Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Olark“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

Ar ieškote programinės įrangos, kuri suteikia daugiau nei tik tiesioginius pokalbius internetu? „LiveAgent“ yra geriausias pagalbos centro sprendimas jūsų verslui. Suteikite savo klientams pasirinkimą, kai kalbama apie klientų aptarnavimą.

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Statistic icon

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijų, dėl kurių jūsų darbo eiga tampa lengvesnė ir malonesnė.

 

Union icon

Laimingesni klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijos rodiklius.

Money Bag

Geresnė kaina

Taupykite pinigus! „LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kitomis pagalbos centro įrangomis.

„Olark“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent Olark
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
Olark doesn't offer ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
Olark offers Live Chat in plan for $19/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
Olark doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service.
Olark doesn't offer Self-Service.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
Olark doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
Olark doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
Olark doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Olark doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
Olark doesn't offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
Olark doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
Olark offers automation and rules in plan for $19/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
Olark offers API functions in plan for $19/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Olark doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Olark doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
Olark offers unlimited history in plan for $19/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
Olark offers unlimited websites in plan for $19/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Olark doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
Olark doesn't offer unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Olark doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
Olark doesn't offer unlimited 24/7 support.
undraw report mx0a

Galinga „Olark“ alternatyva

Tiesioginis pokalbis yra puiki priemonė teikiant klientų aptarnavimą. Tačiau tai, kad savo klientams suteiksite kelis būdus, kaip su jumis susisiekti, ilgainiui atsipirks.

Gaukite galimybę savo klientų aptarnavime integruoti el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus, skambučių centrą ir žinių bazę..

Greičiausias tiesioginių pokalbių valdiklis

Tiesioginis pokalbis yra esminis įrankis teikiant pagalbą klientams. Jis turėtų būti greitas, patikimas ir pritaikomas individualiems poreikiams, kad atitiktų jūsų įmonės prekės ženklą. Be to, turėtų būti žaibiškai greitas!

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, nes jo pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Lėtumas nebebus problema su „LiveAgent“.

undraw fast loading 0lbh
undraw Savings dwkw

Gaukite daugiau galimybių savo pagalbos centre

Suteikdami savo klientams ir agentams daugiau galimybių jūs neturite nuskriausti savo biudžeto. „LiveAgent“ turi tris puikius mokamus planus, kuriuose yra tik geriausi įrankiai, funkcijos ir integracijos, palengvinančios jūsų darbo eigą.

Įsigykite visus reikalingus įrankius už puikią kainą. Peržiūrėkite mūsų kainų planus ir sužinokite daugiau.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

undraw winners ao2o

Pasiruošę pereiti į „LiveAgent“?

Nesitenkinkite programine įranga, kuri neatlieka visko, ko jums reikia. Ryžkitės teigiamiems pokyčiams. Pereikite į „LiveAgent“ ir gaukite prieigą prie visų geriausių pagalbos tarnybos įrankių, funkcijų ir integracijų.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kokia yra „Olark“ alternatyva?

Kokios naudos jūsų verslas gali gauti iš „LiveAgent“?

„LiveAgent“ pagalbos centro programinė įranga taupo pinigus, didina klientų pasitenkinimą ir klientų išlaikymą. Be to, programinė įranga gali padėti jūsų komandai sutelkti dėmesį į svarbesnes problemas, sutrumpindama atsakymo į įprastus klausimus laiką.

Kaip galima pereiti iš „Olark“ į „LiveAgent“?

Jei jus domina perėjimas iš „Olark“ į „LiveAgent“, nedvejodami susisiekite su „LiveAgent“ klientų aptarnavimo tarnyba ir gaukite papildomos informacijos arba naudokite nemokamą įskiepį, skirtą pagrindiniams duomenims perkelti.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai