Kas yra laiko taisyklės?
Laiko taisyklės – tai automatizavimo taisyklės, kurios susijusios ne su veiksmais, o priklauso nuo laiko. Dažniausiai jos naudojamos aptarnavimo tarnybos apvalymo užduotims, el. laiškų priminimams ar tolesniems pasiteiravimams, nebeaktyvių bilietų pažymėjimui išspręstais arba žymų pridėjimui. Galimybės yra neribotos.
Laiko taisyklių pavyzdžiai
1 pavyzdys
Būdami „LiveAgent“ naudotojais galite nustatyti laiko taisyklę, kuri automatiškai išsiųs tolesnio pasiteiravimo el. laišką praėjus 24 valandoms po paskutinio bendravimo su klientu.
2 pavyzdys
Taip pat galite nustatyti laiko taisyklę, pagal kurią visi bilietai, į kuriuos nebuvo atsakyta per pastarąsias 10 dienų, bus automatiškai pažymėti kaip išspręsti.
3 pavyzdys
„LiveAgent“ automatiškai ištrins senesnius nei 90 dienų, brukalu pažymėtus bilietus.
Kaip veikia laiko taisyklės?
Nustačius laiko taisyklę, sistema fone automatiškai atlieka periodines patikras trumpais intervalais (įprastai kas minutę) ir tikrina, ar laikomasi laiko taisyklės sąlygų. Jei laikomasi, taisyklė automatiškai įvykdoma.
Kuo svarbios laiko taisyklės?
Laiko taisyklės gali būti nepaprastai naudingos bet kuriai daug bilietų gaunančiai įmonei, nes jas naudojant agentai patirs mažiau streso ir įprastas bei pasikartojančias užduotis atliks per trumpesnį laiką.
Pagrindiniai laiko taisyklių privalumai yra:
- Pagerėjusi agentų darbo eiga / efektyvumas
- Sutrumpėjęs atsakymo laikas
- Mažiau vietos žmogiškoms klaidoms
- Mažiau streso / mažesnė pervargimo tikimybė
- Sumažintos aptarnavimo išlaidos ir sutaupoma laiko
Kokių dar taisyklių rūšių yra „LiveAgent“ sistemoje?
Be laiko taisyklių, „LiveAgent“ naudotojai taip pat gali pasinaudoti paleidikliais pagrįstomis automatizavimo taisyklėmis ir SLA (paslaugų lygio susitarimo) taisyklėmis.
Veiksmų taisyklės
Veiksmų taisyklės – tai pagrindinės veiksmais aktyvuojamos taisyklės. „LiveAgent“ naudotojai gali nustatyti paleidiklį ir veiksmą, kad kai būna įvykdomos paleidiklio sąlygos, būtų įvykdomas tam tikras veiksmas. Pavyzdžiui, galite nustatyti taisyklę, pagal kurią bet koks bilietas su žodžiu „sąskaita“ arba „mokėjimas“, bus automatiškai priskirtas sąskaitų išrašymo skyriui.
SLA taisyklės
SLA taisyklės gali būti taikomos tik SLA sąrankai ir yra susietos su SLA lygiais. SLA taisyklės pavyzdys gali būti toks: pakeisti bilieto SLA lygį arba sustabdyti kitų taisyklių vykdymą.
Automate tasks with time-triggered rules
Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.
Ką „LiveAgent“ sistemoje galima atlikti su laiko taisyklėmis?
Laiko taisyklės gali būti taikomos kai:
- Bilietas tampa senesnis nei tam tikras dienų, valandų ar minučių skaičius.
- Bilieto būsena nepasikeičia per tam tikrą dienų, valandų ar minučių skaičių.
- Bilietas turi būti išspręstas greičiau nei per tam tikrą dienų, valandų ar minučių skaičių.
- Bilieto išsprendimas vėluoja daugiau nei tam tikrą dienų, valandų ar minučių skaičių.
Sąlygos, kurios gali būti taikomos laiko taisyklėms
- Bilieto būsena
- Bilieto sukūrimas (data)
- Bilieto pakeitimas (data)
- Bilietas ištrintas
- Bilieto pradžios nurodžiusiojo URL
- Bilieto prioritetas
- Bilieto skyrius
- Kam priskirtas bilietas
- Klientų grupė
- Bilieto žymos
Pagal laiko taisykles galimi atlikti veiksmai
- Bilieto perkėlimas
- Bilieto išsprendimas
- Bilieto ištrynimas
- Bilieto prioriteto pakeitimas
- SLA lygio pakeitimas
- Pažymėjimas brukalu
- Pažymėjimas ne brukalu
- Bilieto pašalinimas
- Atsakymo siuntimas
- Bilieto temos pakeitimas
- URL kvietimas
- Žymos pridėjimas
- Žymos pašalinimas
- Laiško siuntimas
- Kitų taisyklių sustabdymas
- HTTP užklausa
Kaip laiko taisyklės atrodo praktikoje?
Jei bilietui taikoma taisyklė, pakeitimas bus rodomas išsamiame bilieto rodinyje (siekiant užtikrinti aiškią atsakomybę už bilieto tvarkymą).
Kaip nustatyti laiko taisykles „LiveAgent“ sistemoje
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Configuration (kairiojoje meniu juostoje esanti krumpliaračio piktograma).
- Spustelėkite Automation.
- Paspauskite Time Rules.
- Spustelėkite Create.
- Pažymėkite Status žymimąjį langelį Active.
- Parašykite savo taisyklės pavadinimą.
- Skirsnį Notes galite palikti tuščią arba jame aprašyti taisyklę išsamiau. Šis laukelis skirtas jūsų patogumui.
- Pasirinkite „Apply when“ kintamąjį.
- Pasirinkite laiko sąlygas – po kiek laiko turėtų būti vykdoma taisyklė?
- Pasirinktinai: spustelėkite ADD CONDITION GROUP
- Pasirinkite sąlygas pagal savo pageidavimus.
- Pasirinkite veiksmų laukelius pagal savo pageidavimus.
- Spustelėkite Save.
Laiko taisyklių privalumai
Mažiau vietos žmogiškoms klaidoms ir mažesnė darbuotojų pervargimo tikimybė
Automatizavimas yra tikslus, o žmonės lengvai klysta. Tik įsivaizduokite, jei jūsų agentai turėtų įsiminti visus bilietus į kuriuos jie negavo atsakymo ir turi imtis tolesnių veiksmų?
Žinoma, tai būtų neįmanoma, todėl kiltų keblių situacijų, kurios pakenktų jūsų verslui. Be to, jei agentas turėtų stengtis prisiminti kiekvienam bilietui tinkamą laiką dėl tolesnio pasiteiravimo, jis greitai pervargtų, jau nekalbant apie tai, kiek laiko tai jam užtruktų ir ar tai išvis būtų įmanoma.
Įdiegus automatizavimo taisykles, kurios rūpinasi šiomis administracinėmis užduotimis, jūsų agentai turės daugiau laiko ir jų mintys nebus apkrautos bereikalingai, todėl jie galės susitelkti ties svarbesnėmis užduotimis. Tai taip pat užtikrins, kad jie nestresuotų ir galėtų produktyviai dirbti ilgesnį laiką.
Padidėjęs klientų pasitenkinimas
Patenkinti klientai yra kiekvienos įmonės pagrindas, nes nuo jų priklauso rekomendacijos, atsiliepimai internete, geri gandai ir pardavimai. Kiekviena įmonė turėtų stengtis, kad klientai liktų patenkinti puikiu suasmenintu aptarnavimu ir greitais atsakymais.
Patenkinti klientus pasitelkus laiko taisykles yra paprasta – leiskite sistemai siųsti tolesnius pasiteiravimui dėl kiekvienos užklausos ir jūsų klientai jausis vertinami bei pamaloninti. Tai taip paprasta!
Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Laimingi klientai yra geriausi klientai
Automatizavimo taisyklės taupo laiką ir pinigus
Ar galite įsivaizduoti, jei dėl kiekvieno neatsakyto bilieto reiktų siųsti tolesnio pasiteiravimo laiškus rankiniu būdu? Tai užimtų daug laiko ir labai brangiai atsieitų.
Laimei, klientų aptarnavimo tarnybos programinė įranga, tokia kaip „LiveAgent“, gali vykdyti daugybę laiko taisyklių, kurios ilgainiui sutaupys jūsų agentams marias laiko. Palikite logistiką mums ir leiskite savo agentams sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu – santykių su klientais puoselėjimą.
Žinių bazės ištekliai
Jei norite sužinoti daugiau apie laiko taisykles, peržiūrėkite mūsų žinių bazės išteklius:
Pasirengę sukurti savo laiko taisykles?
Sutaupykite iki 15 darbo valandų per savaitę naudodami pasirinktines laiko taisykles. Galimybės neribotos. Išbandykite 14 dienų nemokamai jau šiandien. Nereikia jokių banko kortelės duomenų.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Norite padidinti atsakymų greitį?
LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais, kurias renkasi daugiau nei 21 000 įmonių. Ji siūlo daugiau nei 180 funkcijų ir 40 integracijų bei lengvai pritaikoma verslo reikalavimams.