Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Atnaujinimo el. laiškų šablonai

Atnaujinimo el. laiškų šablonai

Išlaikyti dabartinę klientų bazę ir palaikyti ilgalaikius santykius su klientais dar niekada nebuvo taip svarbu įmonėms, ypač toms, kurios naudojasi abonentiniais ir tam tikrais mėnesiais atnaujinamais pajamų verslo modeliais. Gerai parašyti ir strategiški el. laiškai apie atnaujinimą gali labai padėti įtraukti esamus klientus, paskatinti juos ir toliau naudotis jūsų prekės ženklo, pagerinti klientų išlaikymą ir sumažinti klientų nerimą. Šiame straipsnyje pateikiama 10 atnaujinimo el. laiškų šablonų, kuriuos galite naudoti kurdami savo atnaujinimo el. laiškų kampanijas.

Atnaujinimo el. laiško šablonas PMI

Kas yra atnaujinimo el. laiškai?

Atnaujinimo el. laiškai yra automatiniai pranešimai, siunčiami esamiems klientams, siekiant priminti jiems, kad baigiasi jų narystė ar prenumerata ir paraginti juos imtis veiksmų. Tokio tipo el. laiškai dažniausiai naudojami abonemento pagrindu teikiamoms paslaugoms, taip pat produktams, turintiems pasikartojančius mokėjimus.

Atnaujinimo el. laiškai turi geriausią poveikį, kai jie siunčiami kaip platesnių kampanijų dalis. Paprastai priminimų apie pratęsimą el. laiškų serijoje gali būti vienas ar keli el. laiškai prieš pasibaigiant prenumeratai, el. laiškas galiojimo pabaigos dieną ir tolesnis el. laiškas pasibaigus narystei, siekiant paskatinti vartotojus ją atnaujinti.

atnaujinimo el. pašto šablonas

Atnaujinimo el. laiškų temos eilutės pavyzdžiai

  • [Name], neatnaujinote narystės, bet dar ne vėlu!
  • Netrukus baigsis jūsų [Company] Pro paskyros galiojimo laikas
  • [Name], netrukus baigsis jūsų narystė!
  • Jūsų prieiga prie [Product/ Service] baigsis po 15 dienų
  • Jūsų [Product/ Service] paskyra atnaujinama šią savaitę
  • O, jūsų narystė baigiasi!
  • 1 savaitė iki jūsų prenumeratos galiojimo pabaigos
  • 5 dienos iki automatinio atnaujinimo
  • Jūsų paskyrai liko dar 3 dienos
  • Anksti atnaujinkite savo [Company] narystę ir sutaupykite 10%!
  • Atnaujinkite dabar – jūsų specialus pasiūlymas baigsis šį vakarą!
  • Atnaujinkite dabar ir gaukite vieną mėnesį nemokamai
  • 30% nuolaida įprastai kainai, jei atnaujinsite dabar
  • Dar vieni apdovanojimų metai gali būti jūsų
  • Paskutinis kvietimas atnaujinti narystę
  • [Name], nepraraskite, ką turite vertingo
  • [Name], norėtume, kad sugrįžtumėte!
  • Ačiū [Name] už visus gerus metus kartu!

10 atnaujinimo el. laiškų šablonų

Ankstyvas narystės atnaujinimo priminimo el. laiškas (likus 90 dienų iki pratęsimo datos)

Priminimo, kad narystė greitai pasibaigs, el. laiškas (likus 15 dienų iki pratęsimo datos)

Paskutinis priminimas dėl narystės atnaujinimo (24 valandas prieš pratęsimo datą)

Narystės galiojimo pabaigos dienos el. laiškas

Į naudą orientuotas atnaujinimo priminimo el. laiškas

Specialus atnaujinimo pasiūlymo el. laiškas

Tolesnis el. laiškas po to, kai narystė baigėsi

B2B prenumeratos atnaujinimo priminimo el. laiškas

B2B automatinio atnaujinimo priminimo el. laiškas

Tolesnis el. laiškas po to, kai B2B prenumerata baigėsi

Atnaujinimo el. laiškas – dažnai užduodami klausimai

Kas yra atnaujinimo priminimas?

Atnaujinimo priminimas yra el. laiškas, išsiųstas likus maždaug 30 dienų iki paslaugos galiojimo pabaigos. Jis siunčiamas visiems, kurie turi „LiveAgent“ paskyrą ir turi atnaujinti.

Kaip skatinti narystės atnaujinimą?

Jei norite paskatinti savo narius atnaujinti narystę, galite pradėti siūlydami narystės atnaujinimo nuolaidą. Tai gali būti puikus postūmis nariui žengti paskutinį žingsnį ir užbaigti šį procesą.

Kaip rašyti narystės atnaujinimo laišką?

Narystės atnaujinimo laiške pirmiausia reikia padėkoti klientui už narystę ir paklausti, ar jie norėtų pratęsti dar vieneriems metams. Paaiškinkite, kad jų prenumerata netrukus baigsis ir kad reikės atnaujinti per kitas dvi savaites. Kitu atveju turėsite atšaukti jų prenumeratą.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is a renewal reminder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A renewal reminder is an email sent approximately 30 days before service expires. It is sent to anyone who has a LiveAgent account and needs to renew.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do I encourage membership renewals?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If you want to encourage your members to renew memberships, you can start by offering a membership renewal discount. It can be a great push for a member to take the last step and complete the process.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do you write a membership renewal letter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A membership renewal letter should first thank the customer for their membership and ask if they would like to renew for another year. Explain that their subscription is expiring soon and that you need their renewal in the next two weeks, or you will need to cancel their subscription.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai