Partneris
Norėdami integruoti „Nicereply“ su „LiveAgent“, vadovaukitės toliau pateiktu integravimo vadovu.
- Įsitikinkite, kad turite „LiveAgent“ ir „Nicereply“ paskyrų administratoriaus teises
- Išsamų integravimo vadovą rasite čia: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Įvertinkite klientų pasitenkinimą
Įvertinkite klientų pasitenkinimą naudodami „Nicereply“ – CSAT apklausos įrankį, sukurtą „LiveAgent“. Apklauskite savo klientus tiesiai iš „LiveAgent“. Peržiūrėkite klientų pasitenkinimo duomenis, paverstus į „LiveAgent“ bilietus. Viskas vienoje vietoje.
Išbandykite 14 dienų nemokamai.
Jei turite klausimų apie „Nicereply“, skirtą „LiveAgent“, kreipkitės į mus adresu contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Kaip tai veikia?
Įvertinkite klientų pasitenkinimą atlikdami apklausą po kiekvieno el. laiško arba išsprendę bilietą ar atsakę į pokalbį. Pasirinkite, ar norite įvertinti klientų pasitenkinimą, klientų rekomendavimo indeksą ar klientų pastangų balą. Atsakymai grąžinami atgal į „LiveAgent“ kaip komentarai.
Pagrindinės funkcijos:
- Įvertinkite svarbius duomenis: klientų pasitenkinimą, klientų rekomendavimo indeksą ir klientų pastangų balus.

- Tinkinkite apklausų formų dizainą. Pakeiskite spalvų schemą, pridėkite logotipą, užduokite papildomų klausimų.
- Pasirinkite jums tinkančią vertinimo skalę – žvaigždes, šypsenėles ar nykščius.

- Nuspręskite, kada apklausti savo klientus. Po kiekvienos sąveikos? Kai bilietas bus išspręstas? Akimirksniu, po valandos ar kitą dieną? Viskas priklauso nuo jūsų pasirinkimo.
- Peržiūrėkite įvairių agentų, komandų ir skyrių našumą.
- Norėdami gauti daugiau įžvalgų, naudokite analizę, kurioje pateikiami pirmaujančiųjų sąrašai, histogramos, tendencijų diagramos ir dar daugiau.
- Pamatykite visus atsiliepimus, susijusius su bilietu, tiesiai iš „LiveAgent“.
- Nemokėkite už neatsakytas apklausas. Jūs mokate tik už tikrus rezultatus – apklausos atsakymus. „Nicereply“ pasitiki šimtai įmonių:

Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ integravimą į „Nicereply“. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją.
Frequently asked questions
Kas yra „Nicereply“?
„NiceReply“ yra klientų valdymo platforma, renkanti atsiliepimus ir padedanti išmatuoti jūsų įmonės klientų pasitenkinimą, klientų rekomendavimo indeksą ir klientų pastangų balus.
Kaip galima integruoti „NiceReply“ su „LiveAgent“?
Pirmasis žingsnis yra turėti paskyras „NiceReply“ ir „LiveAgent“. Antrasis žingsnis yra tikroji integracija. Čia yra išsamus „NiceReply“ integracijos vadovas.
Šiame tekste aptariama klientų aptarnavimo svarba verslui ir teikiama rekomendacija naudoti įrankius, tokius kaip „LiveAgent“, kad būtų užtikrinta gerai kvalifikuotų klientų atstovų ir gerų aptarnavimo patirties. Be to, svarbu rinkti informaciją iš klientų atsiliepimų ir naudoti įvairias klientų aptarnavimo priemones, kad būtų galima padidinti pardavimus ir pasitenkinimo lygį. Aptariamos klientų aptarnavimo atstovų ir prižiūrėtojų pareigos bei atsakomybė, kurios gali skirtis ir remiasi produkto ir paslaugų žiniomis.
Puikus klientų aptarnavimas svarbus pelningumui ilgalaikėje perspektyvoje. Tinkinimas yra būdas prisitaikyti prie konkrečių klientų poreikių. LiveAgent yra platforma, kuri siūlo individualizuotą klientų aptarnavimą. Svetainėje taip pat galite gauti daugiau informacijos ir susisiekti su komanda. Taip pat svetainėje yra naudojami slapukai.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.