Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Neriboti skambučių įrašai

Kas yra neriboti skambučių įrašymai?

Neribotas skambučių įrašymas yra galinga funkcija, užtikrinanti, kad visi jūsų skambučiai būtų saugiai patalpinti jūsų LiveAgent paskyroje, dėl teisinių, mokomųjų ar pagalbos tikslų. Visiškai nesvarbu, kokioje pramonės šakoje veikia jūsų įmonė; įrodyta, kad skambučių įrašymas yra vienas iš efektyviausių būdų spręsti problemas, saugumą ir daugeliu atvejų, atitikties atvejus.

LiveAgent neriboja jūsų paskyroje saugomų skambučių įrašų skaičiaus ir trukmės. Jūs galite kurti, saugoti ir tvarkyti juos iš vienos daugiakanalės pagalbos tarnybos programinės įrangos.

Skambučių įrašai - istorija

Kas gauna naudą iš neriboto skambučių įrašymo?

Įvairių dydžių ir tipų įmonės, nuo laisvai samdomų darbuotojų, teisės srities profesionalų ar sveikatos apsaugos specialistų iki didžiulių FSA įmonių mėgaujasi neribotų pokalbių įrašymo privalumais ir pokalbių istorija. Tai įmonėms suteikia galimybę ieškoti, klausytis ar parsisiųsti bet kurį įrašą iš savo paskyros, įrašytą nuo pat paskyros sukūrimo.

Konkrečiai tariant, bankai, draudimo kompanijos ir telekomunikacijų bendrovės daugiausiai naudos gauna dėl neribotų skambučių įrašų, kadangi daugybėje šalių to yra reikalauja teisiškai.

Kokios yra esminiai neribotų skambučių įrašymo tikslai?

Neribotas duomenų saugojimas

Visi skambučių įrašai yra laikomi jūsų LiveAgent sąskatoje be jokio įrašų trukmės ar kiekio apribojimų.

Nereikalaujama skambučių įrašymo programinė įranga

Visi pokalbiai tvarkomi per LiveAgent yra automatiškai įrašomi ir saugomi be trečiųjų šalių aplikacijų. Tai padidina jūsų duomenų saugumą ir konfidencialumą.

Nesudėtingas saugojimas ir paieška

Kiekvienas skambučio įrašas paverčiamas į įprastą bilietą su unikaliu bilieto ID kodu. Papildomai, jūs galite pridėti prierašus, taip pagerindami bilietų paiešką.

Prieiga prie balso pašto iš bet kurios vietos

Be galimybės neribotai saugoti skambučių įrašus, LiveAgent taip pat saugo visus jūsų balso pašto pranešimus. Todėl niekada neprarandami jokie skambučiai ar žodžiai.

3 neribotų pokalbių įrašų naudos

Atkurkite trūkstamą informaciją

Kartais, smulkios, tačiau svarbios detalės, balso pokalbio metu gali užsimiršti. Naudojant LiveAgent, jūs galite grįžti prie įrašo, jį pakartoti ir laikytis duoto pažado teikti puikų klientų aptaranvimą.

Pagerinkite savo egzistuojančius produktus

Pasidalinkite konkrečiu skambučio įrašu su savo produkto valdymo komanda. Tokiu būdu, jie gali sužinoti klientų požiūrį į produktą ir pagerinti jų patirtį.

Naudingi mokymai jūsų nariams

Kaip dalį integracijos ir mokymosi sistemos proceso, nauji darbuotojai gali mokytis iš ankstesnių pokalbių. Tokia sistema jiems suteiks galimybę pasimokyti iš buvusių patirčių.

Skambučio Įrašo Pavyzdys bilieto viduje

Kokios yra kitos naudingos LiveAgent skambučių centro funckijos

Interaktyvus atsakiklis (IVR)

Nereikia pasitikėti papildomais trečiųjų šalių sprendimais, nes savo LiveAgent paskyroje galite susikurti nuosavą Interaktyviojo Autoatsakiklio medį per kelias sekundes. Apibrėžkite parinktis, iš kurių rinksis jūsų klientai, bei įkelkite trumpą muzikinę ištrauką ar pasisivekinimo žinutę, kartu su instrukcijomis apie tolimesnius veiksmus. Tuomet, nukreipkite klientus į teisingą skyrių ar konkrečiam agentui ir teikite nepriekaištingą aptarnavimą.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU

Sumanus skambučių nukreipimas

Sumanus skambučių nukreipimas arba Automatinis Skambučių Paskirstymas (ASP) yra procesas, kuris automatiškai paskirsto skambučius konkrečiam skyriui ar agentui. Šis procesas paremtas pasirinktais nustatymais, tokiais kaip prioritetinis priskirimas ar atsitiktinis priskirimas.

Įmonės gali kontroliuoti gaunamų skambučių srautą, nustatant nukreipimo laiką, po kurio pokalbis yra nukreipiamas kitam agentui, arba eilės laiką. Tačiau klientai norėtų būti sujungti su agentais kaip galima greičiau. Todėl rekomenduojama, kad šis laikas būtų kaip galima trumpesnis.

Šiltas pokalbio perkėlimas

Skambučio perkėlimas yra skambučių centro funkcija, kuri perkelia skambutį iš vieno agento kitam. LiveAgent šiuo metu palaiko greitus, šiltus skambučių perkėlimus. Dėl to, jūsų klientai ir kolegos visada žinos, kada jūs perkeliate skambutį kitiems agentams.

Be to, jūs galite informuoti klientą apie agento pasikeitimą, jį užlaikyti ir leisti savo kolegai jam padėti. Kol klientas laukia eilėje, jūs galite naudoti muziką ir perkėlimą atlikti dar priimtiniau.

Test automatic call routing for free

Check out how automatic call distribution works in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free 14-day trial
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai