Klientų aptarnavimo skambučių centras

Šiuolaikiniai vartotojai reikalauja savalaikių rezultatų, kokybiškos sąveikos ir neatidėliotino atsako šiandieniniame į klientus orientuotame pasaulyje. Vienas didžiausių iššūkių, su kuriuo susiduria verslas, yra patenkinti klientų poreikius ir viršyti klientų lūkesčius.

Nors yra daug būdų, kaip įmonės gali išlaikyti savo klientus laimingus, kompetentingas klientų aptarnavimo skambučių centras yra veiksmingiausias būdas užtikrinti klientų pasitenkinimą ir nepriekaištingą vartotojo patirtį. Daugumai įmonių, ypač startuolių, sunku suteikti skambučių centro aptarnavimo funkcijas dėl mažo biudžeto ir nepakankamo personalo.

Since interacting with customers and running a business at the same time can become challenging quickly, tools like customer service call centers are an excellent solution for handling customer tickets. Here’s what you should know before you start your call center operation.

Kas yra skambučių centro telefono sistemos?

The business phone system is a solution that helps manage incoming and outgoing telephone operations and enables businesses to manage communications with customers effectively. It is a cloud-based call center software solution capable of performing all vital functions, including inbound and outbound calling, routing, monitoring agent performance statistics, and reporting. Supervisors and business managers can track key business phone call metrics and enhance the representation of their customer support team with the phone center solution. 

Apmokyti ir patyrę skambučių centro atstovai atsako į kiekvieną kliento skambutį ir seka visas operacijas, pokalbius ir neatsakytus klausimus. Skambučių centro atstovas pasirūpina atsakymais į klientų klausimus ir užklausas, teikia paslaugas, informaciją, pagalbą ir kt.

The best way to keep your entire call center environment, team, and operation fully organized under one roof is to use call center software. There are two types of call center:

  • Inbound call center – also called reactive call center, offers traditional support by responding to incoming calls. Inbound call centers require skilled reps in problem-solving, communication, and technical support to better customer experience.
  • Outbound call center —  also called the proactive call center, allows you to reach your target audience with service offers. Outbound call centers help businesses build positive customer relationships, provide a better customer experience, and increase brand loyalty.
Youtube video:

Kaip išsirinkti klientų aptarnavimo skambučių centrą savo verslui?

Since there are so many different quality customer service software solutions out there, the best way to ensure you get the best solution for your business is to go with advanced cloud-based call center software. Such software should include the following features:

  • Įeinantys skambučiai
  • Išeinantys skambučiai
  • Vidiniai skambučiai
  • IVR (angl. Interactive Voice Response) technologija
  • Skambučių eilė
  • Automatizuoti perskambinimai
  • Skambučių peradresavimai
  • Automatinis skambučių nukreipimas
  • Automatinis skambučių paskirstymas
  • Vaizdo skambučiai
  • Neriboti skambučių įrašai
  • Kelių skambinimo įrenginių palaikymas

Start your free trial today

Discover all of the features that LiveAgent has to offer and improve your customer service call center.

Taip pat galime duoti keletą vertingų patarimų, kurie padės pasirinkti geriausią skambučių centro įrangą jūsų verslui.

Nustatykite aptarnavimo tipą

Before you do anything, think about what kind of support you need. Some solutions are better for handling appointment scheduling and online chat conversations, while others are more suitable for email conversations and 24-hour service.

Skambučių centro ryšys

CRM integracija

Choose an option that allows you to integrate your CRM solution with your contact center data. The ability to manage your customer database is one of the key factors determining business success. Doing so helps you understand your target audience, their problems, and specific preferences better.

Bilietas_klientų-įžvalgos-CRM

Kokie yra klientų aptarnavimo skambučių centro darbai?

To understand customer service call center jobs, we must look at the call center customer service representative job description. A customer service job should attract a call center agent that is a tenacious problem-solver, entirely dedicated to enhancing customers’ experiences with your brand. 

A customer service agent should be able to provide an appropriate solution to specific problems. They should be communicative, forthcoming, and seasoned enough to take a fair and individual approach with each customer. 

Agentai pagalbos tarnybos programinėje įrangoje – „LiveAgent“

Reikia daug lankstumo ir technologinių žinių, kad būtų galima būtų vykdyti įvairias užduotis, pradedant nuo netikėtų problemų sprendimo ir baigiant prisitaikymu prie darbo eigos.

Kokios yra klientų aptarnavimo skambučių centro atstovo pareigos?

Let’s review some of the essential customer service call center duties.

Padėkite klientams įvairiais komunikacijos kanalais

Modern customers use many different communication and customer service platforms that include social media, live chat, email, etc. The best way to handle such a high traffic volume and increase customer satisfaction is to provide an omnichannel customer service experience.

Pateikite individualius sprendimus klientų problemoms

Jūsų klientų aptarnavimo atstovai turi prrimti įeinančius klientų skambučius ir teikti asmeninę pagalbą, kad išspręstų jų realias problemas. Skambučių centro agento mokymas apima klientų skambučius, techninių paslaugų teikimą ir problemų sprendimų paiešką.

Agentas turi mokėti atsakyti į klausimus (geriausia keliomis kalbomis), nes šiuolaikinės įmonės mieliau samdo kelias kalbas mokančius skambučių centro atstovus, kad galima būtų bendrauti su klientais visame pasaulyje.

Suteikite išskirtinę patirtį klientams

If you want to beat your competition, you need to provide exceptional customer service levels to improve the customer experience. Having just a phone line as a communication channel won’t do the trick in 2021. You need to approach your customers in the right way and provide personalized solutions to their problems to turn them into loyal consumers.

Pritaikykite vartotojo patirtį pagal tikslinę auditoriją

Kiekvienas klientas yra unikalus, turintis konkrečius tikslus ir poreikius. Labai svarbu, kad jūsų klientų aptarnavimo skambučių centro atstovai atpažintų šiuos skirtumus ir pritaikytų savo toną bei elgesį prie konkrečios situacijos.

Kokios yra esminės klientų aptarnavimo atstovo savybės?

Norėdami suteikti išskirtinį klientų aptarnavimą ir dėmesį klientui, jūsų skambučių centro agentai turi pasižymėti šiomis savybėmis:

  • Sugebėjimas teikti aukščiausios kokybės paslaugas
  • Klientų aptarnavimo įgūdžiai ir žinios
  • Komunikacijos įgūdžiai
  • Administraciniai įgūdžiai
  • Klientų aptarnavimo komanda turėtų būti lanksti ir sudaryta iš aktyvių problemų sprendėjų
  • Išlikite pozityvūs bendraudami su klientais
  • Aktyvus klausymas ir darbas su žmonėmis
  • Techninės žinios apie produktus ir paslaugas
  • Klientų aptarnavimo agentai turėtų mokėti kelias kalbas
  • Turėti daug žinių
  • Lankstumas
  • Dėmesys detalėms
  • Kūrybingumas
  • Puikūs organizaciniai įgūdžiai

Try LiveAgent Today

Provide and omnichannel customer experience with LiveAgent's call center software.

Frequently asked questions

Kas yra klientų aptarnavimo skambučių centras?

Skambučių centras yra biuras arba skyrius, kuriame skambučių centro agentų komanda atsako į esamų klientų ir naujų potencialių klientų telefono skambučius bei skambina patys.

Kaip išsirinkti klientų aptarnavimo skambučių centrą savo verslui?

Geriausias būdas pasirinkti klientų aptarnavimo skambučių centrą, atitinkantį jūsų verslo poreikius, yra nustatyti tinkamą skambučių centro paslaugos tipą. Pasirinkite įrangą, teikiančią CRM ir socialinių tinklų integravimą bei funkcijas, kurios gali padėti bendrauti su šiuolaikiniais vartotojais.

Kokie yra klientų aptarnavimo skambučių centro darbai?

Klientų aptarnavimo skambučių centro darbai apima pagalbą klientams sprendžiant jų problemas. Skambučių centro agentai naudoja įvairius kanalus, įskaitant socialinius tinklus, el. paštą, susirašinėjimus ir telefoną, norėdami susisiekti su klientais, teikti informaciją ir pagalbą sprendžiant bet kokias klientų problemas.

Kokios pareigos yra klientų aptarnavimo skambučių centre?

Klientų aptarnavimo skambučių centro atstovo pareigos apima šias užduotis:

  • „Omnichannel“ ryšio ir klientų aptarnavimo teikimas
  • Asmeninių konkrečių klientų problemų sprendimų paieška
  • Techninės pagalbos ir informacijos apie produktus/paslaugas teikimas
  • Daryti viską, kad kiekvienam klientui sukurtų teigiamą vartotojo patirtį
  • Būti lanksčiam ir patikimai spręsti problemas
  • Kalbėti įvairiomis kalbomis, kad galėtų teikti klientų aptarnavimo paslaugas klientams visame pasaulyje

Kokios yra svarbiausios klientų aptarnavimo atstovo savybės?

Esminės klientų aptarnavimo atstovo savybės yra šios:

  • Puikūs klausymo ir problemų sprendimo įgūdžiai
  • Gebėjimas dirbti komandoje
  • Kūrybiškumas, lankstumas, patikimumas
  • Stiprūs tarpasmeniniai įgūdžiai
  • Administraciniai ir bendravimo įgūdžiai
  • Žinių valdymas
  • Pastabumas
Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai