekite „Modulus“ VoIP numerį „LiveAgent“ sekdami šią paprastą instrukciją:
1. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros
2. Vadovaukitės ekrano nuotraukoje pateiktais nurodymais:
3. Suraskite Modulus
4. Pridėkite savo VoIP numerį
5. Naudokite!
„Modulus“ integravimo išlaidos:
„Modulus“ ir „LiveAgent“ yra partneriai. Taigi, jei turite „LiveAgent“ prenumeratą, integracija yra nemokama. Tačiau, kadangi „Modulus“ veikia atskirai, ji ima mokestį už savo paslaugas.
„Modulus“ privalumai:
- prieinamumas
- mažesnės išlaidos
- lankstūs planų keitimai
- platus prietaisų suderinamumas
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra „Modulus“?
„Modulus“ yra Graikijos telekomunikacijų paslaugų bendrovė, nuo 2007 m. veikianti visoje Europoje ir teikianti tokias paslaugas kaip galimybė bendrauti pokalbiais balsu tarp interneto abonentų (VoIP).
Kiek kainuoja integruoti „Modulus“ su „LiveAgent“?
„Modulus“ jau integruotas į „LiveAgent“, taigi, integracija yra nemokama. Tačiau nepamirškite, kad „Modulus“ už savo paslaugas apmokestina atskirai.
Kaip įdiegti „Modulus“ VoIP numerį „LiveAgent“ sistemoje?
Kaip minėjome anksčiau, „Modulus“ jau yra „LiveAgent“ platformoje. Tiesiog prisijunkite ir vadovaukitės toliau pateiktomis instrukcijomis: 1. Eikite į Configurations > Call > Numbers > Modulus 2. Pridėkite VoIP numerį ir jūs jau pasiruošę naudojimui
El. laiškų šablonai padės didinti prekės ženklo žinomumą ir gerus santykius su klientais. Gera klientų aptarnavimo programa gali pagerinti reputaciją. LiveAgent siūlo įvairius sprendimus, nuo bilietavimo iki socialinės žiniasklaidos.„AdRoll“ ir „SharpSpring“ siūlo pagalbos tarnybų sprendimus. © 2004-2023 Quality Unit, LLC.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apjungia daugybę funkcijų, tokių kaip voIP telefono sistemos, savitarnos ir skundų valdymo programos. Gali būti naudinga įmonėms, kurios siekia pagerinti savo klientų aptarnavimo kokybę. LiveAgent taip pat siūlo alternatyvas integracijai. Galite pradėti nemokamą bandomąją versiją ir gauti pagalbą naudojantis jų pagalbos portalu. Jie siūlo mokymąsi, tinklaraščius ir internetinius seminarus. Taip pat gausite naujausius naujienų apie „LiveAgent“ atnaujinimus ir nuolaidas.
LiveAgent yra populiari klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia tiesioginius pokalbius internetu ir padeda padidinti klientų patirtį bei pajamas. Taip pat, įmonė siūlo integraciją su „GoTrunk“ VoIP paslaugų teikėju, kuris aptarnauja daugiau nei 60 šalių.„GoTrunk“ gali būti įtrauktas į „LiveAgent“ platformą nemokamai, jei pasirenkate „Viskas įskaičiuota“ planą.