Funkcionali virtulaus telefono programinė įranga

Pakelkite savo skambučių centro lygį su pritaikytais IVR medžiais ir automatiniu perskambinimu.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuiuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Pirmaujanti virtualaus telefono programinė įranga skirta B2B ir B2C verslams

Kaip dalį savo virtualaus skambučių centro sprendimo LiveAgent siūlo SIP paremtą VoIP telefono palaikymą.

Jau šiandien pradėkite teikti nepriekaištingą pagalbą telefonu, nepriklausomai nuo jūsų vietovės. Suteikite pagalbą patogiai iš namų, biuro ar kelyje, su mūsų sukurta aplikacija!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Kas yra virtualaus telefono programinė įranga?

Virtualaus telefono programinė įranga yra įrankis, kuris atlieka telefoninius skambučius naudodamas internetą, vietoje įprastinių telekomunikacijų signalų.

Ši sistema paremta programine įranga, todėl ją galima naudoti kompiuteriuose ar mobiliuosiuose telefonuose, pakeičiant techninę įrangą ar antžeminius telefonus.

Kodėl įmonės naudoja LiveAgent virtualaus telefono programinę įrangą?

Pigiau

LiveAgent integruojamas su daugiau nei 35 tarptautiniais VoIP partneriais. Įsigykite virtualų telefoną už nedidelį mėnesinį mokestį ir atsisveikinkite su papildomais mokesčiais už pokalbio minutes.

Puikiai tinka nuotoliniam darbui

Virtualaus telefono naudojimas jums suteikia galimybę dirbti iš bet kurios vietos. Atsakykite į skambučius patogiai iš savo namų, biuro ar net kelyje!

Didesnis patikimumas

Virtualaus telefono technologija suteikia tokias naudas, kaip skambučių registravimas, skambučių įrašymas, skambučių perkėlimas, aiškus garsas, IVR medžiai ir perskambinimo funkcijos, kurios užtikrina sklandžią pagalbą.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migravimo iš pačių populiariausių pagalbos tarnybų rinkoje, paslaugas.

LiveAgent virtualaus telefono programinės įrangos funkcijos

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Išmanusis skambučių nukreipimas

LiveAgent nukreipia įeinančius skambučius tinkamiems departamentams ir agentams atsitiktine tvarka arba taikant prioritetus.

Skambučiai nukreipiami tik prisijungusiems agentams, galintiems atsakyti į skambučius.

IVR ir perskambinimo galimybės

LiveAgent suteikia jums galimybę susikurti suasmenintą IVR meniu, kuriame yra įtraukta perskambinimo galimybė.

Jūs galite įrašyti savo IVR pranešimus tiesiogiai naudojant LiveAgent ar įkelti iš anksto paruoštus IVR pasveikinimus ir meniu pranešimus.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Vidiniai pokalbiai tarp kolegų

LiveAgent palaiko nemokamus vidinius skambučius (ir pokalbius!) tarp visų jūsų agentų. Visi pokalbiai remiasi naršykle ir yra vykdomi aplikacijoje. Nėra poreikio parsisiųsti išorinės programinės įrangos ar trečiųjų šalių aplikacijų. 

Suasmeninta paslauga naudojant vaizdo skambučius

Reikia pasikalbėti su klientu akis į akį, tačiau jis yra per toli? Pradėkite vaizdo skambutį! LiveAgent suteikia jums galimybę perkelti visus naršyklėje pradėtus pokalbius į vaizdo skambučius.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Skambučių stebėjimas, žurnalai ir ataskaitos

Stebėkite priimtų ir atliktų skambučių skaičių, pamatykite, kurie agentai priima daugiausiai skambučių, kiek jie užtrunka ir daug kitų rodiklių, kurie padės suprasti kaip jums sekasi ir kaip galėtumėte pagerinti savo klientų aptarnavimą.

Neriboti skambučių įrašai

LiveAgent virtualaus telefono programinė įranga gali saugoti neribotą skambučių įrašų kiekį. Kiekvienas įeinantis ir išeinantis jūsų skambutis bus įrašytas ir saugomas LiveAgent.

Jei kada nors, kokybės užtikrinimo, agentų mokymo, bilietų perdavimo ar teisiniais tikslais jums reikės pasiekti įrašus, tą galėsite padaryti vienu paspaudimu.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Keli virtualių telefonų klientai

LiveAgent integruojamas su keliais virtualių telefonų klientais, kurie vartotojams leidžia atlikti VoIP skambučius.

LiveAgent mobilioji aplikacija

Mes sukūrėme savo aplikaciją skirtą Android ir iOS sistemoms, kuri sklandžiai integruojama su jūsų interneto klientu.

Pradėkite teikti klientų aptarnavimą naudojant portabilią virtualaus telefono programinę įrangą.

LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbiu, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinį aptarnavima savo klientams.

black Slido logo

Kodėl LiveAgent virtualaus telefono programinė įranga yra teisingas jūsų pasirinkimas?

adjust shifts

Lengvai naudojama, debesų kompiuterija paremta technologija

LiveAgent paremtas debesų kompiuterija ir jį lengva paruošti darbui bei juo naudotis. Pradėkite naudotis mūsų patikima skambučių centro programine įranga per kelias minutes, be IT personalo pagalbos.

Call routing benefits

Viskas-viename daugiakanalė platforma

Virtualaus telefono programinė įranga yra tik bendro kompleksinio sprendimo dalis, kuri jums leidžia lengvai valdyti bilietus, el. laiškus, pokalbiusskambučius ir socialinės medijos pranešimus.

Right tools to increase sales

Pasitiki daugiau nei 21 000 įmonių

Jau nuo 2004 metų, LiveAgent padeda verslui teikti geriausią klientų aptarnavimą. Prisijunkite prie LiveAgent šeimos ir sužinokite, kodėl mes esame #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam ir vidutiniam verslui. 

Multilingual support in LiveAgent

Pilnai daugiakalbė programinė įranga

Mūsų klientų sėkmės programinė įranga yra plačiai naudojama visame pasaulyje ir teikiama su pilnu ar daliniu daugiakalbiu palaikymu. Ji siūlo aplikaciją 40+ kalbomis, kurioje galite pilnai keisti specialiąsias raides.

Pavargote persijunginėti tarp telefonų, pokalbių, el. pašto ir kitų bendravimo įrankių?

Jums ir nebereikia! LiveAgent yra unikali programinė įranga, po vienu stogu integruojanti keletą bendravimo kanalų ir pateikiama už prieinamą ir skaidrią kainą. Nemokėkite papildomų mokesčių vien tik už skambučių centro naudojimą. Palyginkite mūsų daugiakanalį sprendimą su kitų rinkoje esančių tiekėjų.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd apžvalgų

Upset man-illustration

Migruokite į LiveAgent

LiveAgent sujungia su 99+% VoIP tiekėjų

 

Peržiūrėkite visus partnerius ir integracijas.

Ką apie mus sako mūsų klientai?

Susiję straipsniai suVirtualaus telefono programinė įranga
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Teikite puikų klientų aptarnavimą

Intuityvi klientų aptarnavimo programinė įranga, daugiakanalė platforma su daugybė integracijų ir mokymosi galimybės. LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo įrankių, įskaitant tiesioginius pokalbius, skambučių centrą, ir užklausų valdymo sistemą.

„LiveAgent“ komunikacijos su klientais valdymo programinė įranga suteiks jūsų klientams individualizuotą ir greitą paslaugą. Išbandykite nemokamai.

Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.

Daugiakalbė „LiveAgent“ programa teikia visą aptarnavimą 43 kalbomis. Taip pat suteikia kontaktus klientų aptarnavimui. „LiveAgent“ leidžia centralizuotai valdyti klientų komunikaciją ir užtikrina asmenišką klientų patirtį. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją.

Suteikite savo klientams galimybę rasti atsakymus, kuriie jiems reikalingi, naudojantis savitarnos paslaugomis. „LiveAgent“ DUK programinė įranga leidžia jums sukurti puikius klientų portalus.

Pasinaudokite DUK programine įranga, kad optimizuotumėte klientų savitarną

Sukurkite tvarkingai suformatuotą turinį naudodami WYSIWYG redaktorių. Pridėkite paveikslėlių ir vizualinių efektų, kad turinys būtų patrauklesnis ir lengviau įsisavinamas. Išbandykite „LiveAgent“ klientų aptarnavimo programinę įrangą nemokamai. Sukurkite DUK programinę įrangą, kad optimizuotumėte klientų savitarną ir pagerintumėte agentų produktyvumą.

Naudodami „LiveAgent“ klientų aptarnavimo dokumentacijos programinę įrangą, galite lengvai sukurti išsamią žinių bazę su klientų aptarnavimo dokumentacija ir tada jie turės prieigą prie savitarnos.

Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją

"LiveAgent" programa suteikia daugybę funkcijų smulkioms ir vidutinėms įmonėms, pagerindama klientų aptarnavimą. Tai vertina pasaulinės kompanijos. Pasižyminti daugiau nei 180 funkcijų, ji suteikia geriausią klientų aptarnavimą 24/7. Taip pat suteikia daugybę tinkamų funkcijų ir geriausią kainą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x