Pokalbio mygtukas

A live chat button is an icon placed somewhere on your website that allows customers to communicate with customer support in real time. It enables your agents to quickly and effectively resolve customer inquiries. The live chat button can increase a company’s profit, customer satisfaction, customer retention, agent satisfaction, and many more.

You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat.

Pokalbių mygtukų galerija

If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Expert note

Pokalbio mygtukas yra svetainėje įdiegta piktograma, leidžianti klientams gauti realiu laiku teikiamą klientų palaikymą per pokalbį. Tai padeda gerinti įmonės pelną, klientų patenkinimą, išlaikymą ir agentų patenkinimą.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Internetiniai pokalbiai yra vienas iš pagalbos tarnybos programinės įrangos įrankių, kurie įgalina jūsų klientus su jumis susisiekti jūsų svetainėje.

Internetinių pokalbių palaikymas

LiveAgent yra programinė įranga, kuri padeda greitai pasiūlyti pagalbą klientams ir yra populiari pagalbos priemonė. Daugiau kaip 40% klientų ieško pagalbos internetinių pokalbių būdu, o agentai daugiausiai pokalbių sulaukia nuo 11 iki 15 valandos. LiveAgent yra nemokamas ir nereikalauja didelio techninio pasiruošimo. Įmonė tai yra Quality Unit, LLC.

Teikite geresnį klientų aptarnavimą patalpindami pokalbių mygtuką, bet kurioje savo svetainės vietoje. Pasirinkite iš mūsų Internetinių pokalbių mygtukų galerijos.

Pokalbių mygtukų galerija

LiveAgent yra kompleksinė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia galimybę valdyti skirtingus klientų kanalus ir taip pat suteikia managment sistemą mokymams. LiveAgent taip pat teikia kalbos vertimo paslaugas, o jo funkcijos apima VoIP telefono sistemas, skundų valdymo sistemas, klientų portalo programinę įrangą ir daugiau. Galite susisiekti su LiveAgent pardavimų departamentu per skambutį, demonstraciją ar per socialinius tinklus.

Internetiniai pokalbiai, dar žinomi kaip tiesioginių internetinių pokalbių programinė įranga, yra internetinio bendravimo įrankis, kuris leidžia jums realiuoju laiku bendrauti su jūsų svetainės lankytojais.

Internetinis pokalbis

LiveAgent yra platforma, skirta klientų aptarnavimui ir kitoms funkcijoms. Ji siūlo internetinius pokalbius realiuoju laiku, kurie yra naudingi verslui, padidinant klientų pasitenkinimą, gerinant patirtį ir padidinant konversiją. Programa yra pilnai naršyklinė, o klientų aptarnavimo darbuotojai gali bendrauti su klientais tiesiogiai per savo kompiuterius. LiveAgent suteikia klientams daugybę funkcijų ir galimybę pritaikyti pokalbio lango dydį, poziciją, spalvą ir kitus nustatymus. Galite prenumeruoti naujienlaiškį, kad sužinotumėte apie naujoves.

„LiveAgent“ pagerina klientų aptarnavimą įvairiems verslams. Peržiūrėkite „FrëschKëscht“ klientų sėkmės istoriją ir nuspręskite patys.

„FrëschKëscht“ - LiveAgent

LiveAgent yra populiarus klientų aptarnavimo įrankis, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos ir skundų valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymosi bei pagalbos paslaugas. Jie taip pat pateikia įvairias integracijas su kitomis programomis. LiveAgent yra Quality Unit, LLC prekės ženklas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai