A live chat button is an icon placed somewhere on your website that allows customers to communicate with customer support in real time. It enables your agents to quickly and effectively resolve customer inquiries. The live chat button can increase a company’s profit, customer satisfaction, customer retention, agent satisfaction, and many more.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat.

If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
Eksperto pastaba
Pokalbio mygtukas yra svetainėje įdiegta piktograma, leidžianti klientams gauti realiu laiku teikiamą klientų palaikymą per pokalbį. Tai padeda gerinti įmonės pelną, klientų patenkinimą, išlaikymą ir agentų patenkinimą.

Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
Komunikacijos klientų valdymo programinė įranga yra būtina įmonėms, norinčioms aptarnauti klientus asmeniškai ir efektyviai per įvairius kanalus.