Kaip galiu teikti techninį aptarnavimą internetu?
Tiesioginė techninė pagalba gali būti teikiama įvairiais kanalais. Pavyzdžiui, elektroniniu paštu, skambučiais telefonu arba internetiniais techninio aptarnavimo pokalbiais. Kad galėtų teikti puikią techninę pagalbą, dauguma įmonių naudoja aptarnavimo tarnybos programinę įrangą. Aptarnavimo tarnybų programinė įranga, tokia kaip „LiveAgent“, supaprastina bendravimą su klientais ir suteikia pažangių priemonių techninės pagalbos agentams.
Iš kokių dalių susideda geriausia techninio aptarnavimo programinė įranga?
Paštas
Kiekviena įmonė kasdien gauna daugybę el. laiškų. Naudodami „LiveAgent“, jūsų klientų aptarnavimo internetu agentai gaus tolygiai paskirstytus el. pašto bilietus. Be to, galite pritaikyti el. pašto šablonus, kad darbo eiga būtų efektyvi, kai tik gausite pranešimą apie naują el. pašto bilietą.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – paštas.
Techninio aptarnavimo pokalbis
Vis daugiau klientų mieliau kreipiasi per tiesioginį susirašinėjimą / pokalbį, kad atsakymą gautų greičiau. Šiais laikais svetainėje galima naudoti daugybę pokalbių mygtukų. Taigi kuo skiriasi „LiveAgent“ pokalbių valdiklis? Na, visų pirma, galite matyti, ką klientas rašo, dar prieš jam išsiunčiant žinutę. Taigi galite iš anksto pasiruošti. Ar klientui reikia konkrečių dokumentų, rekomendacijų? Pridėkite dokumentą arba nusiųskite jam nuorodas. Reikia perduoti klientą į kitą skyrių? Su „LiveAgent“ tai paprasta!
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – pokalbiai.
Skambučiai
Vienu metu sulaukiate klientų skambučių į telefoną ir kompiuterį? „LiveAgent“ gali padėti nukreipti skambučius į agentų kompiuterius. Nebereikės perjunginėti įrenginių, skambučius tvarkykite iš vienos sąsajos.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – skambučiai.
Socialiniai tinklai
Socialiniuose tinkluose, pvz., „Facebook“, „Twitter“ ar „Viber“, gaunate klausimų / užklausų apie savo įmonės produktus / paslaugas? Naudodamiesi „LiveAgent“ galite integruoti šias socialinės medijos (SoMe) platformas ir užtikrinti, kad visada būsite informuoti apie visus klausimus ar problemas. Bendravimas su savo auditorija / klientais yra svarbesnis nei bet kada anksčiau. Stebėkite ir tvarkykite savo socialinės žiniasklaidos pokalbius su „LiveAgent“.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – socialiniai tinklai.
Forumas
Forumas – puikus būdas suteikti klientams galimybę padėti vieni kitiems. Naudodamiesi „LiveAgent“ galite ne tik sukurti forumą, bet ir gauti pranešimus, kai jūsų klientai jame rašo. Todėl galėsite nedelsdami spręsti visus rūpimus klausimus.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – forumas.
Kontaktinės formos
Dažnai klientų aptarnavimo tarnyba internetu gauna daug nepageidaujamų laiškų. Vienas iš būdų to išvengti – pateikti klientams kontaktų formas. Taip jūsų klientų aptarnavimo (verslo) el. paštas bus „paslėptas“. Be to, gaunate daugiau informacijos apie klientus. Svarbios informacijos, tokios kaip; vardas, el. paštas, telefono numeris, o tai galiausiai padeda teikti geresnes paslaugas.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – kontaktinės formos.
Vaizdo skambučiai
Klientų aptarnavimas internetu kartais gali būti sudėtingas. Galimybė aprodyti klientui arba jį nukreipti per internetinius vaizdo skambučius gali būti didžiulis privalumas daugeliui įmonių. Nebereikės vargti aiškinant klientams techninius klausimus, tiesiog pasidalykite savo ekranu ir padėkite klientui.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – vaizdo skambučiai.
Atsiliepimai
„LiveAgent“ grįžtamojo ryšio parinktis yra puikus būdas sužinoti klientų nuomonę ir problemas. Tai gali tiesiog padėti jums kasdien tobulėti. Pritaikykite savo atsiliepimų mygtuką „LiveAgent“ programoje ir tobulėkite kasdien!
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – atsiliepimai.

Susidomėjote „LiveAgent“ sistema? Išbandykite ją 14 dienų nemokamai ir suteikite savo klientams omnikanalės patirties iš karto!
Kitos „LiveAgent“ funkcijos, kurios pagerina jūsų tiesioginį techninį aptarnavimą:
- Bilietų sistema
- CRM
- Žinučių šablonai / iš anksto paruoštos žinutės
- Taisyklės ir SLA
- Universali pašto dėžutė
- Interaktyvus balso atsakiklis
Ar sunku teikti techninę pagalbą?
Būti techninio aptarnavimo internetu agentu yra sudėtingas darbas, nes jam reikia daug kantrybės ir žinių. Be to, jis dažnai yra pasikartojantis ir nepakankamai įvertinamas, nes klientai dažnai būna nemandagūs ir reiklūs.
Ko reikia, kad taptumėte techninio aptarnavimo internetu agentu?
Techninės pagalbos atstovai turi turėti daug žinių apie produktų ir paslaugų, kurias jie teikia, technines specifikacijas. Be to, techninio aptarnavimo atstovai turi turėti aktyvaus klausymosi ir bendravimo su žmonėmis įgūdžių. Jie turi gebėti suprasti, ko nori klientas, ir kantriai padėti jam išspręsti problemą.
Kokių įgūdžių turi turėti internetinio techninio aptarnavimo agentas?
Techninio aptarnavimo agentai turi gerai išmanyti savo įmonės parduodamą produktą, kad galėtų padėti klientams spręsti ir paprastus, ir sudėtingus klausimus.
Kaip minėta, klientų atstovams taip pat reikia aktyviai klausytis ir mokėti bendrauti su žmonėmis. Taip pat naudinga, jei techninės pagalbos agentai moka kelias kalbas. Taip jie gali teikti pagalbą daugiau nei viena kalba daugiau nei vienam klientui.
Galiausiai agentai turi gebėti rašyti greitai ir be klaidų. Greitas spausdinimas užtikrina, kad klientai greitai gautų atsakymus į savo klausimus. Taip užtikrinamas klientų pasitenkinimas, o tai savo ruožtu didina jų išlaikymą ir pajamas.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Ką reiškia terminas „techninis aptarnavimas internetu“?
Techninis aptarnavimas – tai paslauga, kurią teikdamos įmonės teikia pagalbą technologinių produktų naudotojams, nesvarbu, ar tai būtų prietaisai, pavyzdžiui, telefonai ar kompiuteriai, ar programinė įranga. Jų tikslas – padėti naudotojui išspręsti konkrečias su gaminiu susijusias problemas.
Kokiomis savybėmis pasižymi techninis aptarnavimas internetu?
Techninio aptarnavimo internetu ypatybės – tai visų pirma puikus gebėjimas spręsti problemas, rasti jų priežastis ir pateikti tinkamą sprendimą. Be to, labai svarbūs bendravimo įgūdžiai, leidžiantys individualiai ir tinkamai bendrauti su klientu. Taip pat svarbu lankstumas ir nesilaikymas įprastų modelių.
Ar galima teikti techninį aptarnavimą internetu per „LiveAgent“?
Žinoma, naudodamiesi „LiveAgent“ galite teikti techninį aptarnavimą internetu. Sistema suteikia galimybę bendrauti su klientais ir yra pažangi priemonė techninio aptarnavimo agentams. Vienoje vietoje galite valdyti visus bendravimo kanalus (el. paštą, tiesioginius pokalbius, vaizdo pokalbius, socialinius tinklus ir t. t.), galite sukurti klientų pagalbos centrą, turite prieigą prie ataskaitų ir bendravimo istorijos.
- Internetinė Pagalba [Paaiškinimas]
- Pagalba internetu (paaiškinta)
- Kas yra Vaizdo Skambučio Funkcija? (+Nemokamas Bandymas) | LiveAgent
- Techninė pagalba [paaiškinimas]
- Pagalbos Tarnybos Programinė Įranga Sporto ir Sveikatos Apsaugos Pramonei
- Pagalbos Tarnybos Programinė Įranga Mados Pramonei | LiveAgent
- „LiveHelpNow“ alternatyva - LiveAgent
- Tiesioginių pokalbių šablonai (kopijuoti ir įklijuoti) | „LiveAgent“