Kas yra LiveAgent klientų forumas?
Klientų forumas yra internetinė erdvė, kurioje klientai gali aptarti įmonės produktus, paslaugas ar išsakyti pageidavimus. LiveAgent yra visapusiška pagalbos tarnybų sistema, apimanti forumų platformą, leidžiančią kurti viešus ar vidinius forumus.
Kas yra forumas?
Forumas yra internetinė platforma arba bendruomenė, kurioje asmenys gali dalyvauti diskusijose, užduoti klausimus, dalytis nuomonėmis ir keistis informacija įvairiomis dominančiomis temomis. Vartotojai gali kurti įrašus ar gijas, bendrauti su kitais nariais komentuodami ir atsakymus bei pasiekti daugybę temų ir potemių forume. Ji tarnauja kaip virtuali erdvė atviram bendraminčių žmonių bendravimui ir bendradarbiavimui.
Kokius forumus galite sukurti LiveAgent?
LiveAgent yra pagalbos centro įranga, apimanti forumo programinę įrangą, leidžiančią sukurti dviejų rūšių forumus: vidinius ir viešus.
- Vidinis
Savaime suprantama, kas tai yra vidinis forumas. Jis taip pat gali būti apibrėžtas kaip agentų forumas, paprastai naudojamas dalintis informacija, idėjomis ir mintimis apie darbą. Iš esmės tai yra greitas ir efektyvus būdas bendrauti įmonės viduje. Vidinėse diskusijose apie darbą agentų forume taip pat gimsta puikių pasiūlymų dėl tolesnių vidinės žinių bazės straipsnių.
- Viešas
Kita vertus, viešą forumą gali pasiekti visi, įskaitant jūsų klientus., todėl jis dažnai vadinamas klientų forumu. Forumas suteikia jiems galimybę keistis idėjomis, rūpesčiais ir informacija. Tai padeda išspręsti savo problemas, nesikreipiant į jūsų klientų aptarnavimo agentus. Dėl šios priežasties forumai gali padidinti klientų pasitenkinimą ir agentų produktyvumą.
Apibendrinant, pagrindinis skirtumas tarp viešo ir vidinio forumo yra tas, kad viešo forumo turinys yra prieinamas visiems. Tačiau norėdami naudotis forumu, vartotojai turi užregistruoti paskyrą.
Kaip veikia LiveAgent forumo programinė įranga?
Nesvarbu, ar nuspręsite sukurti vidinį, ar viešą forumą, kiekvienas forumas gali būti priskirtas kitam jūsų įmonės skyriui bendruomenės forumo programinėje įrangoje.
Taigi, kai forume iškyla naujas klausimas ar parašomas komentaras, priskirtas skyrius gaus LiveAgent bilietą, į kurį prireikus galės atsakyti. Gavę tokio tipo pranešimus, jūsų agentai gali stebėti klientų forumų diskusijas ir prireikus pareikšti savo nuomonę.
Kaip galima sukurti paprastą forumą LiveAgent?
1 žingsnis – prisijunkite prie LiveAgent paskyros
Pirmasis žingsnis yra prisijungti prie LiveAgent paskyros. Jei dar neturite, pasinaudokite 304 dienų nemokamu bandomuoju laikotarpiu.
2 žingsnis – eikite į klientų portalą
Prieš pradedant kurti forumą, labai rekomenduojame sukurti kategorijas. Jos leidžia tvarkyti forumo turinį.
Norėdami sukurti naują kategoriją, spustelėkite Žinių bazė -> Sukurti. Po to pamatysite išskleidžiamąjį meniu. Pasirinkite kategoriją ir įrašykite pavadinimą ir raktinius žodžius optimizavimui paieškos sistemose.
Pavyzdžiui, jei nuspręsite sukurti vidinį forumą apie kainodarą, kategorija gali būti vadinama kainodaros informacija. Taigi forumo įrašai apie kainas bus tvarkingai talpinami šioje kategorijoje. Kita vertus, galite sukurti atskiras kategorijas kiekvienai kalbai, jei jūsų prekės ženklas veikia tarptautiniu mastu.
3 žingsnis – sukurkite forumą
Eikite į Žinių bazė -> Forumas ir spustelėkite Sukurti. Pasirinkite pageidaujamą kategoriją ir užpildykite visą informaciją.
Turėdami forumą, galite koreguoti veiksmus spustelėdami mygtuką „Redaguoti“ (mažas pieštukas dešinėje pusėje.) Veiksmai leidžia keisti/pridėti papildomos informacijos. Pavyzdžiui, galite pakeisti skyrių, kuris bus atsakingas už forumo užklausų tvarkymą.
4 žingsnis – sukurkite temų
Norėdami įtraukti daugiau specifikacijų, eikite į Klientų portalas -> Žinių bazė -> Forumas -> Kategorija -> Sukurti naują temą.
Sukūrus temų, forumo turinys turės aiškią struktūrą.
Dabar galite sekti temas, teikti rekomendacijas ir lengvai išspręsti problemas.
Pritaikykite forumo programinę įrangą savo poreikiams
LiveAgent galite lengvai pakeisti viso savo klientų portalo, kuriame taip pat yra forumas, dizainą. Pavyzdžiui, galite keisti temų spalvas, pridėti antraštę, poraštę, logotipą ir pavadinimą.
Norėdami sužinoti daugiau, peržiūrėkite mūsų išsamų klientų portalo vadovą.
Kodėl jūsų įmonė turėtų turėti klientų forumą?
1. Klientai gali padėti vieni kitiems
Sukūrus forumą, jūsų klientai gali bendrauti ir pasiūlyti sprendimus, pagrįstus jų patirtimi. Dėl šios priežasties jie galės išspręsti savo problemas be agento pagalbos, todėl agentai turės daugiau laiko sutelkti dėmesį į kitas užduotis. Be to, tai tikrai patogus būdas klientams pasidalyti savo mintimis, patirtimi, patarimais ir gudrybėmis apie produktą/paslaugą.
2. Padidėjęs klientų lojalumas
Daugelis klientų mėgsta pasidalyti savo mintimis apie naudojamus produktus/paslaugas. Leisdami jiems pasidalyti savo patirtimi ar mintimis, jie jausis išgirsti, o tai sukuria geresnį ryšį ir sustiprina klientų lojalumą.
3. Sukuriama bendruomenė
Klientų forumai leidžia jūsų klientams laisvai ir anonimiškai dalytis savo idėjomis, mintimis ir patarimais. Toks forumas gali sukurti internetinę bendruomenę, susijusią jūsų verslo veikla. Tai yra tinkama vieta užduoti klausimus, todėl galima sukurti stiprią bendruomenę, kur net naujokai gali pasidalyti savo mintimis.
4. Produkto/paslaugos tobulinimo pasiūlymai
LiveAgent forumo programinė įranga sukuria naują bilietą kiekvieną kartą, kai yra kas nors naujo pranešimų lentoje. Todėl agentai visada gauna pranešimą ir gali atsakyti į visas aktualias problemas, kurios iškyla. Pavyzdžiui, atsakymai į klausimus apie produktų tobulinimą ir laikinų alternatyvių sprendimų pateikimas yra puikus būdas sustiprinti ryšius su klientais ir paskatinti jūsų verslą.
Create a community with LiveAgent!
Want to improve customer engagement or provide a better way to share information internally? Easily create a forum inside LiveAgent and always stay notified.
Nežinote, kas tai yra LiveAgent?
LiveAgent yra pagalbos centro įranga, kurioje taip pat yra bendruomenės forumo programinė įranga. Ji leidžia jūsų verslui sukurti agentų forumą, taip pat klientų forumą, kad pagerėtų klientų lojalumas, klientų pasitenkinimas ir agentų našumas.
Tačiau LiveAgent siūlo daug daugiau nei tik forumo programinė įranga. LiveAgent pagalbos centro sistema leidžia apjungti visą bendravimą su klientais į vieną platformą ir efektyviai atsakyti į užklausas iš vienos sąsajos.
Atraskite daugiau pagrindinių funkcijų:
- Žinių bazė
- Vidinė žinių bazė
- Daugialypė žinių bazė
- WYSIWYG straipsnių redaktorius
- Priedai straipsniuose
- Atsiliepimai ir pasiūlymai
- Paieškos valdikliai
Don't have LiveAgent yet?
Try out LiveAgent for 30 days without a charge. No credit card information is needed. Test all the features and provide stellar customer service right now!
Žinių bazės ištekliai
Jei norite sužinoti daugiau, perskaitykite mūsų išsamią forumo naudojimo instrukciją.
The article discusses the importance of customer support and highlights the benefits of having a customer forum using LiveAgent software. The forum allows clients to communicate and share experiences, which can lead to increased loyalty and suggestions for product improvement. LiveAgent also offers a variety of customer engagement features, including a knowledge base and a single platform for communication with clients. Creating a client forum is easy with LiveAgent software, and users can choose between public and internal forums. A 14-day free trial is available for those interested in trying out the software.
Žinučių šablonai (makrokomandos)
Žinučių šablonai (makrokomandos) yra iš anksto nustatyti tekstiniai atsakymai, kuriuos gali naudoti klientų aptarnavimo agentai, techninės pagalbos atstovai, pardavėjai ir rinkodaros specialistai. Jie leidžia greitai atsakyti į dažnai užduodamus klausimus, pagerinti efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. "LiveAgent" palaiko atsakymų šablonus visuose kanaluose, o šių šablonų kūrimas ir naudojimas gali būti naudingas visiems, kurie dažnai bendrauja internetu.