Partneris
Kas yra “MultiTEL”?
“MultiTEL” yra VoIP paslaugų tiekėjas, siūlantis ekonomiškus bendravimo sprendimus. Paslaugas jie teikia pasauliniu mąstu ir veikia visuose žemynuose. Nepaisant pasaulinio padengimo, “MultiTEL” taip pat siūlo analitikos įrankius, kurie gali būti naudojami įeinančių ir išeinančių skambučių, bei žinučių kiekio stebėjimui.
Kaip LiveAgent galite naudoti “MultiTEL”?
“MultiTEL” yra vienas iš LiveAgent pagalbos tarnybos programinės įrangos palaikomų VoIP tiekėjų. Jūs galite pasirinkti jį kaip savo telekomunikacijos paslaugų tiekėją. Viskas ką turite atlikti, tai gauti savo skambučių numerį, prujungti jį prie LiveAgent ir pradėti skambinti bei priimti klientų skambučius.
LiveAgent skambučių centro funkcijos gali jums padėti klientų valdyme. Nukreipkite skambučius teisingiems agentams, sukurkite pritaikytus IVR medžius ir padėkite savo klientams susisiekti su konkrečiais departmentais, atlikite vaizdo skambučius arba išklausykite buvusių skambučių, saugomų LiveAgent istorijoje.
Norėdami sužinoti daugiau, peržiūrėkite žemiau pateiktč vaizdo medžiagą, kurioje pamatysite, kaip LiveAgent skambučių centras veikia praktikoje.
Kokia yra “MultiTEL” naudojimo nauda?
- Pasaulinis padengimas
- Pasauliniai telefono numeriai
- Naudingas funkcijų pasirinkimas
- Skambučių ir tekstinių žinučių analitikos įrankiai
Create your own call center today!
Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support
Ar “MultiTEL” integracija į LiveAgent yra nemokama?
Integracija yra įskaičiuota į LiveAgent planą ir jums nereikia mokėti jokių papildomų mokesčių. Kai tik turėsite prieigą prie “MultiTEL” ir LiveAgent, jūs galėsite paprasčiausiai sujungti savo “MultiTEL” numerį su mūsų pagalbos tarnybą ir pradėti skambinti.
Kaip integruoti “MultiTEL” į LiveAgent?
“MultiTEL” jau yra integruotas į LiveAgent, todėl viskas ką turite atlikti, tai pridėti savo “MultiTEL” numerį ir atlikti nesudėtingą konfigūravimą. Sekite žemiau pateiktą vadovą ir sužinokite, kaip užbaigti procesą.
- Eikite į “MultiTEL” interneto svetainę ir susikurkite paskyrą. Tai yra nemokama. Prisijugę, eikite į savao valdymo skydelį ir paspauskite Numbers (Numeriai) > My Numbers (Mano Numeriai) ir pasirinkite Rent Numbers (Numerių Nuoma). Užpildykite kontaktinę formą ir “MultiTEL” su jumis susisieks. Kai tik gausite savo “MultiTEL” numerį, grįžkite į savo LiveAgent paskyrą.

- Savo LiveAgent valdymo skydelyje eikite į Konfiguracija > Skambutis > Numeriai. Paspauskite viršuje esantį sukurti mygtuką ir į sistemą pridėkite savo “MultiTEL” numerį. Tada, tiekėjų sąraše pasirinkite “MultiTEL”.

Dabar suteikite savo “MultiTEL” vartotojo vardą, slaptažodį ir numerį. Pasirinkite departamentą, į kurį bus nukreipti skambučiai, užvardinkite numerį ir jei pageidaujate, pažymėkite, kad visi skambučiai būtų įrašomi. Paspauskite ant Pridėti ir viskas baigta.

Jūsų “MultiTEL” numeris dabar yra prijungtas prie LiveAgent ir galite atsakyti į įeinančius skambučius. Šalia skambučių centro, LiveAgent siūlo platų pagalbos tarnybos įrankių pasirinkimą vienoje bilietavimo sistemoje – el. laiškus, internetinius pokalbius, klientų portalą ir socialinę žiniasklaidą, kaip “Facebook”, “Instagram” ir “Twitter”.
Sužinokite daugiau apie LiveAgent mūsų funkcijų puslapyje arba peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo įrašą ir gaukite pilną mūsų įrankių rinkinio apžvalgą.
Frequently asked questions
Kas yra "MultiTEL"?
"MultiTEL" yra VoIP tiekėjas, siūlantis pasaulinius telefono numerius, įvairias naudingas funkcijas bei skambučiams ir žinutėms skirtus analitikos įrankius.
Ar galiu integruoti "MultiTEL" į LiveAgent?
Dėka mūsų integruotos funkcijos, "MultiTEL" numerius galima nesunkiai pridėti į LiveAgent. Štai kaip tai padaryti. Atidarykite LiveAgent ir eikite į Konfiguracija > Skambutis > Numeriai Sukurkite naują numerį ir tiekėjų sąraše pasirinkite "MultiTEL" Pridėkite savo numerį ir kitą informaciją, bei paspauskite Pridėti
Ar "MultiTEL" integracija į LiveAgent yra nemokama?
Integracija, kaip mūsų viskas - įskaičiuota LiveAgent plano dalis, yra nemokama ir nėra taikomi jokie papildomi mokesčiai
LiveAgent yra alternatyva Customerly. Tai klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daugybę funkcijų ir integracijų. LiveAgent yra prieinamas 24/7 ir suteikia puikų aptarnavimą ir įdiegimo pagalbą. Daugelis klientų jį laiko geriausia aptarnavimo priemone. Be to, LiveAgent siūlo mokymus, tinklaraščius, internetinius seminarus ir kainų skaičiuokles.
Daugiakanalės pagalbos taisyklės apima tikslinės auditorijos supratimą, aptarnavimą, o ne kanalų planavimą, klientų elgesio ir patirties suvokimą bei eksperimentavimą su skirtingais sprendimais. LiveAgent yra daugiakanlė pagalbos tarnyba, kuri integruoja įvairius kanalus, leidžiant pasiekti klientus daugiakanaliu būdu.
Šiame tekste pateikiama informacija apie LiveAgent įmonės klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimus. Jie taip pat turi mokymų, tinklaraščių ir akademijos skyrius, o klientai gaus prisijungimo informaciją į savo paštą po LiveAgent įrengimo proceso. Tekste kaip alternatyvą pasiūlytas LiveAgent programinis sprendimas, kuris yra efektyvus ir ekonomiškas, padedantis tvarkyti didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Šiame tekste kalbama apie svarbą suteikti klientams integracijų galimybę ir atsakyti į jų užklausas dėl integracijos, kadangi tai gali padėti padidinti produktų ar paslaugų produktyvumą. Taip pat pateikiama informacija apie populiarų savitarnos programinės įrangos sprendimą „Zapier“, kuris padeda sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų aptarnavimo patenkinimą. Programinės įrangos LiveAgent integracija per „Zapier“ leidžia efektyviai valdyti savo el. pašto kampanijas, pasiūlyti 24/7 klientų aptarnavimą be paruošimo mokesčių, ir teikia daug kitas apie el. paštą ir el. pašto valdymą susijusias funkcijas.