Funkcionali virtulaus telefono programinė įranga

Pakelkite savo skambučių centro lygį su pritaikytais IVR medžiais ir automatiniu perskambinimu.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuiuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Pirmaujanti virtualaus telefono programinė įranga skirta B2B ir B2C verslams

Kaip dalį savo virtualaus skambučių centro sprendimo LiveAgent siūlo SIP paremtą VoIP telefono palaikymą.

Jau šiandien pradėkite teikti nepriekaištingą pagalbą telefonu, nepriklausomai nuo jūsų vietovės. Suteikite pagalbą patogiai iš namų, biuro ar kelyje, su mūsų sukurta aplikacija!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Kas yra virtualaus telefono programinė įranga?

Virtualaus telefono programinė įranga yra įrankis, kuris atlieka telefoninius skambučius naudodamas internetą, vietoje įprastinių telekomunikacijų signalų.

Ši sistema paremta programine įranga, todėl ją galima naudoti kompiuteriuose ar mobiliuosiuose telefonuose, pakeičiant techninę įrangą ar antžeminius telefonus.

Kodėl įmonės naudoja LiveAgent virtualaus telefono programinę įrangą?

Pigiau

LiveAgent integruojamas su daugiau nei 35 tarptautiniais VoIP partneriais. Įsigykite virtualų telefoną už nedidelį mėnesinį mokestį ir atsisveikinkite su papildomais mokesčiais už pokalbio minutes.

Puikiai tinka nuotoliniam darbui

Virtualaus telefono naudojimas jums suteikia galimybę dirbti iš bet kurios vietos. Atsakykite į skambučius patogiai iš savo namų, biuro ar net kelyje!

Didesnis patikimumas

Virtualaus telefono technologija suteikia tokias naudas, kaip skambučių registravimas, skambučių įrašymas, skambučių perkėlimas, aiškus garsas, IVR medžiai ir perskambinimo funkcijos, kurios užtikrina sklandžią pagalbą.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migravimo iš pačių populiariausių pagalbos tarnybų rinkoje, paslaugas.

LiveAgent virtualaus telefono programinės įrangos funkcijos

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Išmanusis skambučių nukreipimas

LiveAgent nukreipia įeinančius skambučius tinkamiems departamentams ir agentams atsitiktine tvarka arba taikant prioritetus.

Skambučiai nukreipiami tik prisijungusiems agentams, galintiems atsakyti į skambučius.

IVR ir perskambinimo galimybės

LiveAgent suteikia jums galimybę susikurti suasmenintą IVR meniu, kuriame yra įtraukta perskambinimo galimybė.

Jūs galite įrašyti savo IVR pranešimus tiesiogiai naudojant LiveAgent ar įkelti iš anksto paruoštus IVR pasveikinimus ir meniu pranešimus.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Vidiniai pokalbiai tarp kolegų

LiveAgent palaiko nemokamus vidinius skambučius (ir pokalbius!) tarp visų jūsų agentų. Visi pokalbiai remiasi naršykle ir yra vykdomi aplikacijoje. Nėra poreikio parsisiųsti išorinės programinės įrangos ar trečiųjų šalių aplikacijų. 

Suasmeninta paslauga naudojant vaizdo skambučius

Reikia pasikalbėti su klientu akis į akį, tačiau jis yra per toli? Pradėkite vaizdo skambutį! LiveAgent suteikia jums galimybę perkelti visus naršyklėje pradėtus pokalbius į vaizdo skambučius.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Skambučių stebėjimas, žurnalai ir ataskaitos

Stebėkite priimtų ir atliktų skambučių skaičių, pamatykite, kurie agentai priima daugiausiai skambučių, kiek jie užtrunka ir daug kitų rodiklių, kurie padės suprasti kaip jums sekasi ir kaip galėtumėte pagerinti savo klientų aptarnavimą.

Neriboti skambučių įrašai

LiveAgent virtualaus telefono programinė įranga gali saugoti neribotą skambučių įrašų kiekį. Kiekvienas įeinantis ir išeinantis jūsų skambutis bus įrašytas ir saugomas LiveAgent.

Jei kada nors, kokybės užtikrinimo, agentų mokymo, bilietų perdavimo ar teisiniais tikslais jums reikės pasiekti įrašus, tą galėsite padaryti vienu paspaudimu.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Keli virtualių telefonų klientai

LiveAgent integruojamas su keliais virtualių telefonų klientais, kurie vartotojams leidžia atlikti VoIP skambučius.

LiveAgent mobilioji aplikacija

Mes sukūrėme savo aplikaciją skirtą Android ir iOS sistemoms, kuri sklandžiai integruojama su jūsų interneto klientu.

Pradėkite teikti klientų aptarnavimą naudojant portabilią virtualaus telefono programinę įrangą.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbiu, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinį aptarnavima savo klientams.

black Slido logo

Kodėl LiveAgent virtualaus telefono programinė įranga yra teisingas jūsų pasirinkimas?

adjust shifts

Lengvai naudojama, debesų kompiuterija paremta technologija

LiveAgent paremtas debesų kompiuterija ir jį lengva paruošti darbui bei juo naudotis. Pradėkite naudotis mūsų patikima skambučių centro programine įranga per kelias minutes, be IT personalo pagalbos.

Call routing benefits

Viskas-viename daugiakanalė platforma

Virtualaus telefono programinė įranga yra tik bendro kompleksinio sprendimo dalis, kuri jums leidžia lengvai valdyti bilietus, el. laiškus, pokalbiusskambučius ir socialinės medijos pranešimus.

Right tools to increase sales

Pasitiki daugiau nei 21 000 įmonių

Jau nuo 2004 metų, LiveAgent padeda verslui teikti geriausią klientų aptarnavimą. Prisijunkite prie LiveAgent šeimos ir sužinokite, kodėl mes esame #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam ir vidutiniam verslui. 

Multilingual support in LiveAgent

Pilnai daugiakalbė programinė įranga

Mūsų klientų sėkmės programinė įranga yra plačiai naudojama visame pasaulyje ir teikiama su pilnu ar daliniu daugiakalbiu palaikymu. Ji siūlo aplikaciją 40+ kalbomis, kurioje galite pilnai keisti specialiąsias raides.

Pavargote persijunginėti tarp telefonų, pokalbių, el. pašto ir kitų bendravimo įrankių?

Jums ir nebereikia! LiveAgent yra unikali programinė įranga, po vienu stogu integruojanti keletą bendravimo kanalų ir pateikiama už prieinamą ir skaidrią kainą. Nemokėkite papildomų mokesčių vien tik už skambučių centro naudojimą. Palyginkite mūsų daugiakanalį sprendimą su kitų rinkoje esančių tiekėjų.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd apžvalgų

Upset man-illustration

LiveAgent sujungia su 99+% VoIP tiekėjų

  • “ClickPhone”
  • “Voip do Brasil”
  • “VoipTel International”
  • „DirectCall“
  • “Sinch”
  • “MultiTEL”
  • “OptiTELECOM”
  • “Sipcall”
  • „Fale Mais“
  • „Flash Telecom“
  • „Telsome“
  • „Actio“
  • „Megafon“
  • „Teletek“
  • „CloudItalia“
  • „Swan“
  • „Flowroute“
  • „Benemen“

 

Peržiūrėkite visus partnerius ir integracijas.

Ką apie mus sako mūsų klientai?

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai suVirtualaus telefono programinė įranga
Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

"LiveAgent" yra efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį.

Nuotolinio pagalbos centro programinė įranga tampa nauju standartu daugumai žmonių visame pasaulyje. Dar prieš covid-19 proveržį nuotolinis darbas buvo vis labiau plintantis.

Ieškote nuotolinės pagalbos tarnybos programos?

LiveAgent is a software program for customer service that can adapt to different business models. It features various business solutions and success stories in various industries and sectors. Time tracking tools can help increase work efficiency, and LiveAgent offers an integrated time tracking tool for monitoring customer service reps' time spent on tickets. Training of customer service reps is essential in a constantly evolving world with growing human needs. LiveAgent can aid in the improvement of customer service skills. Customer loyalty development is vital for long-term good results. LiveAgent can help improve customer satisfaction and establish good relationships with customers.

Planuojate perkelti savo duomenis iš "Lucep" į kitą sprendimą? Atkreipkite dėmesį į LiveAgent ir pamatykite visus privalumus. Pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?

LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, įskaitant žinių bazę, klientų forumą, automatizaciją, API, IVR, vaizdo skambučius ir neribotą pagalbą 24/7. Taip pat siūloma integracija su "Viber", "Facebook", "Twitter" ir "Instagram". Paslaugos kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn. "Lucep" nesiūlo daugelio šių funkcijų ir integracijų, ir paslaugos kaina yra aukštesnė - 30$/agentui/mėn.

LiveAgent nemokama skambučių centro programinė įranga leidžia jums gauti ir atlikti skambučius jūsų naršyklėje ar mobiliojoje aplikacijoje. Mėgaukitės neribota skambučių įrašų istorija.

Reikalinga nemokama skambučių centro programinė įranga?

"LiveAgent" offers a software for companies' help centers customized to their internal policies and processes. The platform is constantly improved and updated for free and serves as an alternative to traditional call centers, with lower costs for both local and international calls. The software enables companies to communicate directly with clients and thus improve customer satisfaction and sales. With a 30-day free trial and easy registration, "LiveAgent" is a user-friendly help center software recommended for business owners and freelancers.

„LiveAgent“ nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia bendrauti ir efektyviai paversti svetainės lankytojus klientais. Naudokite greičiausią pokalbių valdiklį.

Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?

Šiame tekste aptariama internetinių pokalbių statistika ir tendencijos, klientų aptarnavimo programinė įranga LiveAgent, kuri yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas ir gali padėti įmonėms pagerinti klientų patirtį bei padidinti pardavimus. Taip pat pateikiamos rekomendacijos dėl iniciatyvių kvietimų pokalbiui klientams ir galimybė naudoti paslaugą nemokamai 7 arba 30 dienų.

Suteikite savo klientams galimybę rasti atsakymus, kuriie jiems reikalingi, naudojantis savitarnos paslaugomis. „LiveAgent“ DUK programinė įranga leidžia jums sukurti puikius klientų portalus.

Pasinaudokite DUK programine įranga, kad optimizuotumėte klientų savitarną

Pritaikykite savo žinių bazę ir DUK su „LiveAgent“ įranga. Tai padės gerinti klientų aptarnavimą ir pasitenkinimą naudojant daugiau nei 180 funkcijų.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai