Ieškote „Olark“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Olark“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar ieškote programinės įrangos, kuri suteikia daugiau nei tik tiesioginius pokalbius internetu? „LiveAgent“ yra geriausias pagalbos centro sprendimas jūsų verslui. Suteikite savo klientams pasirinkimą, kai kalbama apie klientų aptarnavimą.

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Turi daug funkcijų

Daugiau nei 175 funkcijų, dėl kurių jūsų darbo eiga tampa lengvesnė ir malonesnė.

 

Laimingesni klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijos rodiklius.

Geresnė kaina

Taupykite pinigus! „LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kitomis pagalbos centro įrangomis.

„Olark“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
Olark
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
Olark doesn't offer ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
Olark offers Live Chat in plan for $19/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
Olark doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service.
Olark doesn't offer Self-Service.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
Olark doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
Olark doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
Olark doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Olark doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
Olark doesn't offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
Olark doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
Olark offers automation and rules in plan for $19/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
Olark offers API functions in plan for $19/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Olark doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Olark doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
Olark offers unlimited history in plan for $19/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
Olark offers unlimited websites in plan for $19/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Olark doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
Olark doesn't offer unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Olark doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
Olark doesn't offer unlimited 24/7 support.
report on tablet-illustration

Galinga „Olark“ alternatyva

Tiesioginis pokalbis yra puiki priemonė teikiant klientų aptarnavimą. Tačiau tai, kad savo klientams suteiksite kelis būdus, kaip su jumis susisiekti, ilgainiui atsipirks.

Gaukite galimybę savo klientų aptarnavime integruoti el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus, skambučių centrą ir žinių bazę..

Greičiausias tiesioginių pokalbių valdiklis

Tiesioginis pokalbis yra esminis įrankis teikiant pagalbą klientams. Jis turėtų būti greitas, patikimas ir pritaikomas individualiems poreikiams, kad atitiktų jūsų įmonės prekės ženklą. Be to, turėtų būti žaibiškai greitas!

„LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, nes jo pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Lėtumas nebebus problema su „LiveAgent“.

Watch the website loading time
Savings illustration

Gaukite daugiau galimybių savo pagalbos centre

Suteikdami savo klientams ir agentams daugiau galimybių jūs neturite nuskriausti savo biudžeto. „LiveAgent“ turi tris puikius mokamus planus, kuriuose yra tik geriausi įrankiai, funkcijos ir integracijos, palengvinančios jūsų darbo eigą.

Įsigykite visus reikalingus įrankius už puikią kainą. Peržiūrėkite mūsų kainų planus ir sužinokite daugiau.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

man and woman winners-illustration

Pasiruošę pereiti į „LiveAgent“?

Nesitenkinkite programine įranga, kuri neatlieka visko, ko jums reikia. Ryžkitės teigiamiems pokyčiams. Pereikite į „LiveAgent“ ir gaukite prieigą prie visų geriausių pagalbos tarnybos įrankių, funkcijų ir integracijų.

Palyginkite mus su alternatyvomis

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

    Susiję straipsniai su„Olark“ alternatyva
    „LiveAgent“ yra puiki „Tidio“ alternatyva su itin greitu tiesioginiu pokalbiu ir kelių kanalų bilietų sistema už sąžiningą kainą.

    Ieškote „Tidio“ alternatyvos?

    „LiveAgent“, kuris įsteigtas 2006 m., yra geriausia įvertinta pagalbos centro įranga, aptarnaujanti daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje. Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, didindami pajamas ir gerinant pasitenkinimą.

    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

    Ieškote „Extend“ alternatyvos?

    Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

    Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

    Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

    "LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

    Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

    Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ yra ekonominis ir efektyvus aptarnavimo užklausų sprendimas, pagerinęs klientų patirtį ir konkvertavimo rodiklius. (159 characters)

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x