Kas yra programinė įranga, skirta susisiekti su klientais?
Kontaktų su klientais programinė įranga yra programa, kuri padidina kontaktų centro efektyvumą. Vartotojai gali nustatyti tam tikras taisykles, kad galėtų organizuoti kontaktus su klientų atstovais. Pagalbos tarnybos programinė įranga taip pat gali būti internetinė, pasiekiama per žiniatinklio naršyklę. Ja paprasta naudotis ir ji yra saugi, nes visi duomenys saugomi serveryje.
Kai kuri programinė įranga leidžia vartotojams kurti klientų portalus, kuriuose klientams teikiama pagalba, kai agentai yra neprisijungę. Klientai gali skaityti žinių bazės straipsnius, forumus ir ten rasti savo problemų sprendimą.
Frequently Asked Questions
Kas yra programinė įranga, skirta susisiekti su klientais?
Programinė įranga, skirta susisiekti su klientais, yra sistema, gerinanti klientų aptarnavimo kokybę ir kontaktų centro efektyvumą. Jos dėka klientas gali lengvai susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, kai jam to reikia, o klientų aptarnavimo agentui lengviau atsakyti klientams per įvairius komunikacijos kanalus.
Kokios yra svarbiausios, programinės įrangos, skirtos susisiekti su klientais, savybės?
Svarbiausia programinės įrangos, skirtos susisiekti su klientais, funkcija yra galimybė vienoje žiniatinklio vietoje turėti prieigą prie įvairių komunikacijos kanalų (telefono skambučiai, socialiniai tinklai, pokalbiai internetu, el. laiškai). Taip pat nepaprastai svarbu kurti taisykles ir tvarkyti kontaktus. Kita funkcija – klientų aptarnavimo tarnyba gali saugiai rasti ir saugoti klientų duomenis vienoje vietoje.
Kokie yra kontaktų su klientais programinės įrangos tipai?
Yra 6 pagrindiniai klientų aptarnavimo programinės įrangos tipai. Pirmasis – bendrinama pašto dėžutė ir klientų aptarnavimo programinė įranga. Paprastai prie vienos paskyros gali prisijungti keli žmonės. Antrasis pavyzdys yra aptarnavimo centro programinė įranga, paprastai naudojama IT paslaugų valdymo funkcijose. Kitas yra pranešimų ir pokalbių sistema, dėl kurios pokalbiai su klientu techniškai paprasti abiem pusėms. Kitas yra pagalbos teikimo telefonu įrankis. Tai tradiciškiausias bendravimo su klientu kanalas. Penktoji sistema yra CRM, t.y. ryšių su klientais valdymo programinė įranga. Ši sistema skirta ryšiams stiprinti. Paskutinis yra žinių bazės programinė įranga, leidžianti keistis pagrindine informacija.
Jei jums patiko skaityti apie įvairius būdus, kaip susisiekti su klientais, galbūt norėsite sužinoti daugiau apie klientų aptarnavimo įmones. Čia galite rasti informaciją apie tai, kaip jos padeda pagerinti klientų pasitenkinimą ir kokius sprendimus jos siūlo. Taip pat verta apsilankyti „Nicereply“ integracijos puslapyje, norint sužinoti apie įrankius, kurie leidžia įvertinti klientų pasitenkinimą. Sužinosite, kaip „Nicereply“ gali padėti jūsų verslui sekti klientų atsiliepimus. Jei domitės, kaip pasirinkti tinkamą skambučių centrą, apsilankykite klientų aptarnavimo skambučių centro puslapyje. Čia rasite patarimų, kaip integruoti CRM ir užtikrinti puikų klientų aptarnavimą. Be to, galite perskaityti apie rūpinimąsi klientais, kad sužinotumėte, kaip tai gali pagerinti jūsų prekės ženklo įvaizdį ir klientų pasitenkinimą. Galiausiai, nepraleiskite progos sužinoti daugiau apie klientų pasitenkinimo apklausas, kurios padeda įvertinti ir gerinti jūsų klientų aptarnavimo kokybę.