Teikite puikų klientų aptarnavimą
Intuityvi klientų aptarnavimo programinė įranga, daugiakanalė platforma su daugybė integracijų ir mokymosi galimybės. LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo įrankių, įskaitant tiesioginius pokalbius, skambučių centrą, ir užklausų valdymo sistemą.
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
Daugiakalbė „LiveAgent“ programa teikia visą aptarnavimą 43 kalbomis. Taip pat suteikia kontaktus klientų aptarnavimui. „LiveAgent“ leidžia centralizuotai valdyti klientų komunikaciją ir užtikrina asmenišką klientų patirtį. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją.
Pasinaudokite DUK programine įranga, kad optimizuotumėte klientų savitarną
Sukurkite tvarkingai suformatuotą turinį naudodami WYSIWYG redaktorių. Pridėkite paveikslėlių ir vizualinių efektų, kad turinys būtų patrauklesnis ir lengviau įsisavinamas. Išbandykite „LiveAgent“ klientų aptarnavimo programinę įrangą nemokamai. Sukurkite DUK programinę įrangą, kad optimizuotumėte klientų savitarną ir pagerintumėte agentų produktyvumą.
Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją
"LiveAgent" programa suteikia daugybę funkcijų smulkioms ir vidutinėms įmonėms, pagerindama klientų aptarnavimą. Tai vertina pasaulinės kompanijos. Pasižyminti daugiau nei 180 funkcijų, ji suteikia geriausią klientų aptarnavimą 24/7. Taip pat suteikia daugybę tinkamų funkcijų ir geriausią kainą.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.