Partneris
„Placetel“ yra Vokietijos telekomunikacijų bendrovė, teikianti VoIP paslaugas. Be to, nuo 2007 m. ji siūlo telefono numerius iš visų 5200 Vokietijos vietinių tinklų. Įmonė turi įspūdingą funkcijų portfelį, konkrečiai – daugiau nei 150.
„Placetel“ dabar yra „LiveAgent“ platformoje. Todėl „Placetel“ VoIP numerį galite lengvai naudoti „LiveAgent“ skambučių centre.
Kiek kainuoja integruoti „Placetel“ VoIP numerį į „LiveAgent“?
„Placetel“ integraciją „LiveAgent“ teikia nemokamai. Tačiau „Placetel“ už savo paslaugas apmokesnita atskirai.
Kaip integruoti „Placetel“ į „LiveAgent“?
1. Gaukite „Placetel“ VoIP numerį
2. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros
3. Spustelėkite Configurations – Call – Numbers – (+)
4. Suraskite Placetel
5. Įrašykite reikiamą informaciją
6. Spauskite ADD ir būsite pasiruošę naudoti savo VoIP numerį
Privalumai:
- didesnis produktyvumas
- pagerinta patirtis klientams
- ekonomiškumas
- galimybė naudoti kelis įrenginius
- nemokama integracija
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Placetel integration!
Frequently asked questions
Kas yra „LiveAgent“ ir „Placetel“ integracija?
„Placetel“ yra VoIP paslaugų teikėjas. Taigi, jei turite „Placetel“ VoIP numerį, galite jį sujungti su savo skambučių centru „LiveAgent“ programoje, kad pagerintumėte klientų patirtį.
Kiek kainuoja prijungti „Placetel“ VoIP numerį prie „LiveAgent“?
„LiveAgent“ netaiko jokių papildomų mokesčių už „Placetel“ VoIP numerio prijungimą prie „LiveAgent“ skambučių centro.
Kaip veikia VoIP telefonai, palyginti su fiksuotojo ryšio telefonais?
Paprastas atsakymas – jūsų VoIP telefonas veikia beveik taip pat. Tačiau pagrindinis skirtumas yra tas, kad įeinantys ir išeinantys skambučiai vyksta per interneto ryšį. Šiais laikais jis yra patikimesnis, nes padidėjo interneto pralaidumas. Tačiau nepamirškite, kad tai priklauso nuo jūsų interneto tiekėjo.
"Drupal" yra turinio valdymo sistema, kuri naudojama daugelyje svetainių ir programų. "LiveAgent" siūlo integraciją su "Drupal", kad klientai galėtų susisiekti su jumis realiuoju laiku naudojant tiesioginio pokalbio mygtuką jūsų svetainėje. Tai gali padidinti pardavimus vidutiniškai 35%. "Drupal" suteikia didelį saugumą, galimybę valdyti kelias svetaines iš vienos sąsajos ir turinį, optimizuotą skirtingiems įrenginiams. "LiveAgent" teikia klientų aptarnavimo programinę įrangą su įeinančių skambučių centro ir el. pašto valdymo sistemomis bei klientų portalo programa.
LiveAgent - tai klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia tokias paslaugas kaip VoIP telefono sistemos, savitarnos ir skundų valdymo programinė įranga. Ši programinė įranga yra populiaru tarp klientų ir teikia daugybę naujoviškų funkcijų, tokias kaip kainų skaičiuoklė ir žodynas. Taip pat siūlomi internetiniai seminarai ir rašymo testas, o prenumeruojant naujienlaiškį galima gauti naujausias informacijas ir nuolaidas.
Šiame tekste pateikiama informacija apie LiveAgent įmonės klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimus. Jie taip pat turi mokymų, tinklaraščių ir akademijos skyrius, o klientai gaus prisijungimo informaciją į savo paštą po LiveAgent įrengimo proceso. Tekste kaip alternatyvą pasiūlytas LiveAgent programinis sprendimas, kuris yra efektyvus ir ekonomiškas, padedantis tvarkyti didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padės pagerinti klientų aptarnavimą ir padidins pardavimus. Jie siūlo skambinimo mygtuką, kelionės žemėlapį, nuspėjantį rinkiklį ir rekomenduoja naudoti profesionalias strategijas komunikacijai su klientais. Po registracijos savo paskyros ir įdiegimo, prisijungimo informacija bus išsiųsta elektroniniu paštu. Taip pat siūloma susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui. Svetainė naudoja slapukus, kurie aprašyti mūsų privatumo ir slapukų politikoje.