Nemokamas Bandymas

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Atnaujinimo el. laiškų šablonai

Atnaujinimo el. laiškų šablonai

Atnaujinimo el. laiškai yra labai svarbūs produktus parduodantiems „SaaS“ verslams, kurie siūlo tiek nemokamus bandomuosius, tiek „freemium“ modelius. Jie padeda įtikinti potencialius klientus pakeisti planą ir naujovinti iš nemokamų paskyrų į mokamas. Tiesą sakant, tai yra vienas iš pagrindinių bet kurio „SaaS“ verslo tikslų – ir vienas iš pagrindinių iššūkių, nes daugelis „SaaS“ klientų niekada neatlieka atnaujinimo. Nesvarbu, ar tai būtų perėjimas nuo nemokamų bandymų prie mokamų paslaugų, ar perėjimas nuo pagrindinių prie premium planų, šiame straipsnyje pateikiama naudinga taktika ir paruošti atnaujinimo el. laiškų šablonai, kuriuos galite naudoti kaip pavyzdžius kurdami savo atnaujinimo el. laiškus.

„Bria“ atnaujinimo el. laiško šablonas
„Counterpath Bria Teams“ atnaujinimo el. laiško šablonas

Greiti patarimai, kaip rašyti efektyvius atnaujinimo el. laiškus

  • Šiek tiek suasmeninkite įtraukdami kliento vardą bei nurodydami kitą svarbią informaciją į atnaujinimo el. laiško šabloną (pvz., liek laiko liko bandomajame laikotarpyje, arba kitą informaciją, pagrįstą vartotojo veikla).
  • Įsitikinkite, kad atnaujinimo el. laiško šablone yra aiškus raginimas veikti ir susiekite jį tiesiai su natnaujinimo langu, o ne nurodykite, kaip ten patekti.
  • Palyginkite atnaujinimo ir neatnaujinimo rezultatus, nurodydami premium funkcijas, kurias vartotojai gaus, ir tų funkcijų teikiamą naudą.
  • Pagalvokite apie geriausią laiką, kai norite siųsti atnaujinimo el. laiškus, atsižvelgdami tiek į laiko, tiek į elgesio veiksnius (kai bandomoji versija baigsis arba anksčiau, jei vartotojas jau gavo naudos).

10 atnaujinimo el. laiškų šablonų

Bandomoji versija tuoj baigsis

Atnaujinti ar pratęsti bandomąją versiją

Bandomoji versija baigėsi/ atnaujinkite, kad galėtumėte tęsti

Atnaujinkite arba pasilikite nemokamą planą

Pasiekėte nemokamą limitą/atnaujinkite

Atnaujinkite pasinaudodami specialiu pasiūlymu

Atnaujinimas, pagrįstas nauda

Pakeiskite į geresnį planą

Pakeiskite į geresnį planą pasinaudodami specialiu pasiūlymu

Skelbiama apie naują premium funkciją = atnaujinimo galimybė

Dažnai užduodami klausimai

Koks idealus atnaujinimo el. laiško ilgis?

Idealus atnaujinimo el. laiško ilgis yra nuo 75 iki 100 žodžių. Be to, būtinai įtraukite atitinkamas nuorodas su raginimu veikti.

Kas turėtų būti įtraukta į atnaujinimo el. laišką?

Kai kreipiatės į klientus su atnaujinimo pasiūlymu, būtinai pradėkite nuo tinkamo pasisveikinimo. Pabandykite padaryti el. laišką kuo asmeniškesnį. Be to, įtraukite informaciją apie naujas/papildomas funkcijas, kaip jūsų klientai gali jomis pasinaudoti ir nuorodas su raginimu veikti.

Kaip klientams pasiūlyti atnaujinimą?

Puikus būdas pasiūlyti atnaujinimą klientams yra el. paštu. El. paštas vis dar veiksmingas, nes tai yra dažniausiai naudojama masinės komunikacijos forma pasaulyje. Tai taip pat labiau niuansuota terpė nei rašyti į „Twitter“ ar „Facebook“.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What should an upgrade email include?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “When reaching out to customers with an upgrade offer, make sure you start with a proper greeting. Try to make the email as personal as possible. Moreover, include information about new/additional features, how your customers can take advantage of them, and links with a call to action.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to offer an upgrade to your customers?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A great way to offer an upgrade to your customers is via email. Email is still effective because it is the most used form of mass communication in the world. It’s also a more nuanced medium than sending a tweet or posting to Facebook.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What the ideal length of an upgrade email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The ideal length of an upgrade email is between 75 to 100 words. Moreover, make sure to include relevant links with a call to action.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai