Išbandyti

Klientų aptarnavimo įmonės

Kas yra klientų aptarnavimo įmonės?

Jei jūsų klientų atstovai negali susidoroti su didėjančiu gaunamų klientų problemų ir užklausų skaičiumi, tam yra sprendimas. Klientų aptarnavimo įmonės yra veiklos rangos įmonės, kurios teikia pilną klientų aptarnavimą. Jų klientų aptarnavimo komanda yra apmokyta greitai atsakyti į visus bilietus ir pašalinti problemas, nesklandumus ar atsakyti į skundus.

Klientų aptarnavimo įmonės gali teikti paslaugas 24/7. Jos siūlo įvairias ataskaitas, KPI (pagrindinius našumo rodiklius), todėl turite išsamią teikiamo aptarnavimo apžvalgą. Jos taip pat gali prisijungti prie jūsų pagalbos centro programinės įrangos ir sekti esamus procesus.

Frequently asked questions

Kas yra klientų aptarnavimo įmonės?

Klientų aptarnavimo įmonės yra įmonės, užsiimančios klientų aptarnavimu. Paprastai jos teikia paslaugas 24/7 ir gali padėti palaikyti jūsų įmonės veiklą, o jūsų klientais yra pasirūpinama visą parą.

Kokios yra žinomiausios klientų aptarnavimo įmonės?

Yra daug įmonių, kurios užsiima ir specializuojasi tik klientų aptarnavimo srityje. Populiariausios klientų aptarnavimo įmonės yra „Joe's salesman“, „Rackspace“, „Ritz Carlton“, „Powstia“, „Budder“, „Studio Press“, „JetBlue“ ir „Wistia“.

Kiek yra klientų aptarnavimo įmonių?

Visame pasaulyje yra šimtai tūkstančių klientų aptarnavimo įmonių. Prieš nuspręsdami, su kuria iš įmonių norite bendradarbiauti, apibrėžkite biudžetą, lūkesčius įmonės atžvilgiu, pasidomėkite jus dominančių įmonių pasiūlymais ir išsirinkite sau tinkamiausią.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai