Ieškote alternatyvos „OTRS“ sistemai?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „OTRS“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudojama
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Jei ieškote alternatyvos „OTRS“ sistemai, išbandykite „LiveAgent“ jau šiandien. „LiveAgent“ yra klientų aptarnavimo programinė įranga, turinti pažangų paslaugų valdymą ir daugybę bendradarbiavimo funkcijų, tinkančių įmonės paslaugų valdymui ir klientų aptarnavimui.

Kaip įmanoma geriau išnaudokite darbo valandas ir suteikite puikų aptarnavimą klientams bei aptarnavimo komandoms naudodamiesi lanksčiu sprendimu. Bilietų valdymas, laiko sekimas, bilietų istorija, tiesioginis pokalbis mobiliuosiuose įrenginiuose ir daug daugiau svarbių verslo įrankių gali būti jūsų už sąžiningą kainą.

Skaitykite toliau ir sužinokite, kokias užduočių valdymo galimybes ir kitas pagrindinės funkcijas turi „LiveAgent“ sistema. Arba išbandykite ją nemokami 14 dienų.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

„OTRS“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „Liveagent“ „OTRS“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą.
„OTRS“ siūlo bilietų tvarkymą.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai.
„OTRS“ siūlo pokalbį gyvai.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„OTRS“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą.
„OTRS“ siūlo savitarnos portalą.
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„OTRS“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„OTRS“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Instagram“
">„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„OTRS“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„OTRS“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę.
„OTRS“ nesiūlo žinių bazės.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„OTRS“ nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles.
„OTRS“ siūlo automatizavimą ir taisykles.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas.
„OTRS“ siūlo API funkcijas.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„OTRS“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„OTRS“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją.
„OTRS“ nesiūlo neribotos istorijos.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines.
„OTRS“ nesiūlo neribotų svetainių.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„OTRS“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
„OTRS“ nesiūlo neribotų bilietų / el. laiškų.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„OTRS“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą.
„OTRS“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą.
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Viena platforma intuityviam užduočių valdymui ir klientų aptarnavimui

„LiveAgent“ pasitelkdama daugybę funkcijų daro viską, kad atitiktų jūsų verslo reikalavimus. Tai apima darbuotojų valdymąlaiką ir lankomumą bei kitas vadybines užduotis, kartu suteikiant geriausias klientų aptarnavimo priemones.

Visi darbai vienoje pašto dėžutėje

Bilietų valdymas yra pagrindinis darbo eigos įrankis, padedantis tvarkyti visus gaunamus el. laiškuspokalbius gyvaisocialinę žiniasklaidą ir skambučių centro pokalbius vienoje pašto dėžutėje. Taip pat galite sukurti klientų portalą ir surinkti įmonės žinias į žinių bazės straipsnius iš vienos platformos.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Lengvesnė darbo eiga taupanti jūsų laiką

Taupykite savo komandos laiką ir sukurkite tvirtus įmonės procesus naudodami intuityvias darbo eigas. „LiveAgent“ siūlo ne tik bilietų užklausų sistemą, bet ir daugybę skaitmeninių darbo eigų, tokių kaip žymosfiltravimas, sužaidybinimas ir ženkleliaitinklo stebėjimas ir kitos sėkmingo verslo funkcijos.

Klientų aptarnavimo sprendimas su omnikanaliniu bilietų valdymu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Užmegzkite asmeninį ryšį per tiesioginį pokalbį

Įvairių alternatyvų su puikia klientų aptarnavimo programine įranga tikrai yra, tačiau ne visos jos gali pasiūlyti jums tiesioginio pokalbio valdiklį. „LiveAgent“ yra greičiausias iš pasirinkimų – pokalbis atidaromas vos per 2,5 sekundės.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Pasiruoškite patenkintiems klientams

Klientų patenkinimo reitingus ir klientų aptarnavimo valdymą galima lengvai pagerinti tiesioginiu pokalbio mygtukusvetainėje. Jūsų svetainę naršantys klientai bet kada gali paspausti jį ir akimirksniu pradėti pokalbį su vienu iš jūsų agentu.

Padarykite savo darbą įdomiu pasitelkdami tinkamas funkcijas

Kartu su laiko sekimu, tiesioginio rašymo stebėjimu, žaidybinimu ir kitomis darbuotojų įnašo funkcijomis naudodamiesi „LiveAgent“ galėsite viską atlikti iš vienos klientų aptarnavimo valdymo programinės įrangos.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Pokalbis gyvai nepriekaištingam klientų aptarnavimui

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funkcijos ir integracijos efektyviam klientų aptarnavimui

Pasinaudokite esminiais verslo įrankiais ir per savo darbo valandas nuveikite daugiau. Kiekvienas „LiveAgent“ įrankis yra papildytas efektyviomis bendradarbiavimo funkcijomis, veikiančiomis daugybėje platformų ir padedančiomis klestinčioms įmonėms padidinti jų klientų pasitenkinimo rodiklius.

Puikus darbo eigos valdymas

Paslaugų ataskaitų teikimas, darbuotojų planavimas, tinklo stebėjimas ir kitos valdymo užduotys gali būti lengvai valdomos iš patogios vartotojo sąsajos, naudojant intuityvias darbo eigas. Šios skaitmeninės darbo eigos gali apdoroti bet kokias klientų užklausas ir valdyti įmontuotą savitarnos portalą.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Mes pasirengę jums padėti bet kuriuo metu

Be to, mums rūpi, kad patenkinti vartotojai išliktų patenkinti. Todėl jūs galite susisiekti su mumis 24/7 bet kokiu klausimu, kurio nepavyksta išspręsti patiems, ir mes pasistengsime jums padėti. Prireikus skambinkite arba rašykite mums.

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Laimingi vartotojai tvarko klientų prašymus su „LiveAgent“

Peter Komornik

„LiveAgent“ sujungia tobulą pokalbį gyvai, bilietų valdymą ir automatizaciją. Tai leidžia mums teikti išskirtinę pagalbą mūsų klientams.

black Slido logo
  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Pasiruošę tai išbandyti nemokamai?

Išbandykite 14 dienų nemokamai arba žvilgtelėkite į mūsų planų kainyną ir raskite jūsų verslui geriausiai tinkantį pasiūlymą. Nepamirškite peržiūrėti mūsų papildomas paslaugas ir susipažinti su „LiveAgent“ – išmaniosios paslaugų valdymo programinės įrangos – naudojimu.

Ar atitikome jūsų verslo poreikius? Paspauskite žemiau esantį mygtuką ir pradėkite naudotis „LiveAgent“ jau šiandien.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip „LiveAgent“ palyginamas su „OTRS“?

„LiveAgent“ siūlo šias papildomas funkcijas lyginant su „OTRS“: skambučių centrą, „Instagram“ integraciją, „Viber“ integraciją, klientų forumą ir neribotą pokalbių mygtukų skaičių.

Kokie papildomi privalumai naudoti „LiveAgent“ vietoje „OTRS“?

Papildomi privalumai naudojant „LiveAgent“ vietoje „OTRS“ yra padidėjęs klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas, mažesni klientų aptarnavimo kaštai, mažiau prarandamų klientų ir geresnė agentų darbo eiga.

Related Articles to „OTRS“ alternatyva
„LiveAgent“ yra puiki „SysAid“ alternatyva. Sužinokite daugiau apie mūsų pagalbos centrą ir pradėkite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien.

Ieškote „SysAid“ alternatyvos?

Įdiegus „LiveAgent“, buvo pastebėtas 325% perkančių klientų konversijos rodiklio padidėjimas, o klientų pasitenkinimas ir pardavimai taip pat pagerėjo. Platforma siūlo neribotus agentus, elektroninius laiškus, socialinę žiniasklaidą ir skambučių integraciją už ekonomišką kainą. „LiveAgent“ padeda tvarkyti didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Tai leidžia teikti greitesnę ir tikslesnę pagalbą bei pagerinti klientų patirtį.

Ieškote tinkamos „osTicket“ alternatyvos? Palyginkite „LiveAgent“ ir „osTicket“ dabar ir gaukite geresnę klientų aptarnavimo programinę įrangą jau šiandien.

Ieškote „osTicket“ alternatyvos?

Tekste pristatomas LiveAgent sprendimas, kuris padeda gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Iš jo naudodamiesi pastebėta geresnės klientų konversijos rodiklis ir greitesnis atsakymo laikas į el. laiškus. Įmonės, kurios naudojo LiveAgent, teigia, kad tai ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Taip pat pasidžiaugta neribotu agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija.

Ieškote alternatyvos "Gorgias"? Nebeieškokite ir išbandykite LiveAgent, kuris atitiks jūsų klientų aptarnavimo poreikius. Įtrauktas ir 14 dienų nemokamas bandymas.

Ieškote "Gorgias" alternatyvos?

Perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325% po to, kai įdiegėme ir pradėjome naudoti „LiveAgent“. Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. „LiveAgent“ suteikia agentams sąlygas teikti geresnę ir greitesnę pagalbą klientams.

„LiveAgent“ yra puiki Kustomer alternatyva už prieinamą kainą, su puikia bilietų tvarkymo sistema ir daugybės bendravimo kanalų palaikymu.

Ieškote alternatyvos „Kustomer“ sistemai?

Įmonės, tokių kaip TAZAR Group, Workplace Depot ir AVMarket, pastebėjo didelius klientų konversijų rodiklio padidėjimus po LiveAgent naudojimo. Tai ekonomiškas sprendimas, kuris padeda tvarkyti didelius aptarnavimo užklausų kiekius skirtingais kanalais ir pagerina klientų patirtį. Taip pat LiveAgent suteikia geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą agentams ir padeda pasiekti didesnį klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

„LiveAgent“ yra geriausias pagalbos centro pasirinkimas jūsų verslui. Patikima bilietų sistema, daugelio ryšio kanalų aprėptis ir dar daugiau.

Ieškote „Jira“ alternatyvos?

Įmonės renkasi „LiveAgent“ pagalbos tarnybų sistemą dėl jos kainos, patikimo klientų aptarnavimo, daugybės integracijų ir galimybės lengvai tvarkyti el. laiškus. Naudojant šią paslaugą galima naudoti kontaktinių formų ir tiesioginio pokalbio funkcijas, integruoti ją su socialiniais tinklais ir tvarkyti el. laiškų srautą. Didelis pranašumas - stabili veikla ir mobiliosios platformos. Įmonės, kurių klientai turėjo nesklandumų su konkuruojančia „ZenDesk“ sistema, pasirinko „LiveAgent“.

Ieškote "Dixa" alternatyvos? Sužinokite daugiau apie LiveAgent prieinamą daugiakanalę bilietavimo sistemą ir jos funkcijas.

Ieškote "Dixa" alternatyvos?

LiveAgent yra efektyvus ir ekonomiškas sprendimas, padedantis tvarkyti didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Įmonės, tokių kaip HEWO interneto marketingas ir XperienceHR, jau naudoja šią platformą ir pastebėjo didelius pagerinimus savo atsakymo laiku ir klientų pasitenkinimu. Įmonės, kurias kamuoja sunkumai susiję su tvarkant el. laiškus naudojant Outlook, taip pat gali naudoti LiveAgent kaip efektyvų sprendimą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai