Geriausius produktų atnaujinimo el. laiškų šablonus pristatome SaaS įmonėms, norinčioms išlaikyti patenkinamą klientų bazę ir parodyti, kad įsiklausė į jų lūkesčius. Pateikiame el. laiškų šablonus, kuriuos galima pritaikyti pagal prekės ženklą, produktą ir santykius su klientais.
Norint išlikti konkurencingiems ir išlaikyti patenkintų klientų bazę, būtina nuolat tobulinti savo produktą, ypač SaaS sektoriuje. El. laiškai apie produkto atnaujinimus yra viena geriausių galimybių parodyti, kad įsiklausote į klientų atsiliepimus, nuolat stengiatės patenkinti jų lūkesčius ir primenate jiems apie savo produkto vertę. Produkto atnaujinimo el. laišku taip pat galima iš naujo pritraukti naudotojus, kurie ketino atsisakyti produkto. Deja, daugelis įmonių produkto atnaujinimo pranešimus laiko antraeiliu dalyku.
Tačiau produktų atnaujinimo el. laiškais galite ne tik informuoti naudotojus apie naujausius produkto patobulinimus. Pasirinkę tinkamą strategiją, el. laiškus apie produktų atnaujinimus galite naudoti, kad patikintumėte naujiems klientams, jog jie pasirinko teisingai, padidintumėte klientų pasitenkinimą, jų išlaikymą ir net padidintumėte pajamas, nes skelbdami apie atnaujinimus taip pat galite reklamuoti savo aukščiausios kokybės funkcijas.
Efektyvių produktų atnaujinimo el. laiškų kūrimas gali būti sudėtinga užduotis. Toliau pateikiama keletas patarimų, kaip sukurti geresnius produktų atnaujinimo el. laiškus, kurie būtinai pagerins naudotojų įsitraukimą, ir 10 produktų atnaujinimo el. laiškų šablonų, kuriuos galite naudoti kaip pavyzdžius kurdami savo produktų atnaujinimo el. laiškų versijas.
Atsižvelgiant į jūsų prekės ženklą, produktą ir santykius su naudotojais, jūsų el. laiškų apie produktų atnaujinimą turinys, dizainas ir tonas gali skirtis. Nors nėra universalios tobulo produkto atnaujinimo el. laiško formulės, pateikiame 10 el. laiškų šablonų, kurie gali padėti jums įgauti tinkamą pagreitį.
We’re excited to announce the launch of one of our most requested features – [feature name]! It’s now easy to [do whatever the feature allows users to do]. Here’s a quick overview of how you can use it:
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
To learn more about this feature, check out this support article.
As always, let us know if there’s anything we can do to make your experience better. Your feedback is always appreciated.
Thanks for using [Product name]!
[YOUR SIGNATURE]
We just released a fully revamped version of our [Name] feature. If you’re interested in what’s new, check out our latest blog post that covers it all.
Here’s a quick overview:
[Improvement #1]
[Improvement #2]
[Improvement #3]
If you have any questions or feedback, we’d love to hear from you!
[YOUR SIGNATURE]
We’ve added a bunch of cool new features and made some major improvements. Here are our top 5 recent updates that we’re especially excited about:
[Update #1: From now on you can …]
[Update #2: It became even easier to …]
[Update #3: You’ll finally be able to …]
You can read more about the updates in our most recent blog post. And as always, if you have any questions or feedback – don’t hesitate to contact us!
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
We’re back to share a couple of major bug fixes that will make your experience with [Product] better than ever. Here’s a shortlist of what we’ve done:
[Fixed: bug 1]
[Fixed: bug 2]
[Fixed: bug 3]
Want to see *your* favorite bug featured in this list? We would too. Send your suggestions to [email] and we’ll see what we can do.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
If you – like us – use [Tool] for your […], then we’ve got some news you’re going to love.
We’ve just launched a new integration with [Tool]. Here are just a few of the things the new integration allows you to do:
[Benefit 1]
[Benefit 2]
[Benefit 3]
For more details, including how the integration works, why it’s a huge win for [Brand] users, and how to set it up (it’s really easy), click here.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
We’ve been hard at work these past few weeks/ months [adding/ improving features] to help make [Product] even more valuable for you. We’re super excited to tell you all about these new features/ improvements and we hope you enjoy them as much as we do.
[Update #1]
[Update #2]
[Update #3]
[Update #4]
[Update #5]
In the meantime, we’d love to hear any feedback you have on [Product] and what we can do to make it even better.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
We’re excited to announce [Product name] 2.0. It has more functionality than ever before to ensure it helps businesses like yours to [accomplish specific goals].
[Product name] 2.0 provides:
[Feature #1: benefit]
[Feature #2: benefit]
[Feature #3: benefit]
[Feature #4: benefit]
[Feature #5: benefit]
You can read all about it on our completely revamped website at www.companyname.com. And don’t forget to check our new video!
[embedded video]
If you have any questions or feedback – we’d love to hear your thoughts!
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
[Feature name] is a new beta feature for [Product] Pro plan, and allows you to [details on what the feature allows users to do].
We’re excited to give you a limited-time offer to take [Feature name] for a test run: from now until [date] you can [use the feature for …].
Ready to get started? You can read more about [Feature name] here.
If you have any questions or feedback, simply respond to this email.
One last thing: [Feature name] is still a private beta feature, so please keep it a secret until it’s ready for its debut ☺
Best,
[YOUR SIGNATURE]
We are proud to announce the launch of the [Product name] Android app! Our small team at [Company name] worked extremely hard to get this app out as soon as possible following the release of our iOS app. Thank you to all our Android users for your patience!
[Product name] app gives you [a short description of what the app allows users to do].
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
DOWNLOAD IT NOW
P.S. A note for Android users: While we rigorously tested the app internally and with our Beta users, there can still be a few undiscovered bugs. If you come across anything, please email us at [email address]!
Created with love,
[Company Team]
It’s never been more important to […].
The good news is we’ve built a new [app/ service] that makes it easy to […]. We call it [Product Name].
As a [Company] customer, we thought you might want to be one of the first to try [Product Name] while it’s still in Beta mode.
GET [PRODUCT NAME]
[Product Name] will be a free service while in Beta. You can read more about it here [link].
What will [Product Name] do for me?
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
Any questions or feedback? As always, feel free to reach out to our support team at [email].
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Ready to use our product update email templates?
Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!
Produkto atnaujinimo el. laiške turėtų būti pateikiama nauja informacija, kad klientai jaustųsi įvykių centre ir būtų informuoti. Svarbu visada pradėti nuo įžangos ir leisti klientui sužinoti, kas yra produkto atnaujinimo el. laiško autorius. Daugeliu atveju turėtumėte paaiškinti, kaip naujas produktas ar pokyčiai padės klientams.
Produkto atnaujinimo el. laiškai jums padės: – gauti naujų atsiliepimų, – padidinti konversijas iš bandomųjų į mokamas paskyras, – padidinti savo patikimumą, – padidinti klientų išlaikymą, – pagerinti savo produkto reputaciją, – padidinti savo svetainės lankomumą, – pritraukti naujų klientų, nes atrodysite profesionaliau, – gauti daugiau pasidalijimų, tad ir didesnį srautą iš socialinių tinklų, – atlikti daugiau pardavimų.
Atnaujinimo el. laiškas neturėtų būti ilgesnis nei 2 pastraipos, tačiau jame turėtų būti nurodyta aiški atnaujinimo priežastis, pvz., nauja funkcija, versija ar klaidos ištaisymas.
Elektroninės komercijos el. laiškų šablonai, skirti padėkai
El. laiškai yra puiki priemonė komunikuoti su klientais, dalintis informacija ir skatinti pirkimus. LiveAgent programa gali pagerinti klientų sąveiką ir įvaizdį bei padėti kurti lojalumą. Tai efektyvus būdas padidinti pardavimus ir prekės ženklo matomumą elektroninėje prekyboje.
El. laiško po pirkimo šablonai
Įtraukiant klientų atsiliepimus į mokymosi ir rinkodaros strategiją, gerinamas klientų aptarnavimas ir skatinami geresni pirkimo sprendimai. Elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškai gali padidinti pardavimus ir prekės ženklo matomumą. Išbandykite nemokamai!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team