Kas yra paslaugų valdymo programinė įranga?
Paslaugų valdymo programinė įranga, dar žinoma kaip informacinių technologijų paslaugų valdymas, yra programa, kurią įmonės naudoja klientams teikiamų paslaugų valdymui. Tokia programinė įranga naudinga kiekvienai įmonei – ji padeda analizuoti, ieškoti trikčių, valdyti užsakymus, priimti sprendimus ir atlikti daugybę kitų veiklų. Visos veiklos yra taikomos taip, kad jos atitiktų klientų poreikius. Kiekviena programinė įranga siūlo skirtingas funkcijas ir ypatumus.
Paslaugų valdymo programinė įranga yra puikus būdas optimizuoti įmonės technologijas. Ji sumažina kaštus ir taupo laiką.
Frequently asked questions
Koks yra paslaugų valdymo programinės įrangos apibrėžimas?
Paslaugų valdymo programinė įranga yra programinė įranga, leidžianti įmonėms valdyti paslaugų teikimo savo klientams būdą. Paslaugos apima užsakymų valdymą, techninės įrangos priežiūrą, programinės įrangos priežiūrą, diagnostiką ir trikčių šalinimą bei kasdienes operacijas.
Kokie yra paslaugų valdymo programinės įrangos tipai?
Paslaugų valdymo programinė įranga jums leidžia valdyti veiklas, susijusias su teisiniu reguliavimu, žmogiškųjų išteklių valdymu, sprendimų priėmimu dėl pakeitimų ar aplikacijos versijų kontrole. Kiekvienas tipas teikia panašų funkcijų rinkinį - kelių svetainių palaikymą, planavimą, pateikimą ir ataskaitas.
Ar LiveAgent yra paslaugų valdymo programinė įranga?
LiveAgent veikia kaip paslaugų valdymo programinė įranga. Ji jums leidžia optimizuoti įmonės technologiją, sumažinti kaštus ir taupyti laiką.
Skambučių stebėjimo programinė įranga
LiveAgent yra platforma, skirta padėti komunikuoti su klientais. Joje yra įrankių, tokių kaip VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinė įranga. LiveAgent skydelis yra kuriama po registracijos ir demonstracijos. Skambučių centro kokybei įtakos turi žmogiškieji ir techniniai veiksniai. Demonstracijai galima registruotis ir gauti mokymus. Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Galima susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.
Nemokama klientų valdymo programinė įranga
Tekste aptariama klientų valdymo programinė įranga, jos privalumai ir trūkumai bei geriausios praktikos. Siekiant užtikrinti efektyvų darbą su klientais, reikia suprasti potencialių klientų tapatybę ir laikytis griežtų privatumo įstatymų. Be to, svarbu apmokyti agentus, sukurti darbų srautus, automatizuoti procesus ir pasirinkti tinkamą programinę įrangą, atsižvelgiant į organizacijos tipą ir apimtį.
Programinė įranga, skirta susisiekti su klientais
Skambučių centro scenarijų kūrimas yra svarbia klientų aptarnavimo dalis. LiveAgent aptarnavimo centro programinė įranga yra gera pasirinkimo galimybė, kad pagerintumėte savo klientų patirtį. Kontaktų su klientais programinė įranga yra programos, kurios padidina kontaktų centro efektyvumą. Programinė įranga, skirta susisiekti su klientais, gerina klientų aptarnavimo kokybę ir kontaktų centro efektyvumą. Svarbiausia programinės įrangos funkcija yra galimybė vienoje žiniatinklio vietoje turėti prieigą prie įvairių komunikacijos kanalų.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, įeinančių skambučių centro ir skundų valdymo sistemas, klientų portalo ir el. pašto valdymo programinę įrangą bei kainų skaičiuoklę. Quality Unit, LLC yra kompanija, sukurusi LiveAgent. Jie taip pat turi partnerių programą ir akademiją, kur gali mokytis klientai.