Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Rūpinimasis klientais

Kas yra rūpinimasis klientais?

Kiekvienai įmonei klientai yra labai svarbūs žmonės. Tai, kaip įmonė rūpinasi savo klientais, yra labai reikšminga kuriant gerą įmonės įvaizdį ir vardą.

Rūpinimasis klientais – tai klientų aptarnavimas ir jų lūkesčių patenkinimas. Klientai dalijasi savo problemomis, klausimais ir užklausomis su klientų atstovais, kurie yra atsakingi už jų sprendimą. Taip pat svarbu, kad jiems būtų suteikiama daugiau, nei jie prašo, ir tai gali padidinti klientų pasitenkinimą.

Rūpinimasis klientais

DUK

Ką reiškia terminas rūpinimasis klientais?

Rūpinimasis klientais – tai darbas, kuriuo siekiama patenkinti kliento poreikius ir lūkesčius, taip pat suteikti daugiau, nei jie tikisi. Už tai pirmiausia atsakinga klientų aptarnavimo komanda.

Kodėl rūpinimasis klientais yra svarbus?

Klientų aptarnavimas yra viena iš svarbiausių pardavimo proceso dalių. To dėka prekės ženklas kuria ilgalaikius ryšius su klientu, gali detaliai pažinti jo problemas ir lūkesčius. Klientų aptarnavimo komanda turi pirmąjį kontaktą su klientu, todėl ji turi galimybę greitai reaguoti į jo poreikius.

Kokie yra 3 rūpinimosi klientais principai?

Pirmas ir svarbiausias principas – klientų aptarnavimo komanda turi išklausyti klientą. Taip įmonė gali žinoti, ar ji atitinka klientų poreikius, ir gauti atsiliepimų apie tai, ką ji gali patobulinti viso prekės ženklo funkcionavime.

Antra taisyklė – individualus požiūris į klientą. Klientas turi jausti, kad su juo elgiamasi kaip su konkrečiu subjektu, o ne kaip su vienu iš daugelio.

Trečias principas – empatiškumas. Klientų aptarnavimo komanda turėtų pabandyti suprasti, kodėl klientas elgiasi taip, kaip elgiasi.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai