Kas yra rūpinimasis klientais?
Kiekvienai įmonei klientai yra labai svarbūs žmonės. Tai, kaip įmonė rūpinasi savo klientais, yra labai reikšminga kuriant gerą įmonės įvaizdį ir vardą.
Rūpinimasis klientais – tai klientų aptarnavimas ir jų lūkesčių patenkinimas. Klientai dalijasi savo problemomis, klausimais ir užklausomis su klientų atstovais, kurie yra atsakingi už jų sprendimą. Taip pat svarbu, kad jiems būtų suteikiama daugiau, nei jie prašo, ir tai gali padidinti klientų pasitenkinimą.

Frequently asked questions
Ką reiškia terminas rūpinimasis klientais?
Rūpinimasis klientais – tai darbas, kuriuo siekiama patenkinti kliento poreikius ir lūkesčius, taip pat suteikti daugiau, nei jie tikisi. Už tai pirmiausia atsakinga klientų aptarnavimo komanda.
Kodėl rūpinimasis klientais yra svarbus?
Klientų aptarnavimas yra viena iš svarbiausių pardavimo proceso dalių. To dėka prekės ženklas kuria ilgalaikius ryšius su klientu, gali detaliai pažinti jo problemas ir lūkesčius. Klientų aptarnavimo komanda turi pirmąjį kontaktą su klientu, todėl ji turi galimybę greitai reaguoti į jo poreikius.
Kokie yra 3 rūpinimosi klientais principai?
Pirmas ir svarbiausias principas – klientų aptarnavimo komanda turi išklausyti klientą. Taip įmonė gali žinoti, ar ji atitinka klientų poreikius, ir gauti atsiliepimų apie tai, ką ji gali patobulinti viso prekės ženklo funkcionavime.
Antra taisyklė – individualus požiūris į klientą. Klientas turi jausti, kad su juo elgiamasi kaip su konkrečiu subjektu, o ne kaip su vienu iš daugelio.
Trečias principas – empatiškumas. Klientų aptarnavimo komanda turėtų pabandyti suprasti, kodėl klientas elgiasi taip, kaip elgiasi.
Expert note
Puikus klientų aptarnavimas yra svarbus veiksnys siekiant ilgalaikio pelningumo. Tai reikalauja tinkamos programos, personalo ir įsiklausymo į klientus.

Tekstas aptaria klientų aptarnavimo programinę įrangą "LiveAgent" ir svarbiausius klientų aptarnavimo atstovų vaidmenis bei pareigas. Pateikiami patarimai dėl geriausios klientų aptarnavimo praktikos, taip pat svetainėje pasiekiami kontaktų numeriai ir informacija apie įrenginio naudojimą. Išskiriamas rūpinimasis klientais kaip sėkmingos bendrovės pagrindas ir pabrėžiamos klientų aptarnavimo įgūdžių svarba ir jų tobulinimo galimybės remiantis klientų atsiliepimais ir patirtimi. Visumoje tekstas apima įvairius klientų aptarnavimo klausimus, įskaitant patarimus, įrankius, programinę įrangą ir paslaugas.
Klientų aptarnavimo vadybininkas
Įmonė LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo ir kitas programinės įrangos paslaugas, kurias palaiko kvalifikuoti vadybininkai. Klientų sėkmės vadybininkas rūpinasi klientų patenkinimu ir užtikrina ilgalaikes gerus santykius su klientais. LiveAgent taip pat teikia mokymų ir tęsia socialinių kanalų platintojimo veiklą, o jų programinė įranga gali būti nemokamai išbandyta su demonstracine versija. Tekste pateikiami patarimai dėl geriausios klientų aptarnavimo praktikos ir specialistų vaidmenų bei pareigų.
Klientų aptarnavimo atstovų vaidmenys
Šiame tekste aptariamas klientų aptarnavimas ir jo svarba verslui. Pateikiamos paslaugų ir programos, skirtos geram aptarnavimui užtikrinti. Svarbu siekti gerų santykių su klientais ir gauti gerus rezultatus. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. Taip pat pateikti pasiūlymai bendradarbiauti su įmonės darbuotojais ir informacija apie mokymosi ir tinklaraščių galimybes. Verta pasinaudoti klientų aptarnavimo sistema, kuri palengvins agentų darbą ir automatizuos daugelį veiklų.
Klientų aptarnavimo prižiūrėtojas
Šiame straipsnyje aptariamas klientų aptarnavimas, jo vaidmenys, pareigos ir reikalingi įgūdžiai. Pateikiami patarimai, kaip pagerinti klientų aptarnavimą, ir rekomenduojama naudoti programinę įrangą „LiveAgent“. Taip pat galima rasti informacijos apie įmonę LiveAgent, jos produktus ir kontaktus. Svarbu siekti gerų santykių su klientais ir gauti gerus rezultatus.