Jei ieškote alternatyvos „OTRS“ sistemai, išbandykite „LiveAgent“ jau šiandien. „LiveAgent“ yra klientų aptarnavimo programinė įranga, turinti pažangų paslaugų valdymą ir daugybę bendradarbiavimo funkcijų, tinkančių įmonės paslaugų valdymui ir klientų aptarnavimui.
Kaip įmanoma geriau išnaudokite darbo valandas ir suteikite puikų aptarnavimą klientams bei aptarnavimo komandoms naudodamiesi lanksčiu sprendimu. Bilietų valdymas, laiko sekimas, bilietų istorija, tiesioginis pokalbis mobiliuosiuose įrenginiuose ir daug daugiau svarbių verslo įrankių gali būti jūsų už sąžiningą kainą.
Skaitykite toliau ir sužinokite, kokias užduočių valdymo galimybes ir kitas pagrindinės funkcijas turi „LiveAgent“ sistema. Arba išbandykite ją nemokami 14 dienų.
Funkcijos | „Liveagent“ Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės. | „OTRS“ |
---|---|---|
Bilietų tvarkymas Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas. | „LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą. | „OTRS“ siūlo bilietų tvarkymą. |
Pokalbis gyvai Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę. | „LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai. | „OTRS“ siūlo pokalbį gyvai. |
Skambučių centras Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą. | „LiveAgent“ siūlo skambučių centrą. | „OTRS“ nesiūlo skambučių centro. |
Savitarna Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio. | „LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą. | „OTRS“ siūlo savitarnos portalą. |
„Facebook“ „Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos. | „LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją. | „OTRS“ siūlo „Facebook“ integraciją. |
„Twitter“ „Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos. | „LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją. | „OTRS“ siūlo „Twitter“ integraciją. |
„Instagram“ ">„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos. | „LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją. | „OTRS“ nesiūlo „Instagram“ integracijos. |
„Viber“ „Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos. | „LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją. | „OTRS“ nesiūlo „Viber“ integracijos. |
Žinių bazė Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius. | „LiveAgent“ siūlo žinių bazę. | „OTRS“ nesiūlo žinių bazės. |
Klientų forumas Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta. | „LiveAgent“ siūlo klientų forumą. | „OTRS“ nesiūlo klientų forumo. |
Automatizacija ir taisyklės Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis. | „LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles. | „OTRS“ siūlo automatizavimą ir taisykles. |
API Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu. | „LiveAgent“ siūlo API funkcijas. | „OTRS“ siūlo API funkcijas. |
Interaktyvus balso atsakymas (IVR) Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi. | „LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas. | „OTRS“ nesiūlo IVR funkcijų. |
Vaizdo skambučiai Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“. | „LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius. | „OTRS“ nesiūlo vaizdo skambučių. |
Neribota istorija Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada. | „LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją. | „OTRS“ nesiūlo neribotos istorijos. |
Neribotos interneto svetainės Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui. | „LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines. | „OTRS“ nesiūlo neribotų svetainių. |
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių. | „LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus. | „OTRS“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų. |
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių. | „LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus. | „OTRS“ nesiūlo neribotų bilietų / el. laiškų. |
Neribotas skambučių įrašymas Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite. | „LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą. | „OTRS“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo. |
Neribotas aptarnavimas visą parą Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus. | „LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą. | „OTRS“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą. |
„LiveAgent“ pasitelkdama daugybę funkcijų daro viską, kad atitiktų jūsų verslo reikalavimus. Tai apima darbuotojų valdymą, laiką ir lankomumą bei kitas vadybines užduotis, kartu suteikiant geriausias klientų aptarnavimo priemones.
Bilietų valdymas yra pagrindinis darbo eigos įrankis, padedantis tvarkyti visus gaunamus el. laiškus, pokalbius gyvai, socialinę žiniasklaidą ir skambučių centro pokalbius vienoje pašto dėžutėje. Taip pat galite sukurti klientų portalą ir surinkti įmonės žinias į žinių bazės straipsnius iš vienos platformos.
Taupykite savo komandos laiką ir sukurkite tvirtus įmonės procesus naudodami intuityvias darbo eigas. „LiveAgent“ siūlo ne tik bilietų užklausų sistemą, bet ir daugybę skaitmeninių darbo eigų, tokių kaip žymos, filtravimas, sužaidybinimas ir ženkleliai, tinklo stebėjimas ir kitos sėkmingo verslo funkcijos.
Įvairių alternatyvų su puikia klientų aptarnavimo programine įranga tikrai yra, tačiau ne visos jos gali pasiūlyti jums tiesioginio pokalbio valdiklį. „LiveAgent“ yra greičiausias iš pasirinkimų – pokalbis atidaromas vos per 2,5 sekundės.
Klientų patenkinimo reitingus ir klientų aptarnavimo valdymą galima lengvai pagerinti tiesioginiu pokalbio mygtukusvetainėje. Jūsų svetainę naršantys klientai bet kada gali paspausti jį ir akimirksniu pradėti pokalbį su vienu iš jūsų agentu.
Kartu su laiko sekimu, tiesioginio rašymo stebėjimu, žaidybinimu ir kitomis darbuotojų įnašo funkcijomis naudodamiesi „LiveAgent“ galėsite viską atlikti iš vienos klientų aptarnavimo valdymo programinės įrangos.
Pasinaudokite esminiais verslo įrankiais ir per savo darbo valandas nuveikite daugiau. Kiekvienas „LiveAgent“ įrankis yra papildytas efektyviomis bendradarbiavimo funkcijomis, veikiančiomis daugybėje platformų ir padedančiomis klestinčioms įmonėms padidinti jų klientų pasitenkinimo rodiklius.
Paslaugų ataskaitų teikimas, darbuotojų planavimas, tinklo stebėjimas ir kitos valdymo užduotys gali būti lengvai valdomos iš patogios vartotojo sąsajos, naudojant intuityvias darbo eigas. Šios skaitmeninės darbo eigos gali apdoroti bet kokias klientų užklausas ir valdyti įmontuotą savitarnos portalą.
Be to, mums rūpi, kad patenkinti vartotojai išliktų patenkinti. Todėl jūs galite susisiekti su mumis 24/7 bet kokiu klausimu, kurio nepavyksta išspręsti patiems, ir mes pasistengsime jums padėti. Prireikus skambinkite arba rašykite mums.
„LiveAgent“ sujungia tobulą pokalbį gyvai, bilietų valdymą ir automatizaciją. Tai leidžia mums teikti išskirtinę pagalbą mūsų klientams.
Peter Komornik, CEO
Išbandykite 14 dienų nemokamai arba žvilgtelėkite į mūsų planų kainyną ir raskite jūsų verslui geriausiai tinkantį pasiūlymą. Nepamirškite peržiūrėti mūsų papildomas paslaugas ir susipažinti su „LiveAgent“ – išmaniosios paslaugų valdymo programinės įrangos – naudojimu.
Ar atitikome jūsų verslo poreikius? Paspauskite žemiau esantį mygtuką ir pradėkite naudotis „LiveAgent“ jau šiandien.
Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?
"LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.
Ieškote „Customerly“ alternatyvos?
Apsvarstykite „LiveAgent“ – „omnichannel“ klientų aptarnavimo programinę įrangą su 175+ funkcijomis, 40+ integracijomis ir patogia sąsaja.
Ieškote „Samanage“ alternatyvos?
Partnerių programa, mokymasis ir populiarūs klientų aptarnavimo įrankiai pateikiami "LiveAgent". Prisijunkite ir gaukite naujausias naujienas apie jų atnaujinimus ir nuolaidas.
Ieškote „HelpSpot“ alternatyvos?
LiveAgent yra daugiakalbė programinė įranga su 43 kalbomis ir mobiliąja aplikacija. Ji siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir padidina atsakymų greitį, patobulindama klientų aptarnavimą. Paslaugos kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn.
Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?
"LiveAgent" yra daugiakalbė ir efektyvi internetinė aptarnavimo programinė įranga su daugybės funkcijų ir integracijų. Ji padeda užmegzti ryšį su klientais ir pagerinti jų patirtį. Kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.