Išbandyti

Pokalbio mygtukas

Tiesioginio pokalbio mygtukas yra jūsų svetainėje esanti piktograma, leidžianti klientams susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba realiuoju laiku. Tai leidžia jūsų agentams greitai ir efektyviai išspręsti klientų užklausas. Tiesioginio pokalbio mygtukas gali padidinti įmonės pelną, klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, agentų pasitenkinimą ir kitus rodiklius.

Pokalbių mygtukų galerija

Jei norite sužinoti apie kitas funkcijas, skirtas pagerinti klientų aptarnavimą, peržiūrėkite straipsnį apie pagalbos centro programinę įrangą.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra pokalbio mygtukas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiesioginio pokalbio mygtukas yra piktograma, esanti jūsų svetainėje ir leidžianti jūsų įmonės klientams susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. Tiesioginis pokalbis leidžia užmegzti ryšį realiuoju laiku, todėl turime galimybę greitai atsakyti savo klientams.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kur turėtų būti pokalbio mygtukas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiesioginio pokalbio mygtukas turi būti patalpintas kiekviename jūsų svetainės puslapyje, matomoje vietoje. Klientui neturėtų kilti problemų jį surasti. Taip klientas gali gauti greitą atsakymą į jam rūpimą klausimą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar galima tinkinti „LiveAgent“ pokalbio mygtuką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiesioginis pokalbis leidžia greitai atsakyti į klientų klausimus. Pokalbio mygtukas, esantis jūsų svetainėje, turėtų būti pagal ją pritaikytas. „LiveAgent“ programoje galite tinkinti mygtuką. Nuėję į Konfigūracija> Pokalbiai> Pokalbių mygtukai ir spustelėję Sukurti, pamatysite galimybę sukurti mygtuką. Galite pasirinkti iš galimų stilių: kalbos burbulas, šoninis, kampinis arba įmontuotas. Taip pat galite sukurti savo, įkeldami paveikslėlį arba parašydami savo kodą. Kitame lange galite pakeisti mygtukų tekstą, padėtį ir spalvas.” } }] }

DUK

Kas yra pokalbio mygtukas?

Tiesioginio pokalbio mygtukas yra piktograma, esanti jūsų svetainėje ir leidžianti jūsų įmonės klientams susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba. Tiesioginis pokalbis leidžia užmegzti ryšį realiuoju laiku, todėl turime galimybę greitai atsakyti savo klientams.

Kur turėtų būti pokalbio mygtukas?

Tiesioginio pokalbio mygtukas turi būti patalpintas kiekviename jūsų svetainės puslapyje, matomoje vietoje. Klientui neturėtų kilti problemų jį surasti. Taip klientas gali gauti greitą atsakymą į jam rūpimą klausimą.

Ar galima tinkinti „LiveAgent“ pokalbio mygtuką?

Tiesioginis pokalbis leidžia greitai atsakyti į klientų klausimus. Pokalbio mygtukas, esantis jūsų svetainėje, turėtų būti pagal ją pritaikytas. „LiveAgent“ programoje galite tinkinti mygtuką. Nuėję į Konfigūracija> Pokalbiai> Pokalbių mygtukai ir spustelėję Sukurti, pamatysite galimybę sukurti mygtuką. Galite pasirinkti iš galimų stilių: kalbos burbulas, šoninis, kampinis arba įmontuotas. Taip pat galite sukurti savo, įkeldami paveikslėlį arba parašydami savo kodą. Kitame lange galite pakeisti mygtukų tekstą, padėtį ir spalvas.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai