Kas yra „LiveAgent“ klientų forumas?
Klientų forumas yra internetinė erdvė, kurioje klientai gali aptarti įmonės produktus, paslaugas ar išsakyti pageidavimus. „LiveAgent“ yra visapusiška pagalbos tarnybų sistema, apimanti forumų platformą, leidžiančią kurti viešus ar vidinius forumus.
Kas yra forumas?
„Forumas yra vieta internete, kur žmonės gali palikti žinutes ar aptarti tam tikras temas su kitais žmonėmis“.
Kokius forumus galite sukurti „LiveAgent“?
„LiveAgent“ yra pagalbos centro įranga, apimanti forumo programinę įrangą, leidžiančią sukurti dviejų rūšių forumus: vidinius ir viešus.
- Vidinis
Savaime suprantama, kas tai yra vidinis forumas. Jis taip pat gali būti apibrėžtas kaip agentų forumas, paprastai naudojamas dalintis informacija, idėjomis ir mintimis apie darbą. Iš esmės tai yra greitas ir efektyvus būdas bendrauti įmonės viduje. Vidinėse diskusijose apie darbą agentų forume taip pat gimsta puikių pasiūlymų dėl tolesnių vidinės žinių bazės straipsnių.
- Viešas
Kita vertus, viešą forumą gali pasiekti visi, įskaitant jūsų klientus., todėl jis dažnai vadinamas klientų forumu. Forumas suteikia jiems galimybę keistis idėjomis, rūpesčiais ir informacija. Tai padeda išspręsti savo problemas, nesikreipiant į jūsų klientų aptarnavimo agentus. Dėl šios priežasties forumai gali padidinti klientų pasitenkinimą ir agentų produktyvumą.
Apibendrinant, pagrindinis skirtumas tarp viešo ir vidinio forumo yra tas, kad viešo forumo turinys yra prieinamas visiems. Tačiau norėdami naudotis forumu, vartotojai turi užregistruoti paskyrą.
Kaip veikia „LiveAgent“ forumo programinė įranga?
Nesvarbu, ar nuspręsite sukurti vidinį, ar viešą forumą, kiekvienas forumas gali būti priskirtas kitam jūsų įmonės skyriui bendruomenės forumo programinėje įrangoje.
Taigi, kai forume iškyla naujas klausimas ar parašomas komentaras, priskirtas skyrius gaus „LiveAgent“ bilietą, į kurį prireikus galės atsakyti. Gavę tokio tipo pranešimus, jūsų agentai gali stebėti klientų forumų diskusijas ir prireikus pareikšti savo nuomonę.

Kaip galima sukurti paprastą forumą „LiveAgent“?
1 žingsnis – prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros
Pirmasis žingsnis yra prisijungti prie „LiveAgent“ paskyros. Jei dar neturite, pasinaudokite 14 dienų nemokamu bandomuoju laikotarpiu.
2 žingsnis – eikite į klientų portalą
Prieš pradedant kurti forumą, labai rekomenduojame sukurti kategorijas. Jos leidžia tvarkyti forumo turinį.
Norėdami sukurti naują kategoriją, spustelėkite Žinių bazė -> Sukurti. Po to pamatysite išskleidžiamąjį meniu. Pasirinkite kategoriją ir įrašykite pavadinimą ir raktinius žodžius optimizavimui paieškos sistemose.
Pavyzdžiui, jei nuspręsite sukurti vidinį forumą apie kainodarą, kategorija gali būti vadinama kainodaros informacija. Taigi forumo įrašai apie kainas bus tvarkingai talpinami šioje kategorijoje. Kita vertus, galite sukurti atskiras kategorijas kiekvienai kalbai, jei jūsų prekės ženklas veikia tarptautiniu mastu.
3 žingsnis – sukurkite forumą
Eikite į Žinių bazė -> Forumas ir spustelėkite Sukurti. Pasirinkite pageidaujamą kategoriją ir užpildykite visą informaciją.
Turėdami forumą, galite koreguoti veiksmus spustelėdami mygtuką „Redaguoti“ (mažas pieštukas dešinėje pusėje.) Veiksmai leidžia keisti/pridėti papildomos informacijos. Pavyzdžiui, galite pakeisti skyrių, kuris bus atsakingas už forumo užklausų tvarkymą.
4 žingsnis – sukurkite temų
Norėdami įtraukti daugiau specifikacijų, eikite į Klientų portalas -> Žinių bazė -> Forumas -> Kategorija -> Sukurti naują temą.
Sukūrus temų, forumo turinys turės aiškią struktūrą.
Dabar galite sekti temas, teikti rekomendacijas ir lengvai išspręsti problemas.
Pritaikykite forumo programinę įrangą savo poreikiams
„LiveAgent“ galite lengvai pakeisti viso savo klientų portalo, kuriame taip pat yra forumas, dizainą. Pavyzdžiui, galite keisti temų spalvas, pridėti antraštę, poraštę, logotipą ir pavadinimą.
Norėdami sužinoti daugiau, peržiūrėkite mūsų išsamų klientų portalo vadovą.
Kodėl jūsų įmonė turėtų turėti klientų forumą?
1. Klientai gali padėti vieni kitiems
Sukūrus forumą, jūsų klientai gali bendrauti ir pasiūlyti sprendimus, pagrįstus jų patirtimi. Dėl šios priežasties jie galės išspręsti savo problemas be agento pagalbos, todėl agentai turės daugiau laiko sutelkti dėmesį į kitas užduotis. Be to, tai tikrai patogus būdas klientams pasidalyti savo mintimis, patirtimi, patarimais ir gudrybėmis apie produktą/paslaugą.
2. Padidėjęs klientų lojalumas
Daugelis klientų mėgsta pasidalyti savo mintimis apie naudojamus produktus/paslaugas. Leisdami jiems pasidalyti savo patirtimi ar mintimis, jie jausis išgirsti, o tai sukuria geresnį ryšį ir sustiprina klientų lojalumą.
3. Sukuriama bendruomenė
Klientų forumai leidžia jūsų klientams laisvai ir anonimiškai dalytis savo idėjomis, mintimis ir patarimais. Toks forumas gali sukurti internetinę bendruomenę, susijusią jūsų verslo veikla. Tai yra tinkama vieta užduoti klausimus, todėl galima sukurti stiprią bendruomenę, kur net naujokai gali pasidalyti savo mintimis.
4. Produkto/paslaugos tobulinimo pasiūlymai
„LiveAgent“ forumo programinė įranga sukuria naują bilietą kiekvieną kartą, kai yra kas nors naujo pranešimų lentoje. Todėl agentai visada gauna pranešimą ir gali atsakyti į visas aktualias problemas, kurios iškyla. Pavyzdžiui, atsakymai į klausimus apie produktų tobulinimą ir laikinų alternatyvių sprendimų pateikimas yra puikus būdas sustiprinti ryšius su klientais ir paskatinti jūsų verslą.
Create a community with LiveAgent!
Want to improve customer engagement or provide a better way to share information internally? Easily create a forum inside LiveAgent and always stay notified.
Nežinote, kas tai yra „LiveAgent“?
„LiveAgent“ yra pagalbos centro įranga, kurioje taip pat yra bendruomenės forumo programinė įranga. Ji leidžia jūsų verslui sukurti agentų forumą, taip pat klientų forumą, kad pagerėtų klientų lojalumas, klientų pasitenkinimas ir agentų našumas.
Tačiau „LiveAgent“ siūlo daug daugiau nei tik forumo programinė įranga. „LiveAgent“ pagalbos centro sistema leidžia apjungti visą bendravimą su klientais į vieną platformą ir efektyviai atsakyti į užklausas iš vienos sąsajos.
Atraskite daugiau pagrindinių funkcijų:
Don't have LiveAgent yet?
Try out LiveAgent for 14 days without a charge. No credit card information is needed. Test all the features and provide stellar customer service right now!
Žinių bazės ištekliai
Jei norite sužinoti daugiau, perskaitykite mūsųišsamią forumo naudojimo instrukciją.
Norite daugiau sužinoti apie teikiamą naudą? Peržiūrėkite 5 pagrindinius klientų bendruomenės forumo privalumus.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daug funkcijų, pvz., pranešimų šablonus, automatizuoja darbą ir sutaupo laiką. Be to, LiveAgent gali pagerinti bendrą aptarnavimo patirtį ir leidžia rinkti ir saugoti įmonių informaciją savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje. Savitarnos portalai yra labai svarbūs klientams, nes padeda užmegzti sąveikas ir sukurti patirtį, tačiau klientų aptarnavimas tiesiogiai yra naudojamas tik 1% atvejų.
Šiame tekste aptariama internetinių pokalbių statistika ir tendencijos. Nagrinėjamos internetinių pokalbių sistemos, pokalbių skaičius, klientų apleidimo priežastys, konversija, lojalumas, kaina, pokalbio valdiklių skaičius ir laikas. Taip pat kalbama apie atsakymų laikus ir greitį. LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga. Galite patalpinti tiesioginio pokalbio internetu mygtuką savo svetainėje. Mes kuriame jūsų LiveAgent skydelį. Prisiregistruokite demonstracijai, kad sužinotumėte, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
Žinių bazė yra internetinė duomenų bazė, kuria gali naudotis ieškantys informacijos apie įmonę ar produktus. Ši programinė įranga leidžia saugoti, bendrinti ir valdyti informaciją bei duomenis. Tai sutaupo laiką ir pinigus, leidžiant aptarnauti klientus net be agentų prisijungimo. Susikurkite nemokamą paskyrą ir mėgaukitės nemokama paskyra.