Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga??

Atraskite, kodėl LiveAgent yra geriausia “Dixa” slternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukimas bet kuriuo metu
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote alternatyvos "Dixa"?

Atraskite LiveAgent – klientų aptarnavimo programinę įrangą su daugybe funkcijų, kurios apima kelis bendravimo kanalus ir Socialinę žiniasklaidą. Palaikykite ryšį su klientais naudodami el. paštą, internetinius pokalbius, skambučių centrą, kliento portalą, “Viber” ir socialinę žiniasklaidą. Sužinokite daugiau apie LiveAgent arba pradėkite savo nemokamą 14-os dienų bandymo laikotarpį ir įsitikinkite patys.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

"Dixa" ir LiveAgent palyginimas

Funkcijos Liveagent Dixa
Bilietavimas
Savyje turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarrnavimo užklausas.
LiveAgent siūlo bilietavimą.
"Dixa" siūlo bilietavimą.
Internetiniai Pokalbiai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite patalpinti bet kurioje svetainėje.
LiveAgent siūlo internetinius pokalbius.
"Dixa" siūlo internetinius pokalbius.
Skambučių Centras
Skambučių centras, kurį galima naudoti skambučių atlikimui ir gavimui, naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
LiveAgent siūlo Skambučių Centrą.
"Dixa" siūlo Skambučių Centrą.
Savitarna
Funkcija, kuri jus įgalina kurti klientų portalą į kurį jūsų klientai galėtų prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo buvusių bilietų ir žinių bazės turinio.
LiveAgent siūlo Savitarnos portalą.
"Dixa" nesiūlo Savitarnos portalo.
"Facebook"
"Facebook" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Facebook" integraciją.
Dixa siūlo "Facebook" integraciją.
"Twitter"
"Twitter" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas "Twitter" žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Twitter" integraciją.
"Dixa" nesiūlo "Twitter" integracijos.
"Instagram"
"Instagram" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Instagram" integraciją.
"Dixa" nesiūlo "Instagram" integracijos.
"Viber"
"Viber" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti "Viber" pranešimus tiesiogiai iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo "Viber" integraciją.
"Dixa" nesiūlo "Viber" integracijos.
Žinių Bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir "how-to" straipsnius.
LiveAgent siūlo žinių bazę.
"Dixa" nesiūlo žinių bazės.
Klientų Forumas
Jūsų klientams skirta internetinė diskusijų lenta, kuri randasi tiesiogiai jūsų žinių bazėje.
LiveAgent siūlo klientų forumą.
"Dixa" nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir Taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti ir pašalinti pasikartojančias užduotis.
LiveAgent siūlo automatizaciją ir taisykles.
"Dixa" siūlo automatizaciją ir taisykles.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms aplikacijoms leidžia dirbti kartu.
LiveAgent siūlo API funkcijas.
"Dixa" siūlo API funkcijas.
Interaktyvusis Atsakiklis (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemoje, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
LiveAgent siūlo IVR funkcijas.
"Dixa" siūlo IVR funkcijas.
Vaizdo Skambučiai
Visi vaizdo skambučiai, tokie kaip "Skype", "Zoom" ar "Facetime" skambučiai.
LiveAgent siūlo vaizdo skambučius.
"Dixa" nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota Istorija
Nesibaigia Bilietų galiojimo laikas ir jie nėra trinami - galite juos peržiūrėti bet kuriuo metu.
LiveAgent siūlo neribotą istoriją.
"Dixa" siūlo neribotą istoriją.
Neribotos Interneto Svetainės
Jūs galite naudoti programinę įrangą neribotame interneto svetainių skaičiuje.
LiveAgent siūlo neribotas interneto svetaines.
"Dixa" siūlo neribotas interneto svetaines.
Neriboti Pokalbių Mygtukai
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
LiveAgent siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
"Dixa" siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
Neriboti Bilietai / Laiškai
Jūs galite gauti neribotą laiškų ir bilietų skaičių.
LiveAgent siūlo neribotus bilietus/laiškus.
"Dixa" siūlo neribotus bilietus/laiškus.
Neribotas Skambučių Įrašymas
Įrašykite kiekvieną atliktą ar priimtą pokalbį ir perklausykite įrašą bet kuriuo metu.
LiveAgent siūlo neribotą skambučių įrašymą.
"Dixa" siūlo neribotą skambučių įrašymą.
Neribota Pagalba 24/7
Klientų aptarnavimas teikiamas 24/7 neribojant pateikiamų užklausų skaičiaus.
LiveAgent siūlo neribotą 24/7 pagalbą.
"Dixa" siūlo neribotą 24/7 pagalbą.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Tvarkykite bendravimą su klientais naudojant daugiau kanalų

Išskirtinį klientų aptarnavimą reikia teikti naudojant keletą jūsų klientams patogių vietų. Laimei, jūs galite teikti kokybišką klientų aptarnavimą vienoje bilietavimo sistemoje. Tvarkykite el. laiškų bilietavimą ir skambučius, nustatykite savo internetinių pokalbių valdiklį ir sujunkite “Facebook”, “Twitter”, “Instagram” bei “Viber”. Viskas po vienu stogu. Taip ir turėtų būti, siekiant, kad jūsų agentai visą dėmesį skirtų į pagalbą, o ne aplikacijų perjunginėjimą.

Specialus klientų aptarnavimo įrankis, kuris rūpinasi viskuo

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Suteikite vartotojams pasitenkinimą, plačiau naudodami socialinę žiniasklaidą

Socialinė žiniasklaida tampta geresnis ir greitesnis klientų aptarnavimo įrankis jūsų agentams. Todėl LiveAgent yra įtrauktos “Facebook” ir “Facebook Messenger” integracijos ir jums belieka tik prisijungti prie savo paskyros. Tas pats galioja ir “Twitter” bei “Instagram”. Bendraukite naudodami vartotojams draugišką bilietavimo sistemą, valdykite savo įrašus, atsakykite į komentarus ir paprasčiausiai darykite daugiau iš vienos vietos.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Socialinės žiniasklaidos bilietų valdymas vienoje sąsajoje

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Pokalbis realiuoju laiku su intuityviomis funkcijomis

Greičiau išspręskite klientų problemas naudodami teisingą klientų aptarnavimo sprendimą. Dėka greičiausio internetinių pokalbių valdiklio rinkoje, gaukite nuostabius klientų atsiliepimus. Internetiniai Pokalbiai yra vienas iš geriausių klientų aptarnavimo įrankių, kurį LiveAgent palaiko kartu su pagrindinėmis funkcijomis ir užtikrina sklandžią patirtį. Peržiūrėkite pilną internetinių pokalbių funkcijų sąrašą ir pamatykite, kas gerai veikia klientų pasitenkinimą.

Greičiau tvarkykite klientų užklausas su mūsų internetiniais pokalbiais

Iš mūsų pagalbos komandos gaukite puikų klientų aptarnavimą

Norėdami užtikrinti, kad visiems galėtume padėti bet kuriuo metu, mes palaikome klientų pokalbius 24/7. Paskambinkite mums, bendraukite su mumis ar atsiųskite el. laišką, kai jums bus reikalinga mūsų pagalba sprendžiant problemas ar tada, kai norėsite sužinoti ką nors naujo apie LiveAgent. Jūs taip pat galite pasikonsultuoti mūsų pagalbos portale, kuris yra užpildytas naudingais straipsniais apie mūsų klientų aptarnavimo sprendimą.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Pasiruošę išbandyti LiveAgent?

Peržiūrėkite mūsų pažintinę vaizdo medžiagą ir pamatysite papildomas LiveAgent galimybes arba pradėkite mūsų nemokamą 14-os dienų bandymo laikotarpį ir įsitikinkite patys. Jūs taip pat galite peržiūrėti mūsų prieinamus kainodaros planus, pritaikytus daugelio dydžių ir įvairių pramonės šakų įmonėms. Jau šiandien prisijunkite prie LiveAgent ir su mūsų pagalbos tarnybos sprendimu, pagerinkite savo produktyvumą

Būsite Gerose Rankose!

Ar žinote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

DUK

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai