Ieškote alternatyvos „OTRS“ sistemai?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „OTRS“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudojama
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Jei ieškote alternatyvos „OTRS“ sistemai, išbandykite „LiveAgent“ jau šiandien. „LiveAgent“ yra klientų aptarnavimo programinė įranga, turinti pažangų paslaugų valdymą ir daugybę bendradarbiavimo funkcijų, tinkančių įmonės paslaugų valdymui ir klientų aptarnavimui.

Kaip įmanoma geriau išnaudokite darbo valandas ir suteikite puikų aptarnavimą klientams bei aptarnavimo komandoms naudodamiesi lanksčiu sprendimu. Bilietų valdymas, laiko sekimas, bilietų istorija, tiesioginis pokalbis mobiliuosiuose įrenginiuose ir daug daugiau svarbių verslo įrankių gali būti jūsų už sąžiningą kainą.

Skaitykite toliau ir sužinokite, kokias užduočių valdymo galimybes ir kitas pagrindinės funkcijas turi „LiveAgent“ sistema. Arba išbandykite ją nemokami 14 dienų.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

„OTRS“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „Liveagent“ „OTRS“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą.
„OTRS“ siūlo bilietų tvarkymą.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai.
„OTRS“ siūlo pokalbį gyvai.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„OTRS“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą.
„OTRS“ siūlo savitarnos portalą.
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„OTRS“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„OTRS“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Instagram“
">„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„OTRS“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„OTRS“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę.
„OTRS“ nesiūlo žinių bazės.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„OTRS“ nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles.
„OTRS“ siūlo automatizavimą ir taisykles.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas.
„OTRS“ siūlo API funkcijas.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„OTRS“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„OTRS“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją.
„OTRS“ nesiūlo neribotos istorijos.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines.
„OTRS“ nesiūlo neribotų svetainių.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„OTRS“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
„OTRS“ nesiūlo neribotų bilietų / el. laiškų.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„OTRS“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą.
„OTRS“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą.

Viena platforma intuityviam užduočių valdymui ir klientų aptarnavimui

„LiveAgent“ pasitelkdama daugybę funkcijų daro viską, kad atitiktų jūsų verslo reikalavimus. Tai apima darbuotojų valdymąlaiką ir lankomumą bei kitas vadybines užduotis, kartu suteikiant geriausias klientų aptarnavimo priemones.

Visi darbai vienoje pašto dėžutėje

Bilietų valdymas yra pagrindinis darbo eigos įrankis, padedantis tvarkyti visus gaunamus el. laiškuspokalbius gyvaisocialinę žiniasklaidą ir skambučių centro pokalbius vienoje pašto dėžutėje. Taip pat galite sukurti klientų portalą ir surinkti įmonės žinias į žinių bazės straipsnius iš vienos platformos.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Lengvesnė darbo eiga taupanti jūsų laiką

Taupykite savo komandos laiką ir sukurkite tvirtus įmonės procesus naudodami intuityvias darbo eigas. „LiveAgent“ siūlo ne tik bilietų užklausų sistemą, bet ir daugybę skaitmeninių darbo eigų, tokių kaip žymosfiltravimas, sužaidybinimas ir ženkleliaitinklo stebėjimas ir kitos sėkmingo verslo funkcijos.

Klientų aptarnavimo sprendimas su omnikanaliniu bilietų valdymu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Užmegzkite asmeninį ryšį per tiesioginį pokalbį

Įvairių alternatyvų su puikia klientų aptarnavimo programine įranga tikrai yra, tačiau ne visos jos gali pasiūlyti jums tiesioginio pokalbio valdiklį. „LiveAgent“ yra greičiausias iš pasirinkimų – pokalbis atidaromas vos per 2,5 sekundės.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Pasiruoškite patenkintiems klientams

Klientų patenkinimo reitingus ir klientų aptarnavimo valdymą galima lengvai pagerinti tiesioginiu pokalbio mygtukusvetainėje. Jūsų svetainę naršantys klientai bet kada gali paspausti jį ir akimirksniu pradėti pokalbį su vienu iš jūsų agentu.

Padarykite savo darbą įdomiu pasitelkdami tinkamas funkcijas

Kartu su laiko sekimu, tiesioginio rašymo stebėjimu, žaidybinimu ir kitomis darbuotojų įnašo funkcijomis naudodamiesi „LiveAgent“ galėsite viską atlikti iš vienos klientų aptarnavimo valdymo programinės įrangos.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Pokalbis gyvai nepriekaištingam klientų aptarnavimui

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funkcijos ir integracijos efektyviam klientų aptarnavimui

Pasinaudokite esminiais verslo įrankiais ir per savo darbo valandas nuveikite daugiau. Kiekvienas „LiveAgent“ įrankis yra papildytas efektyviomis bendradarbiavimo funkcijomis, veikiančiomis daugybėje platformų ir padedančiomis klestinčioms įmonėms padidinti jų klientų pasitenkinimo rodiklius.

Puikus darbo eigos valdymas

Paslaugų ataskaitų teikimas, darbuotojų planavimas, tinklo stebėjimas ir kitos valdymo užduotys gali būti lengvai valdomos iš patogios vartotojo sąsajos, naudojant intuityvias darbo eigas. Šios skaitmeninės darbo eigos gali apdoroti bet kokias klientų užklausas ir valdyti įmontuotą savitarnos portalą.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Mes pasirengę jums padėti bet kuriuo metu

Be to, mums rūpi, kad patenkinti vartotojai išliktų patenkinti. Todėl jūs galite susisiekti su mumis 24/7 bet kokiu klausimu, kurio nepavyksta išspręsti patiems, ir mes pasistengsime jums padėti. Prireikus skambinkite arba rašykite mums.

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Laimingi vartotojai tvarko klientų prašymus su „LiveAgent“

Peter Komornik

„LiveAgent“ sujungia tobulą pokalbį gyvai, bilietų valdymą ir automatizaciją. Tai leidžia mums teikti išskirtinę pagalbą mūsų klientams.

black Slido logo

Pasiruošę tai išbandyti nemokamai?

Išbandykite 14 dienų nemokamai arba žvilgtelėkite į mūsų planų kainyną ir raskite jūsų verslui geriausiai tinkantį pasiūlymą. Nepamirškite peržiūrėti mūsų papildomas paslaugas ir susipažinti su „LiveAgent“ – išmaniosios paslaugų valdymo programinės įrangos – naudojimu.

Ar atitikome jūsų verslo poreikius? Paspauskite žemiau esantį mygtuką ir pradėkite naudotis „LiveAgent“ jau šiandien.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Palyginkite mus su kitais

Susiję straipsniai su„OTRS“ alternatyva
Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

"LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

„LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

"LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

„Liveagent“ yra geriausias „omnichannel“ sprendimas jūsų įmonei. Pradėkite naudotis 175+ funkcijomis, daugiau nei 40 integracijų ir puikiais įrankiais jau šiandien.

Ieškote „Customerly“ alternatyvos?

Apsvarstykite „LiveAgent“ – „omnichannel“ klientų aptarnavimo programinę įrangą su 175+ funkcijomis, 40+ integracijomis ir patogia sąsaja.

„LiveAgent“ siūlo bilietų sistemą, integraciją su įvairiais kanalais ir daugiau nei 175 funkcijas. Padidinkite klientų pasitenkinimą ir konversijų rodiklius.

Ieškote „Samanage“ alternatyvos?

Partnerių programa, mokymasis ir populiarūs klientų aptarnavimo įrankiai pateikiami "LiveAgent". Prisijunkite ir gaukite naujausias naujienas apie jų atnaujinimus ir nuolaidas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x