Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“MultiTEL”

Kas yra “MultiTEL”?

“MultiTEL” yra VoIP paslaugų tiekėjas, siūlantis ekonomiškus bendravimo sprendimus. Paslaugas jie teikia pasauliniu mąstu ir veikia visuose žemynuose. Nepaisant pasaulinio padengimo, “MultiTEL” taip pat siūlo analitikos įrankius, kurie gali būti naudojami įeinančių ir išeinančių skambučių, bei žinučių kiekio stebėjimui. 

Kaip LiveAgent galite naudoti “MultiTEL”?

“MultiTEL” yra vienas iš LiveAgent pagalbos tarnybos programinės įrangos palaikomų VoIP tiekėjų. Jūs galite pasirinkti jį kaip savo telekomunikacijos paslaugų tiekėją. Viskas ką turite atlikti, tai gauti savo skambučių numerį, prujungti jį prie LiveAgent ir pradėti skambinti bei priimti klientų skambučius

LiveAgent skambučių centro funkcijos gali jums padėti klientų valdyme. Nukreipkite skambučius teisingiems agentams, sukurkite pritaikytus IVR medžius ir padėkite savo klientams susisiekti su konkrečiais departmentais, atlikite vaizdo skambučius arba išklausykite buvusių skambučių, saugomų LiveAgent istorijoje.

Norėdami sužinoti daugiau, peržiūrėkite žemiau pateiktč vaizdo medžiagą, kurioje pamatysite, kaip LiveAgent skambučių centras veikia praktikoje.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Kokia yra “MultiTEL” naudojimo nauda?

  • Pasaulinis padengimas
  • Pasauliniai telefono numeriai
  • Naudingas funkcijų pasirinkimas
  • Skambučių ir tekstinių žinučių analitikos įrankiai

Create your own call center today!

Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support

FREE TRIAL

Ar “MultiTEL” integracija į LiveAgent yra nemokama?

Integracija yra įskaičiuota į LiveAgent planą ir jums nereikia mokėti jokių papildomų mokesčių. Kai tik turėsite prieigą prie “MultiTEL” ir LiveAgent, jūs galėsite paprasčiausiai sujungti savo “MultiTEL” numerį su mūsų pagalbos tarnybą ir pradėti skambinti.

Kaip integruoti “MultiTEL” į LiveAgent? 

“MultiTEL” jau yra integruotas į LiveAgent, todėl viskas ką turite atlikti, tai pridėti savo “MultiTEL” numerį ir atlikti nesudėtingą konfigūravimą. Sekite žemiau pateiktą vadovą ir sužinokite, kaip užbaigti procesą.

  • Eikite į “MultiTEL” interneto svetainę ir susikurkite paskyrą. Tai yra nemokama. Prisijugę, eikite į savao valdymo skydelį ir paspauskite Numbers (Numeriai) > My Numbers (Mano Numeriai) ir pasirinkite Rent Numbers (Numerių Nuoma). Užpildykite kontaktinę formą ir “MultiTEL” su jumis susisieks. Kai tik gausite savo “MultiTEL” numerį, grįžkite į savo LiveAgent paskyrą. 
"MultiTEL" valdymo skydelis su numerio parinktimis
“MultiTEL” numerio nuoma
  • Savo LiveAgent valdymo skydelyje eikite į Konfiguracija > Skambutis > Numeriai. Paspauskite viršuje esantį sukurti mygtuką ir į sistemą pridėkite savo “MultiTEL” numerį. Tada, tiekėjų sąraše pasirinkite “MultiTEL”.
LiveAgent skambučio numerio ekranas su naujo numerio kūrimo parinktimi
Pridėti “MultiTEL” numerį

Dabar suteikite savo “MultiTEL” vartotojo vardą, slaptažodį ir numerį. Pasirinkite departamentą, į kurį bus nukreipti skambučiai, užvardinkite numerį ir jei pageidaujate, pažymėkite, kad visi skambučiai būtų įrašomi. Paspauskite ant Pridėti ir viskas baigta.

"MultiTEL" numerio konfiguracijos ekranas LiveAgent
Konfiguracijos užbaigimas

Jūsų “MultiTEL” numeris dabar yra prijungtas prie LiveAgent ir galite atsakyti į įeinančius skambučius. Šalia skambučių centro, LiveAgent siūlo platų pagalbos tarnybos įrankių pasirinkimą vienoje bilietavimo sistemoje – el. laiškus, internetinius pokalbius, klientų portalą ir socialinę žiniasklaidą, kaip “Facebook”, “Instagram” ir “Twitter”.

Sužinokite daugiau apie LiveAgent mūsų funkcijų puslapyje arba peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo įrašą ir gaukite pilną mūsų įrankių rinkinio apžvalgą.

LiveAgent Product Tour

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

DUK

Kas yra "MultiTEL"?

"MultiTEL" yra VoIP tiekėjas, siūlantis pasaulinius telefono numerius, įvairias naudingas funkcijas bei skambučiams ir žinutėms skirtus analitikos įrankius. 

Ar galiu integruoti "MultiTEL" į LiveAgent?

Dėka mūsų integruotos funkcijos, "MultiTEL" numerius galima nesunkiai pridėti į LiveAgent. Štai kaip tai padaryti.

  • Atidarykite LiveAgent ir eikite į Konfiguracija > Skambutis > Numeriai
  • Sukurkite naują numerį ir tiekėjų sąraše pasirinkite "MultiTEL"
  • Pridėkite savo numerį ir kitą informaciją, bei paspauskite Pridėti

Ar "MultiTEL" integracija į LiveAgent yra nemokama?

Integracija, kaip mūsų viskas - įskaičiuota LiveAgent plano dalis, yra nemokama ir nėra taikomi jokie papildomi mokesčiai

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai