Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų pasitenkinimo apklausa

Kas yra klientų pasitenkinimo apklausa?

Survey is an examination of opinions, behavior made by asking people questions.

Cambridge dictionary

Apklausas pildo klientai po kontakto su aptarnavimo personalu. Jos taip pat žinomos kaip klientų pasitenkinimo tyrimai. Šiose apklausose kliento klausiama, kaip su juo elgėsi klientų atstovai.

Ne visi klientai užpildo formą. Kai kurie žmonės mano, kad tai yra laiko švaistymas, todėl vengia pildyti, tačiau tai yra vertinga informacija įmonei.

Visi agentai stengiasi užtikrinti, kad klientas turėtų gerą patirtį. Kartais klientas yra taip nusivylęs preke, kad gali neteisingai užpildyti anketą. Taip yra dėl klaidingo kliento supratimo.

Ką turėtų apimti klientų pasitenkinimo tyrimas?

Prieš pradedant kurti apklausą, svarbu nustatyti:

  • Įrankį, kurį ketinate naudoti
  • Kam bandote taikyti apklausą (gali būti konkretus jūsų klientų segmentas)
  • Tikslai, kuriuos jūsų įmonė išsikels vertindama apklausos sėkmę

Kaip nustatyti klientų pasitenkinimo tyrimo tikslus?

Prieš sudarant pasitenkinimo apklausą, labai svarbu pasirinkti protingus tikslus.

Kai mąstote apie galimus tinkslus, įsitikinkite, kad jie yra:

  • S – specifiški
  • P – pamatuojami
  • P – pasiekiami
  • S – svarbūs
  • A – apibrėžiami laike

Po to galite pradėti kurti jūsų prekės ženklui tinkamus klausimus.

Klausimų tipai:

  • Atviri
  • Taip/ne
  • Su daug galimų atsakymų
  • Klausimai, kuriuose reikalingas vertinimas
  • Skalės klausimai

Svarbu atidžiai įvertinti, kurie iš jų tinka jūsų tikslams. Kad apklausa būtų naudinga, reikia palengvinti respondentų darbą. Taigi, norėdami gauti tikslius atsakymus, sugalvokite klausimus su daugeliu galimų atsakymų arba uždarus (taip/ne) klausimus. Jei nesate tikri, pateikite parinktį atsakymą įrašyti patiems, tačiau nepersistenkite, nebent norite prarasti respondentus.

Galiausiai sukurkite savo klientų pasitenkinimo apklausą naudodami šią paprastą struktūrą:

1. Pirmoji dalis turėtų būti apie tai, kaip respondentas/klientai naudojasi jūsų produktu ar paslauga.

2. Kita dalis turėtų būti apie klientą. Nustatykite svarbius kliento demografinius rodiklius, pvz., amžių, vietą. Tai taip pat padeda nustatyti tikslinę auditoriją.

3. Užduokite klausimus, kuriuose reikalingas vertinimas arba klausimų su vertinimo skale.

4. Suteikite respondentui galimybę išreikšti savo nuomonę, užduodami atvirus klausimus.

5. Pabaigoje apibendrinkite apklausą ir praneškite respondentui, kas atsitiks su jo atsakymais.

Kaip klientų aptarnavimo programinė įranga gali padėti įvertinti jūsų klientų aptarnavimo pasitenkinimą?

„LiveAgent“ yra klientų aptarnavimo programinė įranga, sukurta tam, kad jūsų klientų atstovai dirbtų efektyviai. Ji taip pat siūlo integraciją, vadinamą „Nicereply“. Naudodami šią integraciją galėsite efektyviai rinkti klientų atsiliepimus.

Daugiau apie „LiveAgent“ atsiliepimų integracijas skaitykite čia.

„LiveAgent“ naudojimo privalumai, siekiant padidinti klientų pasitenkinimą:

  • Pagerintas atsako laikas
  • Tiesioginis pokalbis – nedelsdami išspręskite savo kliento problemas
  • Padidėjęs produktyvumas jūsų padaliniuose
  • CRM sistema
  • El. paštas, socialiniai tinklai, skambučiai ir pokalbiai vienoje sąsajoje

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

DUK

Kas yra klientų pasitenkinimo apklausa?

Klientų pasitenkinimo tyrimai yra apklausos, kurias atlieka klientai, gavę klientų personalo aptarnavimą. Tokios apklausos klausimai dažniausiai susiję su tuo, kaip agentai aptarnavo klientus. Ji leidžia gauti vertingų atsiliepimų apie klientų aptarnavimą.

Kokie yra klientų pasitenkinimo apklausų elementai?

Atliekant klientų pasitenkinimo tyrimus, reikėtų užduoti klausimus, kurie atskleistų platų klientų aptarnavimo vaizdą. Paprastai tai yra tokie klausimai: ar likote patenkinti? Kokia tikimybė dar kartą nusipirkti konkrečios įmonės produktą? Kokia tikimybė, kad rekomenduosite paslaugas savo draugams?

Kaip atlikti klientų pasitenkinimo tyrimą?

Norėdami atlikti klientų pasitenkinimo tyrimą, turite sugalvoti klausimus, kuriuos norite užduoti, kad atsakymai būtų kuo informatyvesni. Taip pat itin svarbu pasirinkti kanalą, kuriuo bus atliekama apklausa. Tai gali būti skambinimas klientams, el. laiškų siuntimas klientams, atviruko su atsakomuoju voku išsiuntimas arba internetinė apklausa.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai